Og³oszenie z dnia 2022-09-29
Powi±zane og³oszenia:
- 2022/BZP 00296836/01 - Og³oszenie z dnia 2022-08-08
Og³oszenie o wyniku postêpowania
Roboty budowlane
Budowa placu zabaw na osiedlu Warcho³y
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Gmina Nisko
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 830409442
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: Plac Wolno¶ci 14
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Nisko
1.5.3.) Kod pocztowy: 37-400
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL824 - Tarnobrzeski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@nisko.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: http://www.nisko.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania:
https://miniportal.uzp.gov.pl1.7.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego
1.8.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Budowa placu zabaw na osiedlu Warcho³y2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-35e35f2f-16f7-11ed-acbd-46d0480cd9c4
2.5.) Numer og³oszenia: 2022/BZP 00369094
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2022-09-29
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2022/BZP 00025005/11/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.1.27 Budowa placów zabaw na os. Warcho³y
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Zamawiaj±cy informuje, ¿e zadanie pn: „Budowa placu zabaw na osiedlu Warcho³y" jest dofinansowane z Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014 – 2020.2.13.) Zamówienie/umowa ramowa by³o poprzedzone og³oszeniem o zamówieniu/og³oszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer og³oszenia: 2022/BZP 00296836/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn± Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.48.2022
4.2.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zamawiaj±cy informuje, ¿e zadanie pn: „Budowa placu zabaw na osiedlu Warcho³y" jest dofinansowane z Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014 – 2020. ¦rodki o których mowa powy¿ej zosta³y przyznane Zamawiaj±cemu.
Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ uniewa¿nienia postêpowania o udzielenie zamówienia na podstawie art.310 ustawy Pzp je¿eli ¶rodki publiczne, które Zamawiaj±cy zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia, nie zostan± mu przyznane.
1. Przedmiotem postêpowania i zamówienia jest: „Budowa placu zabaw na osiedlu Warcho³y” Zakres robót obejmuje wykonanie:
1) Roboty rozbiórkowe i ziemne:
a) rozebranie ogrodzenia wraz z utylizacj± materia³u z rozbiórki;
b) demonta¿ elementów istniej±cego placu zabaw z ich utylizacj± poza dwoma bujakami, które pozostaj±;
c) wycinkê drzew z karczowaniem pni;
d) rozebranie czê¶ci chodnika;
e) roboty ziemne (przygotowanie pod nawierzchnie: utwardzone, bezpieczne trawiaste).
2) Budowa:
a) placu zabaw (zestaw zabawowy i sprawno¶ciowy, hu¶tawka bocianie gniazdo i podwójna, wa¿ka podwójna, bujak „deska windsurfingowa”, trampoliny ziemne i domek dla dzieci) z bezpieczn± nawierzchni± z piasku w krawê¿niku z EPDM-u;
b) si³owni terenowej (biegacz, orbitrek, ko³a tai-chi, wio¶larz i porêcze + ³awka;
c) elementów ma³ej architektury (³awki, kosze na ¶miecie, tablica informacyjna i stojak na rowery na utwardzonym placu);
d) ogrodzenia placu zabaw.
3) Roboty koñcowe:
a) wykonanie trawników.
2. Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia - stanowi Za³±cznik nr 10 do SWZ tj. dokumentacja projektowa, wykonawcza, Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych oraz przedmiary robót. uzgodnienia bran¿owe i warunki.
3. Istotne uwagi dotycz±ce przedmiotu zamówienia:
a) Roboty, które b³êdnie nie zosta³y ujête w przedmiarach, a nale¿y je wykonaæ zgodnie z obowi±zuj±cymi przepisami lub sztuk± budowlan±, aby przedmiotowe dzie³o zosta³o wykonane, odebrane i spe³nia³o swoje funkcje nie zostan± zap³acone.
b) Dokumentacja techniczna, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych oraz inne dokumenty przekazane przez Zamawiaj±cego, w tym przedmiary robót jako materia³ pomocniczy do dokumentacji technicznej i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych s³u¿± ustaleniu ceny za wykonanie przedmiotu zamówienia, a wymagania wyszczególnione choæby w jednym z nich s± obowi±zuj±ce dla Wykonawcy tak, jakby zawarte by³y w ca³ej dokumentacji. W przypadku rozbie¿no¶ci w ustaleniach poszczególnych dokumentów obowi±zuje kolejno¶æ: specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych, dokumentacja techniczna, przedmiary robót, umowa oraz SWZ.
