eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KowaryModernizacja budynku nr 1 Szko³y Podstawowej nr 1 w Kowarach



Og³oszenie z dnia 2024-06-17


Powi±zane og³oszenia:

Og³oszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Modernizacja budynku nr 1 Szko³y Podstawowej nr 1 w Kowarach

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: GMINA MIEJSKA KOWARY

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 230821598

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: ul. 1 Maja 1 A

1.5.2.) Miejscowo¶æ: Kowary

1.5.3.) Kod pocztowy: 58-530

1.5.4.) Województwo: dolno¶l±skie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL515 - Jeleniogórski

1.5.7.) Numer telefonu: 756439225

1.5.8.) Numer faksu: 757613173

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: bok@kowary.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.bip.kowary.pl

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Modernizacja budynku nr 1 Szko³y Podstawowej nr 1 w Kowarach

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-ba7e72c2-2a3f-11ef-86d2-4e696a6d8c25

2.5.) Numer og³oszenia: 2024/BZP 00369557

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2024-06-17

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak

2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2024/BZP 00050691/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:

1.1.3 Modernizacja budynku Nr 1 Szko³y Podstawowej Nr 1 w Kowarach

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-ba7e72c2-2a3f-11ef-86d2-4e696a6d8c25

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ezamowienia.gov.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: Szczegó³owe minimalne wymagania
techniczne dotycz±ce sprzêtu u¿ywanego w celu korzystania z Platformy e-Zamówienia oraz informacje dotycz±ce specyfikacji
po³±czenia, formatu przesy³u danych oraz kodowania i oznaczania czasu odbioru danych okre¶la Regulamin Platformy eZamówienia, dostêpny pod adresem:
https://ezamowienia.gov.pl/pl/regulamin/pl/regulamin/

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Administrator, dane kontaktowe: Urz±d Miasta Kowary, ul. 1 Maja 1a, 58-530 Kowary: • na
adres poczty elektronicznej: bok@kowary.pl,• telefonicznie: +48 75 64 39 222,• pisemnie lub osobi¶cie: na adres wskazany powy¿ej
Inspektor Ochrony Danych: W Urzêdzie Miasta Kowary zosta³ wyznaczony Inspektor Ochrony Danych, z którym mo¿na siê
skontaktowaæ: • za pomoc± poczty elektronicznej: iod@kowary.pl
Cele przetwarzania, podstawa prawna przetwarzania, czas przechowywania poszczególnych kategorii danych: Dane bêd±
przetwarzane przez Urz±d Miasta i Kowary wy³±cznie w celu zwi±zanym z postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego na
podstawie: • art. 6 ust. 1 lit. c) i e) RODO na podstawie Ustawy z dnia 11 wrze¶nia 2019r. prawo zamówieñ publicznych
Dane bêd± przechowywane przez okres 4 lat od zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli czas trwania umowy
przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje ca³y czas trwania umowy.
Odbiorcy danych: Dane mog± zostaæ udostêpnione osobom lub podmiotom, którym udostêpniona zostanie dokumentacja
postêpowania w oparciu o art. 18 ustawy z dnia 11 wrze¶nia 2019 r. prawo zamówieñ publicznych.
Prawa osoby, której dane dotycz±: Przys³uguj±ce prawa: • na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych; • na
podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania; • na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia
przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO **; • prawo do wniesienia
skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych.
Prawa nie maj±ce zastosowania: • w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych; • prawo do
przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; • na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec
przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
* Wyja¶nienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie mo¿e skutkowaæ zmian± wyniku postêpowania o udzielenie zamówienia
ani zmian± postanowieñ umowy w sprawie zamówienia publicznego w zakresie niezgodnym z ustaw±.** **Wyja¶nienie: W
postêpowaniu o udzielenie zamówienia zg³oszenie ¿±dania ograniczenia przetwarzania, o którym mowa w art. 18 ust. 1
rozporz±dzenia 2016/679, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakoñczenia tego postêpowania.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: WRM.271.31.2024

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Modernizacja budynku nr 1 Szko³y Podstawowej nr 1 w Kowarach.

Zadanie podzielone jest na II etapy tj:

Etap I: Wykonanie dokumentacji projektowo – kosztorysowych wraz uzyskaniem decyzji o pozwoleniu na budowê.

