Ogłoszenie z dnia 2024-06-17
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00231068/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-03-05
- 2024/BZP 00249363/01 - Modyfikacja z dnia 2024-03-18
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
POPRAWA BRD NA PRZEJŚCIACH DLA PIESZYCH NA DK O/ZG:
1: DK 22 KOSTRZYN, SŁOŃSK; DK 31 KOSTRZYN,
2: DK 22 KARKOSZÓW, M. KRZESZYCE, LICHEŃ,
3: DK 22 KRZESZYCE, KRASNOŁĘG
4: DK 92 ŚWIEBODZIN, TRZCIEL
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Zielonej Górze
1.3.) Oddział zamawiającego: Oddział w Zielonej Górze
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 01751157500090
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Bohaterów Westerplatte, 31
1.5.2.) Miejscowość: Zielona Góra
1.5.3.) Kod pocztowy: 65-950
1.5.4.) Województwo: lubuskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL432 - Zielonogórski
1.5.7.) Numer telefonu: 68 327 10 68
1.5.8.) Numer faksu: 68 325 34 68
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat_zga@gddkia.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.gddkia.gov.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://gddkia.eb2b.com.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
zarządzanie drogami krajowymi
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
POPRAWA BRD NA PRZEJŚCIACH DLA PIESZYCH NA DK O/ZG:1: DK 22 KOSTRZYN, SŁOŃSK; DK 31 KOSTRZYN,
2: DK 22 KARKOSZÓW, M. KRZESZYCE, LICHEŃ,
3: DK 22 KRZESZYCE, KRASNOŁĘG
4: DK 92 ŚWIEBODZIN, TRZCIEL
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-55a52786-da11-11ee-8305-7e4937eb936d
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00369737
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-06-17
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00224643/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.2 Poprawa BRD na przejściach dla pieszych na dr. kraj. O/Zielona Góra. Części: 1-DK22-Kostrzyn, itd., DK31: Kostrzyn. 2-DK22-Karkoszów, itd. 3-DK22-Krzeszyce, itd. 4-DK92-Świebodzin, itd.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: O/ZG.D-3.2411.2.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 2376175,75 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część nr 1: Poprawa BRD na przejściach dla pieszych na DK 22 w m. Kostrzyn nad Odrą i m. Słońsk oraz na DK 31 w Kostrzyn nad Odrą (zadanie 2)W zakresie zamówienia:
1. Poprawa BRD na przejściach dla pieszych na DK 22 w m. Kostrzyn nad Odrą
a) w km 0+534 obejmuje budowę:
dedykowanego oświetlenia przejścia dla pieszych w ciągu drogi głównej DK22
ul. Graniczna (2 lampy)
b) w obrębie skrzyżowania (w km 0+699, 0+687) obejmuje budowę:
• w km 0+699
dedykowanego oświetlenia przejścia dla pieszych w ciągu drogi głównej DK22
ul. Graniczna (2 lampy)
• w km 0+687
dedykowanego oświetlenia przejścia dla pieszych, wlot drogi podporządkowanej, strona prawa (2 lampy)
c) w km 0+948 obejmuje budowę:
dedykowanego oświetlenia przejścia dla pieszych w ciągu drogi głównej DK22
ul. Graniczna (2 lampy)
budowę stref oczekiwania przed przejściem dla pieszych
2. Poprawa BRD na przejściach dla pieszych na DK 22 w m. Słońsk
a) w obrębie skrzyżowania (w km 14+076, 14+091) obejmuje budowę:
• w km 14+076
dedykowanego oświetlenia przejścia dla pieszych wlot drogi podporządkowanej ul. Matejki (2 lampy)
• w km 14+091
dedykowanego oświetlenia przejścia dla pieszych, w ciągu drogi głównej DK22 ul. 3 Lutego (2 lampy)
b) w obrębie skrzyżowania (w km 14+320, 14+333, 14+350) obejmuje budowę:
• w km 14+320
dedykowanego oświetlenia przejścia dla pieszych wlot drogi podporządkowanej ul. 3 Maja (2 lampy)
• w km 14+333
dedykowanego oświetlenia przejścia dla pieszych wlot drogi podporządkowanej ul. Lipowa (2 lampy)
• w km 14+350
dedykowanego oświetlenia przejścia dla pieszych, w ciągu drogi głównej DK22 (2 lampy)
c) w obrębie skrzyżowania (w km 14+571, 14+600, 14+600, 14+620, 14+630) obejmuje budowę:
