Og³oszenie z dnia 2024-06-17
Powi±zane og³oszenia:
- 2024/BZP 00378183/01 - Modyfikacja z dnia 2024-06-21
- 2024/BZP 00381926/01 - Modyfikacja z dnia 2024-06-25
- 2024/BZP 00432267/01 - Wynik z dnia 2024-07-26
Og³oszenie o zamówieniu
Us³ugi
„Kompleksowa obs³uga ratownicza na Krytej P³ywalni w Limanowej”.
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: POWIAT LIMANOWSKI
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 491892854
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: ul. Józefa Marka 9
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Limanowa
1.5.3.) Kod pocztowy: 34-600
1.5.4.) Województwo: ma³opolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL218 - Nowos±decki
1.5.7.) Numer telefonu: 18 3337800
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@powiat.limanowski.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.powiat.limanowski.pl
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Kompleksowa obs³uga ratownicza na Krytej P³ywalni w Limanowej”.
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-69806b08-2c89-11ef-86d2-4e696a6d8c25
2.5.) Numer og³oszenia: 2024/BZP 00369462
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2024-06-17
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2024/BZP 00047513/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.3.4 Kompleksowe zabezpieczenie ratownicze
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.13.) O zamówienie mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, którzy spe³niaj± warunki okre¶lone w art. 361 ustawy – us³ugi spo³eczne: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
https://e-propublico.pl3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: W niniejszym postêpowaniu komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym, a Wykonawc±, w tym sk³adanie ofert, wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub o¶wiadczeñ odbywa siê przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej, za po¶rednictwem platformy on-line dzia³aj±cej pod adresem https://e-propublico.pl, zwanej dalej jako: „Platforma”.
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 1. W niniejszym postêpowaniu komunikacja Zamawiaj±cego z Wykonawcami odbywa siê przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej, za po¶rednictwem Platformy on-line dzia³aj±cej pod adresem: https://e propublico.pl zwanej dalej „Platform±”.
2. Korzystanie z Platformy przez Wykonawcê jest bezp³atne.
3. Na Platformie postêpowanie prowadzone jest pod nazw±: „Kompleksowa obs³uga ratownicza na Krytej P³ywalni w Limanowej” – znak sprawy:
BZ.272.14.2024.
4. Wykonawca przystêpuj±c do postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego, akceptuje warunki korzystania z Platformy okre¶lone w Regulaminie zamieszczonym na stronie internetowej https://e-propublico.pl oraz uznaje go za wi±¿±cy.
5. Wykonawca zamierzaj±cy wzi±æ udzia³ w postêpowaniu musi posiadaæ konto na Platformie.
6. Do z³o¿enia oferty konieczne jest posiadanie przez osobê upowa¿nion± do reprezentowania Wykonawcy wa¿nego kwalifikowanego podpisu elektronicznego, podpisu zaufanego lub podpisu osobistego.
7. Ilekroæ w niniejszej SWZ jest mowa o:
a) podpisie zaufanym–nale¿y przez to rozumieæ podpis, o którym mowa art. 3 pkt 14a ustawy z 17 lutego 2005 r. o informatyzacji dzia³alno¶ci podmiotów realizuj±cych zadania publiczne;
b) podpisie osobistym–nale¿y przez to rozumieæ podpis, o którym mowa w art. 2 ust. 1 pkt 9 ustawy z 6 sierpnia 2010 r. o dowodach osobistych.
8. Zalecenia Zamawiaj±cego odno¶nie kwalifikowanego podpisu elektronicznego:
a) dokumenty sporz±dzone i przesy³ane w formacie .pdf zaleca siê podpisywaæ kwalifikowanym podpisem elektronicznym w formacie
PAdES; b) dokumenty sporz±dzone i przesy³ane w formacie innym ni¿ .pdf zaleca siê podpisywaæ kwalifikowanym podpisem elektronicznym w formacie XAdES; c) do sk³adania kwalifikowanego podpisu elektronicznego zaleca siê stosowanie algorytmu SHA-2 (lub wy¿szego),
d) w przypadku podpisywanie pliku przez kilka osób, zalecamy stosowaæ podpisy tego samego rodzaju.
9. Zamawiaj±cy okre¶la nastêpuj±ce wymagania sprzêtowo–aplikacyjne
pozwalaj±ce na korzystanie z Platformy:
a) sta³y dostêp do sieci Internet;
b) posiadanie dowolnej i aktywnej skrzynki poczty elektronicznej (e-mail),
c) komputer z zainstalowanym systemem operacyjnym Windows 7 (lub nowszym) albo Linux,
d) zainstalowana dowolna przegl±darka internetowa-Platforma wspó³pracuje z najnowszymi, stabilnymi wersjami wszystkich
g³ównych przegl±darek internetowych,
e) w³±czona obs³uga JavaScript oraz Cookies.
