Ogłoszenie z dnia 2022-09-29
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00248121/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-07-11
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Dowóz uczniów niepełnosprawnych z terenu Gminy Pilchowice do placówek oświatowych w Gliwicach i Knurowie w roku szkolnym 2022/2023
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA PILCHOWICE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276257831
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Damrota 6
1.5.2.) Miejscowość: Pilchowice
1.5.3.) Kod pocztowy: 44-145
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL229 - Gliwicki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ug@pilchowice.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: bip.pilchowice.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://pilchowice.ezamawiajacy.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dowóz uczniów niepełnosprawnych z terenu Gminy Pilchowice do placówek oświatowych w Gliwicach i Knurowie w roku szkolnym 2022/20232.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-830c4aac-00fd-11ed-9a86-f6f4c648a056
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00369574
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-09-29
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00000652/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.4 Dowóz uczniów niepełnosprawnych z terenu Gminy Pilchowice do placówek oświatowych w Gliwicach i Knurowie w roku szkolnym 2022/2023
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00248121/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.13.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1) Zadanie 1 w zakresie podstawowym obejmuje dowóz dzieci niepełnosprawnych:a) w czasie dni nauki szkolnej zgodnie z opisem Trasy nr 1 (Załącznikiem nr 1.1. do umowy): dowóz 11 dzieci na trasie 44 km w jedną stronę przez 185 dni – łącznie 16 280 km;
b) w dni wolne od nauki szkolnej zgodnie z opisem Trasy nr 1 A (Załącznikiem nr 1.1. do umowy): dowóz 3 dzieci na trasie 23 km w jedną stronę przez 66 dni – łącznie 3 036 km;
2) Zadanie 1 w zakresie prawa opcji;
4.5.3.) Główny kod CPV: 60112000-6 - Usługi w zakresie publicznego transportu drogowego
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
60130000-8 - Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób
4.5.5.) Wartość części: 134750,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
3) Zadanie 2 w zakresie podstawowym obejmuje dowóz dzieci niepełnosprawnych w czasie dni nauki szkolnej zgodnie z opisem Trasy nr 2 (Załącznikiem nr 1.2. do SWZ): dowóz 9 dzieci na trasie 31 km w jedną stronę przez 185 dni – łącznie 11 470 km;4) Zadanie 2 w zakresie prawa opcji.
4. Warunki skorzystania z prawa opcji:
1) Zamawiający ma prawo skorzystać z prawa opcji – w czasie obowiązywania umowy oraz po jej zakończeniu do momentu wyłonienia Wykonawcy w postępowaniu i skutecznego zawarcia umowy;
2) zamówienie realizowane w ramach prawa opcji jest jednostronnym uprawnieniem Zamawiającego;
3) skorzystanie z prawa opcji będzie uzależnione od potrzeb i możliwości finansowych Zamawiającego oraz w przypadkach określonych w SWZ oraz w umowie;
4) Zamawiający, w zależności od potrzeb i możliwości finansowych, może odstąpić od zamiaru skorzystania z prawa opcji, skorzystać z zamówienia opcjonalnego w całości lub w części, w formie jednego lub kilku zamówień;
5) o zamiarze skorzystania z prawa opcji, w określonym czasie i zakresie, Zamawiający poinformuje Wykonawcę odrębnym oświadczeniem do umowy – zamówieniem;
6) Wykonawca jest zobowiązany do realizacji zamówienia przewidzianego prawem opcji na warunkach opisanych w SWZ, wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 2 do SWZ i załącznikach do umowy;
7) w przypadku nieskorzystania przez Zamawiającego z prawa opcji, Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia w stosunku do Zamawiającego.
4.5.3.) Główny kod CPV: 60112000-6 - Usługi w zakresie publicznego transportu drogowego
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
60130000-8 - Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób
4.5.5.) Wartość części: 113888,89 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W przedmiotowym postępowaniu w zakresie Zadania 1 zostały złożone 3 oferty. W wyniku przeprowadzonego badania i oceny ofert, wszystkie oferty zostały odrzucone. W związku z powyższym, unieważnienie postępowania jest zasadne i konieczne
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 54009,94 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 54009,94 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 54009,94 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma Tansportowa "Mario-Trans" Mariusz Sowa
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6311038829
7.3.3) Ulica: Wyszyńskiego 16b/15
7.3.4) Miejscowość: Gliwice
7.3.5) Kod pocztowy: 44-100
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-08-30
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 54009,94 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2022-09-01 do 2023-06-238.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI PILCHOWICE
więcej: przetargi PILCHOWICE »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa transportu zmarłych z kompleksu Klinik USK w Wrocławiu przez okres 24 miesięcy (2)
- Dowóz dzieci do Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Łukcie
- Usługa przewozu zwłok ludzkich/szczątków ludzkich z miejsca zdarzenia do prosektorium lub przechowalni na zlecenie Prokuratora w rejonie działania Prokuratury Rejonowej w Wągrowcu
- 2025 .1 "Przewóz i przechowywanie zwłok lub szczątków ludzkich na obszarze działania powszechnych jednostek organizacyjnych prokuratury okręgu koszalińskiego".
- Świadczenie usługi miejskiej taksówki specjalistycznej dla mieszkańców miasta Gniezna
- Transport sanitarny
więcej: (1) Usługi w zakresie publicznego transportu drogowego »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.