Ogłoszenie z dnia 2022-09-29
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00122411/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-07-21
- 2021/BZP 00129960/01 - Modyfikacja z dnia 2021-07-28
- 2022/BZP 00397081/01 - Modyfikacja z dnia 2022-10-18
- 2021/BZP 00238208/01 - Wynik z dnia 2021-10-20
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Dostawy drobnego sprzętu medycznego i materiałów medycznych.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Nazwa zamawiającego: Centrum Leczenia Oparzeń im. dr. Stanisława Sakiela w Siemianowicach Śląskich
1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 272165010
1.4.) Adres zamawiającego:
1.4.1.) Ulica: Jana Pawła II
1.4.2.) Miejscowość: Siemianowice Śląskie
1.4.3.) Kod pocztowy: 41-100
1.4.4.) Województwo: śląskie
1.4.5.) Kraj: Polska
1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22A - Katowicki
1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@clo.com.pl
1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.clo.com.pl
1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00369813
2.2.) Data ogłoszenia: 2022-09-29
SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA
3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2022/BZP 00317094/01
3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA III - PODSTAWOWE INFORMACJE O POSTĘPOWANIU W WYNIKU KTÓREGO ZOSTAŁA ZAWARTA UMOWA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
3.8. Umowa dla części nr 15 (Część 15) Przed zmianą:
TAK
Po zmianie:
NIE
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
3.8.1. Krótki opis przedmiotu zamówienia (Część 15) Przed zmianą:
Pakiet 15 Drobny sprzęt do terapii dróg oddechowych:
1. Sterylna woda do nawilżania tlenu w jednorazowym pojemniku 500 ml, z adapterem do dozownika tlenu, z możliwością użycia do wyczerpania pojemności opakowania przez okres minimum 30 dni od otwarcia. W zestawie głowica łącząca reduktor tlenowy z pojemnikiem.
Ilość: 250 sztuk.
2. Maska tlenowa do średniej koncentracji tlenu, otwarta, wydłużona pod brodę, anatomiczny kształt, wykonana z miękkiego PVC, z aluminiowym zaciskiem na nos, gumką do mocowania z możliwością regulacji długości, atraumatyczny mankiet maski, obrotowy łącznik, dren tlenowy dł. min 180 cm, o przekroju gwiazdkowym, łącznik uniwersalny do podłączenia aparatury wymagającej łącznika standardowego i do aparatury wymagającej łącznika gwintowanego, jednorazowego użytku, czysta mikrobiologicznie, pakowana pojedynczo.
Ilość: 1 000 sztuk.
3. Maska do wysokiej koncentracji tlenu, dla dorosłych, zamknięta z niskooporowym zaworem zwrotnym zapobiegającym wydychaniu do worka i zapewniającym usuwanie wydychanych gazów. Anatomiczny kształt. Wykonana z materiałów pozbawionych lateksu, z gumką do mocowania z możliwością regulacji długości, workiem (rezerwuar) oraz drenem tlenowym dł. min. 180 cm, o przekroju gwiazdkowym, łącznikiem uniwersalnym do podłączenia aparatury wymagającej łącznika standardowego i do aparatury wymagającej łącznika gwintowanego, jednorazowego użytku, czysta mikrobiologicznie, pakowana pojedynczo.
Ilość: 100 sztuk.
4. Cewnik do podawania tlenu przez nos (wąsy tlenowe) jednorazowego użytku, z miękkiego, przezroczystego PVC, część donosowa prosta, rozpraszająca tlen równomiernie, anatomiczna końcówka do nosa z miękkiego materiału eliminującego podrażnienia śluzówki, dren o przekroju gwiazdkowym na całej długości łącznie z częścią opasającą głowę, długość drenu minimum 2.0 m, łącznik uniwersalny do podłączenia aparatury wymagającej łącznika standardowego i do aparatury wymagającej łącznika gwintowanego, czysty mikrobiologicznie, pakowany pojedynczo.
Ilość: 200 sztuk.