10. Zamawiaj±cy dopuszcza pliki o wielko¶ci do 150 MB. Zamawiaj±cy
nie okre¶la limitu liczby plików
11. Formaty plików wykorzystywanych przez Wykonawców musz± byæ zgodne z rozporz±dzeniem Rady Ministrów z dnia 12 kwietnia
2012 r. w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjno¶ci, minimalnych wymagañ dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagañ dla systemów teleinformatycznych.
12. Zamawiaj±cy okre¶la nastêpuj±ce informacje na temat kodowania i czasu odbioru danych:
a) za³±czony i przes³any przez Wykonawcê za pomoc± Platformy plik oferty wraz z za³±cznikami, nie jest dostêpny dla Zamawiaj±cego i przechowywany jest na serwerach Platformy w formie zaszyfrowanej;
b) oznaczenie czasu odbioru danych przez Platformê stanowi przyporz±dkowan± do dokumentu elektronicznego datê oraz dok³adny
czas, widoczne przy wys³anym dokumencie w kolumnie „Data przes³ania”;
c) o terminie przes³ania decyduje czas pe³nego przeprocesowania transakcji pliku na Platformie.
13. W postêpowaniu, wszelkie o¶wiadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje przekazywane s± za po¶rednictwem Platformy. Za datê wp³ywu o¶wiadczeñ, wniosków, zawiadomieñ oraz informacji przes³anych za po¶rednictwem Platformy, przyjmuje siê datê ich zamieszczenia na Platformie.
14. Ofertê wraz ze stanowi±cymi jej integraln± czê¶æ za³±cznikami, sk³ada siê pod rygorem niewa¿no¶ci w formie elektronicznej lub postaci elektronicznej za po¶rednictwem Platformy (karta „Oferta/Za³±czniki”), podpisan± kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): 1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie
swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46 WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informujê, ¿e:
a) administratorem Pani Pana danych osobowych jest Starostwo Powiatowe
z siedzib± w Limanowej przy ulicy Józefa Marka 9, 34-600 Limanowa, tel. 18 33 37 816, e-mail starostwo@powiat.limanowski.pl;
b) osob± do kontaktu w sprawach dotycz±cych ochrony danych osobowych jest inspektor ochrony danych osobowych, z którym mo¿na kontaktowaæ siê telefonicznie pod nr tel.18 33 37 835 lub e-mail: iod@powiat.limanowski.pl ; c) Pani Pana dane osobowe przetwarzane bêd± w celu zwi±zanym z niniejszym postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego oraz zawarciem i realizacj± umowy,
d) Pani/Pana dane osobowe mog± zostaæ ujawnione Wykonawcom oraz wszystkim zainteresowanym, z uwzglêdnieniem ograniczeñ wskazanych w przepisach prawa a tak¿e podmiotom przetwarzaj±cym dane na podstawie zawartych umów,
e) Pani/Pana dane osobowe bêd± przechowywane przez okres odpowiedni dla dokumentacji zamówieñ publicznych, zgodny z rozporz±dzeniem Prezesa Rady Ministrów w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt dla organów powiatu oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu dzia³ania archiwów zak³adowych,
f) podanie przez Pani±/Pana danych osobowych jest dobrowolne, zakres wymaganych danych wynika z przepisów ustawy Pzp i jest zwi±zany z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego oraz zawarcia i realizacji umowy; konsekwencje niepodania wymaganych
danych wynikaj± z ustawy Pzp,
g) w odniesieniu do Pani Pana danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
h) posiada Pani/Pan:
- na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych;
- na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych;
- na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO;
- prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, ¿e przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych narusza przepisy RODO;
i) nie przys³uguje Pani/Panu:
- w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych;
- prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
- na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ przetwarzanie odbywa siê zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Ograniczenia stosowania przepisów RODO:
a) skorzystanie przez osobê, której dane osobowe dotycz±, z uprawnienia do sprostowania lub uzupe³nienia, o którym mowa w art. 16 rozporz±dzenia 2016/679, nie mo¿e skutkowaæ zmian± wyniku postêpowania o udzielenie zamówienia ani zmian± postanowieñ umowy w sprawie zamówienia publicznego w zakresie niezgodnym z ustaw±;
b) w postêpowaniu o udzielnie zamówienia zg³oszenie ¿±dania ograniczenia
przetwarzania, o którym mowa w art. 18 ust. 1 rozporz±dzenia 2016/679, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakoñczenia tego postêpowania.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: BZ.272.14.2024
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Us³ugi
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest kompleksowa obs³uga ratownicza oraz ¶wiadczenie us³ug pierwszej pomocy przedlekarskiej na Krytej P³ywalni w Limanowej przez okres 12 miesiêcy od daty udzielenia zamówienia, zgodnie z wymogami okre¶lonymi niniejsz± SWZ.
2. Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególno¶ci:
1) ¶wiadczenie us³ug przez ratowników wodnych, polegaj±cych na zapewnieniu bezpieczeñstwa osób k±pi±cych siê i przebywaj±cych na Krytej P³ywalni w Limanowej zgodnie z obowi±zuj±cymi przepisami w tym w szczególno¶ci:
a) z rozporz±dzeniem Rady Ministrów z dnia 6 maja 1997 r. w sprawie okre¶lenia warunków bezpieczeñstwa osób przebywaj±cych w górach, p³ywaj±cych, k±pi±cych siê i uprawiaj±cych sporty wodne (Dz. U. Nr 57, poz. 358);
b) z ustaw± z dnia 18 sierpnia 2011r. o bezpieczeñstwie osób przebywaj±cych na obszarach wodnych (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 714);
c) z rozporz±dzeniem Ministra Spraw Wewnêtrznych i Administracji z dnia 23 stycznia 2012 r. w sprawie minimalnych wymagañ dotycz±cych liczby ratowników wodnych zapewniaj±cych sta³± kontrolê wyznaczonego obszaru wodnego (tj. Dz. U. z 2022 poz. 1981).
2) zapewnienie realizacji podstawowych zadañ ratownictwa wodnego przez osoby bêd±ce ratownikami wodnymi, w ramach których obowi±zkiem Wykonawcy jest:
a) zapewnienie porz±dku i bezpieczeñstwa osobom przebywaj±cym w niecce basenowej i na pla¿y basenowej;
b) sta³a obecno¶æ wymaganej liczby ratowników w strefach nadzoru okre¶lonych w Analizie Bezpieczeñstwa P³ywalni Limanowskiej;
c) nadzorowanie przestrzegania regulaminu p³ywalni oraz innych przepisów porz±dkowych przez osoby korzystaj±ce z p³ywalni;
d) nadzór nad ruchem osób w obrêbie niecek i pla¿y basenowej oraz natrysków; kontrola stanu sanitarnego osób wchodz±cych do hali basenowej, a w szczególno¶ci mycia siê pod natryskami oraz zdezynfekowania stóp;
e) kontrolowanie warunków k±pieli i odnotowywanie tych warunków w Dzienniku Pracy Ratowników Krytej P³ywalni;
f) likwidacja zanieczyszczeñ powsta³ych na wodzie i wokó³ niecki w trakcie pe³nienia dy¿urów ratowniczych;
g) bie¿±ce prowadzenie Dziennika Pracy Ratowników Krytej P³ywalni;
h) obs³uga sprzêtu basenowego; wspó³praca z dzia³em technicznym w zakresie bezpieczeñstwa i prawid³owego funkcjonowania urz±dzeñ znajduj±cych siê w hali basenowej;
i) obs³uga punktu medycznego i utrzymywanie w nim porz±dku;
j) udzielanie klientom wyczerpuj±cych informacji na temat Regulaminu P³ywalni, obs³ugi i dzia³ania urz±dzeñ typu: sauna, jacuzzi itp.
3. Szacunkowe zapotrzebowanie ilo¶ci godzin pracy ratowników dla zabezpieczenia ratownictwa wodnego na Krytej P³ywalni w ca³ym okresie trwania umowy wynosi 16 704 godziny. Us³ugi bêd± ¶wiadczone od poniedzia³ku do pi±tku w godzinach od 10:00 do 22:00 oraz w soboty, niedziele i ¶wiata w godzinach od 9:00 do 21:00.
4. Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia oraz warunki jego wykonania okre¶lone zosta³y w dokumentacji postêpowania, w szczególno¶ci w opisie przedmiotu zamówienia (OPZ) oraz projektowanych postanowieniach umowy - stanowi±cych za³±cznik do SWZ.
5. Zamawiaj±cy nie dokonuje podzia³u zamówienia na czê¶ci i nie dopuszcza sk³adania ofert czê¶ciowych. Oferty nie zawieraj±ce pe³nego zakresu przedmiotu zamówienia zostan± odrzucone.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 75252000-7 - S³u¿by ratownicze
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
71317200-5 - Us³ugi w zakresie ochrony zdrowia i bezpieczeñstwa
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesi±ce
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy dokonywaniu wyboru najkorzystniejszej oferty Zamawiaj±cy stosowaæ bêdzie ni¿ej podane kryteria:
1) Cena - 60 %
2) Czas uzupe³nienia sk³adu ratowniczego – 40 %
2. Punkty przyznawane za podane kryteria bêd± liczone wed³ug nastêpuj±cych wzorów:
1) Kryterium 1 - Cena (C)
W kryterium „Cena” mo¿na uzyskaæ maksymalnie 60 pkt. Oferta o najni¿szej cenie otrzyma 60 pkt, pozosta³e proporcjonalnie mniej.
