eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KrobiaRemont budynku szatni na boisku sportowym "Orlik" w Krobi



Ogłoszenie z dnia 2024-06-17


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remont budynku szatni na boisku sportowym „Orlik” w Krobi

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA KROBIA

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 411050623

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: RYNEK 1

1.5.2.) Miejscowość: Krobia

1.5.3.) Kod pocztowy: 63-840

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL417 - Leszczyński

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: projekty@krobia.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.krobia.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/krobia

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Remont budynku szatni na boisku sportowym „Orlik” w Krobi

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-8c87a67c-18d7-11ef-bfd3-e6cc5d6d04e5

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00369520

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-06-17

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00028571/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.6 REMONT BUDYNKU SZATNI NA BOISKU SPORTOWYM "ORLIK" W KROBI

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00337803

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: WO.271.17.2024.ZP

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zadania jest wykonanie robót budowlanych związanych z remontem budynku szatni na boisku sportowym „Orlik” w Krobi przy ul. Targowej 9, 63-840 Krobia.
1. Zakres zadania:
- roboty pokrywcze
- elewacja
- roboty posadzkowe
- stolarka
- instalacja sanitarna
- wentylacja
- instalacja elektryczna
- roboty porządkowe

Poza robotami przedstawionymi w opisie przedmiotu zamówienia, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót oraz przedmiarach robót i kosztorysach wykonawca w zakresie objętym proponowaną ceną kosztorysową zobowiązany będzie do wykonania innych prac towarzyszących w szczególności:
1. Zapewnienia możliwości dojścia i dojazdu do boisk zlokalizowanych w obrębie budynku szatni w Krobi przy ul. Targowej 9.
2. Właściwego oznakowania i zabezpieczenia miejsca robót w okresie realizacji przedmiotu zamówienia aż do zakończenia robót i odbioru końcowego.
3. Zorganizowania i przeprowadzenia niezbędnych prób, pomiarów, badań i odbiorów.
4. Bieżącego utrzymywania czystości na terenie prowadzonych robót.
5. Usuwania materiałów porozbiórkowych - utylizacji powstałych odpadów zgodnie z przepisami ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach.
6. Uporządkowania i doprowadzenia terenu oraz części obiektów do stanu pierwotnego po zakończeniu robót.
7. Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do odbioru końcowego: protokoły z prób i pomiarów, certyfikaty i atesty.
8. Poniesienia innych ewentualnych kosztów, które według wiedzy i oceny Wykonawcy (dokonanej z najwyższą, profesjonalną starannością) trzeba ponieść w związku z realizacją zamówienia.

Do obowiązków Wykonawcy należy ponadto:
1. Protokolarne przejęcie terenu budowy od Zamawiającego.
2. Usuwanie, w określonym przez Zamawiającego terminie, wszelkich stwierdzonych nieprawidłowości.
3. Organizowanie robót w uzgodnieniu z Inwestorem tak, aby z tego tytułu nie było zbędnych przerw w realizacji robót.
4. Rozpoczęcie prac niezwłocznie od dnia wyznaczonego na rozpoczęcie robót.
5. Przestrzeganie zasad BHP.
6. Usuwanie z terenu prowadzonych robót osób i sprzętu niezwiązanych z realizacją zadania.
7. Dokonanie poprawek bądź ponowne wykonanie wadliwie wykonanych robót
w terminach określonych przez Inwestora,
8. Udział w organizowanych Radach Budowy dotyczących postępu robót, rozstrzygnięć technicznych spraw budowy w toku jej realizacji, w których udział biorą przedstawiciele stron zaangażowanych w realizację zadania inwestycyjnego.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111300-1 - Roboty rozbiórkowe

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

45432111-5 - Kładzenie wykładzin elastycznych

45443000-4 - Roboty elewacyjne

45442110-1 - Malowanie budynków

45261900-3 - Naprawa i konserwacja dachów

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający przed otwarciem ofert udostępnił na stronie prowadzonego postępowania informację o kwocie, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. Zamawiający poinformował, że zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia kwotę 200 570,00 zł brutto.

Cena oferty najkorzystniejszej (216 444,12 zł brutto) przekracza kwotę jaką Zamawiający przeznaczył na sfinansowanie zamówienia. Z uwagi na brak możliwości zwiększenia kwoty przeznaczonej na sfinansowanie zamówienia do ceny oferty najkorzystniejszej Zamawiający unieważnia postępowanie.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.