Po zmianie:
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
3.8.2. Główny kod CPV (Część 15) Przed zmianą:
Materiały medyczne
Po zmianie:
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
3.8. Umowa dla części nr 16 (Część 16) Przed zmianą:
NIE
Po zmianie:
TAK
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
3.8.1. Krótki opis przedmiotu zamówienia (Część 16) Przed zmianą:
Po zmianie:
Pakiet 16 Drobny sprzęt medyczny:
1. Jednorazowy pojemnik do systemów ssących, o pojemności 1500 ml do zamkniętego systemu do odsysania, z nie mechanicznym filtrem hydrofobowym, wyposażony w 4 porty-pacjent, próżnia, na środek neutralizujący, możliwość szeregowego podłączenia kilku pojemników.
Każdy port wyraźnie opisany, pokrywa wyposażona w komplet zatyczek umożliwiających zamknięcie każdego portu, dodatkowo w zestawie dołączony proszek żelujący oraz dwa sterylne dreny łączące, pojemnik i pokrywa pakowane oddzielnie.
Wkłady kompatybilne z zewnętrznymi pojemnikami typu DeRoyal.
Ilość: 1 200 sztuk.
2. Łącznik prosty 6-9/ 5 do drenów.
Ilość: 1 800 sztuk.
3. Zamknięty system do pobierania próbek z drzewa oskrzelowego z kontrolą siły ssania, pojemność 40 ml (+/- 5 ml).
Ilość: 250 sztuk.
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
3.8.2. Główny kod CPV (Część 16) Przed zmianą:
Po zmianie:
Materiały medyczne
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
3.8. Umowa dla części nr 3 (Część 3) Przed zmianą:
NIE
Po zmianie:
TAK
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
3.8.1. Krótki opis przedmiotu zamówienia (Część 3) Przed zmianą:
Po zmianie:
Pakiet 3 Artykuły sanitarne jednorazowe:
1. Basen jednorazowy płaski o pojemności 2 000 ml. Przesiąkalność minimalna 4 godz.
Ilość: 4 000 sztuk.
2. Tekturowa pokrywka basenu pasująca do basenu z pozycji nr 1.
Ilość: 2 000 sztuk.
3. Podstawa pod basen płaski pasująca do basenu jednorazowego płaskiego o pojemności 2 000 ml (pasująca do basenu z pozycji 1).
Ilość: 5 sztuk.
4. Kaczka jednorazowa. Przesiąkalność minimum 4 godz., pojemność nie mniejsza niż 800 ml, produkt biodegradowalny, do maceratora.
Ilość: 4 000 sztuk.
5. Miski jednorazowe o pojemności 4 litry, do ciepłej wody z detergentem, przesiąkalność minimum 4 godz., produkt biodegradowalny, do maceratora.
Ilość: 6 000 sztuk.
6. Miska nerkowata jednorazowa, długość minimalna 200 mm, długość maksymalna 280 mm, pojemność maksymalna 900 ml, produkt biodegradowalny, do maceratora.
Ilość: 300 sztuk.
7. Worek (kaczka) na mocz, pojemność minimum 1 500 ml, podziałka co 100 ml, wykonany z folii PP, wyposażony w zastawkę przeciwzwrotną, zapobiegającą cofaniu się moczu, obrotowy lejek z uchwytem wykonany z tworzywa sztucznego, do zastosowania u dorosłych, wyrób niesterylny.
Ilość: 600 sztuk.
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
3.8.2. Główny kod CPV (Część 3) Przed zmianą:
Po zmianie:
Materiały medyczne
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
3.8. Umowa dla części nr 5 (Część 5) Przed zmianą:
NIE
Po zmianie:
TAK
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
3.8.1. Krótki opis przedmiotu zamówienia (Część 5) Przed zmianą:
Po zmianie:
Pakiet 5 Drobny sprzęt medyczny:
1. Taca na kieliszki do leków, mieszcząca nie mniej niż 30 kieliszków z poz. 2, wymiary nie większe niż 430 x 325 x 60 mm.
Ilość: 2 sztuki.
