Ogłoszenie z dnia 2024-06-17
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00279326/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-04-10
- 2024/BZP 00289524/01 - Modyfikacja z dnia 2024-04-17
- 2024/BZP 00290818/01 - Modyfikacja z dnia 2024-04-18
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
DOSTAWA BATERII I AKUMULATORÓW
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: 31 BAZA LOTNICTWA TAKTYCZNEGO W POZNANIU-KRZESINACH
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 632431771
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Silniki 1
1.5.2.) Miejscowość: Poznań
1.5.3.) Kod pocztowy: 61-325
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL415 - Miasto Poznań
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: 31blt.przetargi@ron.mil.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://31blt.wp.mil.pl/pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://portal.smartpzp.pl/31blt/public/postepowanie?postepowanie=652703021.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Obrona
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
DOSTAWA BATERII I AKUMULATORÓW2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f0161e5e-f33d-11ee-b016-82aaee56c84c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00369292
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-06-17
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00236246/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.12 Dostawa baterii i akumulatorów na 2024
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00279326
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP 12/II/24
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
baterie do defibrylatora, Wykonawca zobowiązany jest zrealizować przedmiot zamówienia w terminie:Zadanie nr 1 – do 7 dni kalendarzowych od złożenia zapotrzebowania na adres e-mail Wykonawcy, przewidywany termin złożenia zamówienia październik 2024 r. W przypadku nie złożenia zapotrzebowania przez zamawiającego do dnia 20 listopada 2024 r. Wykonawca zrealizuje dostawę w terminie 7 dni od wskazanej daty
Zamawiający wymaga, aby dla:
- zadania nr 1 w dniu dostawy okres przydatności do użycia był nie krótszy niż 5,5 roku.
Szczegółowy opis oraz wymagane parametry jakościowe, o których mowa w art. 246 ust. 2 ustawy Pzp, produktów zawarte zostały w zał. nr 4 do SWZ (formularze cenowe).
Wymagania dotyczące realizacji umowy, gwarancji, kar zawarte są w załącznikach nr 3a i 3b do SWZ – Projekt umów.
4.5.3.) Główny kod CPV: 31440000-2 - Baterie
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
31431000-6 - Akumulatory ołowiowo-kwasowe
4.5.5.) Wartość części: 3604,16 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
baterie i akumulatory dla służby TiRW,11. Dla zadania nr 2, 4 Wykonawca zobowiązuje się do odbioru od Zamawiającego zużytych baterii trakcyjnych, w dowolnym typie, w ilości nie większej niż dostarczone w ramach danej dostawy, na własny koszt i przy użyciu środków transportu, którym dysponuje w terminie do 90 dnia od daty dostarczenia przedmiotu zamówienia.Szczegółowy opis oraz wymagane parametry jakościowe, o których mowa w art. 246 ust. 2 ustawy Pzp, produktów zawarte zostały w zał. nr 4 do SWZ (formularze cenowe).
Wymagania dotyczące realizacji umowy, gwarancji, kar zawarte są w załącznikach nr 3a i 3b do SWZ – Projekt umów.
4.5.3.) Główny kod CPV: 03144000-2 - Produkty rolne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
31431000-6 - Akumulatory ołowiowo-kwasowe
4.5.5.) Wartość części: 32520,72 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
baterie dla SUiE Szczegółowy opis oraz wymagane parametry jakościowe, o których mowa w art. 246 ust. 2 ustawy Pzp, produktów zawarte zostały w zał. nr 4 do SWZ (formularze cenowe).Wymagania dotyczące realizacji umowy, gwarancji, kar zawarte są w załącznikach nr 3a i 3b do SWZ – Projekt umów.
