eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi OlsztynDostawa i montaż dźwigu osobowego przystosowanego dla osób niepełnosprawnych oraz platformy przyschodowej w budynku Starostwa Powiatowego w Olsztynie



Ogłoszenie z dnia 2024-06-17


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa i montaż dźwigu osobowego przystosowanego dla osób niepełnosprawnych oraz platformy przyschodowej w budynku Starostwa Powiatowego w Olsztynie

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Olsztyński

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 510742669

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Plac Bema 5

1.5.2.) Miejscowość: Olsztyn

1.5.3.) Kod pocztowy: 10-516

1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL622 - Olsztyński

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@powiat-olsztynski.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.powiat-olsztynski.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://powiat-olsztynski.ezamawiajacy.pl/pn/powiat-olsztynski/demand/156165/notice/public/details

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa i montaż dźwigu osobowego przystosowanego dla osób niepełnosprawnych oraz platformy przyschodowej w budynku Starostwa Powiatowego w Olsztynie

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c986826a-fe23-11ee-885b-8267c0608453

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00369179

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-06-17

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00044110/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.3 Dostawa i montaż dźwigu osobowego przystosowanego dla osób niepełnosprawnych oraz platformy przyschodowej w budynku Starostwa Powiatowego w Olsztynie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00294787

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: IRL-III.272.4.2024.EM

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż w istniejącym szybie w budynku Starostwa Powiatowego w Olsztynie fabrycznie nowego dźwigu osobowego (windy) o napędzie elektrycznym przystosowanego dla osób niepełnosprawnych.
2. Zakres przedmiotu zamówienia w Części 1 obejmuje w szczególności:
a) opracowanie dokumentacji technicznej w języku polskim i uzyskanie Certyfikatu Jednostki Notyfikowanej,
b) demontaż dźwigu osobowego o nr fabrycznym P0ZH0280 i nr ewidencyjnym S.P.1.6/640/8 i jego utylizacja,
c) wykonanie niezbędnych robót remontowo-budowlanych w szybie, maszynowni oraz na ścianach, na których zainstalowane będą drzwi windy na każdym poziomie w celu zachowania istniejącej estetyki korytarzy,
d) modernizację instalacji zasilającej,
e) zapewnienie w szybie windy odpowiedniej wielkości wymiany powietrza oraz jego czystości, temperatury, wilgotności względnej, prędkości ruchu w pomieszczeniu zgodnie z obowiązującą Polską Normą dotyczącą wentylacji oraz bezpieczeństwa pożarowego i wymagań akustycznych,
f) utylizację odpadów budowlanych,
g) dostawę nowego w pełni automatycznego dźwigu osobowego (wraz z nowym osprzętem produkcji seryjnej) oraz jego montaż w miejscu uprzednio zdemontowanego dźwigu (dostawa i montaż dotyczy kompletnych urządzeń mechanicznych i elektrycznych dźwigu),
h) dostawę niezbędnego wyposażenia dźwigu osobowego zgodnie z dokumentacją techniczną,
i) uruchomienie dźwigu wraz z wykonaniem pomiarów elektrycznych,
j) opracowanie dokumentacji powykonawczej oraz uzyskanie decyzji zezwalającej na eksploatację dźwigu przez właściwy organ dozoru technicznego,
k) przeprowadzenie szkolenia pracowników wskazanych przez Zamawiającego (nie więcej niż pięciu) w zakresie obsługi i eksploatacji windy oraz awaryjnego uwalniania pasażerów.

4.5.3.) Główny kod CPV: 42416100-6 - Windy

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45313100-5 - Instalowanie wind

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

4.5.5.) Wartość części: 186750 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż w budynku Starostwa Powiatowego w Olsztynie fabrycznie nowej platformy przyschodowej dla osób z niepełnosprawnościami pozwalającej na pokonanie znajdującej się na parterze budynku różnicy poziomów.
2. Zakres przedmiotu zamówienia w Części 2 obejmuje w szczególności:
a) opracowanie dokumentacji technicznej platformy w języku polskim i przedłożenie certyfikatu,
b) dostawę fabrycznie nowej platformy do budynku Starostwa Powiatowego w Olsztynie, przy czym dostawa i montaż dotyczą kompletnych urządzeń mechanicznych i elektrycznych platformy wraz z wykonaniem niezbędnych prac montowania w oparciu o samodzielną konstrukcję nośną,
c) montaż platformy w budynku Starostwa Powiatowego w Olsztynie w miejscu wyznaczonym przez Zamawiającego wraz z doprowadzeniem pionu zasilania,
d) wykonanie niezbędnych prac murarskich i malarskich w celu doprowadzenia miejsca montażu platformy do stanu sprzed montażu,
e) utylizację odpadów budowlanych,
f) rozruch platformy,
g) opracowanie dokumentacji powykonawczej platformy oraz uzyskanie decyzji zezwalającej na eksploatację platformy wydanej przez właściwy organ dozoru technicznego,
h) przeprowadzenie w miejscu montażu platformy szkolenia wskazanych przez Zamawiającego pracowników (nie więcej niż pięciu) w zakresie jej obsługi i eksploatacji.

4.5.3.) Główny kod CPV: 42416200-7 - Wyciągi pochyłe

4.5.5.) Wartość części: 41596,67 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 243447,75 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 309960 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 243447,75 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Fabryka Urządzeń Dźwigowych Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5670002423

7.3.3) Ulica: Bolęcin 41

7.3.4) Miejscowość: Sochocin

7.3.5) Kod pocztowy: 09-110

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-06-06

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 243447,75 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 miesiące

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 52256,55 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 88806 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 52256,55 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Lifts4U Konrad Mrówka

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9491263741

7.3.3) Ulica: Częstochowska 34c

7.3.4) Miejscowość: Wręczyca Wielka

7.3.5) Kod pocztowy: 42-130

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-06-13

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 52256,55 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.