Ogłoszenie z dnia 2022-09-29
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00294130/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-08-05
- 2022/BZP 00312803/01 - Modyfikacja z dnia 2022-08-19
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Poprawa jakości infrastruktury drogowej w gminie Halinów
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Halinów
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 013269172
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Spółdzielcza
1.5.2.) Miejscowość: Halinów
1.5.3.) Kod pocztowy: 05-074
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL912 - Warszawski wschodni
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: halinow@halinow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.halinow.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://miniportal.uzp.gov.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Poprawa jakości infrastruktury drogowej w gminie Halinów2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-7344d36e-149b-11ed-b950-8227d40187e8
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00369822
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-09-29
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00003047/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.3 Poprawa jakości infrastruktury drogowej w Gminie Halinów
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00294130/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.19.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiot zamówienia zawiera dwa zadania:
Zadanie A: „Rozbudowa drogi gminnej ul. Ignacego Paderewskiego w Halinowie i polega na rozbudowa drogi gminnej ul. Ignacego Paderewskiego w Halinowie obejmująca budowę: jezdni i zjazdów o nawierzchni z betonowej kostki brukowej grubości 8 cm, poboczy umocnionych prefabrykowanymi płytami ażurowymi typu EKO, systemu odprowadzenia wód opadowych i roztopowych z pasa drogowego przy użyciu rur drenarskich, kanału technologicznego dla potrzeb prowadzenia przewodów teletechnicznych, ułożenie rur osłonowych pod kable elektroenergetyczne linii niskiego napięcia, wykonanie urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego, wprowadzenie stałej organizacji ruchu oraz rekultywację zieleni na odcinku o łącznej długości ok. 0,722 km od skrzyżowania z drogą gminną ul. Bema przez skrzyżowanie z droga gminną ul. J. Piłsudskiego do skrzyżowania z drogą powiatową ul. Okuniewską.
Zadanie B: Przebudowa drogi gminnej nr 22401W – ul. Chojniak w Józefinie, Grabinie i Długiej Kościelnej w gminie Halinów” i polega na przebudowa drogi gminnej nr 22401W – ul. Chojniak w Józefinie, Grabinie i Długiej Kościelnej w gminie Halinów obejmująca budowę jezdni o nawierzchni z mieszanek mineralo-bitumicznych asfaltowych dla ruchu kategorii KR 2, rowu umocnionego prefabrykowanymi płytami ażurowymi typu EKO, przebudowę istniejących zjazdów z betonowej kostki brukowej grubości 8 cm oraz wykonanie poboczy z mieszanki kruszyw łamanych na odcinku o łącznej długości ok. 0,432 km od skrzyżowania z drogą gminą ul. Wesołą do skrzyżowania z drogą gminą ul. Grabińską i ul. Leśną.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 4889053,86 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 5830020,36 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 4889053,86 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Dowbud-C II Sp. z o.o. Sp. k.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 1132987386
7.3.3) Ulica: Pawlikowskiego
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 03-983
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
DOWBUD-C II SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
jakie przetargi wygrała firma
DOWBUD-C II SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-09-29
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 4889053,86 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 13 miesiące
INNE PRZETARGI HALINÓW
- Bieżące utrzymanie dróg gminnych o nawierzchni nieutwardzonej
- Modernizacja kompleksu sportowego "Moje Boisko - Orlik 2012" przy ul. Okuniewskiej w Halinowie w ramach zadania inwestycyjnego pn. "Modernizacja obiektu Orlik 2012 w Halinowie"
więcej: przetargi HALINÓW »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa chodnika w Bornicach II etap
- Wykonanie nakładki w m. Lubnowy Małe dz. Nr 135
- Budowa drogi na dz. ew. nr 170/29, 171/6, 172/7, 173/11, 174/5, 175/5, 176/5, 177/5, 178/5 w miejscowości Emilianów
- Przebudowa drogi krajowej nr 25 w zakresie wykonania chodnika oraz skrzyżowania z ul. Komunalną w miejscowości NWW w ramach zadania pn. "Budowa skrzyżowania ulic Komunalnej i Bydgoskiej w NWW"
- "Poprawa gospodarki wodnej poprzez budowę zbiorników retencyjnych w miejscowości Jabłoń oraz Paszenki"
- "Przebudowa drogi gminnej 560036S ul. Ogrodowej na odcinku od skrzyżowania z DW494 ul. Wręczycka do skrzyżowania z DP 2048S ul. Główna w miejscowości Kalej" w formule zaprojektuj i wybuduj
więcej: Roboty w zakresie budowy dróg »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.