Ogłoszenie z dnia 2023-08-28
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00182860/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-04-19
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Roboty drogowe związane z bieżącym utrzymaniem i remontami ulic o nawierzchni bitumicznej dróg kategorii gminnej będących w zarządzie m. st. Warszawy Dzielnicy Targówek.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto Stołeczne Warszawa Dzielnica Targówek
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 015259640
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Ludwika Kondratowicza 20
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 00-983
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.7.) Numer telefonu: 22 44 38 704
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: targowek.zzp@um.warszawa.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.targowek.waw.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://zamowienia.um.warszawa.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Roboty drogowe związane z bieżącym utrzymaniem i remontami ulic o nawierzchni bitumicznej dróg kategorii gminnej będących w zarządzie m. st. Warszawy Dzielnicy Targówek.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-cd196d8d-de7c-11ed-9355-06954b8c6cb9
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00369323
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-08-28
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00011417/08/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.5 Bieżące utrzymanie i remonty cząstkowe konstrukcji jezdni o nawierzchniach bitumicznych
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00182860
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: P-22/23
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 2113821,14 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia są roboty drogowe związane z bieżącym utrzymaniem i remontami ulic o nawierzchni bitumicznej dróg kategorii gminnej będących w zarządzie m. st. Warszawy Dzielnicy Targówek.
Bieżąca konserwacja pasa drogowego drogi publicznej polega w szczególności na: utrzymaniu obiektów i ich elementów w bieżącej sprawności technicznej oraz wykonywaniu doraźnych zabezpieczeń awarii w przypadku ich wystąpienia w zakresie zgodnym z projektowanymi postanowieniami umowy stanowiącymi załącznik nr 5 do SWZ.
Wyroby, materiały budowlane, eksploatacyjne, narzędzia i urządzenia niezbędne do realizacji przedmiotu umowy dostarcza Wykonawca.
2. Przedmiot zamówienia, w tym w szczególności opis robót budowlanych oraz stawiane im wymagania, opisuje dokumentacja:
1) przedmiary robót stanowiące załącznik nr 6 do SWZ,
2) specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych (dalej: STWiORB) stanowiąca załącznik nr 7 do SWZ i załącznik nr 9 do projektowanych postanowień umowy stanowiących załącznik nr 5 do SWZ oraz
3) projektowane postanowienia umowy stanowiące załącznik nr 5 do SWZ,
3. Zakres robót:
a) koniecznych do wykonania obejmuje roboty drogowe związane z bieżącym utrzymaniem dróg gminnych na terenie Dzielnicy Targówek m. st. Warszawy o kodach CPV wskazanych w tabeli wskazane w Dziale III SWZ.
b) towarzyszących do wykonania obejmuje:
- wykonanie projektu organizacji ruchu na czas prowadzenia robót wraz z uzyskaniem zezwolenia wejścia w teren,
- wykonanie kompletnej dokumentacji powykonawczej wraz z pomiarem inwentaryzacyjnym przebudowanego oświetlenia wraz z niezbędnymi protokółami kontrolno-pomiarowymi i certyfikatami,
c) określenia podstawowe zawarte w dokumentach przetargowych i kontraktowych przy zlecaniu i realizacji robót związanych z remontem i/lub przebudową nawierzchni ulic będących w zarządzie Dzielnicy Targówek m. st. Warszawy są wyjaśnione w STWiORB stanowiącej załącznik nr 7 do SWZ i załącznik nr 9 do projektowanych postanowień umowy.
4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został wskazany w Dziale III SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45111100-9 - Roboty w zakresie burzenia
45111220-6 - Roboty w zakresie usuwania gruzu
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45233330-1 - Fundamentowanie ulic
45233121-3 - Roboty w zakresie budowy dróg głównych
45233252-0 - Roboty w zakresie nawierzchni ulic
45233123-7 - Roboty budowlane w zakresie dróg podrzędnych
45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania
45232452-5 - Roboty odwadniające
45232410-9 - Roboty w zakresie kanalizacji ściekowej
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2890716,33 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2890716,33 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2890716,33 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Budowlano-Handlowe Nowakowski Sp. z o. o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 951 23 07 605
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 02-797
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO BUDOWLANO - HANDLOWE NOWAKOWSKI SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO BUDOWLANO - HANDLOWE NOWAKOWSKI SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-06-29
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2890716,33 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Sukcesywne dostawy paliw w systemie bezgotówkowym - karta flotowa
- Usługa odbioru, wywozu i zagospodarowania odpadów komunalnych stałych z obiektów KPRP położonych w Warszawie.
- Świadczenie usługi wsparcia technicznego dla dwóch urządzeń FortiGate 800D przez 24 miesiące
- Ochrona fizyczna pięciu obiektów Ośrodka Sportu i Rekreacji Dzielnicy Praga - Południe. m.st. Warszawy od 01.2025 r. do 02.2026 r.
- Zakup i dostawa środków do utrzymania czystości
- Zakup 150 szt. bronchoskopów jednopacjentowych wraz z 2 szt. kompatybilnych monitorów
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa zbiornika na poferment
- Budowa przydomowych oczyszczalni ścieków na terenie gminy Waganiec
- Zakup sprzętu i aparatury medycznej oraz dostosowanie infrastruktury medycznej, technicznej i logistycznej do prowadzenia Oddziału Geriatrii
- Przedszkole nr 9 w Rybniku przy ul. Henryka Wieniawskiego 9, dzielnica Śródmieście - termomodernizacja budynku wraz z robotami towarzyszącymi.
- Budowa ulicy Osiedlowej od ul. Srebrna Polana do ul. Warzywniczej w Konstantynowie Łódzkim
- Budowa kanalizacji deszczowej i nawierzchni ciągu pieszo - jezdnego na ulicy Wileńskiej w Ostrowie Wielkopolskim
więcej: Roboty w zakresie burzenia »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.