eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi PoznańDOSTAWA BATERII I AKUMULATORÓW



Ogłoszenie z dnia 2024-06-17


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
DOSTAWA BATERII I AKUMULATORÓW

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: 31 BAZA LOTNICTWA TAKTYCZNEGO W POZNANIU-KRZESINACH

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 632431771

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Silniki 1

1.5.2.) Miejscowość: Poznań

1.5.3.) Kod pocztowy: 61-325

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL415 - Miasto Poznań

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: 31blt.przetargi@ron.mil.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://31blt.wp.mil.pl/pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://portal.smartpzp.pl/31blt/public/postepowanie?postepowanie=65270302

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Obrona

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

DOSTAWA BATERII I AKUMULATORÓW

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f0161e5e-f33d-11ee-b016-82aaee56c84c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00369292

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-06-17

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00236246/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.12 Dostawa baterii i akumulatorów na 2024

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00279326

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP 12/II/24

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

baterie do defibrylatora, Wykonawca zobowiązany jest zrealizować przedmiot zamówienia w terminie:
Zadanie nr 1 – do 7 dni kalendarzowych od złożenia zapotrzebowania na adres e-mail Wykonawcy, przewidywany termin złożenia zamówienia październik 2024 r. W przypadku nie złożenia zapotrzebowania przez zamawiającego do dnia 20 listopada 2024 r. Wykonawca zrealizuje dostawę w terminie 7 dni od wskazanej daty
Zamawiający wymaga, aby dla:
- zadania nr 1 w dniu dostawy okres przydatności do użycia był nie krótszy niż 5,5 roku.
Szczegółowy opis oraz wymagane parametry jakościowe, o których mowa w art. 246 ust. 2 ustawy Pzp, produktów zawarte zostały w zał. nr 4 do SWZ (formularze cenowe).
Wymagania dotyczące realizacji umowy, gwarancji, kar zawarte są w załącznikach nr 3a i 3b do SWZ – Projekt umów.

4.5.3.) Główny kod CPV: 31440000-2 - Baterie

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

31431000-6 - Akumulatory ołowiowo-kwasowe

4.5.5.) Wartość części: 3604,16 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

baterie i akumulatory dla służby TiRW,11. Dla zadania nr 2, 4 Wykonawca zobowiązuje się do odbioru od Zamawiającego zużytych baterii trakcyjnych, w dowolnym typie, w ilości nie większej niż dostarczone w ramach danej dostawy, na własny koszt i przy użyciu środków transportu, którym dysponuje w terminie do 90 dnia od daty dostarczenia przedmiotu zamówienia.
Szczegółowy opis oraz wymagane parametry jakościowe, o których mowa w art. 246 ust. 2 ustawy Pzp, produktów zawarte zostały w zał. nr 4 do SWZ (formularze cenowe).
Wymagania dotyczące realizacji umowy, gwarancji, kar zawarte są w załącznikach nr 3a i 3b do SWZ – Projekt umów.

4.5.3.) Główny kod CPV: 03144000-2 - Produkty rolne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

31431000-6 - Akumulatory ołowiowo-kwasowe

4.5.5.) Wartość części: 32520,72 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

baterie dla SUiE Szczegółowy opis oraz wymagane parametry jakościowe, o których mowa w art. 246 ust. 2 ustawy Pzp, produktów zawarte zostały w zał. nr 4 do SWZ (formularze cenowe).
Wymagania dotyczące realizacji umowy, gwarancji, kar zawarte są w załącznikach nr 3a i 3b do SWZ – Projekt umów.

4.5.3.) Główny kod CPV: 31440000-2 - Baterie

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

31431000-6 - Akumulatory ołowiowo-kwasowe

4.5.5.) Wartość części: 4000,00 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

zakup baterii dla służby czołgowo-samochodowej Szczegółowy opis oraz wymagane parametry jakościowe, o których mowa w art. 246 ust. 2 ustawy Pzp, produktów zawarte zostały w zał. nr 4 do SWZ (formularze cenowe).
Wymagania dotyczące realizacji umowy, gwarancji, kar zawarte są w załącznikach nr 3a i 3b do SWZ – Projekt umów
Zamawiający wymaga, aby dla:
- zadania nr 4, Zamawiający dopuszcza dostawę akumulatorów wyłącznie nowych wyprodukowanych nie wcześniej niż w 2023 r
Dla zadania nr 2, 4 Wykonawca zobowiązuje się do odbioru od Zamawiającego zużytych baterii trakcyjnych, w dowolnym typie, w ilości nie większej niż dostarczone w ramach danej dostawy, na własny koszt i przy użyciu środków transportu, którym dysponuje w terminie do 90 dnia od daty dostarczenia przedmiotu zamówienia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 31440000-2 - Baterie