• w km 14+571
dedykowanego oświetlenia przejścia dla pieszych w ciągu drogi głównej DK22 (2 lampy)
• w km 14+600
dedykowanego oświetlenia przejścia dla pieszych wlot drogi podporządkowanej ul. Słoneczna (2 lampy)
• w km 14+600
dedykowanego oświetlenia przejścia dla pieszych wlot drogi podporządkowanej ul. Władysława Sikorskiego (2 lampy)
• w km 14+620
dedykowanego oświetlenia przejścia dla pieszych wlot drogi podporządkowanej ul. Puszkina (2 lampy)
• w km 14+630
dedykowanego oświetlenia przejścia dla pieszych, w ciągu drogi głównej DK22 (2 lampy)
d) w obrębie skrzyżowania (w km 0+052, 0+065) obejmuje budowę:
• w km 0+052
dedykowanego oświetlenia przejścia dla pieszych wlot drogi podporządkowanej ul. Winna (2 lampy)
• w km 0+065
dedykowanego oświetlenia przejścia dla pieszych, w ciągu drogi głównej DK22b ul. 3 Lutego (2 lampy)
e) w km 0+184
dedykowanego oświetlenia przejścia dla pieszych wlot drogi podporządkowanej ul. 3 Lutego 1962 (2 lampy)
f) w km 0+229
dedykowanego oświetlenia przejścia dla pieszych w ciągu drogi głównej DK22b ul. 3 Lutego (2 lampy)
g) w km 1+141
dedykowanego oświetlenia przejścia dla pieszych w ciągu drogi głównej DK22b ul. 3 Lutego (2 lampy)
strefy przejściowej przed i za przejściem w ciągu drogi głównej DK22b (6 lamp)
3. Poprawa BRD na przejściach dla pieszych na DK31 w m. Kostrzyn nad Odrą
a) w km 105+480 obejmuje budowę:
dedykowanego oświetlenia przejścia dla pieszych wlot drogi podporządkowanej ul. Prosta (2 lampy)
b) w km 106+363 obejmuje budowę:
dedykowanego oświetlenia przejścia dla pieszych w ciągu drogi głównej DK31
ul. Sikorskiego (2 lampy)
c) w km 106+449 obejmuje budowę:
dedykowanego oświetlenia przejścia dla pieszych w ciągu drogi głównej DK31
ul. Sikorskiego (2 lampy)
4.5.3.) Główny kod CPV: 45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
45233261-6 - Roboty budowlane w zakresie przejść dla pieszych
45233294-6 - Instalowanie sygnalizacji drogowej
4.5.5.) Wartość części: 1030715,75 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część nr 2: Poprawa BRD na przejściach dla pieszych na DK 22 w m. Karkoszów, m. Krzeszyce (zadanie 2) i m. LicheńW zakresie zamówienia:
1. Poprawa BRD na przejściu dla pieszych na DK 22 w m. Karkoszów
• w km 27+208 obejmuje budowę:
dedykowanego oświetlenia przejścia dla pieszych w ciągu drogi głównej (2 lampy)
oświetlenia odcinków przejściowych przed i za przejściem dla pieszych (6 lamp)
2. Poprawa BRD na przejściach dla pieszych na DK 22 w m. Krzeszyce
a) w km 28+323 obejmuje budowę:
dedykowanego oświetlenia przejścia dla pieszych w ciągu drogi głównej ul. Słoneczna (2 lampy)
b) w km 28+837 obejmuje budowę:
dedykowanego oświetlenia przejścia dla pieszych w ciągu drogi głównej ul. Słoneczna – przy zjeździe do kościoła (2 lampy)
c) w obrębie skrzyżowania (w km 29+036, 29+052) obejmuje budowę:
• w km 29+036
dedykowanego oświetlenia przejścia dla pieszych w ciągu drogi głównej ul. Słoneczna (2 lampy)
• w km 29+052
dedykowanego oświetlenia przejścia dla pieszych wlot drogi podporządkowanej ul. Ogrodowa (2 lampy)
d) w obrębie skrzyżowania (w km 29+127, 29+160, 29+160, 29+212) obejmuje budowę:
• w km 29+127
dedykowanego oświetlenia przejścia dla pieszych w ciągu drogi głównej ul. Słoneczna (2 lampy)
• w km 29+160
dedykowanego oświetlenia przejścia dla pieszych wlot drogi podporządkowanej ul. Gorzowska (2 lampy)
• w km 29+160
dedykowanego oświetlenia przejścia dla pieszych wlot drogi podporządkowanej ul. Dworcowa (2 lampy)
• w km 29+212
dedykowanego oświetlenia przejścia dla pieszych w ciągu drogi głównej
ul. Skwierzyńska (2 lampy)
e) w km 29+282 obejmuje budowę:
dedykowanego oświetlenia przejścia dla pieszych w ciągu drogi głównej
ul. Skwierzyńska (2 lampy)
f) w km 29+690 obejmuje budowę:
dedykowanego oświetlenia przejścia dla pieszych w ciągu drogi głównej
ul. Skwierzyńska – przy OSP (2 lampy)
