Ogłoszenie z dnia 2024-06-17
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00264718/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-03-28
- 2024/BZP 00279317/01 - Modyfikacja z dnia 2024-04-10
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Zielona Oaza w Śródmieściu
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: KOMUNALNY ZAKŁAD GOSPODARKI MIESZKANIOWEJ W KATOWICACH
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 241031620
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Michała Grażyńskiego 5
1.5.2.) Miejscowość: Katowice
1.5.3.) Kod pocztowy: 40-126
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22A - Katowicki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@kzgm.katowice.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.kzgm.katowice.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/kzgm_katowice1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Budownictwo i obiekty komunalne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zielona Oaza w Śródmieściu2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-162f1d25-ecc6-11ee-b4e0-4ac387c144e3
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00369734
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-06-17
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00037464/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.26 Zielona oaza w Śródmieściu
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00264718
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: NZ.231.025.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane i prace polegające na zagospodarowaniu zielenią terenu nieruchomości położonych przy ul. Gawliny 1-3-5, ul. Kubiny 7-9, ul. Kominka 1-3, ul. Lisieckiego 8-12, 14-18 (działka nr 26/2, karta mapy nr 32, obręb Śródmieście -Załęże) w Katowicach realizowane w następujących zakresach:
1) zakres I:
a) prace rozbiórkowe polegające na rozbiórce istniejącej nawierzchni asfaltowej boiska oraz likwidacji ścieżek szutrowych wraz z utylizacją,
b) wywiezienie gruzu spryzmowanego samochodami skrzyniowymi wraz z utylizacją,
c) wykonanie korytowania pod planowane nawierzchnie,
d) wykonanie chodnika i placu,
e) budowa ścieżki z nawierzchni naturalnej mineralnej, przepuszczalnej,
f) zakup i montaż lamp solarnych nawierzchniowych (2 szt.),
g) zakup i montaż koszy na śmieci (2 szt.),
h) zakup i montaż hotelu dla owadów (4 szt.),
i) zakup i montaż budki lęgowej dla ptaków (2 szt.),
j) przeniesienie donic z zielenią – odstawienie w trakcie robót/prac i ponowne ustawienie zgodnie z projektem (4szt.);
2) zakres II:
a) przemieszczenie spycharkami mas ziemnych na odległość do 10-20 m,
b) dowóz warstwy urodzajnej ziemi,
c) uprawa mechaniczna i ręczna gruntu,
d) rozścielenie ziemi urodzajnej pod projektowane rabaty ,
e) wykonanie obrzeża trawnikowego typu ekobord,
f) wykonanie nasadzeń krzewów, bylin i roślin cebulowych wraz z zaprawą dołów,
g) ściółkowanie roślin korą lub zrębkami drzewnymi,
h) zakładanie trawników z siewu,
i) pielęgnacja zieleni do skutecznego odbioru wykonanych prac.
2. Zamówienie jest zadaniem z Budżetu Obywatelskiego 2022 (zadanie LI/11/IX) pod nazwą „Zielona Oaza w Śródmieściu”, tj. wykonanie skweru położonego przy ul. Gawliny 1-3-5, ul. Kubiny 7-9, ul. Kominka 1-3, ul. Lisieckiego 8-12, 14-18 w Katowicach.
3. Wyżej wymienione roboty/prace będą wykonywane na podstawie dokumentacji projektowej oraz STWiORB, stanowiących załącznik nr 4 do SWZ oraz przedmiarów robót stanowiących załącznik nr 5 do SWZ, a także projektowanych postanowień umowy stanowiących załącznik nr 3 do SWZ.
UWAGA!
• Przedmiary w formacie ATH załączone są pomocniczo. W przypadku wystąpienia rozbieżności pomiędzy przedmiarami zamieszczonymi w formacie PDF, a przedmiarami w formacie ATH wiążące są zapisy przedmiaru robót zamieszczonego w formacie PDF.
