Og³oszenie z dnia 2024-06-17
Powi±zane og³oszenia:
- 2024/BZP 00402914/01 - Wynik z dnia 2024-07-09
Og³oszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
„Przebudowa zbiornika retencyjnego i zagospodarowanie terenu przyleg³ego w P³oskini dz. Nr 105/2, 88/5, 87, 255 obrêb P³oskinia”
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: GMINA P£OSKINIA
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 170748034
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: P³oskinia 8
1.5.2.) Miejscowo¶æ: P³oskinia
1.5.3.) Kod pocztowy: 14-526
1.5.4.) Województwo: warmiñsko-mazurskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL621 - Elbl±ski
1.5.7.) Numer telefonu: 556208600
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@ploskinia.eu
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: http://ploskinia-ug.bip-wm.pl/public/
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Przebudowa zbiornika retencyjnego i zagospodarowanie terenu przyleg³ego w P³oskini dz. Nr 105/2, 88/5, 87, 255 obrêb P³oskinia”
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-77ddacd8-2c8a-11ef-86d2-4e696a6d8c25
2.5.) Numer og³oszenia: 2024/BZP 00369042
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2024-06-17
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2024/BZP 00020829/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.1.1 Przebudowa zbiornika retencyjnego i zagospodarowanie terenu przyleg³ego dzia³ka nr 105/2; 88/5; 87 obrêb P³oskinia
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Tak
2.15.) Nazwa projektu lub programu
PROW 2014-2020 w ramach poddzia³ania „Wsparcie na inwestycje zwi±zane z rozwojem, modernizacj± i dostosowaniem rolnictwa i le¶nictwa”
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-77ddacd8-2c8a-11ef-86d2-4e696a6d8c253.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: W postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego komunikacja miêdzy
Zamawiaj±cym a wykonawcami odbywa siê przy u¿yciu Platformy e-Zamówienia, która jest dostêpna pod adresem
https://ezamowienia.gov.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 1. Wykonawca zamierzaj±cy wzi±æ
udzia³ w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadaæ aktywne konto podmiotu „Wykonawca” na Platformie e-
Zamówienia z uprawnieniami do „Sk³adania ofert/wniosków/prac konkursowych”. Szczegó³owe informacje na temat zak³adania kont
podmiotów oraz zasady i warunki korzystania z Platformy e-Zamówienia okre¶la Regulamin Platformy e-Zamówienia, dostêpny na
stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl oraz informacje zamieszczone w zak³adce „Centrum Pomocy”. Szczegó³owy opis jest
zawarty w rozdziale IX SWZ.
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UEL 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informujê, ¿e:
1) Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Wójt Gminy P³oskinia, P³oskinia 8, 14-526 P³oskinia.
2) We wszystkich sprawach dotycz±cych ochrony danych osobowych, maj± Pañstwo prawo kontaktowaæ siê z naszym Inspektorem
Ochrony Danych na adres e-mail: inspektor@cbi24.pl
3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu zwi±zanym z postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego na „Przebudowa zbiornika retencyjnego i zagospodarowanie terenu przyleg³ego w P³oskini dz. Nr 105/2, 88/5, 87, 255 obrêb P³oskinia” postêpowania SO-I.271.4.2024 prowadzonym w trybie podstawowym bez negocjacji.
4) Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 74 ustawy Pzp.
5) Dane osobowe przechowywane s± przez okres niezbêdny do realizacji wskazanych w ppkt 3) celów, a po tym czasie przez okres oraz w zakresie wymaganym przez przepisy prawa.
6) Obowi±zek podania przez Pani±/Pana danych osobowych bezpo¶rednio Pani/Pana dotycz±cych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach ustawy Pzp, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z ustawy Pzp;
7) W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
8) Posiada Pani/Pan:
− na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych;
− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych **;
− na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem
przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ***;
− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, ¿e przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych narusza przepisy RODO;
9) Nie przys³uguje Pani/Panu:
− w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych;
− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UEL 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informujê, ¿e:
1) Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Wójt Gminy P³oskinia, P³oskinia 8, 14-526 P³oskinia.
