Ogłoszenie z dnia 2022-09-29
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00273221/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-07-22
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup instrumentów muzycznych dla orkiestry Teatru Wielkiego w Łodzi
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Teatr Wielki w Łodzi
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000279195
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Plac Dąbrowskiego
1.5.2.) Miejscowość: Łódź
1.5.3.) Kod pocztowy: 90-249
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL711 - Miasto Łódź
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: e.danielak@teatr-wielki.lodz.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.operalodz.com
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
platformazakupowa.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - państwowe i samorządowe instytucje kultury
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup instrumentów muzycznych dla orkiestry Teatru Wielkiego w Łodzi2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c24562cb-09ae-11ed-9a86-f6f4c648a056
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00369261
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-09-29
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00004264/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Zakup instrumentów muzycznych dla orkiestry Teatru Wielkiego w Łodzi
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00273221/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: DP/TP/02/2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 182199,67 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie 1 – fletFlet Haynes Custom silver + 5 % gold – 1 szt.
Głowa i korpus wykonane z mieszanki złota i srebra: 95% srebra, 5% złoto
Lutowane kominki
Główka custom P-cut lub N-cut
Pozłacana korona – 24k złotem
Bezpinowy mechanizm lewej ręki
Grubość ścianki .0,16”
Otwarte klapy
Wysunięte G
E-mechanika
Stopa H
French pointed arms
Zestaw akcesoriów czyszczących
Futerał i pokrowiec
Minimalny wymagany okres gwarancji – 24 miesiące
4.5.3.) Główny kod CPV: 37300000-1 - Instrumenty muzyczne i ich części
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
37310000-4 - Instrumenty muzyczne
37314300-5 - Kornety i flety
37314320-1 - Flety
4.5.5.) Wartość części: 67479,67 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie 2 – trąbkiVINCENT BACH TRĄBKA W STROJU C C190SL229, posrebrzana, z futerałem – 2 szt.
Rozmiar L .462'' = 11,74 mm
Roztrąb jednoczęściowy, mosiężny, ręcznie kształtowany Ø 4 13/16" (122.24 mm)
Roztrąb 229 ze szwem lutowniczym, 25M rurka ustnikowa
Monelowe wentyle, odlewany 2 częściowy korpus wentyli z mosiądzu/nowego srebra
Szerokie, profilowane wsporniki
Uchwyt dla palca 1-go tłoku, regulowany ogranicznik dla 3-go suwaka
2 zestawy prowadnic tłoków (plastik / mosiądz)
Oryginalny ustnik VINCENT BACH Symphonic1½C-BB24-TH24
Prostokątny drewniany kufer Deluxe
Instrument posrebrzany
Możliwość wyboru dwóch instrumentów z minimum 3 egzemplarzy
Minimalny wymagany okres gwarancji - 24 miesiące
VINCENT BACH TRĄBKA W STROJU C C180SL229PC PHILADELPHIA STRADIVARIUS – 2 szt.
Rozmiar L .462'' = 11,74 mm
Czara ręcznie kształtowana o ścianach normalnej grubości z płaską krawędzią czary Ø 4 13/16” (122.24 mm)
229 forma roztrąbu, 25CC rurka ustnika
Wentyle monelowe, podpórka na kciuk, stały pierścień na krągliku 3-go wentyla
Ogranicznik wysuwania krąglika 3-go wentyla gwintowany
Oryginalny ustnik VINCENT BACH 7C
Prostokątny drewniany kufer Deluxe
Mosiądz posrebrzany
Możliwość wyboru dwóch instrumentów z minimum 3 egzemplarzy
Minimalny wymagany okres gwarancji - 24 miesiące
4.5.3.) Główny kod CPV: 37300000-1 - Instrumenty muzyczne i ich części
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
37310000-4 - Instrumenty muzyczne
37312100-9 - Trąbki
4.5.5.) Wartość części: 65000,00 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie 3 - puzonYAMAHA Puzon altowy Es YSL-872 Custom, lakierowany, z futerałem – 1 szt.
Instrument klasy profesjonalnej, produkowany ręcznie dla zapewnienia optymalnego brzmienia
Strój: Eb/D
Wyposażony w wentyl trylowy i krąglik do stroju D
Menzura: 11.95 - 12.45 mm
Czara: Żółty mosiądz 181.8 mm
Suwak zewnętrzny: Yellow brass
Suwak wewnętrzny: Nickel silver
Lakierowany
Z futerałem i ustnikiem SL-48AS
Minimalny wymagany okres gwarancji – 24 miesiące
4.5.3.) Główny kod CPV: 37300000-1 - Instrumenty muzyczne i ich części
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
37310000-4 - Instrumenty muzyczne
37312200-0 - Puzony
4.5.5.) Wartość części: 13820,00 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie 4 - instrumenty perkusyjneDzwony rurowe – 1 szt.
