Ogłoszenie z dnia 2022-09-29
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00165501/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-05-18
- 2022/BZP 00239142/01 - Wynik z dnia 2022-07-05
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
„Adaptacja obiektów budowlanych w centrali Pomorskiego Ośrodka Doradztwa Rolniczego w Lubaniu i w Oddziale w Starym Polu (Lubań, Stare Pole, woj. Pomorskie)”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Nazwa zamawiającego: POMORSKI OŚRODEK DORADZTWA ROLNICZEGO W LUBANIU
1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 003003186
1.4.) Adres zamawiającego:
1.4.1.) Ulica: ul. Tadeusza Maderskiego 3
1.4.2.) Miejscowość: Lubań
1.4.3.) Kod pocztowy: 83-422
1.4.4.) Województwo: pomorskie
1.4.5.) Kraj: Polska
1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL637 - Chojnicki
1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@podr.pl
1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.podr.pl
1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Ośrodek Doradztwa Rolniczego
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00369534
2.2.) Data ogłoszenia: 2022-09-29
SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA
3.1.) Nazwa zmienianego ogłoszenia:
Ogłoszenie o zmianie umowy3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2022/BZP 00351702/01
3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA V - ZMIANA UMOWY/UMOWY RAMOWEJ3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
5.4. Krótki opis zmiany umowy/umowy ramowej Przed zmianą:
Zmiana § 2 ust. 4 Umowy obejmująca zmianę zmianę terminów pośrednich z uwzględnieniem harmonogramu rzeczowo – finansowego oraz zaktualizowanego harmonogramu rzeczowo – finansowego.
Zmiana § 9 ust. 4 Umowy obejmująca zmianę sposobu rozliczenia w następujący sposób:
-rozliczenie za wykonane i odebrane prace nastąpi w transzach, zgodnie ze zaktualizowanym harmonogramem rzeczowo – finansowym, na podstawie faktury częściowej i faktury końcowej:
I transza w wysokości 186 368,55 zł brutto oraz II transza w wysokości 454 211,47 zł brutto za wykonanie części zadania na podstawie faktury częściowej wystawionej do dnia 30 września 2022 roku w oparciu o częściowy protokół odbioru robót;
III transza w wysokości 803 326,78 zł brutto oraz IV transza w wysokości 610 093,20 zł brutto za wykonanie całości zadania na podstawie faktury końcowej wystawionej w oparciu o końcowy protokół odbioru robót, sporządzony do dnia 28 października 2022 roku.
Po zmianie:
Zmiana § 2 ust. 4 Umowy obejmująca zmianę zmianę terminów pośrednich z uwzględnieniem harmonogramu rzeczowo – finansowego oraz zaktualizowanego harmonogramu rzeczowo – finansowego.
Zmiana § 9 ust. 4 Umowy obejmująca zmianę sposobu rozliczenia w następujący sposób:
-rozliczenie za wykonane i odebrane prace nastąpi w transzach, zgodnie ze zaktualizowanym harmonogramem rzeczowo – finansowym, na podstawie faktury częściowej i faktury końcowej:
I transza w wysokości 186 368,55 zł brutto oraz II transza w wysokości 454 211,47 zł brutto za wykonanie części zadania na podstawie faktury częściowej wystawionej do dnia 30 września 2022 roku w oparciu o częściowy protokół odbioru robót;
III transza w wysokości 803 326,78 zł brutto oraz IV transza w wysokości 610 093,20 zł brutto za wykonanie całości zadania na podstawie faktury końcowej wystawionej w oparciu o końcowy protokół odbioru robót, sporządzony do dnia 31 października 2022 roku.
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA VI - INFORMACJE DODATKOWE3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
6.1. Informacje dodatkowe Przed zmianą:
UMOWY NR PODR/89/ZAG/SP/WM/2022 Z DNIA 21 CZERWCA 2022 ROKU
Po zmianie:
UMOWY NR PODR/90/ZAG/SP/WM/2022 Z DNIA 21 CZERWCA 2022 ROKU
SEKCJA IV INFORMACJE DODATKOWE
INNE PRZETARGI Z LUBANIA
- ZAOPATRZENIE OBIEKTÓW PODR W LUBANIU W ENERGIĘ ELEKTRYCZNĄ NA ROK 2026
- Przebudowa drogi gminnej dz. nr 423/2, 421/2, 420, 439 w Radostowie Górnym
- Udzielenie kredytu długoterminowego w wysokości 3 000 000,00 zł
- Sporządzenie projektu planu ogólnego Gminy Lubań
- Usługi społeczne dotyczące prowadzenia zajęć w ramach programu kompleksowego wsparcia dla rodzin "Za Życiem" w roku 2025
- Świadczenie usług cateringowych podczas 33 szkoleń dla rolników
więcej: przetargi w Lubaniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Prace remontowe w Publicznej Szkole Podstawowej im. Batalionu "Zośka" w Celestynowie
- Robota budowlana polegająca na rozbudowie i przebudowie WOMP CP-L w Lublinie wraz z niezbędną infrastrukturą i zagospodarowaniem terenu, na potrzeby projektu pn. Creation of
- Budowa Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej oraz Jednostki Ratowniczo-Gaśniczej w Garwolinie - II etap.
- Prace konserwatorskie, restauratorskie, budowlane dotyczące balkonu i płaskorzeźby figuralnej nad portalem elewacji północnej zabytku stanowiącym pierwotne główne wejście do budynku Teatru w Legnicy
- Budowa budynku biurowego kancelarii leśnictw Drogoradz i Turznica
- SVA/4620-179/2025: Budowa kotłowni olejowej wraz z instalacją c.o. w budynku nr 59 na terenie kompleksu wojskowego w m. Warszawa przy ul. Marsa 80
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.