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

31431000-6 - Akumulatory ołowiowo-kwasowe

31430000-9 - Akumulatory elektryczne

4.5.5.) Wartość części: 66469,42 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

baterie powszechnego użytku, Szczegółowy opis oraz wymagane parametry jakościowe, o których mowa w art. 246 ust. 2 ustawy Pzp, produktów zawarte zostały w zał. nr 4 do SWZ (formularze cenowe).
Wymagania dotyczące realizacji umowy, gwarancji, kar zawarte są w załącznikach nr 3a i 3b do SWZ – Projekt umów.
Zamawiający wymaga, aby dla:
- zadania 5 - 8 w dniu dostawy baterii i akumulatorów okres ich przydatności do użycia był nie krótszy niż 75 % pełnego okresu przydatności do użytku wskazanego przez producenta oraz aby Wykonawca dostarczył taką informację wraz z datą produkcji
Wykonawca dla zadania nr 5-8 przy dostawie produktów jest zobowiązany dołączyć do każdego produktu kartę charakterystyki (MSDS) w języku polskim.

4.5.3.) Główny kod CPV: 31440000-2 - Baterie

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

31431000-6 - Akumulatory ołowiowo-kwasowe

31430000-9 - Akumulatory elektryczne

4.5.5.) Wartość części: 15000,00 PLN

Część 6

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

akumulatory do sprzętu, Szczegółowy opis oraz wymagane parametry jakościowe, o których mowa w art. 246 ust. 2 ustawy Pzp, produktów zawarte zostały w zał. nr 4 do SWZ (formularze cenowe).
Wymagania dotyczące realizacji umowy, gwarancji, kar zawarte są w załącznikach nr 3a i 3b do SWZ – Projekt umów.
Zamawiający wymaga, aby dla:
- zadania 5 - 8 w dniu dostawy baterii i akumulatorów okres ich przydatności do użycia był nie krótszy niż 75 % pełnego okresu przydatności do użytku wskazanego przez producenta oraz aby Wykonawca dostarczył taką informację wraz z datą produkcji
Wykonawca dla zadania nr 5-8 przy dostawie produktów jest zobowiązany dołączyć do każdego produktu kartę charakterystyki (MSDS) w języku polskim.

4.5.3.) Główny kod CPV: 31440000-2 - Baterie

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

31431000-6 - Akumulatory ołowiowo-kwasowe

31430000-9 - Akumulatory elektryczne

4.5.5.) Wartość części: 35700,00 PLN

Część 7

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

akumulatory do elektronarzędzi,
Szczegółowy opis oraz wymagane parametry jakościowe, o których mowa w art. 246 ust. 2 ustawy Pzp, produktów zawarte zostały w zał. nr 4 do SWZ (formularze cenowe).
Wymagania dotyczące realizacji umowy, gwarancji, kar zawarte są w załącznikach nr 3a i 3b do SWZ – Projekt umów.
Zamawiający wymaga, aby dla:
- zadania 5 - 8 w dniu dostawy baterii i akumulatorów okres ich przydatności do użycia był nie krótszy niż 75 % pełnego okresu przydatności do użytku wskazanego przez producenta oraz aby Wykonawca dostarczył taką informację wraz z datą produkcji
Wykonawca dla zadania nr 5-8 przy dostawie produktów jest zobowiązany dołączyć do każdego produktu kartę charakterystyki (MSDS) w języku polskim.

4.5.3.) Główny kod CPV: 31440000-2 - Baterie

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

31431000-6 - Akumulatory ołowiowo-kwasowe

31430000-9 - Akumulatory elektryczne

4.5.5.) Wartość części: 1600,00 PLN

Część 8

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

akumulatory do urządzeń, Szczegółowy opis oraz wymagane parametry jakościowe, o których mowa w art. 246 ust. 2 ustawy Pzp, produktów zawarte zostały w zał. nr 4 do SWZ (formularze cenowe).
Wymagania dotyczące realizacji umowy, gwarancji, kar zawarte są w załącznikach nr 3a i 3b do SWZ – Projekt umów.
Zamawiający wymaga, aby dla:
- zadania 5 - 8 w dniu dostawy baterii i akumulatorów okres ich przydatności do użycia był nie krótszy niż 75 % pełnego okresu przydatności do użytku wskazanego przez producenta oraz aby Wykonawca dostarczył taką informację wraz z datą produkcji
Wykonawca dla zadania nr 5-8 przy dostawie produktów jest zobowiązany dołączyć do każdego produktu kartę charakterystyki (MSDS) w języku polskim.

4.5.3.) Główny kod CPV: 31440000-2 - Baterie

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

31431000-6 - Akumulatory ołowiowo-kwasowe

31430000-9 - Akumulatory elektryczne

4.5.5.) Wartość części: 1600,00 PLN

Część 9

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

baterie i akumulatory dla sekcji Infrastruktury
Szczegółowy opis oraz wymagane parametry jakościowe, o których mowa w art. 246 ust. 2 ustawy Pzp, produktów zawarte zostały w zał. nr 4 do SWZ (formularze cenowe).
Wymagania dotyczące realizacji umowy, gwarancji, kar zawarte są w załącznikach nr 3a i 3b do SWZ – Projekt umów.