2) We wszystkich sprawach dotycz±cych ochrony danych osobowych, maj± Pañstwo prawo kontaktowaæ siê z naszym Inspektorem
Ochrony Danych na adres e-mail: inspektor@cbi24.pl
3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu zwi±zanym z postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego na „Przebudowa zbiornika retencyjnego i zagospodarowanie terenu przyleg³ego w P³oskini dz. Nr 105/2, 88/5, 87, 255 obrêb P³oskinia” postêpowania SO-I.271.4.2024 prowadzonym w trybie podstawowym bez negocjacji.
4) Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 74 ustawy Pzp.
5) Dane osobowe przechowywane s± przez okres niezbêdny do realizacji wskazanych w ppkt 3) celów, a po tym czasie przez okres oraz w zakresie wymaganym przez przepisy prawa.
6) Obowi±zek podania przez Pani±/Pana danych osobowych bezpo¶rednio Pani/Pana dotycz±cych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach ustawy Pzp, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z ustawy Pzp;
7) W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
8) Posiada Pani/Pan:
− na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych;
− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych **;
− na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem
przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ***;
− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, ¿e przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych narusza przepisy RODO;
9) Nie przys³uguje Pani/Panu:
− w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych;
− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: SO-I.271.4.2024
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiot zamówienia jest: „Przebudowa zbiornika retencyjnego i zagospodarowanie terenu przyleg³ego w P³oskini dz. Nr 105/2, 88/5, 87, 255 obrêb P³oskinia”
Przedmiot zamówienia nale¿y wykonaæ wg formu³y „zaprojektuj i wybuduj”
2. Zakres robót wg formu³y „zaprojektuj i wybuduj” obejmuje m.in.:
1) Prace projektowe:
Prace projektowe dla w/w zadania obejmuj±:
a) Wykonanie projektu Budowlanego i uzyskanie dla niego wynikaj±cych z przepisów: opinii, zgód, uzgodnieñ i pozwoleñ (w imieniu Inwestora) niezbêdnego do zg³oszenia robót – 3 egzemplarze,
b) Wykonanie kosztorysu inwestorskiego wraz z przedmiarem sporz±dzonym na podstawie PFU z³o¿onej oferty – 2 egzemplarze,
c) Wykonanie dokumentacji wykonawczej – 3 egzemplarze,
d) Wykonanie zestawienia materia³ów i urz±dzeñ – 1 egzemplarz,
e) Wykonanie Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych – 2 egzemplarze,
f) Wykonanie projektu powykonawczego – 1 egzemplarz.
2) Roboty budowlane- instalacyjne:
a) Kompleksowe wykonanie robót zwi±zanych z zamówieniem.
b) Dostawê i monta¿ kompletnych nowych elementów i urz±dzeñ z uruchomieniem.
c) Dostarczenie kompletu sprzêtu, oznakowañ, instrukcji, ¶rodków ochrony indywidualnej i zbiorowej z zakresu bhp i ochrony przeciwpo¿arowej, wymaganych przepisami szczegó³owymi dla prawid³owej eksploatacji obiektu.
d) Wykonanie kompletnego oznakowania obiektu, stref i innych elementów instalacji wymagaj±cych oznakowania np. tablicy informacyjnej.
e) Przeprowadzenie rozruchu urz±dzeñ i instalacji.
f) Przeprowadzenie wymaganych prób i badañ.
g) Dostarczenie kompletnej dokumentacji odbiorowej DTR, deklaracji zgodno¶ci z normami lub innymi dokumentami odniesienia dopuszczaj±cymi materia³y i urz±dzenia do stosowania w budownictwie.
h) Wykonanie prac innych wynikaj±cych z zapewnienia realizacji wymagañ niniejszego PFU, a niezbêdnych do funkcjonowania obiektu.
i) Przekazanie niezbêdnych danych i dokumentów odnosz±cych siê do realizowanego w zakresie ca³ego procesu inwestycyjnego w zakresie uzyskiwanych opinii, uzgodnieñ i decyzji zarówno dotycz±cych prawa budowanego jak i ochrony ¶rodowiska.
