Ogłoszenie z dnia 2024-06-17
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00347191/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-05-31
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Przebudowa toalet szkolnych w budynku Szkoły Podstawowej nr 2 w Leżajsku przy ul. Mickiewicza 51”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzi podmiot, któremu powierzono przeprowadzenie postępowania1.2.) Nazwa zamawiającego: MIASTO LEŻAJSK
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 690581703
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Rynek 1
1.5.2.) Miejscowość: Leżajsk
1.5.3.) Kod pocztowy: 37-300
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL824 - Tarnobrzeski
1.5.7.) Numer telefonu: 17 24 27 333
1.5.8.) Numer faksu: 17 24 27 333
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@miastolezajsk.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.miastolezajsk.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-ab696d26-1f37-11ef-87ba-8eb060fd7bb81.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Przebudowa toalet szkolnych w budynku Szkoły Podstawowej nr 2 w Leżajsku przy ul. Mickiewicza 51”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ab696d26-1f37-11ef-87ba-8eb060fd7bb8
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00369645
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-06-17
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00046047/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.2 PRZEBUDOWA TOALET SZKOLNYCH W BUDYNKU SZKOŁY PODSTAWOWEJ NR 2 W LEŻAJSKU PRZY UL. MICKIEWICZA 51
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00347191
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.1.1.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 259894,49 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest „Przebudowa toalet szkolnych w budynku Szkoły Podstawowej nr 2 w Leżajsku przy ul. Mickiewicza 51”
2. Zakres prac obejmuje:
Remont 4 toalet szkolnych obejmujący 2 wspólne pomieszczenia sanitarne dla chłopców i 2 dla dziewcząt (2 na parterze, 2 na pierwszym piętrze) w zakresie:
- demontaż urządzeń, armatury stolarki drzwiowej, okładziny ściennej i posadzkowej
- rozbiórka ścianek działowych
- naprawa i uzupełnienie ścian, przygotowanie podłoża
- remont instalacji wod-kan, elektrycznej
- wykonanie nowych ścianek działowych
- wykonanie okładzin ściennych i posadzkowych z płytek ceramicznych (ok. 373 m2)
- wykonanie ścianek działowych do kabin z płyt HPL (ok. 75 m2)
- montaż armatury sanitarnej
- prace wykończeniowe budowlano-instalacyjne
Opisany zakres robót nie wprowadza żadnych barier dostępności dla osób niepełnosprawnych oraz jest zaprojektowany z przeznaczeniem dla wszystkich użytkowników.
Całość prac jest podzielona na dwa etapy:
Etap 1 - wykonanie 2 toalet (1 toalety dla chłopców, 1 toalety dla dziewczyn)
Etap 2 - wykonanie pozostałych 2 toalet
Ze względu na fakt, iż obiekt szkoły od 01.09.24 r. będzie użytkowany zamawiający wymaga wykonania prac w sposób zapewniający możliwość prowadzenia zajęć dydaktycznych z możliwie najmniejszymi utrudnieniami.
Od 1.09.2024 r. Zamawiający w dni robocze wymaga aby roboty były wykonywane po godz. 13:00 oraz bez limitu godzinowego w dni wolne od zajęć dydaktycznych.
3. Zamawiający zaleca, przed złożeniem oferty odbycie wizji lokalnej
4. Szczegółowy zakres oraz warunki wykonania robót określa formularz cenowy zawierający przedmiary robót, który stanowi załącznik nr 2 oraz wzór umowy – załącznik nr 7
5. Wykonawca przekaże Zamawiającemu po zakończeniu robót certyfikaty i deklaracje zgodności na wbudowane materiały.
6. Materiały budowlane stosowane do wykonywania przedmiotu zamówienia muszą spełniać wymogi art. 10 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo Budowlane.
7. Minimalny zakres realizacji przedmiotu zamówienia wynosi 90%.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45111300-1 - Roboty rozbiórkowe
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Złożona oferta przewyższa kwotę jaką Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. Zamawiający nie może zwiększyć tej kwoty do ceny najkorzystniejszej oferty.SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 391633,77 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 391633,77 PLN
INNE PRZETARGI Z LEŻAJSKA
- Sukcesywna dostawa produktów żywnościowych dla Zespołu Szkół Technicznych w Leżajsku
- Dostawa produktów nabiałowych
- Dostawa mięsa i wędlin
- Dostawa produktów spożywczych
- "Sukcesywna dostawa warzyw, owoców, jaj oraz ziemniaków w 2025 roku dla oświatowych jednostek organizacyjnych Gminy Miasto Leżajsk"
- SUKCESYWNA DOSTAWA PRODUKTÓW ŻYWNOŚCIOWYCH DLA SPECJALNEGO OŚRODKA SZKOLNO - WYCHOWAWCZEGO W LEŻAJSKU OD 01.01.2025 R. DO 30.06.2025 R. Z PODZIAŁEM NA CZĘŚCI
więcej: przetargi w Leżajsku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont lokalu zlokalizowanego przy ul. Armii Krajowej 29/5 w Goleniowie z przeznaczeniem na mieszkanie treningowe
- "Podłączenie wykonanej instalacji fotowoltaicznej do budynku Szkoły Podstawowej w Stróży "budynek stary " ul. Akacjowa 2A, 23-206 Stróża Kolonia, Dz. 175/4 (.....)"
- "Instalacja OZE i poprawa efektywności energetycznej wraz z przebudową zaplecza technicznego Zarządu Dróg Powiatowych w Słupsku" - II postępowanie
- Rozbudowa systemu wentylacji i klimatyzacji Ambulatorium Chemioterapii
- Wykonywanie usług elektrycznych na nieruchomościach zarządzanych przez ZGM - Pabianice
- "Przebudowa budynku służby celno-skarbowej w Lubieszynie ze zmianą sposobu użytkowania na budynek oświatowo-administracyjny" - w formule zaprojektuj i wybuduj
więcej: Roboty rozbiórkowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.