eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WrocławDostawa i montaż klimatyzatorów dla Izby Administracji Skarbowej we Wrocławiu



Ogłoszenie z dnia 2022-09-29


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa i montaż klimatyzatorów dla Izby Administracji Skarbowej we Wrocławiu

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Izba Administracji Skarbowej we Wrocławiu

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 001020861

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Powstańców Śląskich 24,26

1.5.2.) Miejscowość: Wrocław

1.5.3.) Kod pocztowy: 53-333

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL514 - Miasto Wrocław

1.5.7.) Numer telefonu: 71 365 24 03

1.5.8.) Numer faksu: 71 365 27 82

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ias.wroclaw@mf.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.dolnoslaskie.kas.gov.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ias-wroclaw.ezamawiajacy.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


finanse publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa i montaż klimatyzatorów dla Izby Administracji Skarbowej we Wrocławiu

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-fd8a5355-13c1-11ed-b950-8227d40187e8

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00369229

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-09-29

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00086201/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.2 Dostawa i montaż klimatyzatorów dla Izby Administracji Skarbowej we Wrocławiu

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00293884/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 0201-ILZ.260.25.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 447154,47 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż klimatyzatorów w obiektach Izby Administracji Skarbowej we Wrocławiu
wskazanych w opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 2 do SWZ.
2. W ramach niniejszego zamówienia Wykonawca zobowiązuje się do:
1) demontażu wyeksploatowanych klimatyzatorów w ilości 2 sztuk,
2) dostarczenia nowych klimatyzatorów w ilości 19 kompletów urządzeń klimatyzacyjnych do miejsc wskazanych przez Zamawiającego wraz z rozładunkiem i wniesieniem,
3) przygotowania elementów instalacji elektrycznej oraz konstrukcji, w tym ścian i sufitu do mocowania klimatyzatorów,
4) montażu i instalacji klimatyzatorów oraz napełnienia czynnikiem chłodzącym,
5) podłączenia klimatyzatorów do rozdzielni elektrycznych,
6) pomiarów elektrycznych nowo wykonanej instalacji elektrycznej zasilania klimatyzatorów,
7) wykonania prac budowlanych odtworzeniowych (np. zamurowanie /zaszpachlowanie otworów, roboty malarskie itp.),
8) usunięcia i zagospodarowania własnym staraniem i na swój koszt odpadów i śmieci powstałych w trakcie realizacji zamówienia,
9) przeszkolenia osób wskazanych przez Zamawiającego w zakresie obsługi nowych klimatyzatorów,
10) przekazania napisanej w języku polskim dokumentacji dotyczącej przedmiotu zamówienia, w szczególności instrukcje użytkowania i konserwacji wyposażenia oraz kopie kart gwarancyjnych producenta, atesty i inne konieczne/niezbędne dokumenty,
11) przekazania przedstawicielowi Zamawiającego niezbędnych informacji, które pozwolą na wykonanie czynności wynikających z ustawy z dnia 15 maja 2015 r. o substancjach zubożających warstwę ozonowa oraz o niektórych
fluorowanych gazach cieplarnianych (t. j. Dz. U. z 2019 r. poz. 2158 ze zm.),
12) współpracy z przedstawicielem Zamawiającego w zakresie prowadzenia przez Zamawiającego, jako operatora urządzeń, niezbędnej dokumentacji (Karta urządzenia), jeżeli taka będzie wymagana przepisami prawa,
13) zapewnienia gwarancyjnych usług serwisowych polegających w szczególności na dwukrotnym w ciągu roku przeglądzie urządzeń, diagnozowaniu i usuwaniu wszystkich awarii, usterek, bądź wad i innych nieprawidłowości w działaniu klimatyzatorów.
3. Szczegółowy zakres prac do wykonania w ramach realizacji zamówienia określa załącznik nr 2 do SWZ – Opis przedmiotu zamówienia.
Klimatyzatory będące przedmiotem zamówienia muszą być fabrycznie nowe, nieużywane, kompletne i sprawne, gotowe do użytku oraz dopuszczone do obrotu gospodarczego na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej i do stosowania w Unii Europejskiej.

4.5.3.) Główny kod CPV: 39717200-3 - Urządzenia klimatyzacyjne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

42512200-0 - Ścienne maszyny do konfekcjonowania powietrza

45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych

45331220-4 - Instalowanie urządzeń klimatyzacyjnych

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 344500,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 651900,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 344500,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Dragos Enterprise Sp. z o. o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 7010383762

7.3.3) Ulica: Wały Dwernickiego 117/121 P.213

7.3.4) Miejscowość: Częstochowa

7.3.5) Kod pocztowy: 42-202

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

Nazwa podwykonawcy: MM System Michał Motyl,
Opis powierzonej części: instalacja klimatyzacji, instalacja elektryczna.


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-09-27

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 474500,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Łączna wartość wynagrodzenia wynosi 474 500,00 zł brutto, w tym:
- wynagrodzenie za zamówienie podstawowe wynosi 344 500,00 zł brutto,
- wynagrodzenie za zamówienie w ramach opcji wynosi 130 000,00 zł brutto.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.