3) Za³o¿enia PFU nale¿y traktowaæ jako nadrzêdne, jednak¿e zaleca siê dokonanie wizji terenowej i sprawdzenie miejsca robót oraz ich otoczenia celem weryfikacji za³o¿eñ programu funkcjonalno – u¿ytkowego (przedmiary stanowi± uzupe³nienie i s± dokumentem pogl±dowym). Przedstawione za³o¿enia PFU s± koncepcj± czyli materia³em wyj¶ciowym dla Wykonawcy do sporz±dzenia w³asnych opracowañ w celu realizacji inwestycji. Wykonawca jest zobowi±zany do weryfikacji podanych rozwi±zañ koncepcyjnych poprzez wykonanie w³asnych obliczeñ w zakresie konstrukcji poszczególnych elementów opisanych w PFU.
3. Sporz±dzona Dokumentacja musi spe³niaæ obowi±zuj±ce przepisy i warunki techniczno – budowlane oraz byæ opracowana zgodnie z Rozporz±dzeniem Ministra Rozwoju z dnia 11 wrze¶nia 2020r. w sprawie szczegó³owego zakresu i formy projektu budowlanego ( Dz. U. z 2020 r. poz. 1609).
4. Dokumentacja projektowa w zakresie opisu proponowanych materia³ów i urz±dzeñ powinna byæ wykonana zgodnie z art. 99 ustawy Pzp. Przedmiotu zamówienia nie mo¿na opisywaæ w sposób, który móg³by utrudniaæ uczciw± konkurencjê, w szczególno¶ci przez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, ¼ród³a lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty lub us³ugi dostarczane przez konkretnego wykonawcê, je¿eli mog³oby to doprowadziæ do uprzywilejowania lub wyeliminowania niektórych wykonawców lub produktów. Przedmiot zamówienia mo¿na opisaæ przez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, ¼ród³a lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty lub us³ugi dostarczane przez konkretnego wykonawcê, je¿eli Wykonawca dokumentacji nie mo¿e opisaæ przedmiotu zamówienia w wystarczaj±co precyzyjny i zrozumia³y sposób, a wskazaniu takiemu towarzysz± wyrazy „lub równowa¿ny”. W takim przypadku Wykonawca wskazuje w opisie przedmiotu zamówienia kryteria stosowane w celu oceny równowa¿no¶ci. Przedmiot zamówienia winien byæ opisany zgodnie z art. 101 Ustawy Pzp.
5. Dokumentacja techniczna winna uwzglêdniaæ zapisy art. 100 Ustawy Pzp. tj. „W przypadku zamówieñ przeznaczonych do u¿ytku osób fizycznych, w tym pracowników zamawiaj±cego, opis przedmiotu zamówienia sporz±dza siê, z uwzglêdnieniem wymagañ w zakresie dostêpno¶ci dla osób niepe³nosprawnych oraz projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich u¿ytkowników, chyba ¿e nie jest to uzasadnione charakterem przedmiotu zamówienia. Je¿eli wymagania, o których mowa w ust. 1, wynikaj± z aktu prawa Unii Europejskiej, przedmiot zamówienia, w zakresie wymagañ dotycz±cych dostêpno¶ci dla osób niepe³nosprawnych oraz projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich u¿ytkowników, opisuje siê przez odes³anie do tego aktu”.
6. Szczegó³owy zakres zadania okre¶laj± Program U¿ytkowo –Funkcjonalny stanowi±cy za³±cznik do SWZ oraz przedmiar robót (dokument pogl±dowy).