Dokumentacja projektowa powinna spe³niaæ wszelkie wymogi ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2023 r., poz. 682 z pó¼n. zm.) i zawieraæ:
1) projekt architektoniczno-budowlanego;
2) projekt techniczny - projektowane rozwi±zania konstrukcyjne obiektu wraz z wynikami obliczeñ statyczno-wytrzyma³o¶ciowych, projektowane niezbêdne rozwi±zania techniczne oraz materia³owe, inne niezbêdne opracowania projektowe;
3) specyfikacjê techniczn± wykonania i odbioru robót budowlanych;
4) kosztorysy z przedmiarem robót;
5) wszelkie inne opracowania niezbêdne dla kompletno¶ci dokumentacji wynikaj±cych
z decyzji i warunków wydanych dla potrzeb dokumentacji, z ustaleñ miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego, oraz innych przepisów prawa.

Dokumentacja projektowa ma zostaæ wykonana w nastêpuj±cych ilo¶ciach egzemplarzy:
1) Projekt budowlany – 5 egzemplarzy,
2) Projekt techniczny – 3 egzemplarze,
3) Przedmiar robót – 1 egzemplarz.
4) Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych – 3 egzemplarze.

Do kompletu dokumentacji nale¿y do³±czyæ p³ytê CD zawieraj±c± opisy techniczne i specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych w sformatowanym pliku tekstowym (nazwa_pliku.doc),
Przedmiar robót w formacie arkusza kalkulacyjnego (nazwa_pliku.xls), wszystkie pliki graficzne dokumentacji (wykonane programem pozwalaj±cym zapisaæ pliki graficzne z rozszerzeniem nazwa_pliku.dwg). Ponadto wszystkie pliki nale¿y zapisaæ w pdf.

Etap II: Wykonanie robót budowlanych zwi±zanych z przedmiotem zamówienia i oddanie obiektu wraz z decyzj± o pozwoleniu na u¿ytkowanie.
Wykonawca zobowi±zany jest przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego przed³o¿yæ Harmonogram rzeczowo – finansowy.

Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia zawarty zosta³ w Programie Funkcjonalno – U¿ytkowym – zwanym dalej PFU (Za³±cznik nr 11 do SWZ),

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45410000-4 - Tynkowanie

45321000-3 - Izolacja cieplna

45421100-5 - Instalowanie drzwi i okien, i podobnych elementów

45443000-4 - Roboty elewacyjne

45442000-7 - Nak³adanie powierzchni kryj±cych

71240000-2 - Us³ugi architektoniczne, in¿ynieryjne i planowania

71320000-7 - Us³ugi in¿ynieryjne w zakresie projektowania

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-11-28

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Wybór najkorzystniejszej oferty zostanie dokonany w oparciu o nastêpuj±ce kryteria:


1. cena brutto przedmiotu zamówienia – 60%.

Oferta z najni¿sz± cen± spo¶ród ofert nieodrzuconych otrzyma 60 punktów. Pozosta³e proporcjonalnie mniej, wed³ug formu³y:

Pc

Pc – ilo¶æ punktów ofert badanej w kryterium cena
ano – najni¿sza cena brutto ze wszystkich wa¿nych ofert,
ank – cena brutto badanej oferty.


2. Okres gwarancji jako¶ci dla przedmiotu zamówienia – 40%

2.1. Zamawiaj±cy wymaga udzielenia min. 36 miesiêcznej gwarancji licz±c od dnia podpisania protoko³u odbioru koñcowego robót budowlanych.
W ramach kryterium - „okres gwarancji” Zamawiaj±cy przyzna punkty za dodatkowy okres gwarancji na wykonany przedmiot zamówienia wg nastêpuj±cych zasad:

Zaoferowany okres gwarancji Liczba punktów
brak dodatkowego okresu gwarancji
(wymagany okres gwarancji wynosi min. 36 miesiêcy) 0
12 miesiêcy dodatkowego okresu gwarancji (tj. 48 miesiêcy) 20
24 miesi±ce dodatkowego okresu gwarancji (tj. 60 miesiêcy i wiêcej) 40

2.2. Wymagany okres gwarancji na wykonany przedmiot umowy wynosi min. 36 miesiêcy od dnia podpisania protoko³u odbioru koñcowego robót budowlanych i nie jest punktowany. Wykonawca, który zaoferuje dodatkowy okres gwarancji d³u¿szy ni¿ 36 miesiêcy, otrzyma dodatkowe punkty wg wy¿ej wskazanej tabeli. Za zaoferowany okres gwarancji powy¿ej 60 miesiêcy, Wykonawca otrzyma 40 punktów.

