Ogłoszenie z dnia 2024-06-17
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00260038/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-03-26
- 2024/BZP 00276431/01 - Modyfikacja z dnia 2024-04-09
- 2024/BZP 00292539/01 - Modyfikacja z dnia 2024-04-19
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Ochrona ubezpieczeniowa mienia i odpowiedzialności
Zarządu Budynków Komunalnych w Elblągu
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Zarząd Budynków Komunalnych
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 002809929
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Ratuszowa 4
1.5.2.) Miejscowość: Elbląg
1.5.3.) Kod pocztowy: 82-300
1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL621 - Elbląski
1.5.7.) Numer telefonu: 552212000
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@zbk.elblag.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.zbk.elblag.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/8993961.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
administracja samorządowa
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Ochrona ubezpieczeniowa mienia i odpowiedzialnościZarządu Budynków Komunalnych w Elblągu
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-7599d857-eb58-11ee-b4e0-4ac387c144e3
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00369812
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-06-17
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00007887/06/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.4 Ochrona ubezpieczeniowa mienia i odpowiedzialności Zarządu Budynków Komunalnych w Elblągu
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00260038
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP-10/TT/2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 643200 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiot zamówienia obejmuję ochronę ubezpieczeniową mienia i odpowiedzialności Zamawiającego – Zarządu Budynków Komunalnych z siedzibą w Elblągu przy ul. Ratuszowej 4 oraz następujących jednostek organizacyjnych:
1) Punkt Obsługi Najemców Nr I przy ul. Jaśminowej 3-5-7 w Elblągu,
2) Punkt Obsługi Najemców NR II przy ul. Malborskiej 32 w Elblągu,
3) Dział Windykacyjno-Czynszowy przy ul. Hetmańskiej 31 w Elblągu
4) Zespół Obiektów Handlowych:
• ul. Płk. Dąbka 99B
• al. Armii Krajowej
• ul. Stefana Żeromskiego
Przedmiot zamówienia obejmuje ubezpieczenie mienia i odpowiedzialności Zarządu Budynków Komunalnych w zakresie:
1) ubezpieczenia mienia od ognia i innych zdarzeń losowych,
2) ubezpieczenie mienia od kradzieży z włamaniem i rabunku,
3) ubezpieczenie sprzętu elektronicznego,
4) ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej,
4.5.3.) Główny kod CPV: 66510000-8 - Usługi ubezpieczeniowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
66515000-3 - Usługi ubezpieczenia od uszkodzenia lub utraty
66516000-0 - Usługi ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 817910 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 842802 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 759600 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Wiener TU SA Vienna Insurance Group
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5240302393
7.3.3) Ulica: Wołoska
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 02-675
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
WIENER TOWARZYSTWO UBEZPIECZEŃ S.A. VIENNA INSURANCE GROUP
jakie przetargi wygrała firma
WIENER TOWARZYSTWO UBEZPIECZEŃ S.A. VIENNA INSURANCE GROUP
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-05-29
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 759600 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2026-05-31INNE PRZETARGI Z ELBLĄGA
- ZAKUP I DOSTAWY UBRAŃ ROBOCZYCH I OCHRONNYCH W 2025 R.
- Odbiór odpadów komunalnych zmieszanych z terenów będących w administrowaniu Zarządu Zieleni Miejskiej w Elblągu
- USŁUGĘ PRANIA WODNEGO I CHEMICZNEGO PRZEDMIOTÓW ZAOPATRZENIA MUNDUROWEGO W 2025 R. NA RZECZ 21 WOJSKOWEGO ODDZIAŁU GOSPODARCZEGO W ELBLĄGU
- Dostawa sterylizatora parowego dla potrzeb Działu Dezynfekcji i Centralnej Sterylizacji Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego
- SUKCESYWNE DOSTAWY MIĘSA, WĘDLIN, PODROBÓW ORAZ KONSERW MIĘSNYCH DO ARESZTU ŚLEDCZEGO W ELBLĄGU ORAZ ODDZIAŁU ZEWNĘTRZNEGO W BRANIEWIE ARESZTU ŚLEDCZEGO W ELBLĄGU
- Remont pomieszczeń Domu Studenta Nr 2 Akademii Nauk Stosowanych w Elblągu przy ul. Wspólnej 11.
więcej: przetargi w Elblągu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- UBEZPIECZENIE MIENIA, ODPOWIEDZIALNOŚCI CYWILNEJ ORAZ UBEZPIECZENIA KOMUNIKACYJNE GMINY NOWY TOMYŚL W LATACH 2025 - 2026
- Ubezpieczenie mienia, odpowiedzialności cywilnej i pojazdów PT NECKO sp. z o.o."
- "UBEZPIECZENIE MAJĄTKU I INNYCH INTERESÓW GMINY WOLA KRZYSZTOPORSKA Część I: Ubezpieczenie majątku i odpowiedzialności cywilnej Zamawiającego"
- Ubezpieczenie Majątku Powiatu Sieradzkiego
- Usługa ubezpieczenia majątku i interesu majątkowego, ubezpieczenie pojazdów oraz ubezpieczenie Następstw Nieszczęśliwych Wypadków Gminy Piaski i jednostek organizacyjnych.
- Usługa Ubezpieczenia NZOZ Łużyckie Centrum Medyczne w Lubaniu sp. z o.o.
więcej: Usługi ubezpieczeniowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.