Og³oszenie z dnia 2024-06-17
Powi±zane og³oszenia:
- 2024/BZP 00389796/01 - Wynik z dnia 2024-07-01
Og³oszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa p³yt warstwowych.
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Instytut Techniki Budowlanej
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000063650
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: Filtrowa 1
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 00-611
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@itb.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.itb.pl
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Inna dzia³alno¶æ
Dzia³alno¶æ naukowa i techniczna w dziedzinie nauk in¿ynieryjno - technicznych.
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa p³yt warstwowych.
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-37df7759-2c81-11ef-86d2-4e696a6d8c25
2.5.) Numer og³oszenia: 2024/BZP 00369563
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2024-06-17
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Nie
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
https://itb.ezamawiajacy.pl/pn/itb/demand/notice/publicpzp/current/list?USER_MENU_HOVER=publicpzpCurrentNoticePublicList3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: 6.1 W przedmiotowym postêpowaniu Zamawiaj±cy dopuszcza mo¿liwo¶æ
przekazywania sobie przez strony postêpowania o¶wiadczeñ, wniosków, zawiadomieñ oraz informacji:
elektronicznie na adres e-mail: zamowienia@itb.pl lub za po¶rednictwem Platformy znajduj±cej siê pod adresem:
https://itb.ezamawiajacy.pl w sekcji „Korespondencja”.
6.2 O¶wiadczenia, wnioski, zawiadomienia lub informacje, które wp³yn± do Zamawiaj±cego, uwa¿a siê za dokumenty z³o¿one w
terminie, je¶li ich czytelna tre¶æ dotrze do Zamawiaj±cego przed up³ywem tego terminu. Za datê wp³ywu o¶wiadczeñ, wniosków,
zawiadomieñ oraz informacji przyjmuje siê datê ich wp³ywu na Platformê.
6.3 Ogólne zasady korzystania z Platformy, z zastrze¿eniem pkt 8 niniejszego Rozdzia³u:
zgodnie z pkt. 6 SWZ
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 6.9. Zamawiaj±cy, okre¶la niezbêdne
wymagania sprzêtowo-aplikacyjne umo¿liwiaj±ce pracê na Platformie Zakupowej tj.:
6.9.1. Sta³y dostêp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowo¶ci nie mniejszej ni¿ 512 kb/s;
6.9.2. Komputer klasy PC lub MAC spe³niaj±cy wymagania zainstalowanego systemu operacyjnego oraz wymagania u¿ywanej
przegl±darki internetowej;
6.9.3. Zainstalowana dowolna przegl±darka internetowa w wersji wspieranej przez producenta obs³uguj±ca TLS 1.2;
6.9.4. Zainstalowany program Acrobat Reader lub inny obs³uguj±cy pliki w formacie .pdf.
6.10. Zamawiaj±cy okre¶la dopuszczalne formaty przesy³anych danych tj. plików o wielko¶ci do 2GB w txt, rtf, pdf , xps, odt, ods,
odp, doc, xls, ppt, docx, xlsx, pptx, csv, jpg, jpeg, tif, tiff, geotiff, png, svg, wav, mp3, avi, mpg, mpeg, mp4, m4a, mpeg4, ogg, ogv,
zip, tar, gz, gzip, 7z, html, xhtml, css, xml, xsd, gml, rng, xsl, xslt, TSL, XMLsig, XAdES, CAdES, ASIC, XMLenc.
Zgodnie z pkt 6 SWZ
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 ogólnego rozporz±dzenia PE i RE 679/ 2016 o ochronie danych
osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (RODO) Zamawiaj±cy informuje, i¿:
1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych udostêpnionych przez Wykonawcê jest Instytut Techniki Budowlanej z siedzib± w
00-611 Warszawa, ul. Filtrowa 1.
2. Dane kontaktowe inspektora ochrony danych osobowych: Instytut Techniki Budowlanej; 00-611 Warszawa, ul. Filtrowa 1; telefon
22 5796466; adres email: iod@itb.pl
3. Dane osobowe Pani/Pana udostêpnione przez Wykonawcê przetwarzane bêd± w celu zwi±zanym z postêpowaniem o udzielenie
zamówienia publicznego p.n. „Wykonanie przegl±du generalnego i konserwacji po 10 letnim okresie eksploatacji instalacji
hydraulicznych stanowisk do badania odporno¶ci ogniowej”. Podstawa prawna przetwarzania rozporz±dzenie PE i RE 679/ 2016
RODO art. 6 ust. 1 lit. c.
4. Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych udostêpnionych przez Wykonawcê bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona
zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 11 wrze¶nia 2019 r. – Prawo zamówieñ
publicznych (Dz. U. z 2023 r. poz.1605), dalej „ustawa Pzp”.
5. Dane osobowe Pani/Pana udostêpnione przez Wykonawcê bêd± przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez
okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres
przechowywania obejmuje ca³y czas trwania umowy.
6. Obowi±zek podania przez Wykonawcê danych osobowych bezpo¶rednio dotycz±cych Pani/Pana jest wymogiem ustawowym
okre¶lonym w przepisach ustawy Pzp, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje
niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z ustawy Pzp.
7. Podane przez Wykonawcê Pani/Pana dane osobowe nie bêd± wykorzystywane do zautomatyzowanego podejmowania decyzji, w
tym do profilowania stosowanie do art. 22 RODO.
8. Klauzula niniejsza dotyczy danych osobowych podanych przez Wykonawcê, które Instytut Techniki Budowlanej pozyska podczas
niniejszego postêpowania i realizacji umowy.
zgodnie z pkt 21 SWZ
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: TO.260.11TZ.2024
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa / sukcesywna dostawa p³yt warstwowych z rdzeniem z we³ny mineralnej z ok³adzin± zewnêtrzn± stalow± pe³n± i ok³adzin± wewnêtrzn± stalow± perforowan±, zgodnych z opisem niniejszego OPZ i w ilo¶ci zawartej w za³±czniku nr 1 (FORMULARZ DOSTAW).
2. P³yty warstwowe powinny posiadaæ ok³adzinê zewnêtrzn± g³adk± lub lekkoprofilowan± (zgodnie z definicjami podanymi w zharmonizowanej normie wyrobu PN-EN 14509:2013-12), o grubo¶ci 0,5 mm i minimalnej granicy plastyczno¶ci równej 220 N/mm2 i ok³adzin± wewnêtrzn± stalow± perforowan±, g³adk± lub lekkoprofilowan± (zgodnie z definicjami podanymi w zharmonizowanej normie wyrobu PN-EN 14509:2013-12), o dwóch grubo¶ciach (0,5 i 0,6 mm) i minimalnej granicy plastyczno¶ci równej 220 N/mm2. P³yty nale¿y dostarczyæ w dwóch skrajnych grubo¶ciach (80 i 150 mm) i skorelowanej z nimi d³ugo¶ci (zgodnie z definicj± podan± w zharmonizowanej normie wyrobu PN-EN 14509:2013-12). Wytrzyma³o¶æ na rozci±ganie po³±czenia ok³adziny z rdzeniem powinna wynosiæ co najmniej 0,018 MPa.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 44000000-0 - Konstrukcje i materia³y budowlane; wyroby pomocnicze dla budownictwa (z wyj±tkiem aparatury elektrycznej)
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 45 dni
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze oferty najkorzystniejszej Zamawiaj±cy bêdzie kierowa³ siê nastêpuj±cymi kryteriami oceny ofert:
cena – 100 %
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wy³±cznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 1
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Nie
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Do oferty ka¿dy Wykonawca
musi do³±czyæ:
- aktualne na dzieñ sk³adania ofert o¶wiadczenie w zakresie braku podstaw do wykluczenia oraz spe³niania warunków udzia³u w
postêpowaniu zgodne z tre¶ci± formularza zamieszczonego w Rozdziale II.2 SWZ.