3. £±czna liczba punktów badanej oferty bêdzie liczona wed³ug poni¿szego wzoru:
P = C + G


P- ³±czna ilo¶æ punktów badanej oferty
C – ilo¶æ punktów badanej oferty w kryterium oceny "cena"
G – ilo¶æ punktów badanej oferty w kryterium oceny "okres gwarancji"

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

jako¶æ, w tym do parametry techniczne, w³a¶ciwo¶ci estetyczne i funkcjonalne takie jak dostêpno¶æ dla osób niepe³nosprawnych lub uwzglêdnianie potrzeb u¿ytkowników

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji

4.3.6.) Waga: 40,00

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.

O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy spe³niaj± warunki udzia³u w postêpowaniu dotycz±ce:

a) zdolno¶ci do wystêpowania w obrocie gospodarczym,
Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku:
Zamawiaj±cy nie wyznacza szczegó³owego warunku w tym zakresie. Ocena spe³nienia powy¿szego warunku dokonana bêdzie na podstawie ogólnego o¶wiadczenia o spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu, zawartego w tre¶ci o¶wiadczenia Wykonawcy.

b) uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów,
Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku:
Zamawiaj±cy nie wyznacza szczegó³owego warunku w tym zakresie. Ocena spe³nienia powy¿szego warunku dokonana bêdzie na podstawie ogólnego o¶wiadczenia o spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu, zawartego w tre¶ci o¶wiadczenia Wykonawcy,

c) sytuacji ekonomicznej lub finansowej,
Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku:

Zamawiaj±cy uzna warunek za spe³niony, je¿eli Wykonawcy wyka¿±, ¿e s± ubezpieczeni od
odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci zwi±zanej z przedmiotem zamówienia na sumê gwarancyjn± nie mniejszej ni¿ 500.000,00 z³;

d) zdolno¶ci technicznej lub zawodowej,
Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku:
Zamawiaj±cy uzna warunek za spe³niony, je¿eli Wykonawca wyka¿e, ¿e:

1) Wykonawca winien dysponowaæ osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, w szczególno¶ci:

a) Projektantem – osob± posiadaj±c± uprawnienia do sprawowania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie wydane na podstawie Ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo Budowlane (t.j. Dz. U. z 2024 r., poz. 725) – Rozdzia³ 2 „Samodzielne funkcje techniczne w budownictwie” lub odpowiadaj±ce im równowa¿ne uprawnienia budowlane, które zosta³y wydane na podstawie wcze¶niej obowi±zuj±cych przepisów oraz jest uprawniona do projektowania w specjalno¶ci konstrukcyjno - budowlanej bez ograniczeñ.
b) Kierownikiem budowy – osob± posiadaj±c± uprawnienia do sprawowania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie wydane na podstawie Ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo Budowlane (t.j. Dz. U. z 2023 r., poz. 682 z pó¼n. zm.) – Rozdzia³ 2 „Samodzielne funkcje techniczne w budownictwie” lub odpowiadaj±ce im równowa¿ne uprawnienia budowlane, które zosta³y wydane na podstawie wcze¶niej obowi±zuj±cych przepisów oraz jest uprawniona do kierowania robotami budowlanymi w specjalno¶ci konstrukcyjno - budowlanej bez ograniczeñ.