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowê
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich czê¶ci oraz roboty w zakresie in¿ynierii l±dowej i wodnej
45240000-1 - Budowa obiektów in¿ynierii wodnej
71322000-1 - Us³ugi in¿ynierii projektowej w zakresie in¿ynierii l±dowej i wodnej
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesi±ce
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Opisano szczegó³owo w rozdziale XXV. Opis kryteriów oceny ofert, wraz z podaniem wag tych kryteriów i sposobu oceny ofert
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin gwarancji
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 5
Art. 109 ust. 1 pkt 7
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.
1. O udzielnie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy nie podlegaj± wykluczeniu oraz spe³niaj± okre¶lone przez Zamawiaj±cego warunki udzia³u w postêpowaniu.2. O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy spe³niaj± warunki dotycz±ce:
1) zdolno¶ci do wystêpowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiaj±cy nie stawia warunku w tym zakresie.
2) uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub
zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów:
Zamawiaj±cy nie stawia warunku w tym zakresie.
3) w zakresie sytuacji ekonomicznej i finansowej :
Zamawiaj±cy nie stawia warunku w tym zakresie.
4) zdolno¶ci technicznej lub zawodowej:
Wykonawca spe³ni warunek udzia³u w postêpowaniu je¿eli wyka¿e ¿e: bêdzie
posiadaæ wiedzê i do¶wiadczenie zawodowe umo¿liwiaj±ce wykonanie przedmiotu zamówienia tj.,
a) wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich 5 lat, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, warto¶ci, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zosta³y wykonane, oraz za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych, czy te roboty budowlane zosta³y wykonane nale¿ycie, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty sporz±dzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zosta³y wykonane, a je¿eli wykonawca z przyczyn niezale¿nych od niego nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty;
- minimum jednej roboty o warto¶ci co najmniej 400 000,00 z³ (brutto), obejmuj±cej swoim zakresem budowê, odbudowê, rozbudowê lub przebudowê zbiornika wodnego z zagospodarowaniem ternu,
b) dysponowanie osobami, które bêd± uczestniczyæ w wykonaniu zamówienia, legitymuj±cymi siê kwalifikacjami zawodowymi odpowiednimi do funkcji, jaka zostanie im powierzona:
a. Projektant w specjalno¶ci konstrukcyjno-in¿ynieryjnej posiadaj±cy uprawnienia bez ograniczeñ do projektowania w zakresie budowli hydrotechnicznych,
b. Kierownik budowy posiada uprawnienia budowlane do pe³nienia samodzielnych funkcji w budownictwie, tj. do kierowania robotami budowlanymi w specjalno¶ci in¿ynieryjnej hydrotechnicznej bez ograniczeñ.
Uprawnienia, o których mowa powy¿ej, powinny byæ zgodne z ustaw± z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane oraz Rozporz±dzeniem Ministra Inwestycji i Rozwoju z dnia 29 kwietnia 2019r. w sprawie przygotowania zawodowego do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie. Dopuszcza siê wa¿ne, odpowiadaj±ce im uprawnienia wydane na podstawie wcze¶niej obowi±zuj±cych przepisów. W przypadku wykonawców zagranicznych dopuszcza siê równowa¿ne kwalifikacje zdobyte w innych pañstwach, na zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w pañstwach cz³onkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. 2020 r. poz. 220 z pó¼n. zm.).
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: a) odpis z w³a¶ciwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o dzia³alno¶ci gospodarczej, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do
rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy P.z.p., sporz±dzone nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed jej z³o¿eniem, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji;
b) o¶wiadczenie wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp, o braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów ( Dz. U. 2020 r., poz. 1076 i 1086), z innym wykonawc±, który z³o¿y³ odrêbn± ofertê, albo o¶wiadczenia o przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzaj±cymi przygotowanie oferty, nie zale¿nie od innego wykonawcy nale¿±cego do tej samej grupy kapita³owej -
za³±cznik nr 5 do SWZ.