4. Zamawiaj±cy informuje, ¿e oferty sk³adane w postêpowaniu bêd± musia³y obejmowaæ ca³o¶æ zamówienia.
5. Wykonawca stosowanie do art.95 ust.1 ustawy Pzp zobowi±zany bêdzie do:
zatrudnienia przez Wykonawcê/podwykonawcê na podstawie umowy o pracê we w³asnym przedsiêbiorstwie osób wykonuj±cych nastêpuj±ce czynno¶ci w zakresie realizacji zamówienia, je¿eli wykonywanie tych czynno¶ci polega na wykonywaniu pracy w sposób okre¶lony w art.22 §1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (tj. Dz. U. z 2020 r. poz. 1320, z pó¼n. zm.): roboty przygotowawcze, ziemne, podbudowy, nawierzchnie.
6. Zatrudnienie, o którym mowa w ust.5 powinno trwaæ przez okres niezbêdny do wykonania wskazanych czynno¶ci. W przypadku rozwi±zania stosunku pracy przed zakoñczeniem tego okresu Wykonawca/podwykonawca niezw³ocznie zatrudni na to miejsce inn± osobê z zastrze¿eniem ust.12.
7. Dla udokumentowania faktu zatrudnienia pracowników stosownie do ust.5, Wykonawca nie pó¼niej ni¿ w terminie 7 dni od dnia zawarcia niniejszej umowy lub umowy z podwykonawc± przed³o¿y Zamawiaj±cemu:
a) o¶wiadczenia zatrudnionego pracownika, lub
b) o¶wiadczenia Wykonawcy lub podwykonawcy o zatrudnieniu pracownika na podstawie umowy o pracê, lub
c) po¶wiadczonej za zgodno¶æ z orygina³em kopii umowy o pracê zatrudnionego pracownika,
- zawieraj±cych informacje, w tym dane osobowe, niezbêdne do weryfikacji zatrudnienia na podstawie umowy o pracê, w szczególno¶ci imiê i nazwisko zatrudnionego pracownika, datê zawarcia umowy o pracê, rodzaj umowy o pracê i zakres obowi±zków pracownika.
8. Zamawiaj±cy zastrzega sobie mo¿liwo¶æ kontroli zatrudnienia pracowników, o których mowa w ust.5 przez ca³y okres realizacji wykonywanych przez nich czynno¶ci. W tym celu Wykonawca/podwykonawca na ka¿de pisemne wezwanie Zamawiaj±cego, w terminie 5 dni roboczych od otrzymania wezwania zobowi±zuje siê:
a) przed³o¿yæ aktualne o¶wiadczenia i dokumenty, o których mowa w ust.7,
b) udzieliæ wyja¶nieñ w przypadku w±tpliwo¶ci w zakresie potwierdzenia spe³nienia wymogu, o którym mowa w ust.5 niniejszej umowy
9. Zamawiaj±cy mo¿e ¿±daæ od Wykonawcy/podwykonawcy pisemnych wyja¶nieñ co do sposobu i stanu zatrudnienia osób, o których mowa w ust.5.
10. Nieprzed³o¿enie przez Wykonawcê/podwykonawcê dokumentów, o których mowa w ust.7 lub 8 w terminie tam wskazanym bêdzie traktowane jako niewype³nienie obowi±zku zatrudnienia pracowników na podstawie umowy o pracê oraz bêdzie skutkowaæ naliczeniem kary umownej w wysoko¶ci okre¶lonej niniejszej umowie.
11. W przypadku nie wywi±zania siê Wykonawcy z obowi±zku wskazanego w ust.7 i 8, pomimo dodatkowego wezwania przez Zamawiaj±cego, Zamawiaj±cy mo¿e odst±piæ od umowy z powodu okoliczno¶ci, za które odpowiada Wykonawca – w terminie 30 dni od up³ywu dodatkowego terminu wyznaczonego przez Zamawiaj±cego do wykonania obowi±zku okre¶lonego w ust.7 i 8.
