eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi JaraczewoPrzebudowa i rozbudowa stacji uzdatniania wody w miejscowości Jaraczewo - ETAP II.



Ogłoszenie z dnia 2023-08-28


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa i rozbudowa stacji uzdatniania wody w miejscowości Jaraczewo - ETAP II.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA SZYDŁOWO

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 570791247

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: 2

1.5.2.) Miejscowość: Jaraczewo

1.5.3.) Kod pocztowy: 64-930

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL411 - Pilski

1.5.7.) Numer telefonu: 672115521

1.5.8.) Numer faksu: 67 2161236

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad@szydlowo.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.szydlowo.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://bip.szydlowo.pl/740-przetargi-aktualne.html?

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przebudowa i rozbudowa stacji uzdatniania wody w miejscowości Jaraczewo - ETAP II.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f3266eb5-881b-11ed-b4ea-f64d350121d2

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00369590

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-08-28

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00002764/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.4 Przebudowa hydroforni Jaraczewo

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00524380

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: WK.271.65a.2022-I

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na przebudowie i rozbudowie stacji uzdatniania wody w miejscowości Jaraczewo.

2. W ramach robót budowlanych polegających na przebudowie i rozbudowie stacji uzdatniania wody w miejscowości Jaraczewo w roku 2018 (etap I) wykonano (poniższy zakres nie stanowi przedmiotu zamówienia):

- dwa zbiorniki retencyjne o pojemności V=100m3 każdy, wraz z fundamentami;
- częściowe wykonanie niezbędnej instalacji zasilającej, spustowej oraz przelewowej dla nowo wybudowanych zbiorników wraz z zasuwami umożliwiającymi jej przełączenie w etapie II do nowego budynku SUW;
- tymczasowe odcinki rurociągów (do czasu realizacji etapu II): tj. rurociągu PE dn 110, zasilającego nowo wybudowane zbiorniki retencyjne z istniejącego budynku SUW oraz rurociągu PE dn 160, zasilającego zestaw pompowy II stopnia z nowo wybudowanych zbiorników retencyjnych;
- wymianę i podłączenie zestawu hydroforowego II stopnia wraz z zestawem pompy płucznej i sterowaniem w istniejącym budynku SUW, zgodnie z wymogami AST;
- ułożenie w gruncie kabli sterowniczych 2x3x1,5mm2 ekranowanych pomiędzy nowymi zbiornikami retencyjnymi a istniejącą rozdzielnią technologiczną dla potrzeb sterowania pompami głębinowymi;
- montaż w zbiornikach retencyjnych 2 kpl. sond konduktometrycznych i podłączenie ich do istniejącej rozdzielni sterowniczej technologicznej;
- kolektor kanalizacji grawitacyjnej dn200 wraz ze studzienkami betonowymi, przejmującego wody spustowe ze zbiorników oraz wody popłuczne z odstojnika tj. odcinki: od zbiorników retencyjnych kolejno do studzienek S1 i S2, pomiędzy studzienkami S1-S2, S2-S3 oraz S3 – granica działki;
- próby ciśnieniowe, płukanie i dezynfekcję nowo wykonanych instalacji.

3. W ramach etapu II należy wykonać:

- modernizację dwóch studni głębinowych SW-2 i SW-3;
- nowe rurociągi wody surowej ze studni głębinowych SW-2 i SW-3 do nowego budynku SUW;
- dla studni głębinowych SW-3 (rys. S/01 – nr 6) wykonać nową obudowę (np. standardu „LANGE”)
- budowę nowego budynku SUW wraz z nową technologią uzdatniania, instalacją wod- kan, wentylacją oraz instalacją elektryczną i sterowniczą;
- budowę odstojnika wód popłucznych;
- odcinek kanalizacji grawitacyjnej do zbiorników bezodpływowych zgodnie z częścią graficzną;
- rurociągi wody uzdatnionej: PE dz 160 z nowego budynku SUW do miejsca podłączenia zasilania zbiorników retencyjnych (przygotowanego w etapie I) oraz PE dz 225 z miejsca podłączenia przygotowanego w etapie I, przy zbiornikach retencyjnych, do nowego budynku SUW;
- rurociąg wody uzdatnionej PE dn 160 z nowego budynku SUW do miejsca włączenia do sieci wodociągowej (za nowym budynkiem SUW);
- nowe kable zasilająco – sterownicze między obiektami tj. pomiędzy nowym budynkiem SUW a studniami SW-2 i SW-3, zbiornikami retencyjnymi, studnią SzP, szafą elektryczną przyłączeniową ZKP;
- przeniesienie i podłączenie zestawu pompowego II stopnia z zestawem pompy płucznej i sterowaniem (zamontowanym w etapie I) z dotychczasowego budynku SUW do nowego budynku SUW;
- przepięcie 2 szt. sond hydrostatycznych wykonanych w etapie I do nowej rozdzielni sterowniczej technologicznej nowego budynku SUW;
- płukanie, dezynfekcję, próby ciśnieniowe, rozruch mechaniczny i technologiczny SUW;
- zagospodarowanie terenu: ogrodzenie, drogi dojazdowe, teren zielony (zgodnie z częścią graficzną).