Ostatecznie oferta otrzyma w tym kryterium zaokr±glon± do dwóch miejsc po przecinku ilo¶æ punktów wynikaj±ca z dzia³ania:
Liczba punktów = (Cmin/Cof) * 100 * waga, gdzie:
- Cmin - najni¿sza cena spo¶ród wszystkich ofert,
- Cof - cena podana w ofercie.
2) Kryterium 2 - Czas uzupe³nienia sk³adu ratowniczego (S)
W przedmiotowym kryterium ocenie podlegaæ bêdzie czas uzupe³nienia sk³adu ratowniczego zadeklarowany przez Wykonawcê w pkt 2 Formularza oferty. Oferty oceniane bêd± punktowo. W zakresie tego kryterium oferta mo¿e otrzymaæ max. 40 pkt.
Punkty zostan± przyznane ofercie zgodnie z zasadami opisanymi poni¿ej.
Deklarowany czas potrzebny na uzupe³nienie sk³adu ratowniczego Zamawiaj±cy definiuje jako czas potrzebny na stawienie siê ratownika wyznaczonego przez Wykonawcê w ramach zastêpstwa za ratownika bêd±cego na stanowisku pracy w sytuacji nag³ej, niemo¿liwej do przewidzenia (np. nag³a choroba, zdarzenie losowe), w której wyst±pi konieczno¶æ zachowania ¶wiadczenia us³ugi ratowniczej przez ratowników w liczbie odpowiedniej dla danej zmiany, a dotychczasowy ratownik z przyczyn niezale¿nych od Zamawiaj±cego nie mo¿e wykonywaæ tej us³ugi. Czas ten liczony bêdzie od momentu zg³oszenia telefonicznego przez Zamawiaj±cego konieczno¶ci uzupe³nienia sk³adu ratowniczego do liczby odpowiedniej dla danej zmiany.
Wykonawca otrzyma nastêpuj±c± ilo¶æ punktów:
• do 20 minut - 40 punktów
• od 20 do 30 minut - 20 punktów
• 30 minut - 0 punktów
Wykonawca winien wype³niæ w pkt 2 Formularza oferty tabelê dotycz±c± kryterium: Czas uzupe³nienia sk³adu ratowniczego.
Je¿eli Wykonawca w ofercie nie zaznaczy ¿adnej pozycji, wówczas Zamawiaj±cy uzna, ¿e Wykonawca wskazuje maksymalny czas uzupe³nienia sk³adu, tj. 30 minut i przyzna 0 pkt w tym kryterium. Niejednoznaczne, niepe³ne lub nieprawid³owe wype³nienie pkt 2 formularza oferty obci±¿a Wykonawcê i skutkowaæ bêdzie nie przyznaniem w tym kryterium punktów. Dane te nie podlegaj± uzupe³nieniu.
3. Za najkorzystniejsz± zostanie uznana oferta Wykonawcy, który spe³ni wszystkie postawione w niniejszej SWZ warunki oraz uzyska ³±cznie najwiêksz± liczbê punktów za wszystkie kryteria obliczon± wg. wzoru: P = C + S, gdzie P = wynik oceny. Pozosta³e oferty zostan± sklasyfikowane zgodnie z ilo¶ci± przyznanych punktów. Obliczenie punktacji, zgodnie z wy¿ej wskazanymi kryteriami, bêd± dokonywane z dok³adno¶ci± do dwóch miejsc po przecinku.
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
organizacja, kwalifikacje zawodowe i do¶wiadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas uzupe³nienia sk³adu ratowniczego
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.
I. Zamawiaj±cy, na podstawie art. 112 ustawy Pzp okre¶la nastêpuj±ce warunki udzia³u w postêpowaniu:1. Zdolno¶æ do wystêpowania w obrocie gospodarczym
Zamawiaj±cy nie okre¶la warunku w powy¿szym zakresie.
2. Uprawnienia do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów Zamawiaj±cy uzna warunek za spe³niony je¶li Wykonawca wyka¿e, ¿e posiada uprawnienia do wykonywania us³ug w zakresie ratownictwa wodnego tj.:
a) zgodê Ministra Spraw Wewnêtrznych na wykonywanie ratownictwa wodnego zgodnie z art. 12 ust. 1 ustawy o bezpieczeñstwie osób przebywaj±cych na obszarach wodnych z dnia 18 sierpnia 2011 r. (Dz. U. z 2023 r., poz. 714) oraz
b) wpis do rejestru jednostek wspó³pracuj±cych z systemem Pañstwowe Ratownictwo Medyczne, o którym mowa w art. 17 ust. 1 ustawy z dnia 8 wrze¶nia 2006 r. o Pañstwowym Ratownictwie Medycznym.