4.5.3.) Główny kod CPV: 31440000-2 - Baterie
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
31431000-6 - Akumulatory ołowiowo-kwasowe
4.5.5.) Wartość części: 4000,00 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
zakup baterii dla służby czołgowo-samochodowej Szczegółowy opis oraz wymagane parametry jakościowe, o których mowa w art. 246 ust. 2 ustawy Pzp, produktów zawarte zostały w zał. nr 4 do SWZ (formularze cenowe).Wymagania dotyczące realizacji umowy, gwarancji, kar zawarte są w załącznikach nr 3a i 3b do SWZ – Projekt umów
Zamawiający wymaga, aby dla:
- zadania nr 4, Zamawiający dopuszcza dostawę akumulatorów wyłącznie nowych wyprodukowanych nie wcześniej niż w 2023 r
Dla zadania nr 2, 4 Wykonawca zobowiązuje się do odbioru od Zamawiającego zużytych baterii trakcyjnych, w dowolnym typie, w ilości nie większej niż dostarczone w ramach danej dostawy, na własny koszt i przy użyciu środków transportu, którym dysponuje w terminie do 90 dnia od daty dostarczenia przedmiotu zamówienia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 31440000-2 - Baterie
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
31431000-6 - Akumulatory ołowiowo-kwasowe
31430000-9 - Akumulatory elektryczne
4.5.5.) Wartość części: 66469,42 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
baterie powszechnego użytku, Szczegółowy opis oraz wymagane parametry jakościowe, o których mowa w art. 246 ust. 2 ustawy Pzp, produktów zawarte zostały w zał. nr 4 do SWZ (formularze cenowe).Wymagania dotyczące realizacji umowy, gwarancji, kar zawarte są w załącznikach nr 3a i 3b do SWZ – Projekt umów.
Zamawiający wymaga, aby dla:
- zadania 5 - 8 w dniu dostawy baterii i akumulatorów okres ich przydatności do użycia był nie krótszy niż 75 % pełnego okresu przydatności do użytku wskazanego przez producenta oraz aby Wykonawca dostarczył taką informację wraz z datą produkcji
Wykonawca dla zadania nr 5-8 przy dostawie produktów jest zobowiązany dołączyć do każdego produktu kartę charakterystyki (MSDS) w języku polskim.
4.5.3.) Główny kod CPV: 31440000-2 - Baterie
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
31431000-6 - Akumulatory ołowiowo-kwasowe
31430000-9 - Akumulatory elektryczne
4.5.5.) Wartość części: 15000,00 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
akumulatory do sprzętu, Szczegółowy opis oraz wymagane parametry jakościowe, o których mowa w art. 246 ust. 2 ustawy Pzp, produktów zawarte zostały w zał. nr 4 do SWZ (formularze cenowe).Wymagania dotyczące realizacji umowy, gwarancji, kar zawarte są w załącznikach nr 3a i 3b do SWZ – Projekt umów.
Zamawiający wymaga, aby dla:
- zadania 5 - 8 w dniu dostawy baterii i akumulatorów okres ich przydatności do użycia był nie krótszy niż 75 % pełnego okresu przydatności do użytku wskazanego przez producenta oraz aby Wykonawca dostarczył taką informację wraz z datą produkcji
Wykonawca dla zadania nr 5-8 przy dostawie produktów jest zobowiązany dołączyć do każdego produktu kartę charakterystyki (MSDS) w języku polskim.
4.5.3.) Główny kod CPV: 31440000-2 - Baterie
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
31431000-6 - Akumulatory ołowiowo-kwasowe
31430000-9 - Akumulatory elektryczne
4.5.5.) Wartość części: 35700,00 PLN
Część 7
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
akumulatory do elektronarzędzi,Szczegółowy opis oraz wymagane parametry jakościowe, o których mowa w art. 246 ust. 2 ustawy Pzp, produktów zawarte zostały w zał. nr 4 do SWZ (formularze cenowe).
Wymagania dotyczące realizacji umowy, gwarancji, kar zawarte są w załącznikach nr 3a i 3b do SWZ – Projekt umów.
Zamawiający wymaga, aby dla:
- zadania 5 - 8 w dniu dostawy baterii i akumulatorów okres ich przydatności do użycia był nie krótszy niż 75 % pełnego okresu przydatności do użytku wskazanego przez producenta oraz aby Wykonawca dostarczył taką informację wraz z datą produkcji
Wykonawca dla zadania nr 5-8 przy dostawie produktów jest zobowiązany dołączyć do każdego produktu kartę charakterystyki (MSDS) w języku polskim.
4.5.3.) Główny kod CPV: 31440000-2 - Baterie
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
31431000-6 - Akumulatory ołowiowo-kwasowe
31430000-9 - Akumulatory elektryczne
4.5.5.) Wartość części: 1600,00 PLN
Część 8
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
akumulatory do urządzeń, Szczegółowy opis oraz wymagane parametry jakościowe, o których mowa w art. 246 ust. 2 ustawy Pzp, produktów zawarte zostały w zał. nr 4 do SWZ (formularze cenowe).Wymagania dotyczące realizacji umowy, gwarancji, kar zawarte są w załącznikach nr 3a i 3b do SWZ – Projekt umów.
