Ogłoszenie z dnia 2022-09-29
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00258080/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-07-15
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Zapewnienie dzieciom i uczniom z terenu Gminy Kłecko przejazdu do placówek oświatowych w roku szkolnym 2022/2023
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Kłecko
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 631259465
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Dworcowa 14
1.5.2.) Miejscowość: Kłecko
1.5.3.) Kod pocztowy: 62-270
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL414 - Koniński
1.5.7.) Numer telefonu: 614270125
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: klecko@klecko.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.klecko.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
http://bip.klecko.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zapewnienie dzieciom i uczniom z terenu Gminy Kłecko przejazdu do placówek oświatowych w roku szkolnym 2022/20232.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2ec70b08-0429-11ed-8000-d680d39e541a
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00369777
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-09-29
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00013445/06/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.5 Dowóz dzieci i młodzieży do placówek oświatowych na terenie gminy Kłecko w roku szkolnym 2022/2023
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00258080/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: RFZ.271.6.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Rodzaj zamówienia: usługi.
2. Przedmiotem zamówienia jest zapewnienie dzieciom i uczniom z terenu gminy Kłecko przejazdu do placówek oświatowych w roku szkolnym 2022/2023 poprzez zakup biletów miesięcznych.
3. Usługa obejmuje przejazd dzieci i uczniów, dojeżdżających do szkół podstawowych i przedszkoli, z przystanków określonych Uchwałą Rady Gminy z dnia 15 lipca 2020 r., zmienionej Uchwałą Rady Gminy z dnia 29 czerwca 2022 r. do placówek oświatowych i odwiezienie ich na przystanki autobusowe zlokalizowane na trasie dowozu do miejscowości w trakcie trwania roku szkolnego 2022/2023 tj. od 1.09.2022 r., do 23.06.2023 r. wg. grup przystanków, które zostały określone w załączniku nr 7 do SWZ.
4. Przewoźnik zobowiązany jest dowożenia dzieci zgodnie z podziałem na grupy przystanków, które określone zostały w załączniku nr 7 do SWZ. Zamawiający dopuszcza możliwość dzielenia, łączenia lub zmian grup przystanków z zastrzeżeniem, że długość pobytu dziecka w autobusie nie może przekroczyć 40 minut.
5. Usługa realizowana powinna być co najmniej 5 autobusami. Liczba miejsc siedzących w poszczególnych autobusach wynosi co najmniej 60.
6. Liczba uczniów i wychowanków przedszkoli uprawnionych do przewozu jest wielkością szacunkową ustaloną na 284 na miesiąc. Liczba ta może się zmienić w trakcie realizacji zamówienia: mogą nastąpić wahania liczby uczniów i wychowanków przedszkoli +/- 35. Minimalna liczba uczniów / wychowanków przedszkoli, dla których zakupione zostaną bilety wynosi 249 na miesiąc.
7. Wymagane godziny dowozu uczniów do szkół:
• najwcześniejszy możliwy wyjazd: od godz. 7.00;
• najpóźniejszy możliwy przyjazd do szkoły: do godz. 7.55 (planowane zajęcia szkolne rozpoczynają się o godzinie 8.00).
• przewidywane godziny odwozu dzieci: 3 kursy powrotne w godz. 12.30-16.30.
8. Godziny przywozu i odwozu uczniów mogą ulec zmianie w poszczególnych jednostkach oświatowych. Szczegółowy harmonogram zajęć zostanie ustalony z Wykonawcą po ustaleniu planów zajęć lekcyjnych w placówkach.
9. Wykonawca zobowiązany jest do ustalenia szczegółowego rozkładu jazdy na wzorze określonym w Uchwale Rady Gminy Kłecko z dnia 15 lipca 2020 i rozwieszenia go na przystankach. Wyznaczone trasy obowiązywać będą na utworzonych przez Wykonawcę liniach regularnych, z pierwszeństwem przejazdu dla dzieci i młodzieży z zakupionym biletem miesięcznym.
10. W miesiącu, w którym planowane są ferie zimowe, ceny biletów miesięcznych zmniejszone będą o 50%. Zniżka obejmuje jeden miesiąc, a w przypadku ustalenia ferii na przełomie dwóch miesięcy, zostanie ustalona proporcjonalnie.
11. Wykonawca zobowiązany będzie zapewnić dowóz i odwóz również w te dni, kiedy uczniowie będą odrabiali dni zwolnienia z nauki szkolnej. Wykonawca otrzyma zawiadomienie o dniach odrabiania zajęć przez Zamawiającego z minimum 7-dniowym wyprzedzeniem.
