Ogłoszenie z dnia 2022-09-29
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00308653/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-08-17
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remonty i konserwacje dróg leśnych w Nadleśnictwie Kraśnik w roku 2022 (2)
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Skarb Państwa - PAŃSTWOWE GOSPODARSTWO LEŚNE LASY PAŃSTWOWE NADLEŚNICTWO KRAŚNIK
1.3.) Oddział zamawiającego: Nadleśnictwo Kraśnik
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 430516200
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Janowska 139
1.5.2.) Miejscowość: Kraśnik
1.5.3.) Kod pocztowy: 23-200
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL815 - Puławski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: krasnik@lublin.lasy.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.lublin.lasy.gov.pl/krasnik
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://miniportal.uzp.gov.pl/Postepowania/fb26e27f-4478-486e-88da-c28e19dd4ef91.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
leśnictwo
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Remonty i konserwacje dróg leśnych w Nadleśnictwie Kraśnik w roku 2022 (2)2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-70d02f5c-1df8-11ed-acbd-46d0480cd9c4
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00369425
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-09-29
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00168298/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.2 Remonty i konserwacje dróg leśnych w Nadleśnictwie Kraśnik w roku 2022
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00308653/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZG.270.16.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia są remonty i konserwacje dróg leśnych na terenie administracyjnym Nadleśnictwa Kraśnik.Część nr 1:
Leśnictwo Zwierzyniec DR/06/001
Leśnictwo Wolski Bór DR/05/042 oddz. 304
Leśnictwo Wolski Bór DR/05/007 – Rewitalizacja nawierzchni jezdni szerokość min. 3,5m
Leśnictwo Woski Bór kompleks Sosnowa Wola plac składowy
Leśnictwo Rudki odc. 3130 mb S-3,5m DP 13
Leśnictwo Rudki odc. 1450 mb s=3,0m DR/03/004
Leśnictwo Rudki DR/04/002
2. Zakres prac remontowych i konserwacyjnych obejmuje wykonanie prac na drogach, szlakach oraz placach składowych przy drogach leśnych.
Zakres prac obejmuje:
- dostawę, wbudowanie i mechaniczne zagęszczenie zgodnie z niweletą drogi kruszywa łamanego frakcji 0/31,5 – 0/63 mm,
- dostawę, wbudowanie i mechaniczne zagęszczenie zgodnie z niweletą drogi gruntowej piasku naturalnego zagęszczalnego – warstwa odsączająca o grubości zgodnej z przedmiarem,
- przygotowanie wcześniejsze podłoża poprzez profilowanie, częściowe korytowanie w razie potrzeby oraz zagęszczenie,
- roboty ziemne związane z oczyszczeniem powierzchni, ze ściągnięciem warstwy humusu (usunięcie gruntu zawilgoconego z dużą ilości części organicznych),
- równanie drogi leśnej równiarką (szerokość nawierzchni drogi 3,0 m).
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, zakres rzeczowy robót przedstawiony został w dokumentacji technicznej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót i przedmiarach robót.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg
4.5.5.) Wartość części: 691602,17 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia są remonty i konserwacje dróg leśnych na terenie administracyjnym Nadleśnictwa Kraśnik.Część nr 2:
Leśnictwo Karczmiska DR/08/003
Leśnictwo Karczmiska DR/08/003 korekta nawierzchni na początku 0+000 do 0+180
Leśnictwo Karczmiska odc. 435 mb DR/08/010
Leśnictwo Karczmiska oddz. 30/36 odc. 330 mb DR/08/010
Leśnictwo Kleniewo dojazd pożarowy nr 2
Leśnictwo Kluczkowice DP 15.
2. Zakres prac remontowych i konserwacyjnych obejmuje wykonanie prac na drogach, szlakach oraz placach składowych przy drogach leśnych.
Zakres prac obejmuje:
- dostawę, wbudowanie i mechaniczne zagęszczenie zgodnie z niweletą drogi kruszywa łamanego frakcji 0/31,5 – 0/63 mm,
- dostawę, wbudowanie i mechaniczne zagęszczenie zgodnie z niweletą drogi gruntowej piasku naturalnego zagęszczalnego – warstwa odsączająca o grubości zgodnej z przedmiarem,
- przygotowanie wcześniejsze podłoża poprzez profilowanie, częściowe korytowanie w razie potrzeby oraz zagęszczenie,
- roboty ziemne związane z oczyszczeniem powierzchni, ze ściągnięciem warstwy humusu (usunięcie gruntu zawilgoconego z dużą ilości części organicznych),
- równanie drogi leśnej równiarką (szerokość nawierzchni drogi 3,0 m).