Dokumenty podmiotów zagranicznych:
1) Je¿eli Wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o których mowa w pkt a), sk³ada dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania, potwierdzaj±ce odpowiednio, ¿e nie otwarto jego likwidacji ani nie og³oszono upad³o¶ci.
2) Dokument, o którym mowa powy¿ej, powinien byæ wystawiony nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed up³ywem terminu sk³adania ofert.
3) Je¿eli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania, nie wydaje siê dokumentów, o których mowa w pkt 1, lub gdy dokumenty te nie odnosz± siê do wszystkich przypadków, o których mowa w art. 109 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp, zastêpuje siê je odpowiednio w ca³o¶ci lub w czê¶ci dokumentem zawieraj±cym odpowiednio o¶wiadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub o¶wiadczenie osoby, której dokument mia³ dotyczyæ, z³o¿one pod przysiêg±, lub, je¿eli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania nie ma przepisów o o¶wiadczeniu pod przysiêg±, z³o¿one przed organem s±dowym lub administracyjnym, notariuszem, organem samorz±du zawodowego lub gospodarczego, w³a¶ciwym ze wzglêdu na siedzibê lub miejsce zamieszkania Wykonawcy. Przepis pkt 2 stosuje siê.
4) Powy¿sze przepisy stosuje siê odpowiednio do podmiotów udostêpniaj±cych zasoby na zasadach okre¶lonych w art. 118 ustawy
Pzp maj±cych siedzibê lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej.
5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: a) wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich 5 lat, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, warto¶ci, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zosta³y wykonane, oraz za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych, czy te roboty budowlane zosta³y wykonane nale¿ycie, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty sporz±dzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zosta³y wykonane, a je¿eli wykonawca z przyczyn niezale¿nych od niego nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty
- minimum jednej roboty o warto¶ci co najmniej 400 000,00 z³ (brutto),
obejmuj±cej swoim zakresem budowê, odbudowê, rozbudowê lub przebudowê zbiornika wodnego z zagospodarowaniem ternu,
b) dysponowanie osobami, które bêd± uczestniczyæ w wykonaniu zamówienia, legitymuj±cymi siê kwalifikacjami zawodowymi odpowiednimi do funkcji, jaka zostanie im powierzona:
a. Projektant w specjalno¶ci konstrukcyjno-in¿ynieryjnej posiadaj±cy uprawnienia bez ograniczeñ do projektowania w zakresie budowli hydrotechnicznych,
b. kierownik budowy posiada uprawnienia budowlane do pe³nienia samodzielnych funkcji w budownictwie, tj. do kierowania robotami budowlanymi w specjalno¶ci in¿ynieryjnej hydrotechnicznej bez ograniczeñ.
5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Nie
5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:
1) dokument, z którego wynika prawo do podpisania oferty. W celu potwierdzenia, ¿e osoba dzia³aj±ca w imieniu Wykonawcy jest umocowana do jego reprezentowania, Zamawiaj±cy ¿±da od Wykonawcy odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru S±dowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej lub innego w³a¶ciwego rejestru, chyba, ¿e Zamawiaj±cy mo¿e je uzyskaæ za pomoc± bezp³atnych ogólnodostêpnych baz danych, a Wykonawca wformularzu oferty wskaza³ dane (tj. nr NIP lub REGON) umo¿liwiaj±ce dostêp do tych dokumentów;
2) dokument wniesienia wadium - wadium wnoszone w porêczeniach lub gwarancjach nale¿y za³±czyæ do oferty w
oryginalne w postaci dokumentu elektronicznego podpisanego kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem
zaufanym lub podpisem osobistym przez wystawcê dokumentu
3) zobowi±zanie innego podmiotu, o którym mowa w Rozdziale XIX ust. 3 SWZ- zgodnie z za³±cznikiem nr 8 do SWZ (je¿eli
dotyczy);
4) pe³nomocnictwo ustanowione do reprezentowania Wykonawcy/ów ubiegaj±cego/cych siê o udzielenie zamówienia
publicznego (je¿eli dotyczy). Pe³nomocnictwo pod rygorem niewa¿no¶ci sk³ada siê w formie elektronicznej lub w postaci
elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym (po¶wiadczenia zgodno¶ci cyfrowego odwzorowania
z dokumentem w postaci papierowej mo¿e dokonaæ notariusz);
5) o¶wiadczenie, o którym mowa w art. 117 ust. 4 ustawy Pzp, z którego wynika, które us³ugi wykonaj± poszczególni
Wykonawcy – w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia – zgodnie z za³±cznikiem nr
4do SWZ (je¿eli dotyczy)
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Tak
6.4.1) Informacje dotycz±ce wadium:
1. Wykonawca przystêpuj±cy do postêpowania jest zobowi±zany, przed up³ywem terminu sk³adania ofert, wnie¶æ wadium w kwocie:• 3 000,00 (s³ownie; trzy tysi±ce z³otych)