4.5.3.) Główny kod CPV: 03144000-2 - Produkty rolne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

31431000-6 - Akumulatory ołowiowo-kwasowe

31430000-9 - Akumulatory elektryczne

4.5.5.) Wartość części: 30618,63 PLN

Część 10

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

baterie i akumulatory do sprzętu łączności,
Szczegółowy opis oraz wymagane parametry jakościowe, o których mowa w art. 246 ust. 2 ustawy Pzp, produktów zawarte zostały w zał. nr 4 do SWZ (formularze cenowe).
Wymagania dotyczące realizacji umowy, gwarancji, kar zawarte są w załącznikach nr 3a i 3b do SWZ – Projekt umów.

4.5.3.) Główny kod CPV: 31440000-2 - Baterie

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

31431000-6 - Akumulatory ołowiowo-kwasowe

31430000-9 - Akumulatory elektryczne

4.5.5.) Wartość części: 20200,00 PLN

Część 11

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

baterie i akumulatory do sprzętu łączności Szczegółowy opis oraz wymagane parametry jakościowe, o których mowa w art. 246 ust. 2 ustawy Pzp, produktów zawarte zostały w zał. nr 4 do SWZ (formularze cenowe).
Wymagania dotyczące realizacji umowy, gwarancji, kar zawarte są w załącznikach nr 3a i 3b do SWZ – Projekt umów.

4.5.3.) Główny kod CPV: 03144000-2 - Produkty rolne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

31431000-6 - Akumulatory ołowiowo-kwasowe

31430000-9 - Akumulatory elektryczne

4.5.5.) Wartość części: 49700,00 PLN

Część 12

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

baterie i akumulatory do sprzętu łączności,
Szczegółowy opis oraz wymagane parametry jakościowe, o których mowa w art. 246 ust. 2 ustawy Pzp, produktów zawarte zostały w zał. nr 4 do SWZ (formularze cenowe).
Wymagania dotyczące realizacji umowy, gwarancji, kar zawarte są w załącznikach nr 3a i 3b do SWZ – Projekt umów.

4.5.3.) Główny kod CPV: 03144000-2 - Produkty rolne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

31430000-9 - Akumulatory elektryczne

31431000-6 - Akumulatory ołowiowo-kwasowe

4.5.5.) Wartość części: 26900,00 PLN

Część 13

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

baterie i akumulatory do sprzętu łączności Szczegółowy opis oraz wymagane parametry jakościowe, o których mowa w art. 246 ust. 2 ustawy Pzp, produktów zawarte zostały w zał. nr 4 do SWZ (formularze cenowe).
Wymagania dotyczące realizacji umowy, gwarancji, kar zawarte są w załącznikach nr 3a i 3b do SWZ – Projekt umów.

4.5.3.) Główny kod CPV: 31440000-2 - Baterie

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

31431000-6 - Akumulatory ołowiowo-kwasowe

31430000-9 - Akumulatory elektryczne

4.5.5.) Wartość części: 8900,00 PLN

Część 14

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

dostawa akumulatorów dla sł. opbmr,
Szczegółowy opis oraz wymagane parametry jakościowe, o których mowa w art. 246 ust. 2 ustawy Pzp, produktów zawarte zostały w zał. nr 4 do SWZ (formularze cenowe).
Wymagania dotyczące realizacji umowy, gwarancji, kar zawarte są w załącznikach nr 3a i 3b do SWZ – Projekt umów.
Zamawiający wymaga, aby dla:
zadania nr 14-17 Zamawiający dopuszcza dostawę akumulatorów wyłącznie nowych wyprodukowanych nie wcześniej niż w 2023 r,

4.5.3.) Główny kod CPV: 31440000-2 - Baterie

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

31430000-9 - Akumulatory elektryczne

4.5.5.) Wartość części: 34599,47 PLN

Część 15

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

dostawa akumulatorów dla sł.opbmr, 5. wa w art. 246 ust. 2 ustawy Pzp, produktów zawarte zostały w zał. nr 4 do SWZ (formularze cenowe).
Wymagania dotyczące realizacji umowy, gwarancji, kar zawarte są w załącznikach nr 3a i 3b do SWZ – Projekt umów.
Zamawiający wymaga, aby dla:
zadania nr 14-17 Zamawiający dopuszcza dostawę akumulatorów wyłącznie nowych wyprodukowanych nie wcześniej niż w 2023 r,

4.5.3.) Główny kod CPV: 31440000-2 - Baterie

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

31431000-6 - Akumulatory ołowiowo-kwasowe

31430000-9 - Akumulatory elektryczne

4.5.5.) Wartość części: 4108,20 PLN

Część 16

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

dostawa baterii dla sł. inż.-sap, Szczegółowy opis oraz wymagane parametry jakościowe, o których mowa w art. 246 ust. 2 ustawy Pzp, produktów zawarte zostały w zał. nr 4 do SWZ (formularze cenowe).
Wymagania dotyczące realizacji umowy, gwarancji, kar zawarte są w załącznikach nr 3a i 3b do SWZ – Projekt umów.

