eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KraśnikRemonty i konserwacje dróg leśnych w Nadleśnictwie Kraśnik w roku 2022 (2)



Ogłoszenie z dnia 2022-09-29


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remonty i konserwacje dróg leśnych w Nadleśnictwie Kraśnik w roku 2022 (2)

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Skarb Państwa - PAŃSTWOWE GOSPODARSTWO LEŚNE LASY PAŃSTWOWE NADLEŚNICTWO KRAŚNIK

1.3.) Oddział zamawiającego: Nadleśnictwo Kraśnik

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 430516200

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Janowska 139

1.5.2.) Miejscowość: Kraśnik

1.5.3.) Kod pocztowy: 23-200

1.5.4.) Województwo: lubelskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL815 - Puławski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: krasnik@lublin.lasy.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.lublin.lasy.gov.pl/krasnik

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://miniportal.uzp.gov.pl/Postepowania/fb26e27f-4478-486e-88da-c28e19dd4ef9

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


leśnictwo

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Remonty i konserwacje dróg leśnych w Nadleśnictwie Kraśnik w roku 2022 (2)

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-70d02f5c-1df8-11ed-acbd-46d0480cd9c4

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00369425

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-09-29

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00168298/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.2 Remonty i konserwacje dróg leśnych w Nadleśnictwie Kraśnik w roku 2022

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00308653/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZG.270.16.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia są remonty i konserwacje dróg leśnych na terenie administracyjnym Nadleśnictwa Kraśnik.
Część nr 1:
Leśnictwo Zwierzyniec DR/06/001
Leśnictwo Wolski Bór DR/05/042 oddz. 304
Leśnictwo Wolski Bór DR/05/007 – Rewitalizacja nawierzchni jezdni szerokość min. 3,5m
Leśnictwo Woski Bór kompleks Sosnowa Wola plac składowy
Leśnictwo Rudki odc. 3130 mb S-3,5m DP 13
Leśnictwo Rudki odc. 1450 mb s=3,0m DR/03/004
Leśnictwo Rudki DR/04/002
2. Zakres prac remontowych i konserwacyjnych obejmuje wykonanie prac na drogach, szlakach oraz placach składowych przy drogach leśnych.
Zakres prac obejmuje:
- dostawę, wbudowanie i mechaniczne zagęszczenie zgodnie z niweletą drogi kruszywa łamanego frakcji 0/31,5 – 0/63 mm,
- dostawę, wbudowanie i mechaniczne zagęszczenie zgodnie z niweletą drogi gruntowej piasku naturalnego zagęszczalnego – warstwa odsączająca o grubości zgodnej z przedmiarem,
- przygotowanie wcześniejsze podłoża poprzez profilowanie, częściowe korytowanie w razie potrzeby oraz zagęszczenie,
- roboty ziemne związane z oczyszczeniem powierzchni, ze ściągnięciem warstwy humusu (usunięcie gruntu zawilgoconego z dużą ilości części organicznych),
- równanie drogi leśnej równiarką (szerokość nawierzchni drogi 3,0 m).
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, zakres rzeczowy robót przedstawiony został w dokumentacji technicznej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót i przedmiarach robót.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