12. W przypadku konieczno¶ci zmiany pracowników zatrudnionych na podstawie umowê o pracê, wykonuj±cych czynno¶ci, o których mowa w ust.5, Wykonawca ka¿dorazowo przeka¿e Zamawiaj±cemu stosowne dokumenty o których mowa w ust.7 dotycz±ce nowego pracownika w terminie 5 dni roboczych od dnia rozpoczêcia wykonywania przez tê osobê czynno¶ci o których mowa w ust.5.
13. W razie w±tpliwo¶ci poczytuje siê, i¿ Wykonawca podj±³ siê wszystkich robót objêtych projektem (art.649 Kodeksu cywilnego).
14. Roboty musz± byæ wykonane zgodnie z obowi±zuj±cymi przepisami, w szczególno¶ci z wymogami ustawy Prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 1333 z pó¼n. zm.).
15. Roboty musz± byæ wykonane zgodnie z zasadami wiedzy technicznej, dokumentacj± projektow±, wykonawcz±, techniczn± oraz nale¿yt± staranno¶ci± w ich wykonaniu, dobr± jako¶ci±, w³a¶ciw± organizacj± pracy oraz z zachowaniem wymagañ i obowi±zuj±cych przepisów w szczególno¶ci bhp, ppo¿. i bran¿owych.
16. W sytuacji gdy Zamawiaj±cy opisa³ przedmiot zamówienia przez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, to nale¿y rozumieæ, i¿ dopuszcza siê zastosowanie rozwi±zañ równowa¿nych.
17. Zamawiaj±cy dopuszcza zastosowanie równowa¿nych materia³ów budowlanych, które s± wymienione w dokumentacji projektowej, przedmiarach robót szczegó³owych specyfikacjach technicznych pod warunkiem, ¿e materia³y równowa¿ne bêd± posiada³y co najmniej takie same parametry techniczne jak materia³y wymienione w w/w dokumentach.
18. Na wykonawcy spoczywa obowi±zek wykazania, i¿ oferowane dostawy (urz±dzenia i materia³y budowlane), us³ugi lub roboty budowlane spe³niaj± wymagania Zamawiaj±cego.
19. Wszelkie produkty pochodz±ce od konkretnych producentów, okre¶laj± minimalne parametry jako¶ciowe i cechy u¿ytkowe jakim musz± odpowiadaæ produkty, aby spe³niaæ wymagania stawiane przez Zamawiaj±cego i stanowi± wy³±cznie wzorzec jako¶ciowy przedmiotu zamówienia.
20. Przez zapis dotycz±cy minimalnych wymagañ parametrów jako¶ciowych, Zamawiaj±cy rozumie wymagania towarów zawarte w ogólnie dostêpnych ¼ród³ach, katalogach, stronach internetowych producentów. Operowanie przyk³adowymi nazwami producenta, ma jedynie na celu doprecyzowanie poziomu oczekiwañ Zamawiaj±cego w stosunku do okre¶lonego rozwi±zania. Tak wiêc pos³ugiwanie siê nazwami producentów czy produktów ma wy³±cznie charakter przyk³adowy. Zamawiaj±cy przy opisie przedmiotu zamówienia wskazuj±c oznaczenie konkretnego producenta (dostawcy) lub konkretny produkt, dopuszcza jednocze¶nie produkty równowa¿ne o parametrach jako¶ciowych i cechach u¿ytkowych, co najmniej na poziomie parametrów wskazanego produktu, uznaj±c tym samym ka¿dy produkt o wskazanych parametrach lub lepszych. W takiej sytuacji Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia stosownych dokumentów, uwiarygadniaj±cych te materia³y lub urz±dzenia.
21. W przypadku gdy Wykonawca nie z³o¿y w ofercie dokumentów o zastosowaniu innych materia³ów i urz±dzeñ, to rozumie siê przez to, ¿e do kalkulacji ceny oferty ujêto materia³y i urz±dzenia zaproponowane w za³±cznikach. Pod pojêciem parametry rozumie siê funkcjonalno¶æ, przeznaczenie, kolorystykê, strukturê, materia³y, kszta³t, wielko¶æ, bezpieczeñstwo i wytrzyma³o¶æ.
