Ogłoszenie z dnia 2024-06-17
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00307655/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-04-30
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa ul. Legnickiej w Inowłodzu
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Inowłódz
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 590647990
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Spalska 2
1.5.2.) Miejscowość: Inowłódz
1.5.3.) Kod pocztowy: 97-215
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL713 - Piotrkowski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@inowlodz.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://inowlodz.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-488530bd-03ca-11ef-b81b-aebd110f52791.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przebudowa ul. Legnickiej w Inowłodzu2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-488530bd-03ca-11ef-b81b-aebd110f5279
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00369573
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-06-17
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00062737/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.1 Przebudowa ul. Legnickiej w Inowłodzu
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00307655
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: RI.271.4.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane obejmujące swym zakresem przebudowę drogi gminnej ul. Legnickiej w miejscowości Inowłódz. W ramach zadania należy wykonać przede wszystkim jezdnie w dwóch odcinkach, chodnik odcinkowo oraz lokalne naprawy nawierzchni istniejącej jezdni.
2. Szczegółowy opis
2.1. Roboty pomiarowe (wytyczenie geodezyjne, inwentaryzacja powykonawcza).
2.2. Roboty rozbiórkowe (demontaż chodnika, krawężników, obrzeży, częściowe rozebranie nawierzchni asfaltowych wraz z podbudową, odcinkowe frezowanie nawierzchni asfaltowej, korytowanie, wywóz gruzu).
2.3. Wykonanie podbudowy (profilowanie i zagęszczanie podłoża, ułożenie podbudowy z kruszywa łamanego, oczyszczenie i skropienie podbudowy z kruszywa)
2.4. Wykonanie nawierzchni (ułożenie warstwy ścieralnej z betonu asfaltowego, montaż krawężników i obrzeży, ułożenie nawierzchni z kostki betonowej).
2.5. Elementy bezpieczeństwa ruchu drogowego (wykonanie oznakowania pionowego i poziomego).
2.6. Roboty wykończeniowe (wykonanie poboczy z kruszywa łamanego)
2.7. Inne roboty, urządzenia, elementy niewymienione i nieprzewidziane w dokumentacji a konieczne do wykonania celem właściwej realizacji zadania inwestycyjnego tj. w pełni funkcjonującego przedmiotu inwestycji np. odtworzenie rowu przydrożnego o długości 60 mb (maksymalne przegłębienie do ~70 cm) wraz z dwoma przepustami d300 pod zjazdami na działki o długości 7 m każdy umocnionymi betonowymi przyczółkami, odtworzenie przepustu d300 przez jezdnię o długości 10 mb wraz z obudową płytami ażurowymi wlotu i wylotu, dostosowanie indywidualnych zjazdów do nowej nawierzchni jezdni/chodników, wycinka drzew i krzewów (jeżeli dotyczy), regulacja pionowa studzienek urządzeń podziemnych – zawory wodociągowe, studzienki kanalizacyjne i inne, profilowanie poboczy, profilowanie/wykonanie skarp i nasypów (jeżeli dotyczy), inne w obrębie działki pasa drogowego (jeżeli dotyczy). W wyniku realizacji inwestycji nie może pogorszyć się stan innych elementów/obiektów znajdujących się w obszarze inwestycji oraz w jej bezpośrednim sąsiedztwie a w przypadku ich uszkodzenia należy go odtworzyć do stanu nie gorszego niż sprzed inwestycji.
3. Wyżej wymieniony zakres rzeczowy może odbiegać od faktycznego zapotrzebowania a oferent musi we własnym zakresie dokonać kalkulacji ilościowej wszystkich robót, materiałów, sprzętu, urządzeń na podstawie dokumentacji projektowej lub przedmiaru lub SWZ lub wizji lokalnej.
Nie dopuszcza się żądania przez wykonawcę dodatkowej zapłaty w przypadku gdy realizacja przedmiotowej inwestycji wymaga zastosowania, użycia, zamontowania urządzeń, elementów nie przewidzianych lub nie przedstawionych w dokumentacji projektowej lub przedmiarach lub SWZ a niezbędnych dla prawidłowego działania przedmiotu inwestycji zgodnie z jego przeznaczeniem.
4. W przypadku napotkania gruntów gliniastych, wysadzinowych, organicznych, sztucznie wbudowanych, wykonawca na własny koszt doprowadzi grunty do kategorii G1 w obrysie, jezdni, poboczy, chodników, zjazdów.