Zamawiający wymaga, aby dla:
- zadania 5 - 8 w dniu dostawy baterii i akumulatorów okres ich przydatności do użycia był nie krótszy niż 75 % pełnego okresu przydatności do użytku wskazanego przez producenta oraz aby Wykonawca dostarczył taką informację wraz z datą produkcji
Wykonawca dla zadania nr 5-8 przy dostawie produktów jest zobowiązany dołączyć do każdego produktu kartę charakterystyki (MSDS) w języku polskim.
4.5.3.) Główny kod CPV: 31440000-2 - Baterie
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
31431000-6 - Akumulatory ołowiowo-kwasowe
31430000-9 - Akumulatory elektryczne
4.5.5.) Wartość części: 1600,00 PLN
Część 9
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
baterie i akumulatory dla sekcji InfrastrukturySzczegółowy opis oraz wymagane parametry jakościowe, o których mowa w art. 246 ust. 2 ustawy Pzp, produktów zawarte zostały w zał. nr 4 do SWZ (formularze cenowe).
Wymagania dotyczące realizacji umowy, gwarancji, kar zawarte są w załącznikach nr 3a i 3b do SWZ – Projekt umów.
4.5.3.) Główny kod CPV: 03144000-2 - Produkty rolne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
31431000-6 - Akumulatory ołowiowo-kwasowe
31430000-9 - Akumulatory elektryczne
4.5.5.) Wartość części: 30618,63 PLN
Część 10
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
baterie i akumulatory do sprzętu łączności,Szczegółowy opis oraz wymagane parametry jakościowe, o których mowa w art. 246 ust. 2 ustawy Pzp, produktów zawarte zostały w zał. nr 4 do SWZ (formularze cenowe).
Wymagania dotyczące realizacji umowy, gwarancji, kar zawarte są w załącznikach nr 3a i 3b do SWZ – Projekt umów.
4.5.3.) Główny kod CPV: 31440000-2 - Baterie
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
31431000-6 - Akumulatory ołowiowo-kwasowe
31430000-9 - Akumulatory elektryczne
4.5.5.) Wartość części: 20200,00 PLN
Część 11
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
baterie i akumulatory do sprzętu łączności Szczegółowy opis oraz wymagane parametry jakościowe, o których mowa w art. 246 ust. 2 ustawy Pzp, produktów zawarte zostały w zał. nr 4 do SWZ (formularze cenowe).Wymagania dotyczące realizacji umowy, gwarancji, kar zawarte są w załącznikach nr 3a i 3b do SWZ – Projekt umów.
4.5.3.) Główny kod CPV: 03144000-2 - Produkty rolne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
31431000-6 - Akumulatory ołowiowo-kwasowe
31430000-9 - Akumulatory elektryczne
4.5.5.) Wartość części: 49700,00 PLN
Część 12
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
baterie i akumulatory do sprzętu łączności,Szczegółowy opis oraz wymagane parametry jakościowe, o których mowa w art. 246 ust. 2 ustawy Pzp, produktów zawarte zostały w zał. nr 4 do SWZ (formularze cenowe).
Wymagania dotyczące realizacji umowy, gwarancji, kar zawarte są w załącznikach nr 3a i 3b do SWZ – Projekt umów.
4.5.3.) Główny kod CPV: 03144000-2 - Produkty rolne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
31430000-9 - Akumulatory elektryczne
31431000-6 - Akumulatory ołowiowo-kwasowe
4.5.5.) Wartość części: 26900,00 PLN
Część 13
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
baterie i akumulatory do sprzętu łączności Szczegółowy opis oraz wymagane parametry jakościowe, o których mowa w art. 246 ust. 2 ustawy Pzp, produktów zawarte zostały w zał. nr 4 do SWZ (formularze cenowe).Wymagania dotyczące realizacji umowy, gwarancji, kar zawarte są w załącznikach nr 3a i 3b do SWZ – Projekt umów.
