Ogłoszenie z dnia 2024-06-17
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00274274/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-04-05
- 2024/BZP 00296115/01 - Modyfikacja z dnia 2024-04-22
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa lub modernizacja infrastruktury edukacyjnej na terenie gminy Lubień
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Lubień
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 491892370
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Lubień 50
1.5.2.) Miejscowość: Lubień
1.5.3.) Kod pocztowy: 32-433
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL214 - Krakowski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@lubien.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.malopolska.pl/uglubien,m,333084,2020.html
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-7e102748-f338-11ee-b016-82aaee56c84c1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Budowa lub modernizacja infrastruktury edukacyjnej na terenie gminy Lubień2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-7e102748-f338-11ee-b016-82aaee56c84c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00369659
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-06-17
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00040405/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.2 Budowa lub modernizacja infrastruktury edukacyjnej na terenie gminy Lubień
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00274274
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: IGK.ZP.271.5.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 7428387,83 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
I część zamówienia -„Budowa Przedszkola w miejscowości Tenczyn”.
Inwestycja objęta zamówieniem obejmuje budowę budynku przedszkola wraz z instalacjami wewnętrznymi: gazową, wod.-kan., c.o. wentylacją mechaniczną, klimatyzacją, elektryczną, instalacjami zewnętrznymi: kanalizacji opadowej, kanalizacji sanitarnej, elektrycznymi oświetlenia terenu przyłączem wod.-kan. gaz, budową komunikacji wewnętrznej wraz z miejscami postojowymi, budową i przebudową zjazdu z drogi wewnętrznej , budową zbiornika wraz ze studnią, rozbiórką budynku.
Zakres zamówienia składa się z następujących ogólnych założeń:
1. budowa budynku przedszkola jako obiektu dwukondygnacyjnego,
2. utwardzenie terenu w miejscach wskazanych na projektach zagospodarowania terenu,
3. budowę instalacji wewnętrznych oraz zewnętrznych.
Prace powyżej przedstawione jako ogólne ujęte szczegółowo zostały na projekcie architektoniczno-budowlanym oraz pozostałych załącznikach udostępnionych dla zamówienia. Dokumentacja obejmująca budowę budynku przedszkola wraz z żłobkiem oraz elementami uzupełniającymi.
Budowa budynku zlokalizowana jest na działce zainwestowanej budynkiem gospodarczym, parterowym, który przeznacza się do rozbiórki wraz z infrastrukturą oraz utwardzeniami terenu w postaci tłucznia i płyt betonowych. Projektowany budynek będzie stanowił obiekt dwukondygnacyjny z dachem dwuspadowym. Inwestycja (teren inwestycji) obejmuje działkę nr ewid. 3440/27 oraz część działki nr ewid. 10499 w m. Tenczyn (powiat myślenicki, województwo Małopolskie). Projektowany budynek posiada wymiary zewnętrzne szer. 24,25 m x dł. 42,05 m, wysokość 11,94m, powierzchnia zabudowy 853,0m2 kubatura 7 577,54 m3 powierzchnia użytkowa 1 442,24m2. Budynek w poziomie parteru mieści w sobie 2 oddziały dla łącznie 46 dzieci wraz z sanitariatami i magazynami, szatnie dla dzieci, pomieszczenie socjalne, wc ogólnodostępne dostosowane dla osób niepełnosprawnych, pomieszczenie kotłowni, salę wielofunkcyjną (aulę), kuchnię ze stołówką i zapleczem, klatkę schodową oraz windę osobową. Na poziomie piętra znajduje się 6 oddziałów przeznaczonych dla łącznie 140 dzieci wraz z sanitariatami i magazynami. Poza oddziałami przedszkolnymi na poziomie piętra zlokalizowano pomieszczenia biurowe, pomieszczenie socjalne, gospodarcze i techniczne. Projektowane wewnętrzne odcinki instalacji na zewnątrz budynku stanowią nowe trasy z których odpowiednio zostanie zasilony nowy budynek. Zagospodarowanie terenu obejmuje wykonanie następujących przyłączy do projektowanego budynku: przyłącz elektroenergetyczny, przyłącz gazowy, przyłącz wodociągowy ze zbiornika zasilanego wodą ze studni głębinowej, przyłącz kanalizacji sanitarnej do biologiczno-mechanicznej oczyszczalni ścieków (objętej odrębnym opracowaniem) przyłącz kan. opadowej do kanału zrzutowego (objętego odrębnym opracowaniem). W ramach inwestycji planuje się wykonanie zbiornika na wodę do wewnętrznego gaszenia pożaru o pojemności 10m3 wraz ze studnią głębinową. Poza wskazanymi, w budynku projektowana jest instalacja wentylacji mechanicznej z rekuperacją oraz klimatyzacja. Kolorystyka budynku zgodnie z projektem elewacji, którą zaprojektowano jako wykończoną tynkiem cienkowarstwowym z elementami dekoracyjnymi (lamele) w układzie pionowym. Pokrycie dachu stanowi blacha płaska na rąbek oraz na fragmencie membrana z tworzywa sztucznego. Forma przyjętego budynku w rzucie jest prosta zbliżona do litery „H”. Wejście główne do budynku w ścianie północno – wschodniej, zadaszone zapewniające dostęp dla osób niepełnosprawnych. Inwestycja w zakresie zagospodarowania terenu zakłada również budowę kanalizacji opadowej, oświetlenia zewnętrznego, budowę monitoringu, a także wykonanie terenów utwardzonych spełniających funkcję dojścia i dojazdu do budynku z wyznaczeniem na wskazanym utwardzeniu drogi pożarowej wraz z miejscem do nawracania dla wozu bojowego oraz miejsc postojowych dla samochodów osobowych. Dojazd do budynku planowany jest poprzez istniejący zjazd z drogi wewnętrznej posiadającej włączenie komunikacyjne do drogi publicznej powiatowej. Droga wewnętrzna na terenie inwestycji zaznaczona na projekcie posiada parametry drogi pożarowej. Projektowane zagospodarowanie terenu stanowi budowę drogi dojazdowej wraz z wydzieleniem miejsc postojowych oraz utwardzenie terenu w zakresie dojść. Projektuje się również elementy uzupełniające zagospodarowanie terenu t.j. wydzielone miejsce na taras rekreacyjny z elementami małej architektury (ławki i kosze), a także ogrodzenie panelowe z bramami wjazdowymi oraz furtkami osobowymi. Szatę roślinną na terenie inwestycji projektuje się, jako zieleń niską w postaci trawy pielęgnowanej dywanowej oraz drzew ozdobnych i krzewów niskich.