4.5.5.) Wartość części: 691602,17 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia są remonty i konserwacje dróg leśnych na terenie administracyjnym Nadleśnictwa Kraśnik.
Część nr 2:
Leśnictwo Karczmiska DR/08/003
Leśnictwo Karczmiska DR/08/003 korekta nawierzchni na początku 0+000 do 0+180
Leśnictwo Karczmiska odc. 435 mb DR/08/010
Leśnictwo Karczmiska oddz. 30/36 odc. 330 mb DR/08/010
Leśnictwo Kleniewo dojazd pożarowy nr 2
Leśnictwo Kluczkowice DP 15.
2. Zakres prac remontowych i konserwacyjnych obejmuje wykonanie prac na drogach, szlakach oraz placach składowych przy drogach leśnych.
Zakres prac obejmuje:
- dostawę, wbudowanie i mechaniczne zagęszczenie zgodnie z niweletą drogi kruszywa łamanego frakcji 0/31,5 – 0/63 mm,
- dostawę, wbudowanie i mechaniczne zagęszczenie zgodnie z niweletą drogi gruntowej piasku naturalnego zagęszczalnego – warstwa odsączająca o grubości zgodnej z przedmiarem,
- przygotowanie wcześniejsze podłoża poprzez profilowanie, częściowe korytowanie w razie potrzeby oraz zagęszczenie,
- roboty ziemne związane z oczyszczeniem powierzchni, ze ściągnięciem warstwy humusu (usunięcie gruntu zawilgoconego z dużą ilości części organicznych),
- równanie drogi leśnej równiarką (szerokość nawierzchni drogi 3,0 m).
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, zakres rzeczowy robót przedstawiony został w dokumentacji technicznej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót i przedmiarach robót.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

4.5.5.) Wartość części: 191442,60 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia są remonty i konserwacje dróg leśnych na terenie administracyjnym Nadleśnictwa Kraśnik.
Część nr 3:
Leśnictwo Dąbrowa Bór Kompleks Wyżnica oddz. 469 plac składowy.
2. Zakres prac remontowych i konserwacyjnych obejmuje wykonanie prac na drogach, szlakach oraz placach składowych przy drogach leśnych.
Zakres prac obejmuje:
- dostawę, wbudowanie i mechaniczne zagęszczenie zgodnie z niweletą drogi kruszywa łamanego frakcji 0/31,5 – 0/63 mm,
- dostawę, wbudowanie i mechaniczne zagęszczenie zgodnie z niweletą drogi gruntowej piasku naturalnego zagęszczalnego – warstwa odsączająca o grubości zgodnej z przedmiarem,
- przygotowanie wcześniejsze podłoża poprzez profilowanie, częściowe korytowanie w razie potrzeby oraz zagęszczenie,
- roboty ziemne związane z oczyszczeniem powierzchni, ze ściągnięciem warstwy humusu (usunięcie gruntu zawilgoconego z dużą ilości części organicznych),
- równanie drogi leśnej równiarką (szerokość nawierzchni drogi 3,0 m).
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, zakres rzeczowy robót przedstawiony został w dokumentacji technicznej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót i przedmiarach robót.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

4.5.5.) Wartość części: 42134,08 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Art. 255 pkt 3 ustawy Pzp stanowi: „Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli: (…) cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty;”.
Kwota jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia to 733.736,25 zł brutto, w tym:
na Część nr 1 – 691.602,17 zł,
na Część nr 3 – 42.134,08 zł.
Oferty niepodlegające odrzuceniu z ceną najniższą to:
na Część nr 1 – 982.397,31 zł,
na Część nr 3 – 54.373,07 zł.
Zamawiający nie ma możliwości zwiększenia kwoty na sfinansowanie zamówienia do cen ofert najtańszych.

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 228424,53 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 346183,50 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 228424,53 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Prywatne Przedsiębiorstwo Transportowo-Handlowo-Usługowe ROLBUD i Kopalnia Piasku Roman Madejek

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 430228285

7.3.4) Miejscowość: Chodel

7.3.6.) Województwo: lubelskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-09-29

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 228424,53 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2022-12-15

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Art. 255 pkt 3 ustawy Pzp stanowi: „Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli: (…) cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty;”.
Kwota jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia to 733.736,25 zł brutto, w tym:
na Część nr 1 – 691.602,17 zł,
na Część nr 3 – 42.134,08 zł.
Oferty niepodlegające odrzuceniu z ceną najniższą to:
na Część nr 1 – 982.397,31 zł,
na Część nr 3 – 54.373,07 zł.
Zamawiający nie ma możliwości zwiększenia kwoty na sfinansowanie zamówienia do cen ofert najtańszych.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.