Zamawiający wymaga, aby dla:
zadania nr 14-17 Zamawiający dopuszcza dostawę akumulatorów wyłącznie nowych wyprodukowanych nie wcześniej niż w 2023 r,

4.5.3.) Główny kod CPV: 31440000-2 - Baterie

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

31431000-6 - Akumulatory ołowiowo-kwasowe

31430000-9 - Akumulatory elektryczne

4.5.5.) Wartość części: 2914,53 PLN

Część 17

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

dostawa baterii dla sł. opbmr. Szczegółowy opis oraz wymagane parametry jakościowe, o których mowa w art. 246 ust. 2 ustawy Pzp, produktów zawarte zostały w zał. nr 4 do SWZ (formularze cenowe).
Wymagania dotyczące realizacji umowy, gwarancji, kar zawarte są w załącznikach nr 3a i 3b do SWZ – Projekt umów.
Zamawiający wymaga, aby dla:
zadania nr 14-17 Zamawiający dopuszcza dostawę akumulatorów wyłącznie nowych wyprodukowanych nie wcześniej niż w 2023 r,

4.5.3.) Główny kod CPV: 31440000-2 - Baterie

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

31431000-6 - Akumulatory ołowiowo-kwasowe

31430000-9 - Akumulatory elektryczne

4.5.5.) Wartość części: 952,22 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 4

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 3367,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 9699,78 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 3367,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: CZARMED Łukasz Czarnecki

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 100507569

7.3.4) Miejscowość: Przykościelny

7.3.6.) Województwo: łódzkie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-05-24

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 3367,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 7 dni

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 1

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 1

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 30294,21 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 30294,21 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 30294,21 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Bater Sp. z o.o

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 006231380

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-06-14

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 30294,21 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 3

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2181,14 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 4749,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2181,14 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PW MEA Aneta Wolska

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 302172701

7.3.4) Miejscowość: Poznan

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-06-03

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2181,14 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 21 dni

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 54474,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 54474,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 54474,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: FUHP OLMOT JERZY OLECH

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6721006438

7.3.4) Miejscowość: POŁCZYN-ZDRÓJ

7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-05-15

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 54474,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 7 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

wykonawca uchylił się od zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego

SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 3

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 11632,04 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 11632,04 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 11632,04 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

Część 6

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 1

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 1

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 30324,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 30324,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 30324,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: FUHP OLMOT JERZY OLECH

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 330387207

7.3.4) Miejscowość: POŁCZYN-ZDRÓJ

7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-05-29

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 30324,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni

Część 7

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

wszystkie złożone oferty podlegają odrzuceniu

Część 8

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 8)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 4

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1870,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2867,20 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1870,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 8)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: FUHP OLMOT JERZY OLECH

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 330387207

7.3.4) Miejscowość: połczyn-zdrój

7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 8)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-05-29

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1870,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni

Część 9

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 9)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 7 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Wykonawca uchylił się od zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.

Część 10

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 10)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 10)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 4

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 20289,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 70942,68 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 20289,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 10)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Maxmed ZUH Marcin Murzyn

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 190787679

7.3.4) Miejscowość: Orle

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 10)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-06-14

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 20289,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni

Część 11

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 11)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

nie złożono żadnej oferty

Część 12

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 12)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 12)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 22880,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 32742,60 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 22880,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 12)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: FUHP OLMOT JERZY OLECH

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6721006438

7.3.4) Miejscowość: POŁCZYN-ZDRÓJ

7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 12)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-06-14

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 22880,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni

Część 13

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 13)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia

Część 14

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 14)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

wszystkie złożone oferty podlegają odrzuceniu

SEKCJA VI OFERTY (dla części 14)

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

Część 15

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 15)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia

Część 16

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 16)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 16)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 3

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2245,60 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2441,80 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2245,60 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 16)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: FUHP OLMOT JERZY OLECH

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6721006438

7.3.4) Miejscowość: POŁCZYN-ZDRÓJ

7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 16)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-06-14

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2245,60 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni

Część 17

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 17)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 17)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1018,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 3540,12 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1018,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 17)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: FUHP OLMOT JERZY OLECH

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6721006438

7.3.4) Miejscowość: POŁCZYN-ZDRÓJ

7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 17)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-06-14

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1018,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.