• Plik o nazwie DWG Zielona Oaza w Śródmieściu jest plikiem programu AutoCAD i można go otworzyć np. za pomocą bezpłatnej przeglądarki internetowej Autodesk Viewer.
4. Wszelkie obowiązki Wykonawcy i Zamawiającego oraz warunki realizacji przedmiotu zamówienia, sposób rozliczania zawierają projektowane postanowienia umowy stanowiące załącznik nr 3 do SWZ.
5. Informacje istotne dla organizacji robót:
UWAGA! Dostęp do terenu będzie możliwy przez sąsiednie działki.
1) Otrzymano zgodę na przejazd przez działkę nr 23, 25, 26/1 karta mapy nr 32, obręb Śródmieście – Załęże na warunkach ujętych w:
• Piśmie przesłanym przez Katowickie Towarzystwo Budownictwa Społecznego Sp. z o.o. nr 20200/KUBINY-9/PŁ/D-ZN/2023 z dnia 17.08.2023 r.
• Projekcie umowy na czasowe zajęcie terenu zawartą pomiędzy Spółdzielnią Mieszkaniową Górnik w Katowicach a Komunalnym Zakładem Gospodarki Mieszkaniowej w Katowicach.
• Pismem przesłanym przez ADM ZN Sp. z o. o. Oddział Katowice, nr l.dz.ADMZN/Odz/MCH/796/2023 z dnia 31.08.2023 r.
2) Z układem terenu można zapoznać się w każdym czasie. Teren jest otwarty.
6. Parametry równoważności:
1) Jeżeli dokumentacja projektowa wraz ze STWiORB lub przedmiary robót wskazywałyby w odniesieniu do niektórych materiałów i urządzeń patenty lub pochodzenie, źródła lub szczególny proces, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego Wykonawcę, znaki towarowe lub pochodzenie lub nastąpiło wskazanie norm, europejskich ocen technicznych, wspólnych specyfikacji technicznych lub innych odniesień, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 lub ust. 3 ustawy Zamawiający zgodnie z art. 99 ust. 4 i 5 ustawy dopuszcza składanie „produktów” równoważnych lub zgodnie z art. 101 ust. 4 ustawy zaoferowanie rozwiązań „równoważnych” w stosunku do wskazanych w dokumentacji pod warunkiem, że zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w dokumentacji oraz będą zgodne pod względem:
a) gabarytów i konstrukcji (wielkość, rodzaj, właściwości fizyczne, liczba elementów składowych),
b) charakteru użytkowego (tożsamość funkcji),
c) charakterystyki materiałowej (rodzaj i jakość materiałów),
d) parametrów technicznych (wytrzymałość, trwałość, dane techniczne, dane hydrauliczne, charakterystyki liniowe, konstrukcja),
e) parametrów bezpieczeństwa użytkowania.
Wszelkie „produkty” pochodzące od konkretnych producentów określają minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe, jakim muszą odpowiadać towary, by spełnić wymagania stawiane przez zamawiającego i stanowią wyłącznie wzorzec jakościowy przedmiotu zamówienia. Poprzez zapis minimalnych wymagań parametrów jakościowych zamawiający rozumie wymagania towarów zawarte w ogólnie dostępnych źródłach, katalogach, stronach internetowych producentów. Operowanie przykładowymi nazwami producenta ma jedynie na celu doprecyzowanie poziomu oczekiwań zamawiającego w stosunku do określonego rozwiązania. Tak, więc posługiwanie się nazwami producentów/produktów/ ma wyłącznie charakter przykładowy. W takiej sytuacji zamawiający wymaga złożenia stosownych dokumentów, uwiarygodniających te materiały lub urządzenia. Będą one podlegały ocenie w trakcie badania oferty.
2) Tam, gdzie w dokumentacji projektowej wraz ze STWiORB lub przedmiarach robót przedmiot zamówienia został opisany za pomocą wymagań dotyczących wydajności lub funkcjonalności, norm, ocen technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 oraz ust. 3 ustawy zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. W takiej sytuacji zamawiający wymaga złożenia stosownych dokumentów, uwiarygodniających te materiały lub urządzenia. Będą one podlegały ocenie w trakcie badania oferty.
