Ogłoszenie z dnia 2022-09-29
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00324343/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-08-30
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawy mrożonek do Ośrodka Doskonalenia Kadr Służby Więziennej w Olszanicy
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Ośrodek Doskonalenia Kadr Służby Więziennej w Olszanicy
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 384899520
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Olszanica 222
1.5.2.) Miejscowość: Olszanica
1.5.3.) Kod pocztowy: 38-722
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL821 - Krośnieński
1.5.7.) Numer telefonu: 134617460
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: odk_olszanica@sw.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.sw.gov.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://miniportal.uzp.gov.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Ośrodek Szkolenia Służby Więziennej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawy mrożonek do Ośrodka Doskonalenia Kadr Służby Więziennej w Olszanicy2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1fb00214-2762-11ed-9071-8637ea33a6f9
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00369624
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-09-29
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00070946/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.4 Dostawy mrożonek
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00324343/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: DKw.2232.4.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy mrożonek do Ośrodka Doskonalenia Kadr Służby Więziennej w Olszanicy, w ilości i asortymencie podanym w załączniku nr 4 do SWZ (szczegółowy opis przedmiotu zamówienia) oraz w załączniku nr 1 do SWZ (formularz ofertowy).
1. CPV 15331170-9 Brokuły mrożone. opakowanie jednostkowe do 5 kg. Produkt głęboko mrożony. Termin przydatności do spożycia min. 30 dni od daty dostawy do magazynu. W ilości 235 kg.
2. CPV 15331170-9 Brukselka mrożona. Kapusta brukselka 100%. Opakowanie do 5 kg. Produkt głęboko mrożony. Termin przydatności do spożycia min. 30 dni od daty dostawy do magazynu. W ilości 120 kg.
3. CPV 15331170-9 Groszek zielony mrożony. Groszek cały, bez uszkodzeń, bez obcego smaku i zapachu, bez skaz, wolny od zlepieńców. Opakowanie jedn. do 5 kg. Termin przydatności do spożycia min. 30 dni od daty dostawy do magazynu. W ilości 90 kg.
4. CPV 15331170-9 Kalafior mrożony. Produkt głęboko mrożony. Opakowanie jedn. do 5 kg. Termin przydatności do spożycia min. 30 dni od daty dostawy do magazynu. W ilości 235 kg.
5. CPV 15331170-9 Fasolka szparagowa mrożona. Fasola szparagowa cięta. Produkt głęboko mrożony. Opakowanie jedn. do 5 kg. Termin przydatności do spożycia min. 30 dni od daty dostawy do magazynu. W ilości 175 kg.
6. CPV 15331170-9 Szpinak mrożony rozdrobniony. Opakowanie jedn. do 5 kg. Termin przydatności do spożycia min. 30 dni od daty dostawy do magazynu. W ilości 30 kg.
7. CPV 15331170-9 Marchew - mini mrożona. Opakowanie jedn. do 5 kg. Termin przydatności do spożycia min. 30 dni od daty dostawy do magazynu. W ilości 175 kg.
8. CPV 15331170-9 Marchew kostka mrożona. Kostka marchwi, bez uszkodzeń, bez obcego smaku i zapachu, bez skaz, wolna od zlepieńców. Opakowanie jedn. do 5 kg. Termin przydatności do spożycia min. 30 dni od daty dostawy do magazynu. W ilości 120 kg.
9. CPV 15331170-9 Włoszczyzna mrożona. Warzywa paski min. 3 składniki (np. marchew, seler, pietruszka, por). Opakowanie jedn. do 5 kg. Termin przydatności do spożycia min. 30 dni od daty dostawy do magazynu. W ilości 350 kg.
10. CPV 15331170-9 Mieszanka warzywna mrożona, min. 5 składników (np. marchew, kalafior, fasola szparag. pietruszka, seler, cebula, groch zielony). Opakowanie jedn. do 5 kg. Termin przydatności do spożycia min. 30 dni od daty dostawy do magazynu. W ilości 120 kg.
11. CPV 15896000-5 Mieszanka owocowa kompotowa mrożona. Produkt naturalny głęboko mrożony. Skład: różne owoce, (nie mniej niż cztery rodzaje owoców). Opakowanie jednostkowe do 10 kg. Termin przydatności do spożycia min. niż 30 dni od daty dostawy do magazynu. W ilości 410 kg.
12. CPV 15331135-2 Borowik mrożony. Grzyby bez obcych smaków i zapachów, bez skaz, zanieczyszczeń, uszkodzeń mechanicznych. Opakowanie jednostkowe do 5 kg. Termin przydatności do spożycia min. 30 dni od daty dostawy do magazynu. W ilości 90 kg.
13. CPV 03222313-0 Truskawka mrożona. Owoce bez szypułek, całe, czyste, bez zlepień. Produkt głęboko mrożony, opakowanie do 5 kg. Termin przydatności do spożycia nie krótszy niż 30 dni od daty dostawy do magazynu. W ilości 60 kg.
14. CPV 03222310-9 Borówka mrożona. Owoce całe, czyste, bez zlepień. Produkt głęboko mrożony, opakowanie jedn. do 5 kg. Termin przydatności do spożycia nie krótszy niż 30 dni od daty dostawy do magazynu. W ilości 60 kg.
15. CPV 15220000-6 Filet z dorsza mrożony SHP. Filety z dorsza bez skóry, Shatterpack. bez obcych zanieczyszczeń, po rozmrożeniu maksymalny ubytek masy nie więcej niż 5%, barwa mięsa charakterystyczna dla danego gatunku. Produkt głęboko mrożony. Opakowanie: kartony do 10 kg. Termin przydatności do spożycia nie krótszy niż 30 dni od daty dostawy do magazynu. W ilości 235 kg.
4.5.3.) Główny kod CPV: 15330000-0 - Przetworzone owoce i warzywa
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 22991,30 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 23634,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 22991,30 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Widan Polska Sp. z o. o., Spółka komandytowa
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 021860918
7.3.3) Ulica: ul. Jasińskiego 32E
7.3.4) Miejscowość: Przemyśl
7.3.5) Kod pocztowy: 37-700
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
WIDAN POLSKA SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
jakie przetargi wygrała firma
WIDAN POLSKA SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-09-16
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 22991,30 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2022-10-01 do 2023-04-30INNE PRZETARGI OLSZANICA
więcej: przetargi OLSZANICA »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- SUKCESYWNE DOSTAWY ARTYKUŁÓW SPOŻYWCZYCH DLA DOMU POMOCY SPOŁECZNEJ W RESKU W OKRESIE 01.01.2025 - 31.12.2025
- Zakup i sukcesywna dostawa żywności na potrzeby Publicznego Przedszkola nr 18 im. Kubusia Puchatka w Pile w okresie od 2.01.2025 r. do 31.12.2025 r.
- Zakup i sukcesywna dostawa żywności na potrzeby Zespołu Żłobków w Pile w okresie od 2.01.2025 r. do 31.12.2025 r.
- Zakup i sukcesywna dostawa żywności na potrzeby Publicznego Przedszkola nr 15 w Pile w okresie od 2.01.2025 r. do 31.12.2025 r.
- Zakup i sukcesywna dostawa żywności na potrzeby Publicznego Przedszkola nr 6 im. Jasia i Małgosi w Pile w okresie od 2.01.2025 r. do 31.12.2025 r.
- Zakup i sukcesywna dostawa żywności na potrzeby Publicznego Przedszkola nr 14 im. Wróbelka Elemelka w Pile w okresie od 2.01.2025 r. do 31.12.2025 r.
więcej: Przetworzone owoce i warzywa »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.