Ogłoszenie z dnia 2022-09-29
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00308623/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-08-17
- 2022/BZP 00317818/01 - Modyfikacja z dnia 2022-08-24
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Przygotowanie i opracowanie strategii terytorialnej ZIT dla Stowarzyszenia Aglomeracja Tarnowska
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Stowarzyszenie Aglomeracja Tarnowska
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 389647935
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Mickiewicza 2
1.5.2.) Miejscowość: Tarnów
1.5.3.) Kod pocztowy: 33-100
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL217 - Tarnowski
1.5.7.) Numer telefonu: 884884726
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: biuro@aglomeracja.tarnow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.aglomeracja.tarnow.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - związek jednostek samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
REPREZENTOWANIE JEDONOSTEK SAMORZĄDU TERYTORIALNEGO WCHODZĄCYCH W SKŁAD MIEJSKIEGO OBSZARU FUNKCJONALNEGO TARNOWA W REALIZACJI ZADAŃ WYKONYWANYCH PRZEZ ZWIĄZEK ZIT
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przygotowanie i opracowanie strategii terytorialnej ZIT dla Stowarzyszenia Aglomeracja Tarnowska2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b54ef82a-1d4a-11ed-b950-8227d40187e8
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00369106
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-09-29
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Zamówienie jest realizowane w ramach Projektu RPMP.13.03.00-12-0010/21 pn. „Przygotowanie i opracowanie strategii terytorialnej ZIT dla Stowarzyszenia Aglomeracja Tarnowska”.2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00308623/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 1/2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 191463,41 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest opracowanie Przygotowanie i opracowanie strategii teryto-rialnej ZIT dla Stowarzyszenia Aglomeracja Tarnowska (zwanej dalej Strategia ZIT SAT).
Strategia ZIT SAT powinna w szczególności zawierać:
· syntezę diagnozy obszaru realizacji Zintegrowanych Inwestycji Terytorialnych (dalej: ZIT) wraz z analizą problemów, potrzeb i potencjałów rozwojowych (sytuacja społeczna, gospodarcza, przestrzenna obejmująca zbiorcze zestawienia danych wraz z wnioskami z każdej sfery społeczno-gospodarczo-przestrzennej adekwatnie do obszarów wsparcia w ramach ZIT), potencjały rozwojowe wynikające z diagnozy, system powiązań;
· na podstawie wyników diagnozy – analizy SWOT powinny być określone cele strategii, które realizowane będą przez konkretne projekty;
· cele, jakie mają być zrealizowane w ramach ZIT, ze wskazaniem podejścia zintegrowa-nego, oczekiwanych wskaźników rezultatu i produktu, powiązania z właściwym pro-gramem;
· listę projektów wraz z informacją na temat sposobu ich wyboru oraz powiązania z in-nymi projektami;
· źródła finansowania;
· warunki i procedury obowiązujące w realizacji Strategii ZIT SAT;
· opis procesu zaangażowania partnerów społecznych i gospodarczych oraz właściwych podmiotów reprezentujących społeczeństwo obywatelskie, podmiotów działających na rzecz ochrony środowiska oraz podmiotów odpowiedzialnych za promowanie włączenia społecznego, praw podstawowych, praw osób ze specjalnymi potrzebami, równości płci i niedyskryminacji w pracach nad przygotowaniem i wdrażaniem Strategii ZIT SAT oraz sprawozdanie z jego konsultacji społecznych;
· propozycje monitoringu i ewaluacji Strategii ZIT SAT;
· streszczenie przeprowadzonej przez Wykonawcę procedury środowiskowej.
4.5.3.) Główny kod CPV: 73220000-0 - Usługi doradcze w zakresie rozwoju
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
73110000-6 - Usługi badawcze
98133100-5 - Usługi w zakresie poprawy oraz wspierania administracji samorządowej i wspólnot samorządowych
79300000-7 - Badania rynkowe i ekonomiczne; ankietowanie i statystyka
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 12
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 12
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 59040,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 426810,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 79950,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: INSTYTUT BADAWCZY IPC Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 8943043599
7.3.3) Ulica: Ostrowskiego 9
7.3.4) Miejscowość: Wrocław
7.3.5) Kod pocztowy: 53-238
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
INSTYTUT BADAWCZY IPC SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
INSTYTUT BADAWCZY IPC SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-09-20
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 79950,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 84 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
INNE PRZETARGI Z TARNOWA
- Dostawy mięsa i podrobów drobiowych, mięsa wieprzowego i wołowego, wędlin wieprzowych i wędlin drobiowych oraz ryb
- Budowa boiska przy ul. Bitwy o Wał Pomorski w Tarnowie
- Modernizacja budynku Poradni Psychologiczno-Pedagogicznej w Tarnowie - TRZECIE POSTĘPOWANIE
- Dostawy materiałów do sterylizacji: opakowań, testów, naboi i innych
- Nadzór autorski wraz z bieżącym uzupełnianiem dokumentacji projektowej dla inwestycji pn. "Rozbudowa drogi krajowej nr 73 na odcinku od km 129+872,05 do km 130+342,05 w m. Tarnów - etap III"
- Dostawa pieczywa do Zakładu Karnego w Tarnowie oraz Oddziału Zewnętrznego Tarnów-Mościce - II półrocze 2025
więcej: przetargi w Tarnowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Organizacja dwudniowej konferencji wraz z noclegiem i wyżywieniem, a także zaprojektowanie,wykonanie i dostawa materiałów promocyjnych na potrzeby konferencji nt. promowania zasadności uczenia się,KPO
- Stworzenie zespołu Specjalistów i zaplecza kadrowego oraz zapewnienie świadczenia ciągłości usług specjalistycznych dla punktu konsultacyjnego STREFA Gostynin
- Przeprowadzenie kursu dla uczniów z zakresu "Fotograficznych technik szlachetnych" w ramach projektu pn.: "Jestem zawodowcem 3.0" w ZSTiO nr 3 im. E. Abramowskiego w Katowicach
- Usługa organizacji wydarzeń kulturalnych dla uczestników Gminnego Klubu Seniora w Trzcianie i Dziennego Domu Pomocy w Bratkowicach.
- Usługa organizacji i przeprowadzenia specjalistycznych kursów zawodowych: "Kursy z programowania i wykorzystywania AI"
- Przeprowadzenie szkoleń dla uczestników projektu Uczelnia Dostępna - pracowników administracyjnych, technicznych, zarządzających w PWSFTviT w Łodzi
więcej: Usługi badawcze »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.