4.5.3.) Główny kod CPV: 31440000-2 - Baterie
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
31431000-6 - Akumulatory ołowiowo-kwasowe
31430000-9 - Akumulatory elektryczne
4.5.5.) Wartość części: 8900,00 PLN
Część 14
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
dostawa akumulatorów dla sł. opbmr,Szczegółowy opis oraz wymagane parametry jakościowe, o których mowa w art. 246 ust. 2 ustawy Pzp, produktów zawarte zostały w zał. nr 4 do SWZ (formularze cenowe).
Wymagania dotyczące realizacji umowy, gwarancji, kar zawarte są w załącznikach nr 3a i 3b do SWZ – Projekt umów.
Zamawiający wymaga, aby dla:
zadania nr 14-17 Zamawiający dopuszcza dostawę akumulatorów wyłącznie nowych wyprodukowanych nie wcześniej niż w 2023 r,
4.5.3.) Główny kod CPV: 31440000-2 - Baterie
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
31430000-9 - Akumulatory elektryczne
4.5.5.) Wartość części: 34599,47 PLN
Część 15
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
dostawa akumulatorów dla sł.opbmr, 5. wa w art. 246 ust. 2 ustawy Pzp, produktów zawarte zostały w zał. nr 4 do SWZ (formularze cenowe).Wymagania dotyczące realizacji umowy, gwarancji, kar zawarte są w załącznikach nr 3a i 3b do SWZ – Projekt umów.
Zamawiający wymaga, aby dla:
zadania nr 14-17 Zamawiający dopuszcza dostawę akumulatorów wyłącznie nowych wyprodukowanych nie wcześniej niż w 2023 r,
4.5.3.) Główny kod CPV: 31440000-2 - Baterie
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
31431000-6 - Akumulatory ołowiowo-kwasowe
31430000-9 - Akumulatory elektryczne
4.5.5.) Wartość części: 4108,20 PLN
Część 16
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
dostawa baterii dla sł. inż.-sap, Szczegółowy opis oraz wymagane parametry jakościowe, o których mowa w art. 246 ust. 2 ustawy Pzp, produktów zawarte zostały w zał. nr 4 do SWZ (formularze cenowe).Wymagania dotyczące realizacji umowy, gwarancji, kar zawarte są w załącznikach nr 3a i 3b do SWZ – Projekt umów.
Zamawiający wymaga, aby dla:
zadania nr 14-17 Zamawiający dopuszcza dostawę akumulatorów wyłącznie nowych wyprodukowanych nie wcześniej niż w 2023 r,
4.5.3.) Główny kod CPV: 31440000-2 - Baterie
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
31431000-6 - Akumulatory ołowiowo-kwasowe
31430000-9 - Akumulatory elektryczne
4.5.5.) Wartość części: 2914,53 PLN
Część 17
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
dostawa baterii dla sł. opbmr. Szczegółowy opis oraz wymagane parametry jakościowe, o których mowa w art. 246 ust. 2 ustawy Pzp, produktów zawarte zostały w zał. nr 4 do SWZ (formularze cenowe).Wymagania dotyczące realizacji umowy, gwarancji, kar zawarte są w załącznikach nr 3a i 3b do SWZ – Projekt umów.