22. Zamawiaj±cy informuje, ¿e nie wprowadza wymogu odbycia wizji lokalnej.
23. Zamawiaj±cy nie okre¶la dodatkowych wymagañ zwi±zanych z zatrudnianiem osób, o których mowa w art.96 ust.2 pkt 2 ustawy Pzp
24. Zamawiaj±cy nie dokonuje podzia³u zamówienia na czê¶ci ze wzglêdu na to, ¿e podzia³ taki grozi³by nadmiernymi trudno¶ciami technicznymi oraz nadmiernymi kosztami wykonania zamówienia. Niedokonanie podzia³u zamówienia podyktowane by³o zatem wzglêdami technicznymi, organizacyjnym oraz charakterem przedmiotu zamówienia.
25. Wykonawca w przypadku opó¼nienia lub nienale¿ytego wykonania robót z winy wykonawcy zwróci zamawiaj±cemu w pe³nej wysoko¶ci korzy¶ci wynikaj±ce z utraty dotacji, po¿yczki lub innej formy dofinansowania zadania bêd±cego przedmiotem umowy a spowodowanej opó¼nieniem lub nienale¿ytym wykonaniem przedmiotu umowy
4.5.3.) G³ówny kod CPV: 45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45112710-5 - Roboty w zakresie kszta³towania terenów zielonych
45112723-9 - Roboty w zakresie kszta³towania placów zabaw
45233200-1 - Roboty w zakresie ró¿nych nawierzchni
45342000-6 - Wznoszenie ogrodzeñ
45400000-1 - Roboty wykoñczeniowe w zakresie obiektów budowlanych
SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA
5.1.) Postêpowanie zakoñczy³o siê zawarciem umowy albo uniewa¿nieniem postêpowania: Postêpowanie/cze¶æ postêpowania zakoñczy³a siê zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7
6.1.3.) Liczba otrzymanych od M¦P: 7
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwach EOG innych ni¿ pañstwo zamawiaj±cego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najni¿sz± cen± lub kosztem: 209800,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwy¿sz± cen± lub kosztem: 289050,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 209800,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcjê elektroniczn±: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofert± wariantow±: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zosta³o udzielone wykonawcom wspólnie ubiegaj±cym siê o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: GRUPA EPX Pawe³ Matera
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8722171519
7.3.4) Miejscowo¶æ: Pustków
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania czê¶ci zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-09-22
8.2.) Warto¶æ umowy/umowy ramowej: 209800,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesi±ce
INNE PRZETARGI Z NISKA
- Wzmocnienie potencja³u kszta³cenia ogólnego w Powiecie Ni¿añskim
- Wzmocnienie potencja³u szkó³ zawodowych w Powiecie Ni¿añskim
- Dostawa paliwa w obrocie bezgotówkowym dla potrzeb Miejskiego Zak³adu Komunalnego Nisko Sp. z o.o. w Nisku
- Bie¿±ce remonty i konserwacja dróg gminnych po³o¿onych na terenie Gminy i Miasta Nisko w 2025 roku
- Konserwacja o¶wietlenia drogowego na terenie Gminy i Miasta Nisko w 2025 roku w³asno¶æ gminy Nisko
wiêcej: przetargi w Nisku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Poprawa efektywno¶ci energetycznej Gminnego Centrum Kultury w Polichnie
- Opracowanie dokumentacji projektowej oraz wykonanie robót budowlanych w technologii modu³owej dla budowy Centrum Aktywno¶ci na os. Jagielloñskim w Krakowie
- Budowa zbiorników wodnych ma³ej retencji w Gminie Ciechanowiec
- Remont pomieszczenia w budynku przy ul. Jana Nowaka Jeziorañskiego 53 w Kielcach
- Modernizacja odcinka sieci wodoci±gowej w miejscowo¶ci £omnica-Zdrój wraz z rozbudow± systemu sterowania i monitorowania infrastruktury wodoci±gowej oraz realizacj± zadañ komplementarnych.
- Budowa zbiorników retencyjnych na terenie gminy Rozogi
wiêcej: Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.