- odpis lub informacjê z Krajowego Rejestru S±dowego lub Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci
Gospodarczej,sporz±dzonych nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed jej z³o¿eniem, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru
lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w zakresie art. 109 ust. 1 pkt. 4 ustawy Pzp.
o¶wiadczenia wykonawcy o aktualno¶ci informacji zawartych w o¶wiadczeniu, o którym mowa w punkcie 10.1, w zakresie podstaw
wykluczenia z postêpowania wskazanych przez Zamawiaj±cego.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
11.1 Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.11.2 W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, ¿aden z nich nie mo¿e podlegaæ wykluczeniu natomiast warunki udzia³u w postêpowaniu maj± byæ spe³nione ³±cznie. Zapisy punktu 9.1 stosuje siê odpowiednio.
11.3 W przypadku wspólnego ubiegania siê o zamówienie przez wykonawców, o¶wiadczenie, o którym mowa w punkcie 10.1, sk³ada ka¿dy z wykonawców. O¶wiadczenia te potwierdzaj± brak podstaw wykluczenia oraz spe³nianie warunków udzia³u w zakresie, w jakim ka¿dy z wykonawców wykazuje spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu.
6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Tak
7.2.) Informacje na temat zaliczek:
4.11. Zamawiaj±cego przewiduje wyp³atê zaliczki w wysoko¶ci 20 % (dwudziestu procent) w terminie do 21 (dwudziestu jeden) dni od dnia zawarcia umowy na rachunek Wykonawcy, chyba, ¿e Wykonawca zrzeknie siê wyp³aty zaliczki.7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1. Zamawiaj±cy dopuszcza zmianê postanowieñ umownych w nastêpuj±cych przypadkach:1) zmiany dotycz±cej zaoferowanego Przedmiotu zamówienia w sytuacji, gdy nast±pi jego wycofanie przez producenta, a dostêpny bêdzie produkt o parametrach nie gorszych ni¿ wynikaj±ce z umowy, pod warunkiem, ¿e cena ww. produktu nie bêdzie wy¿sza ni¿ przyjêta w niniejszej umowie; wycofanie P³yt z produkcji przez producenta Wykonawca musi pisemnie udokumentowaæ; zmiana mo¿e skutkowaæ przed³u¿eniem terminu realizacji zamówienia,
2) zmiany terminów realizacji zamówienia z przyczyn:
a) niezale¿nych od Wykonawcy lub Zamawiaj±cego, których nie mo¿na by³o wcze¶niej przewidzieæ
lub
b) zale¿nych od Zamawiaj±cego skutkuj±cych brakiem mo¿liwo¶ci nale¿ytego wykonania dostawy P³yt,
Zmiana terminu, o której mowa w literze a), mo¿e nast±piæ tylko o okres, w którym Wykonawca nie móg³ lub by³ istotnie ograniczony w mo¿liwo¶ci wykonywania zobowi±zañ umownych, co musi wynikaæ z przed³o¿onych wyja¶nieñ i dowodów.
W przypadku okre¶lonym w literze b), Zamawiaj±cy poinformuje Wykonawcê na co najmniej 3 dni od daty planowanej dostawy o braku mo¿liwo¶ci zrealizowania dostawy/
3) zmiany w wymaganych parametrach P³yt podanych w Opisie Przedmiotu Zamówienia na parametry korzystniejsze w zwi±zku z pojawiaj±cymi siê rozwojowymi zmianami techniczno – technologicznymi, wynikami prowadzonych badañ i analiz lub zmiany wynikaj±ce z do¶wiadczeñ eksploatacyjnych Zamawiaj±cego.
4) wyst±pienia si³y wy¿szej uniemo¿liwiaj±cej wykonanie przedmiotu Umowy przez któr±, na potrzeby niniejszej Umowy rozumie siê zdarzenie zewnêtrzne o charakterze niezale¿nym od Stron, którego lub których skutków Strony nie mog³y przewidzieæ przed zawarciem niniejszej umowy, oraz którego Strony nie mog³y unikn±æ ani któremu nie mog³y zapobiec przy zachowaniu nale¿ytej staranno¶ci, w szczególno¶ci: powód¼, po¿ar i inne klêski ¿ywio³owe, zamieszki, strajki, ataki terrorystyczne, dzia³ania wojenne, nag³e za³amania warunków atmosferycznych, nag³e przerwy w dostawie energii elektrycznej, promieniowanie lub ska¿enia;
2. Wskazane w ustêpie 1 okoliczno¶ci nie stanowi± bezwzglêdnego zobowi±zania Zamawiaj±cego do dokonania powy¿szych zmian w przypadku ich zaistnienia. Zamawiaj±cy dokonuj±c oceny konieczno¶ci wprowadzenia zmian bêdzie mia³ na uwadze obiektywnie zaistnia³e w toku rozeznania rynkowego okoliczno¶ci, w szczególno¶ci wspólne wszystkim potencjalnym wykonawcom zamówienia, efektywno¶æ i terminowo¶æ wykonania zamówienia oraz zasady uczciwej konkurencji i równego traktowania wykonawców.