7. Przedmiotowe środki dowodowe. W przypadku zastosowania materiałów, urządzeń, wyrobów lub rozwiązań równoważnych, Wykonawca zobowiązany jest do ich wskazania w ofercie oraz do złożenia wraz z ofertą kart technicznych lub innych dokumentów potwierdzających, że oferowane rozwiązania równoważne spełniają wymagania Zamawiającego opisane w przedmiocie zamówienia. Jeżeli Wykonawca nie złoży ww. dokumentów lub złożone dokumenty będą niekompletne (nie potwierdzając w ten sposób równoważności oferty w zakresie opisanym w opisie przedmiotu zamówienia, Zamawiający nie będzie wzywał do ich złożenia/uzupełnienia).
8. Wymagany przez Zamawiającego okres gwarancji na wykonane roboty budowlane, prace zagospodarowania zielenią terenu oraz dostarczone i zamontowane materiały i urządzenia został określony w § 17 projektowanych postanowień umowy (zał. 3 do SWZ);
9. Wymóg zatrudnienia na podstawie umowy o pracę (aspekty społeczne): Wymagania zamawiającego w zakresie zatrudnienia na podstawie umowy o pracę zawarte są w § 91 ust. 1 projektowanych postanowień umowy (Załącznik nr 3 do SWZ).
10. Wymóg spełniania wymagań określonych przez przepisy ustawy z dnia 11 stycznia 2018 r. o elektromobilności i paliwach alternatywnych (Dz. U. 2022 poz. 1083 z późn. zm.) został określony w § 9 projektowanych postanowień umowy (Załącznik nr 3 do SWZ).
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45262300-4 - Betonowanie
45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania
45316100-6 - Instalowanie urządzeń oświetlenia zewnętrznego
45112710-5 - Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 7
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 170592,77 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 453616,66 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 170592,77 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Agro-Mar MT sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 6351860263
7.3.3) Ulica: ul. Jagodowa 22a
7.3.4) Miejscowość: Mikołów
7.3.5) Kod pocztowy: 43-190
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-05-29
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 170592,77 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z KATOWIC
- Wybór Wykonawców realizujących fora międzysektorowe z zakresu ekonomii społecznej w ramach projektu pn. Koordynacja działań w zakresie polityki społecznej - ROPS WSL
- ZP/33/24 Dostawy narzędzi jedno i wielorazowego użytku wraz z akcesoriami
- USŁUGA KOMPLEKSOWEGO SPRZĄTANIA SIEDZIBY NOSPR
- APARAT DO ZNIECZULANIA DLA POTRZEB BLOKU OPERACYJNEGO ODDZIAŁU CHIRURGII SZCZĘKOWO- TWARZOWEJ
- Dostawa profilografometru
- Świadczenie usług cateringowych dla GIG-PIB
więcej: przetargi w Katowicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa budynku tlenowni do obsługi sieci instalacji tlenowej dla potrzeb Specjalistycznego Szpitala im. dra Alfreda Sokołowskiego w Wałbrzychu, dz. nr 4/2, obręb nr 13 Piaskowa Góra
- Budowa kanalizacji w miejscowości Bojszów przy ul. Dąbrówki wraz z rozbudową oczyszczalni ścieków - Uporządkowanie gospodarki ściekowej na terenie Gminy Rudziniec
- Modernizacja oraz termomodernizacja budynków użyteczności publicznej na terenie Gminy Poświętne
- Modernizacja drogi - ulicy Tłustomostkiej w Pietrowicach Wielkich
- Remont pomieszczeń piwnicznych oraz stropu pod parkingiem oraz dostosowanie instalacji wewnętrznej centralnego ogrzewania dla nowego węzła cieplnego w Miejskiej Przychodni Specjalistycznej w Toruniu
- Realizacja zadania inwestycyjnego pn. "Budowa ul. Widnej w Wołominie".
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.