Bergerault JC18 Concert Chimes A=442Hz
Seria Koncertowa
Zakres: 1 1/2 oktawy C5-F6
A = 442 Hz
Średnica rurki: 38 mm
Wymiary (Dł. X Sz. X Wys.): 910 x 570 x 1820 mm
Kolor: Złoty
W komplecie z etui ochronnym
Minimalny wymagany okres gwarancji – 36 miesięcy
Bęben symfoniczny (Gran Cassa) – 1 szt.
Adams BDV 36/18 Concert Bass Drum
36" x 18" Mahoniowy korpus
Regulowany statyw
4 kółka z hamulcami
Obrót o 360°
Naciąg REMO Fiberskyn 3
Uchwyt do talerzy
Minimalny wymagany okres gwarancji – 36 miesięcy
Werbel symfoniczny – 1 szt.
Ludwig LW6514SL 14"x6,5" Supralite
Rozmiar: 14"x6,5"
Materiał korpusu: stal
Chromowane mosiężne lugi
Potrójnie zawinięte obręcze (triple-flanged hoops) - 2.3 mm
Mosiężne sprężyny rezonujące
Mechanizm zwalniający P 88
Minimalny wymagany okres gwarancji – 24 miesiące
4.5.3.) Główny kod CPV: 37300000-1 - Instrumenty muzyczne i ich części
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
37310000-4 - Instrumenty muzyczne
37316500-1 - Bębny (instrument)
4.5.5.) Wartość części: 35900,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W przedmiotowym postępowaniu w Zadaniu 1 wszystkie złożone oferty podlegały odrzuceniu.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 78900,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 130380,00 PLN
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 79450,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 79950,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 79950,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ZM CONCEPT ZBIGNIEW ZYGMUNT
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9580804210
7.3.3) Ulica: ul. Ks. Hugona Kołłątaja 1/2
7.3.4) Miejscowość: Bydgoszcz
7.3.5) Kod pocztowy: 85-080
7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-09-14
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 79950,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 11500,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 16998,60 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 16998,60 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ZM CONCEPT ZBIGNIEW ZYGMUNT
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9580804210
7.3.3) Ulica: ul. Ks. Hugona Kołłątaja 1/2
7.3.4) Miejscowość: Bydgoszcz
7.3.5) Kod pocztowy: 85-080
7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-09-14
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 16998,60 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 43034,77 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 46986,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 43034,77 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: GAMUZ J.STOLARZEWICZ-GACKA, P.GACKA SP. J.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6340138491
7.3.3) Ulica: ul. Alfonsa Górnika 9A
7.3.4) Miejscowość: Katowice
7.3.5) Kod pocztowy: 40-133
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-09-14
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 43034,77 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
INNE PRZETARGI Z ŁODZI
- UBEZPIECZENIE GMINY NOWOSOLNA
- "Usługi odbierania odpadów komunalnych z jednostek Miejskiego Centrum Medycznego "Górna" w Łodzi".
- 81/ZP/2024 Sukcesywna dostawa notesów dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Łódzkiego
- Zakup samochodów osobowych nieoznakowanych segmentu D na potrzeby KWP w Łodzi
- Usługa utrzymania czystości w budynkach Sądu Rejonowego dla Łodzi-Widzewa w Łodzi
- Usługi pralnicze dla Aresztu Śledczego w Łodzi
więcej: przetargi w Łodzi »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa fortepianu dla Ogólnokształcącej Szkoły Muzycznej I stopnia w Piszu
- Zakup Instrumentów i akcesoriów muzycznych dla Filharmonii Śląskiej im. H. M. Góreckiego - kontrabas, fortepian cyfrowy.
- Dostawa instrumentów - saksofony, klarnety, flety i fagottino
- "Zakup instrumentów muzycznych dla Zespołu Państwowych Szkół Muzycznych im. Feliksa Nowowiejskiego w Szczecinie".
- Zakup inwestycyjny instrumentów muzycznych - zakup oboju
- Dostawa materiałów, pomocy dydaktycznych i wyposażenia na potrzeby realizacji projektu edukacyjnego pn. "Szkoła marzeń"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.