eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Nowy Dwór GdańskiBudowa boiska wielofunkcyjnego w zadaszonej hali "OLIMPIA" przy Szkole Podstawowej nr 2 w Nowym Dworze Gdańskim



Ogłoszenie z dnia 2024-06-17


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa boiska wielofunkcyjnego w zadaszonej hali „OLIMPIA” przy Szkole Podstawowej nr 2 w Nowym Dworze Gdańskim

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Nowy Dwór Gdański

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 170747891

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Wejhera 3

1.5.2.) Miejscowość: Nowy Dwór Gdański

1.5.3.) Kod pocztowy: 82-100

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL634 - Gdański

1.5.7.) Numer telefonu: 552472401

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad@miastonowydwor.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.miastonowydwor.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://bip.miastonowydwor.pl/, https://platformazakupowa.pl/pn/miastonowydwor

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa boiska wielofunkcyjnego w zadaszonej hali „OLIMPIA” przy Szkole Podstawowej nr 2 w Nowym Dworze Gdańskim

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-48b13ab3-edb2-11ee-9d6d-ce35ff56444c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00369604

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-06-17

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00033566/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.3 Budowa boiska wielofunkcyjnego w zadaszonej hali OLIMPIA przy Szkole Podstawowej Nr 2 w Nowym Dworze Gdańskim

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00266250

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.5.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 10100742,27 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest „Budowa boiska wielofunkcyjnego w zadaszonej hali Olimpia przy Szkole Podstawowej nr 2 ” – w systemie zaprojektuj i wybuduj.

Inwestycja polega na budowie zadaszonego boiska o nawierzchni sportowej wraz z zapleczem sanitarno – socjalnym. Wymiary pola gry boiska 20m x 40m z dodatkowym pasem bezpieczeństwa. Hala powinna być wyposażona w drabinki do ćwiczeń, kosze do koszykówki, słupki do siatkówki z siatką, bramki oraz mobilną strzelnicę laserową na 4 – 5 stanowisk strzeleckich. Zadanie obejmuje także budowę łącznika z budynkiem szkoły oraz zagospodarowanie terenu w postaci przebudowy odcinka drogi dojazdowej oraz ciągów pieszych. Instalacje w tym grzewcze powinny wykorzystywać rozwiązania zwiększające wykorzystanie odnawialnych źródeł energii. Hala wraz z niezbędną infrastrukturą ma stwarzać warunki do całorocznego przeprowadzania zajęć wychowania fizycznego oraz treningów sportowych. Obiekt musi spełniać standardy budynku użyteczności publicznej, spełniać wymogi budynków oświatowych oraz być zaprojektowany zgodnie z wymogami projektowania uniwersalnego. Wymaga się wykonania budynku jako energooszczędnego. Budynek i planowane zagospodarowanie w całości muszą być dostępne dla osób niepełnosprawnych.

Realizacja inwestycji musi być zgodna z założeniami konkursu „Program Olimpia – Program budowy przyszkolnych hal sportowych”, dostępnych pod linkiem https://www.gov.pl/web/sport/program-olimpia--program-budowy-przyszkolnych-hal-sportowych

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty został w Programie Funkcjonalno- Użytkowym (Załącznik nr 11 do SWZ)

Inwestycja realizowana będzie w systemie „zaprojektuj i wybuduj”, w tym:
1) opracowanie dokumentacji projektowej, uzyskanie stosownych decyzji, uzgodnień, opinii, wykonanie specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych, kosztorysów przedmiarów robót oraz innych dokumentów i opracowań niezbędnych do realizacji zamierzenia wraz z uzyskaniem stosownych decyzji (w tym pozwolenia na budowę). Opracowana dokumentacja musi zostać poprzedzona przygotowaniem koncepcji na podstawie wytycznych Zamawiającego (PFU) oraz uzyskaniem pozytywnej opinii Zamawiającego. Wszelkie koszty wynikające z uzyskanych opinii, uzgodnień ponosi Wykonawca.
2) wykonanie robót budowlanych w oparciu o zatwierdzoną przez Zamawiającego, a opracowaną przez Wykonawcę dokumentację projektową wraz ze złożeniem zawiadomienia o ukończeniu robót budowlanych lub wniosku o wydanie decyzji o pozwoleniu na użytkowanie do właściwego organu nadzoru budowlanego i uzyskanie braku sprzeciwu do użytkowania wybudowanej infrastruktury lub ostatecznej decyzji o pozwoleniu na użytkowanie.

