eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Tomaszów MazowieckiPrzebudowa drogi - ul. Źródlana w Smardzewicach



Ogłoszenie z dnia 2024-06-17


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Przebudowa drogi - ul. Źródlana w Smardzewicach

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Nazwa zamawiającego: GMINA TOMASZÓW MAZOWIECKI

1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 590648333

1.4.) Adres zamawiającego:

1.4.1.) Ulica: ul. Prezydenta Ignacego Mościckiego 4

1.4.2.) Miejscowość: Tomaszów Mazowiecki

1.4.3.) Kod pocztowy: 97-200

1.4.4.) Województwo: łódzkie

1.4.5.) Kraj: Polska

1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL713 - Piotrkowski

1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@gminatomaszowmaz.pl

1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.gminatomaszowmaz.pl

1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00369541

2.2.) Data ogłoszenia: 2024-06-17

SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA

3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2024/BZP 00342439

3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

4.2.2. Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przed zmianą:
Stan istniejący:
Droga posiada nawierzchnię gruntową ulepszoną o szerokości około 4,0-4,5 m. Zjazdy do działek wzdłuż drogi nieutwardzone. Brak chodników,

Rozwiązania projektowe:
Klasa drogi „Wewnętrzna”,
Szerokość jezdni 3,5 m,
Szerokość poboczy 0,5 m,
Lokalizacja: odcinek od km 0+000 do km 0+310,18.

Zakres robót:
- roboty przygotowawcze,
- wykonanie pełnej konstrukcji jezdni o szer. 3,5 m o nawierzchni z kostki betonowej,
- wykonanie dwustronnego pobocza utwardzonego kruszywem łamanym o szer. 0,5 m,
- wykonanie zjazdów do nieruchomości,
- regulacja studzienek,
- przestawienie hydrantu.

Konstrukcja jezdni:
- kostka brukowa betonowa (kolor szary) – 8 cm,
- podsypka cementowo-piaskowa 1:4 – 4 cm,
- podbudowa z kruszywa łamanego C90/3 – 20 cm,
- grunt stabilizowany cementem Rm=2,5 MPa – 15 cm.
- obramowanie jezdni opornikiem betonowym 12x25 cm na ławie betonowej z oporem z betonu C12/15.

Konstrukcja zjazdów i dojść do furtek:
- kostka brukowa betonowa – 8 cm,
- podsypka cementowo-piaskowa 1:4 – 4 cm,
- podbudowa z kruszywa łamanego C90/3 – 20 cm,
- grunt stabilizowany cementem Rm=2,5 MPa – 15 cm
- obramowanie krawędzi bocznych obrzeżem betonowym 30x8 cm na ławie betonowej z oporem
z betonu C12/15.

Konstrukcja pobocza z kruszywa:
- kruszywo łamane 0/31,5 stabilizowanego mechanicznie – 10 cm, szerokość 0,5 m. Pobocza należy wykonać ze spadkiem poprzecznym 8 %.

Szczegółowy zakres inwestycji oraz wymagania jakościowe określa dokumentacja techniczna, przedmiar robót i STWiOR.

Po zmianie:
Stan istniejący:
Droga posiada nawierzchnię gruntową ulepszoną o szerokości około 4,0-4,5 m. Zjazdy do działek wzdłuż drogi nieutwardzone. Brak chodników,

Rozwiązania projektowe:
Klasa drogi „Wewnętrzna”,
Szerokość jezdni 3,5 m,
Szerokość poboczy 0,5 m,
Lokalizacja: odcinek od km 0+000 do km 0+310,18.

Zakres robót:
- roboty przygotowawcze,
- wykonanie pełnej konstrukcji jezdni o szer. 3,5 m o nawierzchni z kostki betonowej,
- wykonanie dwustronnego pobocza utwardzonego kruszywem łamanym o szer. 0,5 m,
- wykonanie zjazdów do nieruchomości,
- regulacja studzienek,
- przestawienie hydrantu.

Konstrukcja jezdni na odcinku od 0+000 km do 0+035 km:
- kostka brukowa betonowa (kolor szary) – 8 cm,
- podsypka cementowo-piaskowa 1:4 – 4 cm,
- podbudowa z kruszywa łamanego C90/3 – 20 cm,
- grunt stabilizowany cementem Rm=2,5 MPa – 15 cm.
- obramowanie jezdni opornikiem betonowym 12x25 cm na ławie betonowej z oporem z betonu C12/15.

Konstrukcja jezdni na odcinku od 0+035 km do 0+310.18 km:
- kostka brukowa betonowa (kolor szary) – 8 cm,
- podsypka cementowo-piaskowa 1:4 – 4 cm,
- podbudowa z kruszywa łamanego C90/3 – 20 cm,
- obramowanie jezdni opornikiem betonowym 12x25 cm na ławie betonowej z oporem z betonu C12/15.

Konstrukcja zjazdów i dojść do furtek:
- kostka brukowa betonowa – 8 cm,
- podsypka cementowo-piaskowa 1:4 – 4 cm,
- podbudowa z kruszywa łamanego C90/3 – 20 cm,
- obramowanie krawędzi bocznych obrzeżem betonowym 30x8 cm na ławie betonowej z oporem
z betonu C12/15.

Konstrukcja pobocza z kruszywa:
- kruszywo łamane 0/31,5 stabilizowanego mechanicznie – 10 cm, szerokość 0,5 m. Pobocza należy wykonać ze spadkiem poprzecznym 8 %.

Szczegółowy zakres inwestycji oraz wymagania jakościowe określa dokumentacja techniczna, przedmiar robót i STWiOR.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.