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, zakres rzeczowy robót przedstawiony został w dokumentacji technicznej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót i przedmiarach robót.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg
4.5.5.) Wartość części: 191442,60 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia są remonty i konserwacje dróg leśnych na terenie administracyjnym Nadleśnictwa Kraśnik.Część nr 3:
Leśnictwo Dąbrowa Bór Kompleks Wyżnica oddz. 469 plac składowy.
2. Zakres prac remontowych i konserwacyjnych obejmuje wykonanie prac na drogach, szlakach oraz placach składowych przy drogach leśnych.
Zakres prac obejmuje:
- dostawę, wbudowanie i mechaniczne zagęszczenie zgodnie z niweletą drogi kruszywa łamanego frakcji 0/31,5 – 0/63 mm,
- dostawę, wbudowanie i mechaniczne zagęszczenie zgodnie z niweletą drogi gruntowej piasku naturalnego zagęszczalnego – warstwa odsączająca o grubości zgodnej z przedmiarem,
- przygotowanie wcześniejsze podłoża poprzez profilowanie, częściowe korytowanie w razie potrzeby oraz zagęszczenie,
- roboty ziemne związane z oczyszczeniem powierzchni, ze ściągnięciem warstwy humusu (usunięcie gruntu zawilgoconego z dużą ilości części organicznych),
- równanie drogi leśnej równiarką (szerokość nawierzchni drogi 3,0 m).
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, zakres rzeczowy robót przedstawiony został w dokumentacji technicznej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót i przedmiarach robót.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg
4.5.5.) Wartość części: 42134,08 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Art. 255 pkt 3 ustawy Pzp stanowi: „Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli: (…) cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty;”.
Kwota jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia to 733.736,25 zł brutto, w tym:
na Część nr 1 – 691.602,17 zł,
na Część nr 3 – 42.134,08 zł.
Oferty niepodlegające odrzuceniu z ceną najniższą to:
na Część nr 1 – 982.397,31 zł,
na Część nr 3 – 54.373,07 zł.
Zamawiający nie ma możliwości zwiększenia kwoty na sfinansowanie zamówienia do cen ofert najtańszych.
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 228424,53 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 346183,50 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 228424,53 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Prywatne Przedsiębiorstwo Transportowo-Handlowo-Usługowe ROLBUD i Kopalnia Piasku Roman Madejek
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 430228285
7.3.4) Miejscowość: Chodel
7.3.6.) Województwo: lubelskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-09-29
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 228424,53 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-12-15Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Art. 255 pkt 3 ustawy Pzp stanowi: „Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli: (…) cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty;”.
Kwota jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia to 733.736,25 zł brutto, w tym:
na Część nr 1 – 691.602,17 zł,
na Część nr 3 – 42.134,08 zł.
Oferty niepodlegające odrzuceniu z ceną najniższą to:
na Część nr 1 – 982.397,31 zł,
na Część nr 3 – 54.373,07 zł.
Zamawiający nie ma możliwości zwiększenia kwoty na sfinansowanie zamówienia do cen ofert najtańszych.
INNE PRZETARGI Z KRAŚNIKA
- ZAKUP ŚRODKÓW DEZYNFEKCYJNYCH DLA SP ZOZ w KRAŚNIKU
- "Modernizacja pomieszczeń Szpitalnego Oddziału Ratunkowego w SPZOZ w Kraśniku"
- Przedmiotem zamówienia jest: Remontu pomieszczeń Szpitalnego Oddziału Ratunkowego w SPZOZ w Kraśniku".
- Dostawa programu antywirusowego dla Urzędu Miasta Kraśnik w ramach projektu "Cyberbezpieczny samorząd"
więcej: przetargi w Kraśniku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa składnicy drewna nr 1 w leśnictwie Gaj
- Wykonanie remontu cząstkowego dróg gminnych o nawierzchni bitumicznej i tłuczniowej na terenie gminy Zielonki w latach 2025, 2026, 2027
- Wykonanie remontów cząstkowych dróg i placów na terenie Gminy Wejherowo w latach 2025 - 2026 w podziale na części
- Wykonanie remontów cząstkowych dróg powiatowych o nawierzchni bitumicznej na terenie Powiatu Radomszczańskiego z podziałem na części
- Wykonanie robót drogowych w zakresie remontów uszkodzonych nawierzchni wewnętrznych ciągów komunikacyjnych i ich oznakowania oraz wykonanie nowych obiektów drogowych i utwardzeń (...)
- Wykonanie robót budowlanych w ramach inwestycji "Rozbudowa Szpitala Puckiego Sp. z o.o. o Blok Operacyjny, Aptekę, Dział Rehabilitacji i Pracownię Endoskopii"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.