Ogłoszenie z dnia 2022-09-29
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00104301/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-03-30
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Modernizacja - dostosowanie obiektu administracji gminnej w Brzeźnicy w zakresie zapewnienia szeroko pojętej dostępności przestrzeni publicznej
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Brzeźnica
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 072182048
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Krakowska 109
1.5.2.) Miejscowość: Brzeźnica
1.5.3.) Kod pocztowy: 34-114
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL21A - Oświęcimski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@brzeznica.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.brzeznica.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://www.brzeźnica.pl/przetargi/zamowienia-publiczne-20221.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Modernizacja - dostosowanie obiektu administracji gminnej w Brzeźnicy w zakresie zapewnienia szeroko pojętej dostępności przestrzeni publicznej2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-46c61433-b03e-11ec-baa2-b6d934483bfb
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00369506
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-09-29
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00024077/08/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.5 Modernizacja - dostosowanie obiektów administracji gminnej w Brzeźnicy (ul. Krakowska 111 i ul. Krakowska 109)
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00104301/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.107.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 678560,73 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Modernizacja - dostosowanie obiektu administracji gminnej w Brzeźnicy (ul. Krakowska 111 ) w zakresie zapewnienia szeroko pojętej dostępności przestrzeni publicznej mającej na celu zwalczanie zakażenia, zapobieganie i rozprzestrzenianie się COVIDCzęść I: Przebudowa oraz remont pomieszczeń budynku administracji gminnej.
Zakres inwestycji obejmuje m.in. przebudowę i remont pomieszczeń budynku administracji gminnej w celu zapewnienia dostępność i przystosowanie obiektu do wymagań stawianych administracji publicznej.
Budynek nie zmienia sposobu użytkowania, nadal będzie pełnił funkcje administracyjne oraz bazował na istniejącym układzie komunikacji wewnętrznej, który dzieli obiekt na dwa zespoły funkcjonalne, jak: sala obrad Rady Gminy, sala ślubów oraz zespół dwóch pomieszczeń biurowych obsługi administracyjnej mieszkańców gminy.
Roboty w części I obejmują w szczególności:
roboty budowlane, instalacje wod. – kan., instalacje centralnego ogrzewania, klimatyzacje, instalacje elektryczne i teletechniczne
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia precyzuje załącznik nr 1a do SWZ
4.5.3.) Główny kod CPV: 45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych
45315000-8 - Instalowanie urządzeń elektrycznego ogrzewania i innego sprzętu elektrycznego w budynkach
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
4.5.5.) Wartość części: 585393,72 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Modernizacja - dostosowanie obiektu administracji gminnej w Brzeźnicy (ul. Krakowska 111 ) w zakresie zapewnienia szeroko pojętej dostępności przestrzeni publicznej mającej na celu zwalczanie zakażenia, zapobieganie i rozprzestrzenianie się COVIDCzęść II: Dostawa i montaż wyposażenia pomieszczeń budynku administracji gminnej.
Dostawa i montaż wyposażenia pomieszczeń budynku administracji gminnej: sala obrad Rady Gminy, sala ślubów oraz zespół dwóch pomieszczeń biurowych obsługi administracyjnej mieszkańców gminy i zaplecza.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia precyzuje załącznik nr 1b do SWZ
4.5.3.) Główny kod CPV: 39130000-2 - Meble biurowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
39100000-3 - Meble
39110000-6 - Siedziska, krzesła i produkty z nimi związane, i ich części
39141000-2 - Meble i wyposażenie kuchni
39141400-6 - Kuchnie do zabudowy
39224340-3 - Kosze
44410000-7 - Artykuły łazienkowe i kuchenne
4.5.5.) Wartość części: 93167,01 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 592226,76 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 693619,93 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 592226,76 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma Usługowa - Remontowo - Budowlana ANDRZEJ SZYMULA
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5511626370
7.3.3) Ulica: Zagroda 4
7.3.4) Miejscowość: Łączany
7.3.5) Kod pocztowy: 34-115
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-05-05
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 592226,76 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 miesiące
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 104392,56 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 141688,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 104392,56 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: W&W design Katarzyna Kaczmarczyk
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9542279606
7.3.3) Ulica: Pokoju 8a/7
7.3.4) Miejscowość: Katowice
7.3.5) Kod pocztowy: 40-859
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
W&W DESIGN KATARZYNA KACZMARCZYK
jakie przetargi wygrała firma
W&W DESIGN KATARZYNA KACZMARCZYK
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-05-10
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 104392,56 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 miesiące
INNE PRZETARGI BRZEŹNICA
- USŁUGI SPOŁECZNE DLA UCZESTNIKÓW PROJEKTU "Q działaniu II"
- ORGANIZACJA KOLONII DLA UCZESTNIKÓW PROJEKTU "MAŁE TALENTY"
więcej: przetargi BRZEŹNICA »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja i wyposażenie Oddziału Chirurgii Dziecięcej Szpitala Wojewódzkiego im. dr. Ludwika Rydygiera w Suwałkach - I część w systemie zaprojektuj i wykonaj
- Modernizacja budynku stacji kolejki wąskotorowej w Rawie Mazowieckiej oraz wymiana uszkodzonych torów w ciągu zabytkowej linii kolejki wąskotorowej Rogów - Rawa Mazowiecka - Biała Rawska.
- Remont posadzki foyer Teatru Dramatycznego w budynku Pałacu Kultury i Nauki w Warszawie
- Dostosowanie budynku Szkoły Policealnej - Medycznego Studium Zawodowego im. Stanisława Liebharta w Lublinie do wymagań ochrony przeciwpożarowej - Etap 2.
- "Kompleksowa termomodernizacja budynku Szkoły Podstawowej w Torzymiu"
- Zakup i dostawa pomocy dydaktycznych w ramach projektu "PRZEDSZKOLE RÓWNYCH SZANS - WYSOKA JAKOŚĆ EDUKACJI W PRZEDSZKOLU "MIŚ USZATEK" W OSTROROGU" (III)
więcej: Meble »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.