Uwaga:
1) Zamawiaj±cy, okre¶laj±c wymogi dla ka¿dej osoby w zakresie posiadanych uprawnieñ budowlanych, dopuszcza odpowiadaj±ce im uprawnienia wydane obywatelom pañstw Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej, z zastrze¿eniem art.12a oraz innych przepisów ustawy z dnia 07 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2023 r., poz. 682 z pó¼n. zm.) oraz Ustawy z dnia 22.12.2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w pañstwach cz³onkowskich Unii Europejskiej
(t.j. Dz. U. z 2021 r., poz. 1646 z pó¼n. zm.),
2) Zamawiaj±cy mo¿e na ka¿dym etapie postêpowania uznaæ, ¿e Wykonawca nie posiada wymaganych zdolno¶ci, je¿eli zaanga¿owanie zasobów zawodowych Wykonawcy w inne przedsiêwziêcie zawodowe Wykonawcy mo¿e mieæ negatywny wp³yw na realizacjê zamówienia.
3) Zamawiaj±cy dopuszcza mo¿liwo¶æ ³±czenia powy¿szych funkcji przez osoby wskazane przez Wykonawcê.

2) Wykonawca winien wykazaæ, ¿e:
a) w okresie ostatnich 3 lat (a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy,
to w tym okresie) ukoñczy³ z nale¿yt± staranno¶ci± realizacjê co najmniej jednego (1) zamówienia polegaj±cego lub maj±cego w zakresie opracowanie dokumentacji projektowej w zakresie termomodernizacji budynku o warto¶ci co najmniej 30.000 z³ brutto;

b) w okresie ostatnich 5 lat (a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy,
to w tym okresie) wykona³ zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawid³owo ukoñczy³ co najmniej jedno (1) zamówienie polegaj±ce na wykonaniu docieplenia ¶cian zewnêtrznych budynku wraz z wykonaniem elewacji zewnêtrznej budynku o warto¶ci tych robót min. 500.000 z³ brutto.

3) Zamawiaj±cy, w stosunku do Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, w odniesieniu do warunku dotycz±cego zdolno¶ci technicznej lub zawodowej – uzna za spe³niony w przypadku ³±cznego wykazania spe³nienia warunku przez Wykonawców.
4) Zamawiaj±cy mo¿e na ka¿dym etapie postêpowania uznaæ, ¿e Wykonawca nie posiada wymaganych zdolno¶ci, je¿eli posiadanie przez Wykonawcê sprzecznych interesów, w szczególno¶ci zaanga¿owanie zasobów technicznych lub zawodowych Wykonawców w inne przedsiêwziêcia gospodarcze Wykonawcy mo¿e mieæ negatywny wp³yw na realizacjê zamówienia.

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1. Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych, które wykonawca sk³ada w postêpowaniu na wezwanie zamawiaj±cego na potwierdzenie okoliczno¶ci, o których mowa w art. 108 ust.1 i 109 ust. 1 pkt 4 ustawy pzp:

a) O¶wiadczenie wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy o braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 o ochronie konkurencji i konsumentów ( Dz. U. z 2021.275 ), z innym wykonawc±, który z³o¿y³ ofertê w postêpowaniu albo o¶wiadczenie o przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzaj±cymi przygotowanie oferty niezale¿nie od innego wykonawcy nale¿±cego do tej samej grupy kapita³owej (wzór o¶wiadczenia stanowi za³±cznik nr 6 do SWZ)
b) Odpis lub informacja z Krajowego Rejestru S±dowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporz±dzonych nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed jej z³o¿eniem je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji.

5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: 2. Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych, które wykonawca sk³ada w postêpowaniu na wezwanie zamawiaj±cego w celu potwierdzenia spe³niania przez Wykonawcê warunków udzia³u w postêpowaniu nale¿y z³o¿yæ w zakresie:

1) zdolno¶ci do wystêpowania w obrocie gospodarczym:
z uwagi na brak postawionego warunku Zamawiaj±cy odstêpuje od ¿±dania dowodów
w przedmiotowym zakresie.

2) uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej, o ile
wynika to z odrêbnych przepisów:
z uwagi na brak postawionego warunku Zamawiaj±cy odstêpuje od ¿±dania dowodów
w przedmiotowym zakresie.

3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:

3.1) Dokumentów potwierdzaj±cych, ¿e wykonawca jest ubezpieczony od
Odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci zwi±zanej
z przedmiotem zamówienia ze wskazaniem sumy gwarancyjnej tego ubezpieczenia.