Ww. warunek zostanie spe³niony, je¿eli co najmniej jeden z wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia posiada uprawnienia do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej i zrealizuje us³ugi, do których realizacji te uprawnienia s± wymagane.
3. Sytuacja ekonomiczna lub finansowa
Zamawiaj±cy nie okre¶la warunku w powy¿szym zakresie.
4. Zdolno¶æ techniczna lub zawodowa
1) Zamawiaj±cy uzna warunek za spe³niony je¿eli Wykonawca wyka¿e, ¿e w okresie ostatnich 3 lat przed dniem up³ywu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy w tym okresie, Wykonawca wykona³ lub wykonuje co najmniej 1 us³ugê ratownictwa wodnego na obiekcie/obiektach p³ywalni lub basenu, trwaj±c± nie krócej ni¿ 12 miesiêcy o warto¶ci min. 500 000,00 z³ brutto. Jedna us³uga oznacza us³ugê wykonan± na podstawie jednej umowy.
Nie mo¿na sumowaæ zadañ o mniejszej warto¶ci aby uzyskaæ warto¶æ wymagan±.
W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia ww warunek musi spe³niaæ w ca³o¶ci co najmniej jeden z Wykonawców.
2) Zamawiaj±cy uzna warunek za spe³niony, je¿eli Wykonawca wyka¿e, ¿e dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj.: co najmniej 10 osobami posiadaj±cych wymagane uprawnienia ratownika wodnego zgodnie z wymogami ustawy z dnia 18 sierpnia 2011 r. o bezpieczeñstwie osób przebywaj±cych na obszarach wodnych (Dz. U. z 2023, poz. 714), spo¶ród których co najmniej 4 osoby posiadaj± minimum 12 miesiêcy do¶wiadczenia w pracy na stanowisku ratownika wodnego na basenie, p³ywalni lub k±pielisku.
W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia ww warunek wykonawcy mog± spe³niaæ ³±cznie.
II. W przypadku gdy z³o¿one przez Wykonawcê dokumenty w celu potwierdzenia spe³niania warunku udzia³u w postêpowaniu zawieraj± dane w innych walutach ni¿ w z³otych polskich, Zamawiaj±cy przeliczy warto¶æ wed³ug ¶redniego kursu NBP podanego na dzieñ zamieszczenia og³oszenia o zamówieniu w BZP, a je¿eli w tym dniu nie publikowano kursu tej waluty – wed³ug ostatniego ¶redniego kursu NBP przed dniem publikacji og³oszenia o zamówieniu w BZP.
III. Oceniaj±c zdolno¶æ techniczn± lub zawodow±, Zamawiaj±cy mo¿e na ka¿dym etapie postêpowania, uznaæ, ¿e Wykonawca nie posiada wymaganych zdolno¶ci, je¿eli podsiadanie przez Wykonawcê sprzecznych interesów, w szczególno¶ci zaanga¿owanie zasobów technicznych lub zawodowych Wykonawcy w inne przedsiêwziêcia gospodarcze Wykonawcy mo¿e mieæ negatywny wp³yw na realizacjê zamówienia.
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Zamawiaj±cy nie bêdzie ¿±da³ podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie braku podstaw wykluczenia.
5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: I. Zamawiaj±cy bêdzie ¿±da³ podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu.
II. W celu potwierdzenia spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu dotycz±cych uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej oraz zdolno¶ci technicznej lub zawodowej (okre¶lonych w pkt 6.2 ppkt 2 i 4) SWZ) Zamawiaj±cy ¿±da nastêpuj±cych podmiotowych ¶rodków dowodowych:
1) Decyzji ministra w³a¶ciwego do spraw wewnêtrznych wyra¿aj±c± zgodê na wykonywanie ratownictwa wodnego, wydan± na podstawie ustawy z dnia 18 sierpnia 2011 r. o bezpieczeñstwie osób przebywaj±cych na obszarach wodnych;
2) Wpisu do rejestru jednostek wspó³pracuj±cych z systemem Pañstwowe Ratownictwo Medyczne (PRM), o którym mowa w art.17 ust. 1 ustawy z dnia 8 wrze¶nia 2006 r. o Pañstwowym Ratownictwie Medycznym;
3) Wykazu us³ug wykonanych, a w przypadku ¶wiadczeñ powtarzaj±cych siê lub ci±g³ych równie¿ wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed terminem sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich warto¶ci, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których us³ugi zosta³y wykonane lub s± wykonywane, oraz za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych, czy te us³ugi zosta³y wykonane lub s± wykonywane nale¿ycie, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty sporz±dzone przez podmiot, na rzecz którego us³ugi zosta³y wykonane, a w przypadku ¶wiadczeñ powtarzaj±cych siê lub ci±g³ych s± wykonywane, a je¿eli wykonawca z przyczyn niezale¿nych od niego nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów – o¶wiadczenie wykonawcy; w przypadku ¶wiadczeñ powtarzaj±cych siê lub ci±g³ych nadal wykonywanych referencje b±d¼ inne dokumenty potwierdzaj±ce nale¿yte wykonywanie powinny byæ wystawione w okresie ostatnich 3 miesiêcy przed terminem sk³adania ofert;
Je¿eli Wykonawca powo³uje siê na do¶wiadczenie w realizacji us³ug wykonywanych wspólnie z innymi Wykonawcami wykaz us³ug dotyczy us³ug, w których wykonaniu Wykonawca ten bezpo¶rednio uczestniczy³, a w przypadku ¶wiadczeñ powtarzaj±cych siê lub ci±g³ych, w których wykonywaniu bezpo¶rednio uczestniczy³ lub uczestniczy.