3. Strona wnosz±ca o zmianê umowy zobowi±zana jest do z³o¿enia wniosku wskazuj±cego okoliczno¶ci, w tym dowody uprawniaj±ce do dokonania zmiany wraz z proponowanym zakresem zmian.
7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2024-06-26 10:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: Oferty powinny byæ z³o¿one za po¶rednictwem Platformy Zakupowej.
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-06-26 10:15
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2024-07-25
SEKCJA IX – POZOSTA£E INFORMACJE
8.2. Z przedmiotowego postêpowania na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwi±zaniach w zakresie przeciwdzia³ania wspieraniu agresji na Ukrainê oraz s³u¿±cych ochronie bezpieczeñstwa narodowego, wyklucza siê:1) Wykonawcê oraz uczestnika konkursu wymienionego w wykazach okre¶lonych w rozporz±dzeniu 765/2006 I rozporz±dzeniu 269/2014 albo wpisanego na listê na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listê rozstrzygaj±cej o zastosowaniu ¶rodka, o którym mowa w art. 1 pkt 3;
2) Wykonawcê oraz uczestnika konkursu, którego beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z dnia 1 marca 2018 r. o przeciwdzia³aniu praniu pieniêdzy oraz finansowaniu terroryzmu (Dz.U. z 2022 r. poz. 593 I 655) jest osoba wymieniona w wykazach okre¶lonych w rozporz±dzeniu 765/2006 I rozporz±dzeniu 269/2014 albo wpisana na listê lub bêd±ca takim beneficjentem rzeczywistym od 24 marca 2022 r., o ile zosta³a wpisana na listê na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listê rozstrzygaj±cej o zastosowaniu ¶rodka, o którym mowa w art. 1 pkt.3;
3) Wykonawcê oraz uczestnika konkursu, którego jednostk± dominuj±c± w rozumieniu art. 3 ust.1 pkt 37 ustawy z dnia 29 wrze¶nia 1994 r. o rachunkowo¶ci (Dz. U. z 2021 r. poz. 217, 2105 I 2106) jest podmiot wymieniony w wykazach okre¶lonych w rozporz±dzeniu 765/2006 i rozporz±dzeniu 269/2014 albo wpisany na listê lub bêd±cy tak± jednostk± dominuj±c± od dnia 24 lutego 2022 r., o ile zosta³ wpisany na listê na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listê rozstrzygaj±cej o zastosowaniu ¶rodka, o którym mowa w art. 1 pkt. 3.
Osoba lub podmiot podlegaj±ce wykluczeniu na podstawie punktu 8.2, które w okresie tego wykluczenia ubiegaj± siê o udzielenie zamówienia publicznego lub bior± udzia³ w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, podlegaj± karze pieniê¿nej do 20 000 000 z³.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Wyposa¿enie do lokali mieszkalnych - siedziska
- Dostawa prenumeraty czasopism zagranicznych w 2025 roku
- Opracowanie kompletnej dokumentacji projektowej dla Zadania: "Zakupu, dostawy i monta¿u systemu parkingowego wraz z systemem wideo-monitoringu parkingu oraz robót budowlanych w NIO-PIB w Warszawie
- Dostawa licencji na oprogramowania informatyczne/komputerowe
- Sukcesywna dostawa artyku³ów ¿ywno¶ciowych dla Szko³y Podstawowej z Oddzia³ami Integracyjnymi nr 30 im. Powstañców 1863r w Warszawie - na 2025 rok.
- Sukcesywna dostawa artyku³ów biurowych do siedzib ZGN Wola.
wiêcej: przetargi w Warszawie »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.