2. Przedmiot zamówienia obejmuje:
Przedmiotem zamówienia jest opracowanie dokumentacji projektowej oraz budowa boiska wielofunkcyjnego w zadaszonej hali Olimpia przy Szkole Podstawowej nr 2 w Nowym Dworze Gdańskim w systemie zaprojektuj i wybuduj.
Przedmiot zamówienia obejmuje:
1. Wykonanie prac rozbiórkowych w miejscu prowadzonych robót.
2. Wykonanie posadowienia obiektów hali sportowej oraz zaplecza sanitarno-socjalnego.
3. Budowa kompletnej połączonej z istniejącym budynkiem Szkoły Podstawowej nr 2 hali sportowej z zapleczem sanitarno-socjalnym o planowanych parametrach:
3.1 Długość hali - 43,76 m
3.2 Szerokość hali - 25,72 m
3.3 Powierzchnia zabudowy hali – 1125,51 m2
3.4 Powierzchnia zabudowy budynku szatniowo-sanitarnego -307, 69 m2
3.5 Powierzchnia użytkowa hali: 1110,02 m2
3.6 Powierzchnia użytkowa budynku szatniowo-sanitarnego – 249,83 m2
4. Wykonanie kanalizacji sanitarnej oraz deszczowej odprowadzającej ścieki sanitarne oraz wody opadowe i roztopowe z obiektów.
5. Zasilanie obiektu w instalacje elektryczne, odgromowe, wodociągowe, sanitarne (wod-kan), grzewcze, wentylacyjne, oświetleniowe itp.
6. Wykonanie zasilania obiektu w wodę do celów bytowych i przeciwpożarowych.
7. Wykonanie instalacji CCTV, wideodomofonowej, okablowanie strukturalne LAN, i gniazda multimedialne, instalacji systemu sportowo informacyjnego oraz nagłośnienia hali.
8. Wykonanie windy zapewniającej dostęp z poziomu parteru istniejącej Szkoły do poziomu parteru łącznika oraz poziomu piwnicy.
9. Rozbudowa istniejącego węzła ciepłowniczego w celu zasilenia w energię grzewczą projektowanych central wentylacyjnych i aparatów grzewczych oraz pojemnościowego podgrzewacza ciepłej wody użytkowej.
10. Wyposażenie hali sportowej między innymi w kosze do koszykówki, słupki do siatkówki z siatką, bramki oraz mobilną strzelnicę laserową na 4 – 5 stanowisk strzeleckich oraz pozostałe zawarte w Programie Funkcjonalno-Użytkowym.
11. Wyposażenie sanitariatów w armaturę i przybory.
12. Montaż instalacji fotowoltaicznej o łącznej mocy 49 kW.
13. Inwentaryzacja istniejących sieci kanalizacji sanitarnej oraz uzbrojenia terenu w celu weryfikacji występowania ewentualnych kolizji;
14. Wykonanie odtworzenia i przebudowy nawierzchni stanowiących ciągi komunikacyjne do obiektu.
15. Wykonanie uzbrojenia terenu w postaci przyłącza elektroenergetycznego na podstawie warunków technicznych od gestora.
16. Wykonanie niezbędnych rozbiórek oraz odtworzeń istniejącej infrastruktury w przypadku jej naruszenia.
17. Wykonanie badań podłoża gruntowego wraz z opinią.
18. Uzyskanie warunków technicznych przyłączenia do sieci elektroenergetycznej.
19. Uzyskanie warunków technicznych na wykonanie sieci kanalizacji sanitarnej i wodociągowej od gestora.
20. Wykonanie dokumentacji projektowej dla zadania pn.: Budowa boiska wielofunkcyjnego w zadaszonej hali Olimpia przy Szkole Podstawowej nr 2 ” – w systemie zaprojektuj i wybuduj.
21. Wykonanie oraz montaż 2 tablic informacyjnych promujących projekt o wymiarach 180x120 cm, przy czym 1 (zawierająca loga programu) ma zostać umieszczona na ścianie frontowej, nad drzwiami wejściowymi do obiektu będącego efektem realizacji. Lokalizacja 2 tablicy (zawierająca szczegółowe informacje o dofinansowaniu) zostanie ustalona zgodnie z wytycznymi projektu z Zamawiającym. Projekt tablicy zostanie przekazany Wykonawcy po podpisaniu umowy.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty został w rozdziale III SWZ oraz w Programie Funkcjonalno- Użytkowym (Załącznik nr 11 do SWZ).

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

71000000-8 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne

45262300-4 - Betonowanie

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45111300-1 - Roboty rozbiórkowe

45223200-8 - Roboty konstrukcyjne

45262500-6 - Roboty murarskie i murowe

45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej

71200000-0 - Usługi architektoniczne i podobne

71220000-6 - Usługi projektowania architektonicznego

71300000-1 - Usługi inżynieryjne

71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

71420000-8 - Architektoniczne usługi zagospodarowania terenu

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 10436550,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 10698000,03 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 10436550,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przembud Gdańsk S.A.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5830003036

7.3.3) Ulica: Liewska

7.3.4) Miejscowość: Gdańsk

7.3.5) Kod pocztowy: 80-719

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

Instalacje sanitarne i elektryczne - podwykonawcy nieznani na etapie składania ofert


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-06-12

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 10436550,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2024-11-29

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.