2. Wadium mo¿e byæ wniesione w jednej lub kilku nastêpuj±cych formach.
1) pieni±dzu - przelewem, zgodnie z zasadami okre¶lonymi w ust. 4;
2) gwarancjach bankowych;
3) gwarancjach ubezpieczeniowych;
4) porêczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiêbiorczo¶ci (Dz. U. z 2020 r. poz. 299 ze zm.).
3. Wadium wnoszone w pieni±dzu nale¿y wp³aciæ przelewem na konto Braniewsko-Pas³êcki BS Oddzia³ Braniewo Filia P³oskinia Nr 84831300090050829020000030 z dopiskiem:
„Przebudowa zbiornika retencyjnego i zagospodarowanie terenu przyleg³ego w P³oskini dz. Nr 105/2, 88/5, 87, 255 obrêb P³oskinia”.
4. Wadium musi wp³yn±æ na wskazany rachunek bankowy Zamawiaj±cego najpó¼niej przed up³ywem terminu sk³adania ofert (decyduje data i godzina wp³ywu na rachunek bankowy Zamawiaj±cego).
5. Wadium wnoszone w formie porêczeñ lub gwarancji nale¿y za³±czyæ do oferty w oryginale w postaci dokumentu elektronicznego podpisanego kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez wystawcê dokumentu i powinno zawieraæ nastêpuj±ce elementy:
1) nazwê daj±cego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji (Zamawiaj±cego), gwaranta/porêczyciela oraz wskazanie ich siedzib.
2) okre¶lenie wierzytelno¶ci, która ma byæ zabezpieczona gwarancj±/porêczeniem,
3) kwotê gwarancji/porêczenia,
4) termin wa¿no¶ci gwarancji/porêczenia,
5) zobowi±zanie gwaranta do zap³acenia kwoty gwarancji/porêczenia bezwarunkowo, na pierwsze pisemne ¿±danie Zamawiaj±cego, w sytuacjach okre¶lonych w art. 98 ust. 6 ustawy Pzp.
6. W przypadku, gdy Wykonawca nie wniós³ wadium lub wniós³ w sposób nieprawid³owy lub nie utrzymywa³ wadium nieprzerwanie do up³ywu terminu zwi±zania ofert± lub z³o¿y³ wniosek o zwrot wadium, w przypadku o którym mowa w art. 98 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp, Zamawiaj±cy odrzuci ofertê na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 14 ustawy Pzp.
7. Zamawiaj±cy dokona zwrotu wadium na zasadach okre¶lonych w art. 98 ust. 1–5 ustawy Pzp. 8. Zamawiaj±cy zatrzymuje wadium wraz z odsetkami na podstawie art. 98 ust. 6 ustawy Pzp.
