Ogłoszenie z dnia 2022-09-29
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00201123/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-06-09
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Rozbudowa klastra urządzeń Barracuda Message Archiver 650
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Polskie Radio - Spółka Akcyjna
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 010420591
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: al. Niepodległości 77/85
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 00-977
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.7.) Numer telefonu: 226459791
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@polskieradio.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.prsa.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://polskieradio.logintrade.net1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Działalność polegająca na produkcji programów wraz z ich nadawaniem
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Rozbudowa klastra urządzeń Barracuda Message Archiver 6502.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-64701b23-e724-11ec-9a86-f6f4c648a056
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00369370
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-09-29
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00201123/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: BZP.B5.14.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 297000 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest rozbudowa klastra urządzeń Barracuda Message Archiver 650 stanowiących sprzętowy system archiwum poczty elektronicznej. Zamówienie obejmuje zakup
i dostawę dwóch urządzeń, które rozbudują system archiwum poczty elektronicznej o dodatkową pojemność.
1. Archiwum poczty elektronicznej składa się z następujących urządzeń: 2 urządzenia o pojemności 8TB netto Barracuda Message Archiver BMA650 pracujące w klastrze active/pasive:
S/N: 1048518
S/N: 1217246
Aktualna wersja firmware: 5.2.5.002
2. W ramach postępowania Zamawiający wymaga: dostarczenia do Zamawiającego, al. Niepodległości 77/85 w Warszawie, dwóch urządzeń w celu rozbudowy pojemności przechowywania zarchiwizowanych danych poczty elektronicznej o minimum 8TB netto. Urządzenia zostaną podłączone do ww. istniejącej infrastruktury Zamawiającego (instalacja oraz wdrożenie nie jest częścią postępowania).
4.5.3.) Główny kod CPV: 30233100-2 - Komputerowe jednostki do przechowywania
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 365310 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 365310 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 365310 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Intertrading Systems Technology Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5241050278
7.3.3) Ulica: Al. Jerozolimskie 162 A
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 02-342
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
INTERTRADING SYSTEMS TECHNOLOGY SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
INTERTRADING SYSTEMS TECHNOLOGY SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-09-09
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 365310 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- "Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego dla zadania pn.: "Rozbudowa DW nr 719 od km 22+531 do km 23+274 w miejscowości Nowa Wieś na terenie gminy Michałowice." - nr postępowania 054/25
- "Budowa sygnalizacji świetlnej na skrzyżowaniu drogi wojewódzkiej nr 724 z ul. Mickiewicza w m. Konstancin Jeziorna." - nr postępowania 068/25
- Wewnętrzne roboty remontowo-budowlane w Teatrze Narodowym w Warszawie.
- Zakup wraz z sukcesywną dostawą artykułów biurowych i papieru biurowego (numer postępowania UD-IX-ZP-12-2025)
- ZP/CZD/052/25 Kompleksowa obsługa stacji uzdatniania wody i atrakcji wodnych na potrzeby basenów na terenie Instytutu "Pomnik - Centrum Zdrowia Dziecka" w Warszawie,
- Dostawy artykułów biurowych na potrzeby Zarządu Dróg Miejskich w Warszawie
więcej: przetargi w Warszawie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.