Ogłoszenie z dnia 2023-08-28
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00294918/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-07-07
- 2023/BZP 00321250/01 - Modyfikacja z dnia 2023-07-24
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Modernizacja budynku mieszkalnego przy ul. Staszica 22 w Inowrocławiu
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto Inowrocław
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 092350725
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: al. Ratuszowa 36
1.5.2.) Miejscowość: Inowrocław
1.5.3.) Kod pocztowy: 88-100
1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL617 - Inowrocławski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@inowroclaw.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.inowroclaw.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://inowroclaw.ezamawiajacy.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Modernizacja budynku mieszkalnego przy ul. Staszica 22 w Inowrocławiu2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e0e55888-1bf8-11ee-9aa3-96d3b4440790
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00369371
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-08-28
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00294918
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZZP.271.1.28.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 137358,29 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest modernizacja budynku mieszkalnego wielorodzinnego przy ul. Staszica 22 w Inowrocławiu, polegającej na:Cz. 1 - modernizacji klatki schodowej w budynku,
zgodnie z dokumentacją projektową i specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych.
Przedmiotowa modernizacja stanowi kolejny etap odbudowy budynku po wybuchu gazu.
Budynek przeznaczony do modernizacji ma trzy kondygnacje, jest w całości podpiwniczony, objęty ochroną konserwatorską.
Wykonawca może złożyć ofertę na jedną lub 2 części.
2. Cz. 1 - w zakres modernizacji klatki schodowej wchodzi:
1) przygotowanie powierzchni ścian do malowania: zeskrobanie i zmycie starej farby, skucie tynków, odbicie tynków wewnętrznych, uzupełnienie tynków zwykłych, przyklejenie narożników ochronnych na narożach, gruntowanie;
2) wykucie z muru ościeżnic, drewnianych, stalowych lub krat okiennych;
3) zakup i montaż drzwi wejściowych do lokali 8 szt. (drzwi stalowe pokryte folią dekoracyjną o strukturze i kolorze drewna, odporne na promieniowanie UV, wyposażone w dwa niezależne zamki trzypunkowe, trzy regulowane zawiasy, bolce przeciwwyważeniowe, uszczelki w ościeżnicy oraz progu, w zestawie okucia i wkładki w systemie 1 klucza;
4) zakup i montaż drzwi zewnętrznych drewnianych – 2 szt. (drzwi wejściowe frontowe – 1szt., drzwi od podwórza – 1 szt.);
5) położenie gładzi gipsowych;
6) dwukrotne malowanie farbą olejną lub ftalową tynków wewnętrznych;
7) wykonanie tynków na bazie żywicy syntetycznej;
8) naprawa podłóg i posadzek: uzupełnienie posadzki z płytek, wykonanie tynków zwykłych na podstopnicach, renowacja stopni i podestów drewnianych; dwukrotne malowanie farbą olejną cokolików ściennych i listew;
9) naprawa lub wymiana elementów schodów drewnianych, lakierowanie stopni drewnianych, naprawa balustrady, wymiana tralek;
10) dwukrotne malowanie farbami olejnymi rur wodociągowych i gazowych, stolarki drzwiowej, ścianek, szafki, elementów drewnianych balustrady;
11) wywóz i utylizacja gruzu.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
45333000-0 - Roboty instalacyjne gazowe
4.5.5.) Wartość części: 81370,14 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest modernizacja budynku mieszkalnego wielorodzinnego przy ul. Staszica 22 w Inowrocławiu, polegającej na:Cz. 2 – budowie instalacji gazu w budynku,
zgodnie z dokumentacją projektową i specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych.
Przedmiotowa modernizacja stanowi kolejny etap odbudowy budynku po wybuchu gazu.
Budynek przeznaczony do modernizacji ma trzy kondygnacje, jest w całości podpiwniczony, objęty ochroną konserwatorską.
Wykonawca może złożyć ofertę na jedną lub 2 części.
Cz. 2 - w zakres budowy instalacji gazu wchodzi wykonanie:
1) dostawa i montaż orurowania, armatury i wyposażenia instalacji gazu;
2) robót budowlanych w zakresie montażu instalacji gazu;
3) badań oraz prób całego układu, próby szczelności i uruchomienie.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
45333000-0 - Roboty instalacyjne gazowe
4.5.5.) Wartość części: 55988,15 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 87797,03 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 87797,03 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 87797,03 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PPHU MAG-BUD Karolina Ziółkowska
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 340927713
7.3.3) Ulica: ul. Stanisława Staszica
7.3.4) Miejscowość: Inowrocław
7.3.5) Kod pocztowy: 88-100
7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PPHU MAG-BUD KAROLINA ZIÓŁKOWSKA
jakie przetargi wygrała firma
PPHU MAG-BUD KAROLINA ZIÓŁKOWSKA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-08-21
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 87797,03 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 54454,49 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 54454,49 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 54454,49 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Okoński Arkadiusz LABRET
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 631565848
7.3.4) Miejscowość: Latkowo
7.3.5) Kod pocztowy: 88-100
7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-08-21
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 54454,49 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
INNE PRZETARGI Z INOWROCŁAWIA
- "Zimowe utrzymanie dróg powiatowych powiatu inowrocławskiego w sezonie 2024/2025"
- Dostawa wraz z montażem paneli fotowoltaicznych pod nazwą "Budowa instalacji fotowoltaicznej dla Szpitala Wielospecjalistycznego im. dr. Ludwika Błażka w Inowrocławiu"
- Zakup i dostawa fabrycznie nowych myszek ergonomicznych na rzecz Powiatowego Urzędu Pracy w Inowrocławiu
- Zakup ultrasonografu wraz z wyposażeniem dla Poradni Urologicznej Szpitala Wielospecjalistycznego im. dr. Ludwika Błażka w Inowrocławiu.
- Wykonanie usług w zakresie napraw i konserwacji urządzeń oświetlenia drogowego i miejsc publicznych stanowiących własność Miasta Inowrocławia
- "Sukcesywna dostawa oleju napędowego wraz z dzierżawą zbiornika magazynowego - II"
więcej: przetargi w Inowrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Inwestycje w infrastrukturę zaopatrzenia w wodę i oczyszczania ścieków w Gminie Podedwórze
- Prace remontowe i adaptacyjne mieszkania wspomaganego w ramach projektu "Nie JESTEŚ sam!"- II
- Remont i zakup wyposażenia dla Lokalnego Centrum Integracyjnego w Łęgu Probostwie
- Wykonanie prac projektowych i robót budowlanych w zakresie ochrony przeciwpożarowej budynków przy ul. Canaletta 2, ul. Kłopotowskiego 1/3 i Pl. Zamkowym 6
- "Przebudowa stawu w Godaczach, Gmina Świercze"
- Remont Sali gimnastycznej w Zespole Szkół nr 2 we Wrocławiu
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.