g) w obrębie skrzyżowania (w km 30+005, 30+037) obejmuje budowę:
• w km 30+005
dedykowanego oświetlenia przejścia dla pieszych wlot drogi podporządkowanej ul. Boczna (2 lampy)
• w km 30+037
dedykowanego oświetlenia przejścia dla pieszych w ciągu drogi głównej
ul. Skwierzyńska – przy placu zabaw (2 lampy)
h) w km 30+180
dedykowanego oświetlenia przejścia dla pieszych wlot drogi podporządkowanej ul. Nowa (2 lampy)
i) w km 30+636
dedykowanego oświetlenia przejścia dla pieszych w ciągu drogi głównej
ul. Skwierzyńska (2 lampy)
3. Poprawa BRD na przejściach dla pieszych na DK 22 w m. Licheń
a) w km 91+058 obejmuje budowę:
dedykowanego oświetlenia przejścia dla pieszych w ciągu drogi głównej (2 lampy)
b) w km 91+326 obejmuje budowę:
dedykowanego oświetlenia przejścia dla pieszych w ciągu drogi głównej (2 lampy)
4.5.3.) Główny kod CPV: 45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
45233261-6 - Roboty budowlane w zakresie przejść dla pieszych
45233294-6 - Instalowanie sygnalizacji drogowej
4.5.5.) Wartość części: 809866 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część nr 3: Poprawa BRD na przejściach dla pieszych na DK 22 w m. Krzeszyce (zadanie 3) i m. KrasnołęgW zakresie zamówienia:
1. Poprawa BRD na przejściach dla pieszych na DK 22 w m. Krzeszyce
w obrębie skrzyżowania (km 31+035, 31+065) obejmuje budowę:
• w km. 31+035 obejmuje budowę:
dedykowanego oświetlenia przejścia dla pieszych w ciągu drogi głównej DK22
(2 lampy)
oświetlenia odcinków przejściowych przed i za przejściem dla pieszych (6 lamp)
• w km 31+065 obejmuje budowę:
dedykowanego oświetlenia przejścia dla pieszych wlot drogi podporządkowanej (2 lampy)
2. Poprawa BRD na przejściach dla pieszych na DK 22 w m. Krasnołęg
• w km 33+425 obejmuje budowę:
dedykowanego oświetlenia przejścia dla pieszych w ciągu drogi głównej DK22
(2 lampy)
oświetlenia odcinków przejściowych przed i za przejściem dla pieszych (6 lamp)
4.5.3.) Główny kod CPV: 45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
45233261-6 - Roboty budowlane w zakresie przejść dla pieszych
45233294-6 - Instalowanie sygnalizacji drogowej
4.5.5.) Wartość części: 211586 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część nr 4: Poprawa BRD na przejściach dla pieszych na DK 92 w m. Świebodzin, TrzcielW zakresie zamówienia:
1. Poprawa BRD na przejściu dla pieszych na DK 92b w m. Świebodzin w km 48+978
- budowę oświetlenia dedykowanego na przejściu dla pieszych wraz z linią zasilającą w energię elektryczną (2 lampy), zgodnie z wydanymi warunkami przyłączeniowymi – w trakcie pozyskiwania,
- na skrzyżowaniu z ul. Młyńską budowa oświetlenia skrzyżowania (ok. 10 lamp), zgodnie z wydanymi warunkami przyłączeniowymi – w trakcie pozyskiwania,
2. Poprawa BRD na przejściu dla pieszych na DK 92b w m. Trzciel w km 76+345
- budowę oświetlenia dedykowanego na przejściu dla pieszych wraz z linią zasilającą w energię elektryczną (2 lampy), zgodnie z wydanymi warunkami przyłączeniowymi – w trakcie pozyskiwania,
- budowa oświetlenia stref przejściowych przed i za przejściem dla pieszych (6 lamp), zgodnie z wydanymi warunkami przyłączeniowymi – w trakcie pozyskiwania.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
45233261-6 - Roboty budowlane w zakresie przejść dla pieszych
45233294-6 - Instalowanie sygnalizacji drogowej
4.5.5.) Wartość części: 324008 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1057076,66 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2939700,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1057076,66 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Inqubator Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5272639026
7.3.3) Ulica: ul. Trębacka 4
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 00-074
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
branża drogowa, branża elektryczna - doświetlenie przejść dla pieszych