2. Kieliszki do leków, plastikowe, transparentne, jednorazowe, przeznaczone do podawania leków w postaci tabletek oraz w postaci płynnej, z zewnętrzną skalą, poj. 25-30 ml.
Opakowanie: 100 sztuk.
Ilość: 900 opakowań.
Łączna liczba sztuk: 90 000.
Dopuszcza się opakowanie z mniejszą liczbą sztuk, pod warunkiem, że łączna liczba sztuk będzie zgodna z zapisami SWZ. W takim przypadku należy podać liczbę sztuk w opakowaniu oraz odpowiednio przeliczyć liczbę opakowań.
3. Sterylny magnetyczny licznik igieł i ostrzy wraz z systemem usuwania ostrzy chirurgicznych.
Ilość: 100 sztuk.
4. Trzy komorowe urządzenie do treningu dróg oddechowych z trzema kulami, rurką oraz ustnikiem.
Przyrząd umożliwiający ćwiczenie wdechu (podnoszenie kuleczek podczas wciągania powietrza) oraz wydechu (po odwróceniu przyrządu o 180º - podstawką do góry).
Ilość: 150 sztuk.
5. Szczoteczki wielorazowe do chirurgicznego mycia rąk.
Ilość: 30 sztuk.
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
3.8.2. Główny kod CPV (Część 5) Przed zmianą:
Po zmianie:
Różne urządzenia i produkty medyczne
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA IV - PODSTAWOWE INFORMACJE O ZAWARTEJ UMOWIE3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.3.2. Krajowy numer identyfikacyjny Przed zmianą:
7280008175
Po zmianie:
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.3.2. Krajowy numer identyfikacyjny Przed zmianą:
Po zmianie:
6481997718
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.3.3. Wykonawca, z którym zawarto umowę - ulica Przed zmianą:
Częstochowska 38/52
Po zmianie:
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.3.3. Wykonawca, z którym zawarto umowę - ulica Przed zmianą:
Po zmianie:
Pod Borem 18
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.3.4. Wykonawca, z którym zawarto umowę - miejscowość Przed zmianą:
Łódź
Po zmianie:
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.3.4. Wykonawca, z którym zawarto umowę - miejscowość Przed zmianą:
Po zmianie:
Zabrze
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.3.5. Wykonawca, z którym zawarto umowę - kod pocztowy Przed zmianą:
93-121
Po zmianie:
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.3.5. Wykonawca, z którym zawarto umowę - kod pocztowy Przed zmianą:
Po zmianie:
41-808
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.3.6. Wykonawca, z którym zawarto umowę - województwo Przed zmianą:
łódzkie
Po zmianie:
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.3.6. Wykonawca, z którym zawarto umowę - województwo Przed zmianą:
Po zmianie:
śląskie
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.3.7. Wykonawca, z którym zawarto umowę - kraj Przed zmianą:
Polska
Po zmianie:
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.3.7. Wykonawca, z którym zawarto umowę - kraj Przed zmianą:
Po zmianie:
Polska
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.3.1. Nazwa (firma) wykonawcy, któremu zamawiający zamierza udzielić zamówienia (w przypadku wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia – dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy) Przed zmianą:
SKAMEX spółka z ograniczoną odpowiedzialnością spółka jawna
Po zmianie:
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.3.1. Nazwa (firma) wykonawcy, któremu zamawiający zamierza udzielić zamówienia (w przypadku wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia – dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy) Przed zmianą:
Po zmianie:
ZARYS INTERNATIONAL GROUP spółka z ograniczoną odpowiedzialnością spółka komandytowa
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.2. Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej Przed zmianą:
Data od-do
Po zmianie:
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.2. Data początkowa okresu obowiązywania Przed zmianą:
2021-09-28
Po zmianie:
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.2. Data końcowa okresu obowiązywania Przed zmianą:
2022-09-27
Po zmianie:
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.2. Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej Przed zmianą:
