Ogłoszenie z dnia 2024-06-17
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00275736/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-04-08
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usługa prowadzenia dodatkowych zajęć dla dzieci z Ośrodków Wychowania Przedszkolnego na terenie Gminy Raków
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA RAKÓW
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 291010642
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: OGRODOWA 1
1.5.2.) Miejscowość: Raków
1.5.3.) Kod pocztowy: 26-035
1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL721 - Kielecki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad@rakow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.rakow.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-9b05083e-f59e-11ee-ac52-ee29f86ffd4f1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Usługa prowadzenia dodatkowych zajęć dla dzieci z Ośrodków Wychowania Przedszkolnego na terenie Gminy Raków2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9b05083e-f59e-11ee-ac52-ee29f86ffd4f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00369951
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-06-17
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Program Regionalny Fundusze Europejskie dla Świętokrzyskiego 2021-20272.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00275736
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: RFB.3034.8.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 1: Zajęcia z edukacji ekologicznejW ramach prowadzonych warsztatów, Wykonawca zapozna uczestników projektu z tematem interdyscyplinarnych zajęć ekologicznych, których celem jest kształtowanie świadomości społecznej dzieci i młodzieży oraz wykształcenie postaw przedsiębiorczych ukierunkowanych na ekologię. Uczestnicy projektu będą mieli szansę obserwacji zjawisk zachodzących w obszarach zagrożonych ekologicznie, zapoznają się też z metodami przeciwdziałania degradacji środowiska, są zachęcani do podejmowania własnych działań związanych z ochroną przyrody. Ponadto w ramach warsztatów: zajęcia z przyrodnikiem, montaż gniazdowisk dla ptaków, składanie przygotowanych w zestawach skrzynek, konstruowanie koszyczków gniazdowych, sadzenie drzew, krzewów albo fragmentów zieleni. Zajęcia realizowane będą w formie warsztatów grupowych, na terenie Zespołu Szkolno – Przedszkolnego w Rakowie, ul. Łagowska 25, 26 – 035 Raków.
Zajęcia będą prowadzone przeciętnie 4 godziny ( 4 grupy x 1 godzina) w tygodniu według harmonogramu uzgodnionego z Zamawiającym po podpisaniu umowy (musza one odbywać się w godzinach realizacji zajęć poza podstawą programową tj. w godzinach 7:00 – 9:00 lub 14:00-16:00). Godzina zajęć = 60 minut. Wymiar czasowy (łącznie): 352 godziny, przy czym Zamawiający zastrzega sobie, że w przypadku zainteresowania ze strony uczestników projektu oraz w przypadku oszczędności finansowych w projekcie, może zostać zmieniony wymiar czasowy (łączna liczba godzin), co potwierdzone będzie aneksem do umowy z Wykonawcą. W przypadku zwiększenia wymiaru czasowego cena jednostkowa za godzinę zajęć nie może być wyższa niż w złożonej przez Wykonawcę ofercie.
Okres realizacji: od dnia podpisania umowy do 27.02.2026 r.
Cena zawarta w formularzu ofertowym musi zawierać wszystkie koszty związane z realizacją zamówienia. Zamawiający nie pokrywa kosztów dojazdu Wykonawcy do miejsca wykonywania usługi. Salę zajęć, niezbędne wyposażenie i sprzęt na potrzeby prowadzonych zajęć zapewni Zamawiający.
Wykonawca zobowiązuje się w toku realizacji umowy do bezwzględnego stosowania Wytycznych w zakresie kwalifikowalności wydatków w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Plus (EFS+) w ramach programu regionalnego Fundusze Europejskie dla Świętokrzyskiego 2021-2027 w szczególności w zakresie maksymalnego dopuszczalnego limitu zaangażowania zawodowego.
4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.5.5.) Wartość części: 42240,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 2. Zajęcia z muzykoterapiiW ramach prowadzonych zajęć, Wykonawca przeprowadzi wśród dzieci uczęszczających do Ośrodka Wychowania Przedszkolnego zajęcia z muzykoterapii. W ramach zajęć Wykonawca będzie prowadził: zabawy muzyczno – ruchowe; zabawy pobudzająco – hamujące; zabawy inscenizacyjno – ilustracyjne; zabawy z zakresu somatognozji (kształtujące orientacje w schemacie własnego ciała); ćwiczenia logarytmiczne wspomagające terapię zaburzeń mowy itp. Zajęcia realizowane będą w formie warsztatów grupowych na terenie Zespołu Szkolno – Przedszkolnego w Ociesękach, Ociesęki 63, 26 – 035 Raków.
Zajęcia będą prowadzone przeciętnie 2 godziny (2 grupy 1 godzina) w tygodniu według harmonogramu uzgodnionego z Zamawiającym po podpisaniu umowy (musza one odbywać się w godzinach realizacji zajęć poza podstawa programową tj. w godzinach 13:00-15:00. