eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Milejów-OsadaZAKUP I DOSTAWA WĘGLA KAMIENNEGO (MIAŁU I GROSZKU)



Ogłoszenie z dnia 2022-09-29


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
ZAKUP I DOSTAWA WĘGLA KAMIENNEGO (MIAŁU I GROSZKU)

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej w Milejowie Sp. z o.o.

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 060692416

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Klarowska 23

1.5.2.) Miejscowość: Milejów-Osada

1.5.3.) Kod pocztowy: 21-020

1.5.4.) Województwo: lubelskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL814 - Lubelski

1.5.7.) Numer telefonu: +48 817572051

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: biuro@pgkmilejow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: pgkmilejow.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://pgkmilejow.ezamawiajacy.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

ZAKUP I DOSTAWA WĘGLA KAMIENNEGO (MIAŁU I GROSZKU)

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e40ba9d3-0986-11ec-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00369845

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-09-29

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00163772/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.1 ZAKUP I DOSTAWA WĘGLA KAMIENNEGO (MIAŁU I GROSZKU)

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00164347/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP/1/2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

4.1 Zakup i dostawa miału węgla kamiennego, w tym załadunek, transport, rozładunek, w ilości 1300 Mg (słownie jeden tysiąc trzysta ton) o następujących parametrach:
1) Sortyment wg PN -82 G-97001: MIIA, uziarnienie [mm] 20-0;
Skład ziarnowy:
 Dopuszczalna zawartość masowa podziarna od 0 do 1 mm do 10%,
 Dopuszczalna zawartość masowa nadziarna (20 mm - 31,5 mm) do 5 %.
 Maksymalny wymiar nadziarna 31,5 mm
2) Typ 32.1 (gazowo-płomienny),
3) Minimalna wartość opałowa w stanie roboczym Qir – 23000 kJ/kg,
4) Maksymalna zawartość siarki całkowitej w stanie roboczym Str – 0,6%,
5) Maksymalna zawartość popiołu w stanie roboczym Ar – 16%,
6) Maksymalna zawartość wilgoci w stanie roboczym Wtr – 14%,
7) Miał węgla energetycznego musi być wolny od zanieczyszczeń w postaci kamienia, złomu oraz domieszek mułów i innych zanieczyszczeń.
4.2 Zakup i dostawa groszku węgla kamiennego, w tym załadunek, transport, rozładunek, w ilości 25 Mg (słownie dwadzieścia pięć ton), o następujących parametrach:
1) Granulacja 8 – 31,5 mm,
2) Minimalna wartość opałowa Qir –26000 kJ/kg,
3) Maksymalna zawartość popiołu Ar –7 % ,
4) Maksymalna zawartość siarki Str –0,7 %,
5) Maksymalna zawartość wilgoci całkowitej Wtr – 9 %.
6) Groszek węgla musi być wolny od zanieczyszczeń w postaci kamienia i złomu oraz domieszek mułów i innych zanieczyszczeń.

4.5.3.) Główny kod CPV: 09111210-5 - Węgiel kamienny

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Postępowanie zostało unieważnione ponieważ cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.