4) zdolno¶ci technicznej lub zawodowej:

4.1) wykaz wykonanych, a w przypadku ¶wiadczeñ okresowych lub ci±g³ych równie¿ wykonywanych, us³ug w zakresie niezbêdnym do wykazania spe³niania warunku wiedzy i do¶wiadczenia, w okresie ostatnich trzech lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, z podaniem ich warto¶ci, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz za³±czeniem dokumentu potwierdzaj±cego, ¿e us³ugi zosta³y wykonane lub s± wykonywane nale¿ycie - w zakresie informacji okre¶lonych w Za³±czniku nr 7 do SWZ;
„Dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty sporz±dzone przez podmiot, na rzecz którego us³ugi zosta³y wykonane, a w przypadku ¶wiadczeñ powtarzaj±cych siê lub ci±g³ych s± wykonywane, a je¿eli Wykonawca z przyczyn niezale¿nych od niego nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów – o¶wiadczenie wykonawcy; w przypadku ¶wiadczeñ powtarzaj±cych siê lub ci±g³ych nadal wykonywanych referencje b±d¼ inne dokumenty potwierdzaj±ce ich nale¿yte wykonywanie powinny byæ wystawione w okresie ostatnich 3 miesiêcy”.
Je¿eli Wykonawca powo³uje siê na do¶wiadczenie w realizacji us³ug wykonywanych wspólnie z innymi wykonawcami, wykaz dotyczy us³ug w których wykonaniu Wykonawca ten bezpo¶rednio uczestniczy³, a w przypadku ¶wiadczeñ powtarzaj±cych siê lub ci±g³ych, w których wykonaniu bezpo¶rednio uczestniczy³ lub uczestniczy.
4.2) wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich 5 lat, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, warto¶ci, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zosta³y wykonane, oraz za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych, czy te roboty budowlane zosta³y wykonane nale¿ycie – zgodnie z tre¶ci± za³±cznika nr 8 do SWZ.
„Dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty sporz±dzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane by³y wykonywane, a je¿eli Wykonawca
z przyczyn niezale¿nych od niego nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów - inne odpowiednie dokumenty”.
Je¿eli Wykonawca powo³uje siê na do¶wiadczenie w realizacji robót budowlanych wykonywanych wspólnie z innymi wykonawcami, wykaz dotyczy robót budowlanych
w których wykonaniu Wykonawca ten bezpo¶rednio uczestniczy³.
4.3) wykaz osób skierowanych przez wykonawcê do realizacji zamówienia publicznego, w szczególno¶ci odpowiedzialnych za ¶wiadczenie us³ug, kontrolê jako¶ci lub kierowanie robotami budowlanymi wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnieñ, do¶wiadczenia i wykszta³cenia niezbêdnych do wykonania zamówienia publicznego, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci oraz informacjê o podstawie dysponowania tymi osobami – w zakresie informacji okre¶lonych w Za³±czniku nr 9 do SWZ.

5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:

a) dowód wniesienia zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy, o którym mowa w rozdz. XXII SWZ,
b) potwierdzenie, w stosunku do osób skierowanych do realizacji zamówienia, wskazanych w za³±czniku nr 3 - kopii
dokumentów potwierdzaj±cych stosowne uprawnienia do sprawowania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie
wraz z dokumentami potwierdzaj±cymi wpis do w³a¶ciwej Izby In¿ynierów Budownictwa. Aktualno¶æ wpisu musi zachowaæ
wa¿no¶æ przez ca³y okres realizacji umowy,
c) umowê konsorcjum w przypadku sk³adania oferty przez podmioty wystêpuj±ce wspólnie,
d) umowê spó³ki cywilnej w przypadku sk³adania oferty przez podmioty realizuj±cej zadanie w tej formie organizacyjnej

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotycz±ce wadium:

Wykonawca zobowi±zany jest wnie¶æ wadium przed terminem sk³adania ofert w wysoko¶ci
10.000,00 PLN (s³ownie z³otych: dziesiêæ tysiêcy 00/100).

2. Wadium mo¿e byæ wniesione w jednej lub kilku z nastêpuj±cych form:
 pieni±dzu;
 gwarancjach bankowych;
 gwarancjach ubezpieczeniowych;
 porêczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiêbiorczo¶ci.