4. Przedmiot zamówienia realizowany jest ze środków Rządowego Funduszu Inwestycji Lokalnych oraz Rządowego Funduszu Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych.

5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz zakres zamówienia został opisany za pomocą dokumentacji projektowej, z wyłączeniem przedmiaru robót, oraz za pomocą specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych, stanowiących załącznik nr 1 do specyfikacji warunków zamówienia, zwanej dalej „SWZ”. Pozostałe warunki dotyczące realizacji zamówienia zostały określone w załączniku nr 3 do SWZ (projektowane postanowienia umowy w sprawie zamówienia publicznego).

6. Nazwy i kody określone we Wspólnym Słowniku Zamówień:

Kod CPV Nazwa
45000000-7 Roboty budowlane
45252120-5 Roboty budowlane w zakresie zakładów uzdatniania wody

7. Powodem niedokonania podziału zamówienia na części jest charakter przedmiotu zamówienia (przebudowa i rozbudowa stacji uzdatniania wody) oraz technologia jego wykonywania.

Stacja uzdatniania wody stanowi spójny i zwarty obiekt budowlany składający się z wielu elementów, które są ze sobą ściśle powiązane, przenikają się i muszą być wykonane kompletnie w określonym reżimie technologicznym. Przy podziale zamówienia na części istnieje ryzyko braku wyboru wykonawcy. Ze względu na spójność robót budowlanych na obiekcie, brak wyboru wykonawcy nawet jednej części, skutkowałby niemożliwością wykonania całego przedmiotu zamówienia.

Nie bez znaczenia jest także okoliczność, iż wykonywanie przedmiotu zamówienia przez jednego wykonawcę, chociażby z powodu stałych kosztów utrzymania jednego terenu budowy, znacznych ilości zamawianych materiałów budowlanych, a przez to po niższych cenach, skutkuje mniejszym kosztem wykonania przedmiotu zamówienia.

Ponadto potrzeba skoordynowania działań różnych wykonawców realizujących poszczególne części zamówienia mogłaby poważnie zagrozić właściwemu wykonaniu zamówienia.

Podział przedmiotu zamówienia na wiele części niesie także znaczne ryzyko powstania trudności i przeszkód w ustaleniu wykonawcy odpowiedzialnego za nienależyte wykonanie przedmiotu zamówienia, w tym w ramach rękojmi za wady czy też odpowiedzialności na podstawie art. 471 ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny. Wykonanie każdego z zakresów robót budowlanych ma wpływ na kolejny zakres wynikający z technologii wykonywania robót budowlanych. W przypadku wykonania przedmiotu zamówienia przez jednego wykonawcę, odpowiedzialność za cały proces budowlany, w jego wykonawczym aspekcie, bezspornie ponosi jeden wykonawca.

Niedokonanie podziału zamówienia na części, z uwagi na jego niewielki zakres i rozmiar, nie utrudni konkurencji.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45252120-5 - Roboty budowlane w zakresie zakładów uzdatniania wody

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 4544850 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 4765020 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 4544850 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: METROLOG Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7631861838

7.3.3) Ulica: Kościuszki 97

7.3.4) Miejscowość: Czarnków

7.3.5) Kod pocztowy: 64-700

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

Roboty budowlane


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-06-05

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 4544850 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2024-07-05

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.