Zamawiający wymaga, aby dla:
zadania nr 14-17 Zamawiający dopuszcza dostawę akumulatorów wyłącznie nowych wyprodukowanych nie wcześniej niż w 2023 r,
4.5.3.) Główny kod CPV: 31440000-2 - Baterie
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
31431000-6 - Akumulatory ołowiowo-kwasowe
31430000-9 - Akumulatory elektryczne
4.5.5.) Wartość części: 952,22 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 4
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 3367,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 9699,78 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 3367,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: CZARMED Łukasz Czarnecki
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 100507569
7.3.4) Miejscowość: Przykościelny
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-05-24
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 3367,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 7 dni
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 1
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 1
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 30294,21 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 30294,21 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 30294,21 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Bater Sp. z o.o
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 006231380
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-06-14
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 30294,21 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 3
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2181,14 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 4749,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2181,14 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PW MEA Aneta Wolska
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 302172701
7.3.4) Miejscowość: Poznan
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-06-03
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2181,14 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 21 dni
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 54474,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 54474,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 54474,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: FUHP OLMOT JERZY OLECH
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6721006438
7.3.4) Miejscowość: POŁCZYN-ZDRÓJ
7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
FIRMA USŁUGOWO HANDLOWO PRODUKCYJNA OLMOT JERZY OLECH
jakie przetargi wygrała firma
FIRMA USŁUGOWO HANDLOWO PRODUKCYJNA OLMOT JERZY OLECH
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-05-15
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 54474,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 7 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
wykonawca uchylił się od zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 3
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 11632,04 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 11632,04 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 11632,04 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 1
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 1
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 30324,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 30324,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 30324,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: FUHP OLMOT JERZY OLECH
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 330387207
7.3.4) Miejscowość: POŁCZYN-ZDRÓJ
7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-05-29
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 30324,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
Część 7
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
wszystkie złożone oferty podlegają odrzuceniu
Część 8
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 8)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 4
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1870,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2867,20 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1870,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 8)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: FUHP OLMOT JERZY OLECH
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 330387207
7.3.4) Miejscowość: połczyn-zdrój
7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
FIRMA USŁUGOWO HANDLOWO PRODUKCYJNA OLMOT JERZY OLECH
jakie przetargi wygrała firma
FIRMA USŁUGOWO HANDLOWO PRODUKCYJNA OLMOT JERZY OLECH
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 8)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-05-29
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1870,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
Część 9
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 9)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 7 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Wykonawca uchylił się od zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
Część 10
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 10)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 10)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 4
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 20289,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 70942,68 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 20289,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 10)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Maxmed ZUH Marcin Murzyn
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 190787679
7.3.4) Miejscowość: Orle
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 10)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-06-14
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 20289,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
Część 11
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 11)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
nie złożono żadnej oferty
Część 12
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 12)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 12)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 22880,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 32742,60 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 22880,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 12)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: FUHP OLMOT JERZY OLECH
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6721006438
7.3.4) Miejscowość: POŁCZYN-ZDRÓJ
7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
FIRMA USŁUGOWO HANDLOWO PRODUKCYJNA OLMOT JERZY OLECH
jakie przetargi wygrała firma
FIRMA USŁUGOWO HANDLOWO PRODUKCYJNA OLMOT JERZY OLECH
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 12)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-06-14
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 22880,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
Część 13
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 13)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia
Część 14
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 14)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
wszystkie złożone oferty podlegają odrzuceniu
SEKCJA VI OFERTY (dla części 14)
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
Część 15
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 15)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia
Część 16
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 16)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 16)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 3
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2245,60 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2441,80 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2245,60 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 16)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: FUHP OLMOT JERZY OLECH
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6721006438
7.3.4) Miejscowość: POŁCZYN-ZDRÓJ
7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 16)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-06-14
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2245,60 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
Część 17
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 17)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 17)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1018,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 3540,12 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1018,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 17)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: FUHP OLMOT JERZY OLECH
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6721006438
7.3.4) Miejscowość: POŁCZYN-ZDRÓJ
7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
GOSPODARSTWO ROLNE MARCIN MURZYN
jakie przetargi wygrała firma
GOSPODARSTWO ROLNE MARCIN MURZYN
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 17)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-06-14
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1018,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
INNE PRZETARGI Z POZNANIA
- Dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń kopiująco-drukujących.
- Usługa ochrony osób i mienia oraz imprez targowych i wystawienniczych Wielkopolskiego Ośrodka Doradztwa Rolniczego w Poznaniu
- "Wynajem telebimów na czas imprez organizowanych przez Poznańskie Ośrodki Sportu i Rekreacji"
- Wykonywanie usług serwisowych oraz napraw centrali telefonicznej w Izbie Administracji Skarbowej w Poznaniu
- Dostawa wody mineralnej dla Izby Administracji Skarbowej w Poznaniu oraz podległych jednostek skarbowych.
- Założenie szczegółowej osnowy geodezyjnej poziomej w podziale na dwie części.
więcej: przetargi w Poznaniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa materiałów eksploatacyjnych
- Dostawa wraz z montażem akumulatorów dla istniejącej instalacji oświetlenia awaryjnego w hali sportowo-widowiskowej przy ul. Struga 63 w Radomiu
- Zakup i dostawa chemicznych źródeł zasilania - baterii
- "Magazyny energii elektrycznej w Budynkach Użyteczności Publicznej na terenie Miasta i Gminy Przyrów".
więcej: Produkty rolne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.