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-06-05
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1057076,66 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 7 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 883140,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2444010,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 883140,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Ductus Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6222394095
7.3.3) Ulica: ul. Chodkiewicza 3
7.3.4) Miejscowość: Ostrów Wlkp.
7.3.5) Kod pocztowy: 63-400
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-06-04
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 883140,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 7 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 256270,50 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 495690 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 256270,50 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Tioman Group Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8792050063
7.3.3) Ulica: Ostaszewo 57E
7.3.4) Miejscowość: Łysomice
7.3.5) Kod pocztowy: 87-148
7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
projekty elektryczne, obsługa geodezyjna, budowa linii kablowej
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-06-05
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 256270,50 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 7 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 238989 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 521126,40 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 238989,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Ductus Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6222394095
7.3.3) Ulica: ul. Chodkiewicza 3
7.3.4) Miejscowość: Ostrów Wlkp.
7.3.5) Kod pocztowy: 63-400
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-06-04
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 238989,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 7 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z ZIELONEJ GÓRY
- Dostawa i montaż regałów przejezdnych i stacjonarnych dla lokalizacji należącej do składnicy akt Lubuskiego Urzędu Celno-Skarbowego, ul. Kostrzyńska 14, Zielona Góra.
- Remont budynku magazynowego nr 3 zlokalizowanego na terenie Jednostki Wojskowej w Krośnie Odrzańskim
- Remont drogi wojewódzkiej nr 285 na odc. Sadzarzewice - Grabice
- Realizacja robót budowlanych w systemie "zaprojektuj i wybuduj" w ramach zadania pn.: "Adaptacja pomieszczeń w budynku E na potrzeby administracji Szpitala".
- Pełnienie funkcji koordynatora ds. szkoleń i wsparcia projektu pn.: "Lubuskie Szkolnictwo Zawodowe dla Nowoczesnego Rynku Pracy"
- NZ.261.38.2024 Sukcesywne dostawy sizerów, ekspanderów oraz implantów piersi
więcej: przetargi w Zielonej Górze »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Rozbudowa oczyszczalni ścieków komunalnych w Trąbkach Wielkich
- Sporządzenie dokumentacji projektowej dla zamierzeń budowlanych z podziałem na trzy części oraz sprawowanie nadzoru autorskiego
- Opracowanie kompletnej dokumentacji proj.-koszt. dla zadań pn.:"1) Rozbudowa ulicy Ciechomickiej" 2) "Rozbudowa/budowa ulicy Pedagogicznej, Nauczycielskiej, Edukacyjnej, Wakacyjnej, Semestralnej"
- Opracowanie dokumentacji projektowej dla zadania: przebudowa sieci wodociągowej, kanalizacji sanitarnej i kanalizacji deszczowej w Krotoszynie: ul. Ofiar Katynia, ul. Lelewela, ul. Kilińskiego, (...)
- Zaprojektowanie i wykonanie wymiany urządzeń dylatacyjnych na moście nad rzeką Burzanką w ciągu drogi S22 w msc. Czechowo km 390+501
- "Aktualizacja i rozbudowa projektu remontu drewnianego budynku dawnej gajówki w Parku Morysińskim wraz z projektem przebudowy drogi dojazdowej"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.