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
1. Wykonawcy, którzy bêd± wspólnie sk³adaæ Ofertê, dodatkowo musz± ustanowiæ i wskazaæ Pe³nomocnika, który bêdzie mia³ umocowanie do reprezentowania ich w niniejszym postêpowaniu, albo do reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia Umowy. Umocowanie musi wynikaæ z tre¶ci pe³nomocnictwa przed³o¿onego wraz z Ofert±. Zaleca siê, aby pe³nomocnikiem by³ jeden z Wykonawców wspólnie sk³adaj±cych Ofertê. Pe³nomocnictwo winno byæ za³±czone do oferty.2. Pe³nomocnictwo ustanawiaj±ce Pe³nomocnika powinno:
a) jednoznacznie okre¶laæ postêpowanie, do którego siê odnosi;
b) wymieniaæ wszystkich Wykonawców, którzy wspólnie ubiegaj± siê o zamówienie;
c) precyzowaæ zakres umocowania;
d) upowa¿niaæ Pe³nomocnika do podejmowania niezbêdnych dzia³añ zwi±zanych z postêpowaniem i/lub dokonywania e) byæ podpisane przez prawnie pe³nomocnych przedstawicieli poszczególnych Wykonawców sk³adaj±cych wspóln± Ofertê, jako potwierdzenie uprawnieñ przekazanych Pe³nomocnikowi.
3. Wszelka korespondencja prowadzona bêdzie wy³±cznie z Pe³nomocnikiem. Wszelka korespondencja miêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawcami wspólnie ubiegaj±cymi siê o udzielenie zamówienia bêdzie kierowana do stanowionego
pe³nomocnika ze skutkiem dla mocodawców.
4. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, o¶wiadczenia, o których mowa w Rozdziale XVII ust. 1 pkt 1, 2 SWZ, sk³ada ka¿dy z wykonawców. O¶wiadczenia te potwierdzaj± brak podstaw wykluczenia oraz spe³nianie warunków udzia³u w zakresie, w jakim ka¿dy z wykonawców wykazuje spe³nianie warunków udzia³u w
postêpowaniu.
5. Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia do³±czaj± do oferty o¶wiadczenie, z którego wynika, które czê¶ci zamówienia wykonaj± poszczególni wykonawcy. Wzór o¶wiadczenia stanowi za³±czniki 4 do SWZ.
6. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia warunki, o których mowa w rozdziale XVI, Zamawiaj±cy bêdzie ocenia³ ³±cznie.
7. W przypadku dokonania wyboru oferty Wykonawcy wystêpuj±cego wspólnie, przed przyst±pieniem do zawarcia umowy o zamówienie publiczne, przed³o¿ona zostanie umowa reguluj±c± wspó³pracê Wykonawców wystêpuj±cych wspólnie.
6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zamawiaj±cy okre¶li³ rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia w Za³±czniku Nr 9 do SWZ- Projekt umowy, dostêpnego na stronie prowadzonego postêpowania7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2024-07-03 10:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: Ofertê nale¿y z³o¿yæ w formie elektronicznej za po¶rednictwem platformy e-zamówienia
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-07-03 11:00
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2024-08-01
SEKCJA IX – POZOSTA£E INFORMACJE
Informacje szczegó³owe dotycz±ce zamówienia zawiera SWZ.PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa stacji uzdatniania wody w Kijowcu
- BUDOWA ZBIORNIKA WODNEGO ¯EROMIN - RUTA
- Utworzenie gminnego ¿³obka w Tyczynie wraz z podpiwniczeniem przeznaczonym pod funkcjê obiektu zbiorowej ochrony
- Modernizacja kompleksów sportowych ORLIK 2012 w Siedlcach w ramach programu Modernizacja kompleksów sportowych Moje Boisko- ORLIK 2012 - Edycja 2024
- Modernizacja kompleksu sportowego "Orlik",w tym budowa placu zabaw,obiekt. ma³ej architek.,remont bud. szat.-sanitarn.,remont 2 boisk szkol.,zagospod. ter. ziel. przy SP nr 37,ul.Szpitalna nr9 w £odzi
- Remont dróg gminnych polegaj±cy na u³o¿eniu nak³adek asfaltowych na terenie gminy Jaktorów.
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.