Ogłoszenie z dnia 2024-06-17
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00295618/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-04-22
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
"Dostawa odzieży ochronnej i identyfikacyjnej dla wolontariuszy - II"
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Magurski Park Narodowy
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 180789309
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Krempna 59
1.5.2.) Miejscowość: Krempna
1.5.3.) Kod pocztowy: 38-232
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL821 - Krośnieński
1.5.7.) Numer telefonu: 134414099
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@magurskipn.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.magurskipn.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-1a6ec13f-007e-11ef-b81b-aebd110f52791.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - inne państwowe i samorządowe osoby prawne utworzone na podstawie odrębnych ustaw w celu wykonywania zadań publicznych
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Środowisko
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
"Dostawa odzieży ochronnej i identyfikacyjnej dla wolontariuszy - II"2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1a6ec13f-007e-11ef-b81b-aebd110f5279
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00369529
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-06-17
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00093098/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.9 Dostawa odziezy ochronnej i identyfikacyjnej dla wolontariuszy (koszulki i czapki)
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00295618
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP-370-1-11/24
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 9642,28 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 1: Czapki z daszkiem z nadrukiem1. Opis czapek
• Czapka z daszkiem / czapka bejsbolówka
• Rozmiar: Uniwersalny
• Kolor: Szary
• Materiał: Bawełna 100 %
• 5 –panelowy krój
• Regulowane zapięcie
• Wywietrzniki
• Ilość: 100 sztuk
2. Nadruk na czapkach
• technika nadruku – DTF w rozdzielczości nie mniejszej niż 81 lpi
• gwarantowana trwałość nadruku dla minimum 30 prań
• możliwość prania w temperaturze co na mniej 30o C
3. Skład nadruku
• Logo Magurskiego PN w kolorze, na przedniej stronie czapki, dostarczone przez Zamawiającego o średnicy ok. 5 cm, przedstawione w załączniku nr 4 do SWZ
• Logo NFOŚiGW w kolorze, o wymiarach ok. 5 x 3 cm, umieszczone na boku czapki po lewej stronie, przedstawione w załączniku nr 5 do SWZ
4.5.3.) Główny kod CPV: 18100000-0 - Odzież branżowa, specjalna odzież robocza i dodatki
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
18400000-3 - Odzież specjalna i dodatki
18443320-5 - Czapki
4.5.5.) Wartość części: 3211,38 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 2: Koszulki sportowe z nadrukiem1. Opis koszulek
Koszulka sportowa damska
• Kolor: khaki
• Materiał: Poliester 100%, oddychający, lekki, szybkoschnący
• Gramatura: 130 - 150 g/m2,
• krótki rękaw, dekolt okrągły,
• koszulka taliowana
• rozmiarówka dostosowana dla Europy Wschodniej,
• rozmiary: S, M, L, XL
• gwarancja na minimum 30 prań bez zmiany kształtu i rozmiaru, z zachowaniem koloru i czytelności nadruków.
• możliwość prania w temperaturze co najmniej 30o C
• ilość: 70 szt. (rozmiary: S – 25 szt., M – 30 szt., L – 10 szt., XL – 5 szt.)
Koszulka sportowa męska
• Kolor: khaki
• Materiał: Poliester 100%, oddychający, lekki, szybkoschnący
• Gramatura: 130 - 150 g/m2,
• krótki rękaw, dekolt okrągły,
• rozmiary: S, M, L, XL
• rozmiarówka dostosowana dla Europy Wschodniej,
• gwarancja na minimum 30 prań bez zmiany kształtu i rozmiaru, z zachowaniem koloru i czytelności nadruków.
• możliwość prania w temperaturze co najmniej 30o C
• ilość: 30 szt. (rozmiary: S – 5 szt., M – 15 szt., L – 5 szt., XL – 5 szt.)
2. Nadruk na koszulkach:
• technika nadruku – DTF w rozdzielczości nie mniejszej niż 81 lpi,
• gwarantowana trwałość nadruku dla minimum 30 prań.
• możliwość prania w temperaturze co na mniej 30o C.
W skład nadruku wejdzie:
• logotyp Magurskiego PN dostarczony przez Zamawiającego, umieszczony na lewej piersi – w kolorze, o średnicy ok. 8 cm, przedstawione w załączniku nr 4 do SWZ
• Napis „WOLONTARIUSZ” w kolorze białym o wymiarach ok. 27 x 4 cm.
• logotypy NFOŚiGW, w kolorze o wymiarach 6,5 cm x 4 cm tył koszulki, nad napisem „WOLONTARIUSZ”, przedstawione w załączniku nr 6 do SWZ
• rozmieszczenie poszczególnych nadruków przedstawione zostanie Zamawiającemu do akceptacji wraz z projektem graficznym.
3. Cechowanie:
• Koszulki powinny posiadać:
- wszywka producenta: nazwa firmy,
- wszywka informacyjna wyrobu: skład surowcowy, sposób konserwacji.
4. Opakowanie:
- foliowe, każda koszulka zapakowana osobno z oznaczeniem rozmiaru.
4.5.3.) Główny kod CPV: 18100000-0 - Odzież branżowa, specjalna odzież robocza i dodatki
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
18400000-3 - Odzież specjalna i dodatki
18412200-2 - Koszulki sportowe
4.5.5.) Wartość części: 6430,90 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 4499,34 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 4499,34 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 4499,34 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: IWO-SPORT Katarzyna Krukar
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6841573080
7.3.3) Ulica: Kasztanowa 30
7.3.4) Miejscowość: Klimkówka
7.3.5) Kod pocztowy: 38-480
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-05-22
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 4499,34 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-06-10Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2337,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 6900,30 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2337,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PPHU VIGO Katarzyna Kujawińska
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6681140402
7.3.3) Ulica: Dekerta 35
7.3.4) Miejscowość: Dobra
7.3.5) Kod pocztowy: 62-730
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-05-23
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2337,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-06-10INNE PRZETARGI KREMPNA
więcej: przetargi KREMPNA »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- DOSTAWA WYPOSAŻENIA ORAZ SPRZĘTU DLA OSP PAWŁOWICE W CELU PODNIESIENIA POZIOMU BEZPIECZEŃSTWA W POWIECIE PIŃCZOWSKIM
- Dostawa 50 kpl. 4-częściowych ubrań specjalnych dla Komendy Miejskiej Państwowej Straży Pożarnej w Rzeszowie
- Dostawa odzieży i obuwia dla pracowników SK MSWiA z WM C-O w Olsztynie
- Dostawa odzieży stanowiącej elementy munduru leśnika pracownikom Nadleśnictwa Rajgród do końca roku 2025
- Dostawa 10.788 sztuk koszulek sportowych dla szkół realizujących program "Mały Mistrz"
- Sukcesywna dostawa środków ochrony indywidualnej, odzieży i obuwia roboczego dla pracowników Śląskiego Urzędu Wojewódzkiego w Katowicach.
więcej: Odzież branżowa, specjalna odzież robocza i dodatki »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.