3. Miejsce wniesienia wadium:
Wadium wnoszone w pieni±dzu (PLN) nale¿y wp³aciæ przelewem na nastêpuj±cy rachunek Zamawiaj±cego:

PKO BP S.A.
konto depozytowe 08 1020 2124 0000 8002 0011 1641 z adnotacj±:

Modernizacja budynku nr 1 Szko³y Podstawowej nr 1 w Kowarach

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:

Udzielenie zamówienia na podstawie art. 58 ust. 1 wymaga ustanawienia pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu o
udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w
postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pe³nomocnictwo winno
byæ za³±czone do oferty. 2.Wszelka korespondencja prowadzona bêdzie wy³±cznie z Pe³nomocnikiem.

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Zakazuje siê zmian postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, chyba ¿e:
1.1. Na podstawie art. 455 ust. 1 pkt 1) u.p.z.p.:
1) zmiana warunków wykonania umowy jest konsekwencj± wyst±pienia co najmniej jednej z okoliczno¶ci wymienionych poni¿ej, z uwzglêdnieniem warunków ich wprowadzenia:
a) niezawinione przez Wykonawcê przed³u¿enia siê procedur, w tym administracyjnych, na etapie uzyskiwania decyzji, opinii i uzgodnieñ;
b) wyst±pienia klêsk ¿ywio³owych powoduj±cych zniszczenia wykonanych wcze¶niej robót lub uniemo¿liwiaj±cych prowadzenie robót budowlanych, przeprowadzanie prób i sprawdzeñ, dokonywanie odbiorów;
c) konieczno¶æ usuniêcia kolizji z urz±dzeniami infrastruktury podziemnej niezinwentaryzowanej geodezyjnie;
d) istotnego wp³ywu przedsiêwziêæ realizowanych przez gestorów mediów dotycz±cych terenu objêtego przedmiotowym zamówieniem;
e) si³y wy¿szej maj±cej bezpo¶redni, udokumentowany wp³yw na realizacjê przedmiotowego
zamówienia. Wykonawca zobowi±zany jest wykazaæ i uzasadniæ w formie pisemnej, w sposób jednoznaczny i nie budz±cy w±tpliwo¶ci, ¿e si³a wy¿sza mia³a wp³yw na wykonywanie przez niego przedmiotu umowy;
f) zmiany powszechnie obowi±zuj±cych przepisów prawa w zakresie maj±cym wp³yw na realizacjê przedmiotu zamówienia - odpowiednie zapisy umowy zostan± dostosowane do obowi±zuj±cego stanu prawnego;
g) waloryzacji wynagrodzenia, o której mowa w §8 umowy.
2) Wykonawca zobowi±zany jest niezw³ocznie, nie pó¼niej ni¿ w ci±gu 7 dni od dnia wyst±pienia okoliczno¶ci uzasadniaj±cych zastosowanie zapisów pkt.1.1. ppkt.1), z³o¿yæ do Zamawiaj±cego umotywowany, pisemny wniosek o dokonanie stosownych zmian warunków wykonywania umowy;
3) Je¿eli w przypadku wyst±pienia którejkolwiek z okoliczno¶ci wymienionych w pkt.1.1. ppkt 1) konieczna bêdzie zmiana istotnych postanowieñ umowy, odpowiednie zapisy umowne zostan± stosownie zmodyfikowane, w sposób zapewniaj±cy zgodno¶æ ze stanem faktycznym oraz z obowi±zuj±cymi przepisami prawa.
4) W przypadku kiedy wyst±pienie którejkolwiek z okoliczno¶ci wymienionych w pkt 1.1. ppkt 1) skutkowaæ bêdzie zmian± powoduj±c± modyfikacjê ogólnego charakteru umowy, wówczas nie przewiduje siê wprowadzenia takiej zmiany.
1.2 Zachodzi co najmniej jedna z okoliczno¶ci wymienionych w art. 455 ust.1 pkt 2 do 4 oraz ust. 2 u.p.z.p.
2. Wszystkie zmiany umowy dokonywane bêd± przez umocowanych przedstawicieli Zamawiaj±cego i Wykonawcy w formie pisemnej.
3. Zmiana umowy dokonana z naruszeniem przepisu pkt.2 podlega uniewa¿nieniu.

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2024-07-03 10:00

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: Platforma e-Zamówienia, https://ezamowienia.gov.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-07-03 11:00

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2024-08-01

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.