12. Wykonawca, z którym zostanie podpisana umowa, Dyrektorzy poszczególnych placówek przekażą wykaz dowożonych i odwożonych dzieci i młodzieży, oraz określą ostateczne godziny przewozów. Wykonawca zobowiązuje się przetwarzać dane osobowe wyłącznie dla celu związanego z realizacją niniejszej umowy, jak również nie dokonywać przetwarzania danych w innym celu niż wynikający z umowy. Zleceniobiorca zobowiązuje się do zabezpieczenia zbioru danych osobowych zgodnie z właściwymi przepisami regulującymi zasady ochrony danych osobowych oraz do prowadzenia ewidencji osób zatrudnionych przy ich przetwarzaniu.
13. Przejazdy należy realizować pojazdami sprawnymi technicznie, spełniającymi warunki określone przepisami prawa, w szczególności Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 31 grudnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia (tj. Dz.U. z 2012 poz. 1137 z późn. zm.) oraz Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 24 grudnia 2019 r. zmieniającym rozporządzenie w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia (tj. Dz. U. z 2016 poz. 2022 z późn. zm.).
14. W okresie jesienno-zimowym pojazdy powinny być ogrzewane, na stopniach wejściowych nie może zalegać lód i nie mogą być śliskie.
15. Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia przewożonym dzieciom i uczniom właściwej opieki i do przestrzegania wszystkich wymogów prawnych dotyczących przewozów dzieci szkolnych. W trakcie przewozu opiekę nad dziećmi i uczniami zapewnia Wykonawca. Zamawiający nie dopuszcza łączenia funkcji kierowcy i opiekuna. Opiekun powinien posiadać uprawnienia do kierowania ruchem drogowym zgodnie z art.6 ust. 3a ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym
(t.j. Dz. U. z 2022 r. poz. 988) oraz posiadać odpowiednie szkolenie dot. umiejętności udzielania pierwszej pomocy przedmedycznej. Szczegółowy zakres obowiązków dla opiekunów podczas przewozu dzieci:
• odpowiedzialność za bezpieczeństwo podróżujących w autobusie dzieci i uczniów w drodze od przystanku początkowego do autobusu i do szkoły oraz z autobusu do punktu zbiorczego;
• dopilnowanie zajęcia miejsc siedzących w autobusie;
• sprawdzenie przed rozpoczęciem jazdy czy drzwi autobusu są zamknięte;
• weryfikacja czy dziecko / uczeń wysiadł na właściwym przystanku docelowym;
• pomoc w przeprowadzeniu dzieci i uczniów przez jezdnię, celem umożliwienia mu bezpiecznego powrotu do domu;
• sprawdzenie stanu liczbowego dzieci i uczniów w trakcie przewozu;
• zwracanie uwagi na właściwe i bezpieczne zachowanie się dzieci i uczniów w trakcie przewozu.
16. W przypadku wystąpienia awarii pojazdu, przewoźnik zobowiązany jest do uruchomienia zastępczego pojazdu. Zamawiający zastrzega, iż maksymalny czas podstawienia pojazdu zastępczego nie może przekroczyć 40 minut od momentu wystąpienia awarii. Awaria powinna być zgłoszona (w momencie jej wystąpienia) przez kierowcę pojazdu do pracownika urzędu – Karolina Kiełpińska-Nowak tel. 61 427 01 25 w. 212 (w godzinach pracy urzędu) oraz kierownikowi placówki oświatowej lub osobie przez niego wyznaczonej (dane zostaną podane w dniu podpisania umowy).
UWAGA: Czas podstawienia autobusu zastępczego stanowi kryterium oceny ofert!
4.5.3.) Główny kod CPV: 60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
22459000-2 - Bilety
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 598956,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 644822,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 598956 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Katarzyna Turist Krystyna Waleriańczyk
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6650009948
7.3.4) Miejscowość: Piotrkowice
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
KATARZYNA TURIST Krystyna Waleriańczyk
jakie przetargi wygrała firma
KATARZYNA TURIST Krystyna Waleriańczyk
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-08-25
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 598956,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2022-09-01 do 2023-06-23PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- USŁUGI PRZEWOZU UCZESTNIKÓW DZIENNEGO DOMU POMOCY "AKADEMIA BIESZCZADZKIEGO SENIORA" W OKRESIE OD STYCZNIA DO CZERWCA 2025 r.
- Dowóz dzieci do szkół w roku szkolnym 2024/2025
- Zakup biletów na przewóz dzieci wraz z opieką w trakcie podróży oraz doprowadzenie ich na teren szkoły i odprowadzenie po zajęciach do autobusu.
- Dowóz uczniów do szkół na terenie Gminy i Miasta Żuromin w okresie od dnia 01.01.2025 do 31.12.2025
- Świadczenie usług transportu sanitarnego w zakresie transportu krwi i jej składników dla potrzeb RCKiK w Katowicach.
- Przewozy uczniów niepełnosprawnych w roku szkolnym 2024/2025
więcej: Bilety »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.