4) Wykazu osób, skierowanych przez Wykonawcê do realizacji zamówienia publicznego, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnieñ, do¶wiadczenia i wykszta³cenia niezbêdnych do wykonania zamówienia publicznego, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci oraz informacj± o podstawie do dysponowania tymi osobami.
Wzór wykazu us³ug i osób Zamawiaj±cy przeka¿e Wykonawcy, którego oferta zostanie oceniona najwy¿ej wraz z wezwaniem do z³o¿enia podmiotowych ¶rodków dowodowych.
III. Zamawiaj±cy wezwie Wykonawcê, którego oferta zosta³a najwy¿ej oceniona, do z³o¿enia w wyznaczonym terminie, nie krótszym ni¿ 5 dni od dnia wezwania, podmiotowych ¶rodków dowodowych, aktualnych na dzieñ ich z³o¿enia
5.8.) Wykaz przedmiotowych ¶rodków dowodowych:
Zamawiaj±cy nie ¿±da z³o¿enia wraz z ofert± przedmiotowych ¶rodków dowodowych.5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:
Wykonawca wraz z Formularzem oferty zobowi±zany jest z³o¿yæ:1) O¶wiadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp (pkt 11.2. SWZ) w zakresie wskazanym przez Zamawiaj±cego – wg wzoru stanowi±cego za³±cznik nr 2 do SWZ. W przypadku wspólnego ubiegania siê o zamówienie przez Wykonawców, powy¿sze o¶wiadczenie sk³ada ka¿dy z Wykonawców na zasadach okre¶lonych w pkt 10.5. SWZ.
2) O¶wiadczenie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby, potwierdzaj±ce brak podstaw wykluczenia tego podmiotu oraz odpowiednio spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu, w zakresie w jakim Wykonawca powo³uje siê na jego zasoby - wg wzoru stanowi±cego za³±cznik nr 3 do SWZ – dotyczy Wykonawcy, który polega na zdolno¶ciach podmiotów udostêpniaj±cych zasoby na zasadach okre¶lonych w pkt 8.9. SWZ.
3) Zobowi±zanie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby do oddania mu do dyspozycji niezbêdnych zasobów na potrzeby realizacji danego zamówienia – wg wzoru stanowi±cego za³±cznik nr 4 do SWZ lub inny podmiotowy ¶rodek dowodowy - dotyczy Wykonawcy, który polega na zdolno¶ciach podmiotów udostêpniaj±cych zasoby na zasadach okre¶lonych zasadach okre¶lonych w pkt 8.3. SWZ.
4) O¶wiadczenie, z którego wynika które us³ugi wykonaj± poszczególni Wykonawcy – wg wzoru stanowi±cego za³±cznik nr 5 do SWZ – dotyczy Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia na zasadach okre¶lonych w pkt 10.7 SWZ.
5) Odpis lub informacja z Krajowego Rejestru S±dowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej lub innego w³a¶ciwego rejestru w celu potwierdzenia, ¿e osoba dzia³aj±ca w imieniu Wykonawcy jest umocowana do jego reprezentowania, chyba ¿e Zamawiaj±cy mo¿e je uzyskaæ za pomoc± bezp³atnych i ogólnodostêpnych baz danych, a Wykonawca wskaza³ dane umo¿liwiaj±ce dostêp do tych dokumentów w odniesieniu do Wykonawcy, Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cego siê o zamówienie, jak równie¿ w odniesieniu do podmiotów udostêpniaj±cych zasoby. W przypadku wskazania przez Wykonawcê dostêpno¶ci ww dokumentów pod okre¶lonymi adresami internetowymi ogólnodostêpnych i bezp³atnych baz danych, Zamawiaj±cy mo¿e ¿±daæ od Wykonawcy przedstawienia t³umaczenia na jêzyk polski pobranych samodzielnie przez Zamawiaj±cego dokumentów.