Po zmianie:
Data od-do
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.2. Data początkowa okresu obowiązywania Przed zmianą:
Po zmianie:
2021-09-21
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.2. Data końcowa okresu obowiązywania Przed zmianą:
Po zmianie:
2022-09-20
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.1. Data udzielenia zamówienia (zawarcia umowy) Przed zmianą:
2021-09-28
Po zmianie:
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.1. Data udzielenia zamówienia (zawarcia umowy) Przed zmianą:
Po zmianie:
2021-09-21
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.4. Wartość umowy Przed zmianą:
6755,40
Po zmianie:
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.4. Wartość umowy Przed zmianą:
Po zmianie:
43497,03
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA V - PRZEBIEG REALIZACJI UMOWY3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
5.2. Termin wykonania umowy Przed zmianą:
2022-07-25
Po zmianie:
2022-09-20
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
5.5. Łączna wartość wynagrodzenia wypłacona z tytułu zrealizowanej umowy Przed zmianą:
7403,40
Po zmianie:
36270,45
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
5.4.2. Podstawa prawna zmiany (Informacje o zmianach umowy nr 1) Przed zmianą:
art. 455 ust. 2 ustawy
Po zmianie:
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
5.4.3. Przyczyny dokonania zmian (Informacje o zmianach umowy nr 1) Przed zmianą:
Wyczerpanie asortymentu.
Po zmianie:
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
5.4.4. Krótki opis zamówienia po zmianie (Informacje o zmianach umowy nr 1) Przed zmianą:
Zmiana dotyczy Pakietu nr 15 - ilości w pozycji nr 2.
Pozostałe zapisy umowy pozostają bez zmian.
Po zmianie:
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
5.4.1. Kod waluty Przed zmianą:
PLN
Po zmianie:
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
5.4.1. Kod waluty Przed zmianą:
Po zmianie:
PLN
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
5.4.5. Wartość zmiany umowy (Wartość zmiany umowy nr 1) Przed zmianą:
648,00
Po zmianie:
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
5.4.6. Kod waluty (Wartość zmiany umowy nr 1) Przed zmianą:
PLN
Po zmianie:
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
5.4.7. Wzrost ceny w związku ze zmianą umowy/umowy ramowej (jeżeli dotyczy) (Wartość zmiany umowy nr 1) Przed zmianą:
NIE
Po zmianie:
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA XIII - INFORMACJE DODATKOWE3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
13.1. Informacje dodatkowe Przed zmianą:
W dniu 6.12.2021 r. sporządzono Aneks, który dotyczył zmiany nazwy Wykonawcy po połączeniu spółki Skamex sp. z o.o. sp.j. KRS 0000868308 z Skamex sp. z o.o. KRS 000812054.
Po zmianie:
INNE PRZETARGI Z SIEMIANOWIC ŚLĄSKICH
- Dostawa odczynników i akcesoriów laboratoryjnych.
- Świadczenie usług dla Centrum Leczenia Oparzeń im. dr. Stanisława Sakiela w Siemianowicach Śląskich w zakresie transportu sanitarnego.
- Sukcesywna dostawa materiałów opatrunkowych. Przedmiot zamówienia został podzielony na 6 części/pakietów.
- Wykonanie izolacji fundamentów w budynku przy ul. Św,. Barbary 16 w Siemianowicach Śląskich
- Wykonanie izolacji fundamentów w budynku przy ul. Mickiewicza 1 w Siemianowicach Śląskich
- Budowa drogi do budynków przy ulicy Katowickiej 16-18 w Siemianowicach Śląskich - zaprojektuj i wybuduj.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa drobnego sprzętu medycznego
- Dostawa urządzeń i materiałów medycznych dla 28 Wojskowego Oddziału Gospodarczego z podziałem na 3 części (zadania)
- Dostawy wyrobów medycznych dla mieszkańców Domu Pomocy Społecznej "Dom Kombatanta" z siedzibą przy ul. Kruczej 17 w Szczecinie
- Dostawa wyrobów medycznych i produktów leczniczych.
- Dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użytku i dostawa elektrod
- Dostawa akcesoriów i czujników w systemie Masimo SET
więcej: Materiały medyczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.