Przedmiot zamówienia opisano szczegółowo w programie funkcjonalno-użytkowym (PFU).
4.5.3.) Główny kod CPV: 45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45112710-5 - Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg
45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni
45262300-4 - Betonowanie
45261210-9 - Wykonywanie pokryć dachowych
45260000-7 - Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistycze
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
45432111-5 - Kładzenie wykładzin elastycznych
45421146-9 - Instalowanie sufitów podwieszanych
45443000-4 - Roboty elewacyjne
43325000-7 - Wyposażenie parków i placów zabaw
45342000-6 - Wznoszenie ogrodzeń
45232460-4 - Roboty sanitarne
4.5.5.) Wartość części: 8794500,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
II część zamówienia –„Budowa oczyszczalni ścieków wraz z odcinkiem sieci kanalizacji sanitarnej oraz przebudową wewnętrznej instalacji kanalizacyjnej dla szkoły podstawowej i przedszkola w m. Tenczyn”.
Przedmiot zamówienia obejmuje min. :
- roboty przygotowawcze i ziemne
- roboty ziemne zmechanizowane
- roboty w zakresie budowy kanalizacji
- wykonie/ montaż oczyszczalni ścieków
- wykonie wylotu do wód powierzchniowych
- wykonanie robót hydrotechnicznych – umocnienie z narzutu kamiennego wylotu
- wykonanie instalacji elektrycznej zaliczkowej zasilającej oczyszczalnie .
4.5.3.) Główny kod CPV: 45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45232410-9 - Roboty w zakresie kanalizacji ściekowej
45232421-9 - Roboty w zakresie oczyszczania ścieków
45332400-7 - Roboty instalacyjne w zakresie urządzeń sanitarnych
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45317100-3 - Instalowanie elektrycznych urządzeń pompowych
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
45243300-5 - Roboty budowlane w zakresie opaski brzegowej
45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg
45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg
4.5.5.) Wartość części: 342417,03 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 12
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 12
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 8794500,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 19420000,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 8794500,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ANDRZEJ ZAJĄC G.B. FIRMA BUDOWLANA
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7351331045
7.3.3) Ulica: ul. Poniatowskiego 184B
7.3.4) Miejscowość: Rabka-Zdrój
7.3.5) Kod pocztowy: 34-700
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ANDRZEJ ZAJĄC G.B. FIRMA BUDOWLANA
jakie przetargi wygrała firma
ANDRZEJ ZAJĄC G.B. FIRMA BUDOWLANA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-06-07
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 8794500,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 18 miesiące
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 342417,03 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 574198,55 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 342417,03 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: TATRY-INWEST SP.ZO.O. SP.K
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 369265474
7.3.3) Ulica: BOCIANA 22A
7.3.4) Miejscowość: Kraków
7.3.5) Kod pocztowy: 31-231
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-06-07
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 342417,03 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 18 miesiące
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Poprawa efektywności energetycznej Gminnego Centrum Kultury w Polichnie
- Letnie utrzymanie dróg i chodników na terenie miasta Lędziny w 2025r.
- Przebudowa drogi powiatowej nr 1653T Korytnica - Wierzbica - Kije odc. Wierzbica - Kije
- Opracowanie dokumentacji projektowej oraz wykonanie robót budowlanych w technologii modułowej dla budowy Centrum Aktywności na os. Jagiellońskim w Krakowie
- Dostawa i montaż systemów fotowoltaicznych na obiektach sportowych MCSiR w Nowym Targu - realizacja projektu Sportowa Polska 2022.
- Odbudowa ziemnego stawu o powierzchni 2880 m2 w miejscowości Szczytniki Czerniejewskie, gm. Czerniejewo
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.