5. Zamawiający nie dopuszcza zaniżania grubości warstw kruszywa oraz betonu asfaltowego. Podane grubości odnoszą się do grubości po zagęszczeniu, uwałowaniu. Nie dopuszcza się stosowania kruszywa chalcedonitowego i z recyklingu.
6. Wybudowana infrastruktura winna być dostosowana do osób z niepełnosprawnościami.
7. W ramach zamówienia wykonawca winien:
7.1. Wykonać inwentaryzację stanu istniejącego.
7.2. Opracować materiały niezbędne do uzyskania stosowanych uzgodnień / pozwoleń / zezwoleń / zatwierdzeń / zgłoszeń / decyzji od właściwych organów lub instytucji potrzebnych celem rozpoczęcia, prowadzenia i zakończenia robót budowlanych.
7.3. Opracować i zatwierdzić projekt organizacji ruchu na czas prowadzenia robót (jeżeli dotyczy).
7.4. Wykonać wszelkie roboty budowlane zgodnie z zatwierdzonym projektem budowlanym.
7.5. Zapewnić na własny koszt obsługę geodezyjną inwestycji (wytyczenie, inwentaryzacja powykonawcza).
7.6. Sporządzić dokumentację powykonawczą i przekazać ją zamawiającemu.
7.7. Zamawiający zaleca aby każdy z Wykonawców dokonał wizji lokalnej w miejscu realizacji przedmiotu postępowania, celem sprawdzenia warunków związanych z wykonaniem prac będących przedmiotem przetargu, a także uzyskania wszelkich dodatkowych informacji koniecznych do wyceny prac. Ryzyko rezygnacji z oględzin i wizji lokalnej obciąża Wykonawcę składającego ofertę.
7.8. Po zakończeniu robót budowlanych zgłosić w imieniu zamawiającego obiekt do użytkowania właściwym organom, a w szczególności Powiatowemu Inspektorowi Nadzoru Budowlanego (jeżeli dotyczy), Państwowej Straży Pożarnej, Powiatowej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej (jeżeli dotyczy) i uzyskać decyzje o pozwoleniu na użytkowanie (jeżeli dotyczy).
7.9. Wykonawca zobowiązany jest przy wykonywaniu zamówienia do stosowania przepisów ustawy Prawo budowlane oraz innych właściwych przepisów, w tym do obowiązku zapewnienia kierownika budowy posiadającego odpowiednie uprawnienia w wymaganej specjalności.
UWAGA: 1. Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia zawiera dokumentacja projektowa: projekt budowlany, przedmiar robót, zaświadczenia o braku podstaw do wniesienia sprzeciwu odnośnie zamiaru wykonania robót budowlanych oraz STWiORB stanowiące załączniki do niniejszej SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45230000-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu
45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne
45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg
45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 275803,52 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 275803,52 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 275803,52 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: DROMED Rospędek, Więckowski Spółka Jawna
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7681104051
7.3.3) Ulica: Leśna
7.3.4) Miejscowość: Opoczno
7.3.5) Kod pocztowy: 26-300
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"DROMED" ROSPĘDEK, WIĘCKOWSKI SPÓŁKA JAWNA
jakie przetargi wygrała firma
"DROMED" ROSPĘDEK, WIĘCKOWSKI SPÓŁKA JAWNA
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-06-12
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 275803,52 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 2 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Rozbudowa drogi gminnej Nr 250328W Grodzisk Duży - Borek od km 0+000,00 do km 1+446,14
- Wymiana podłoża i urządzeń terenowych stanowiących wyposażenie Placu Zabaw zlokalizowanego na terenie zewnętrznym Ogólnokształcącej Szkoły Muzycznej w Gdańsku przy ul. Gnilnej 3
- Utwardzenie kostką betonową alejki na cmentarzu komunalnym nr 3 przy ul. Wileńskiej w Oleśnicy
- Modernizacja systemu wodociągowego w Gminie Tymbark
- Budowa utwardzonych alejek na cmentarzach w Suszu
- Budowa gospodarczego obiektu budowlanego przeznaczonego na cele gospodarki leśnej - wieża dla nietoperzy na dz. ew. nr 4200/11 obręb Jasionka
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.