6) Pe³nomocnictwo lub inny dokument potwierdzaj±cy umocowanie do reprezentowania Wykonawcy lub podmiotu udostêpniaj±cego zasoby, je¿eli w ich imieniu dzia³a osoba, której umocowanie do reprezentacji nie wynika z dokumentów rejestrowych, o których mowa w ppkt 5.
7) Pe³nomocnictwo lub inny dokument potwierdzaj±cy umocowanie do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia o którym mowa w pkt 10.1 i 10.2. SWZ. Pe³nomocnik mo¿e byæ ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postêpowaniu albo do reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
1. Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego (do oferty nale¿y do³±czyæ odpowiednie pe³nomocnictwo). W przypadku spó³ki cywilnej, je¶li z umowy tej spó³ki wynika sposób jej reprezentowania Wykonawcy mog± za³±czyæ do oferty umowê spó³ki cywilnej. Wszelka korespondencja prowadzona bêdzie wy³±cznie z pe³nomocnikiem.2. Pe³nomocnictwo nale¿y do³±czyæ do oferty i powinno ono zawieraæ w szczególno¶ci wskazanie:
1) postêpowania o udzielenie zamówienie publicznego, którego dotyczy;
2) wszystkich Wykonawców ubiegaj±cych siê wspólnie o udzielenie zamówienia;
3) ustanowionego pe³nomocnika oraz zakresu jego umocowania.
3. Przepisy dotycz±ce Wykonawcy stosuje siê odpowiednio do Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia.
4. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, ¿aden z nich nie mo¿e podlegaæ wykluczeniu na podstawie przes³anek okre¶lonych w pkt 7 SWZ natomiast spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu Wykonawcy wykazuj± zgodnie z pkt 6.2 SWZ.
5. W przypadku wspólnego ubiegania siê o udzielenie zamówienia przez Wykonawców, o¶wiadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp (pkt 11.2 SWZ) sk³ada ka¿dy z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie. O¶wiadczenia te potwierdzaj± brak podstaw wykluczenia oraz spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu, w zakresie w jakim ka¿dy z Wykonawców wykazuje spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu - wg wzoru stanowi±cego za³±cznik nr 2 do SWZ.
6. W przypadku wspólnego ubiegania siê o zamówienie przez Wykonawców s± oni zobowi±zani na wezwanie Zamawiaj±cego z³o¿yæ aktualne na dzieñ z³o¿enia podmiotowe ¶rodki dowodowe, o których mowa w pkt 11.5. SWZ odpowiednio przez Wykonawcê/ów który/rzy wykazuje/± spe³nianie warunku, w zakresie i na zasadach opisanych w pkt 6.2. SWZ.
10.
7. W odniesieniu do warunków dotycz±cych wykszta³cenia, kwalifikacji zawodowych lub do¶wiadczenia Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia mog± polegaæ na zdolno¶ciach tych Wykonawców, którzy wykonaj± us³ugi do realizacji których te zdolno¶ci s± wymagane. W takim przypadku, Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia do³±czaj± do oferty o¶wiadczenie, z którego wynika, które us³ugi wykonaj± poszczególni Wykonawcy - wg wzoru stanowi±cego za³±cznik nr 5 do SWZ.
8. Zamawiaj±cy nie zastrzega obowi±zku osobistego wykonania przez Wykonawcê kluczowych zadañ zgodnie z art. 60 ustawy Pzp.
6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
I. Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶ci zmiany zawartej umowy w stosunku do tre¶ci wybranej oferty w zakresie uregulowanym w art. 454-455 Pzp oraz wskazanych w Projektowanych postanowieniach umowy w tym w § 9 PPU.II. Dopuszcza siê zmianê tre¶ci umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w zakresie dotycz±cym:
1) zmiany terminu realizacji us³ug w przypadku wyst±pienia si³y wy¿szej;
2) zmiany powszechnie obowi±zuj±cych przepisów prawa w zakresie maj±cym wp³yw na realizacjê umowy (np. dotycz±cych podatku VAT, wysoko¶ci minimalnego wynagrodzenia za pracê albo wysoko¶ci minimalnej stawki godzinowej);
3) zmiany danych, które mog± wp³ywaæ na wystawianie i obieg faktur oraz ich ksiêgowanie i rozliczanie dla celów podatkowych, takich jak nazwa firmy, numer konta, numer NIP;
4) konieczno¶ci wprowadzenia nieistotnej zmiany; istotno¶æ zmiany rozpatrywana bêdzie w odniesieniu do art. 454 ust. 2 ustawy Prawo zamówieñ publicznych.
III. Dopuszcza siê mo¿liwo¶æ zmiany tre¶ci umowy w stosunku do tre¶ci oferty na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w zakresie dotycz±cym zmiany wysoko¶ci wynagrodzenia nale¿nego wykonawcy, w przypadku zmiany ceny materia³ów lub kosztów zwi±zanych
z realizacj± zamówienia, przy nastêpuj±cych za³o¿eniach na zasadach okre¶lonych w PPU; Wynagrodzenie Wykonawcy bêdzie podlega³o waloryzacji maksymalnie do 10 % wynagrodzenia umownego okre¶lonego w § 4 ust 2. Zamawiaj±cy zastrzega, ¿e ceny jednostkowe mog± wzrosn±æ/spa¶æ maksymalnie o 10 %; wp³yw zmian, na koszty wykonania zamówienia winien zostaæ wykazany przez stronê wnioskuj±c± o zmianê wysoko¶ci wynagrodzenia;
IV. Je¿eli zmiana albo rezygnacja z podwykonawcy dotyczy podmiotu, na którego zasoby Wykonawca powo³ywa³ siê, na zasadach okre¶lonych w art. 118 ust. 1 ustawy, w celu wykazania spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu, Wykonawca jest obowi±zany wykazaæ Zamawiaj±cemu, ¿e proponowany inny podwykonawca lub Wykonawca samodzielnie spe³nia je w stopniu nie mniejszym ni¿ podwykonawca, na którego zasoby Wykonawca powo³ywa³ siê w trakcie postêpowania o udzielenie zamówienia.
7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2024-06-25 10:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: Platforma: https://e-propublico.pl
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-06-25 10:15
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2024-07-24
SEKCJA IX – POZOSTA£E INFORMACJE
1. Zamawiaj±cy wykluczy z postêpowania o udzielenie zamówienia Wykonawcê, wobec którego zachodz± podstawy wykluczenia, o których mowa w art. 108 ust. 1 ustawy Pzp, ponadto na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwi±zaniach w zakresie przeciwdzia³ania wspieraniu agresji na Ukrainê oraz s³u¿±cych ochronie bezpieczeñstwa narodowego (t.j. Dz. U. z 2024 r. poz. 507), z postêpowania wykluczy:1) Wykonawcê wymienionego w wykazach okre¶lonych w rozporz±dzeniu 765/2006 i rozporz±dzeniu 269/2014 albo wpisanego na listê na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listê rozstrzygaj±cej o zastosowaniu ¶rodka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy;
2) Wykonawcê, którego beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z dnia 1 marca 2018 r. o przeciwdzia³aniu praniu pieniêdzy oraz finansowaniu terroryzmu (tj. Dz. U. z 2023 r. poz. 1124 ze zm.) jest osoba wymieniona w wykazach okre¶lonych w rozporz±dzeniu 765/2006 i rozporz±dzeniu 269/2014 albo wpisana na listê lub bêd±ca takim beneficjentem rzeczywistym od dnia 24 lutego 2022 r., o ile zosta³a wpisana na listê na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listê rozstrzygaj±cej o zastosowaniu ¶rodka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy;
3) Wykonawcê, którego jednostk± dominuj±c± w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy z dnia 29 wrze¶nia 1994 r. o rachunkowo¶ci (tj. Dz. U. z 2023 r. poz. 120 ze zm.) jest podmiot wymieniony w wykazach okre¶lonych w rozporz±dzeniu
765/2006 i rozporz±dzeniu 269/2014 albo wpisany na listê lub bêd±cy tak± jednostk± dominuj±c± od dnia 24 lutego 2022 r., o ile zosta³ wpisany na listê na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listê rozstrzygaj±cej o zastosowaniu ¶rodka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- ¦wiadczenie us³ug BHP w zakresie pe³nienia funkcji doradczych, kontrolnych i szkoleniowych oraz p.po¿
- ¦wiadczenie kompleksowej us³ugi zabezpieczenia ratowniczego poprzez pe³nienie dy¿urów ratowniczych na p³ywalni O¶rodka Sportu i Rekreacji m.st. Warszawy w Dzielnicy ¯oliborz.
- Kompleksowe ¶wiadczenie us³ug ratownictwa wodnego oraz us³ug pierwszej pomocy przedmedycznej na obiekcie krytej p³ywalni i basenie odkrytym w Gorlicach, ul. Sportowa 2, 38-300 Gorlice
- "¦wiadczenie kompleksowych us³ug ratownictwa wodnego oraz us³ug pierwszej pomocy przedmedycznej na obiekcie P³ywalni Miejskiej Aquasfera w Lubaczowie w okresie I-IX 2025"
- ¦WIADCZENIE KOMPLEKSOWEJ US£UGI RATOWNICTWA WODNEGO W GMINNYM O¦RODKU SPORTU I REKREACJI KRO¦NICKA PRZYSTAÑ W KRO¦NICACH NA ROK 2025
- Us³ugi ratownictwa wodnego na obiekcie Kryta P³ywalnia Uniwersytetu Przyrodniczego we Wroc³awiu przy ul. Che³moñskiego 43a
wiêcej: Us³ugi w zakresie ochrony zdrowia i bezpieczeñstwa »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.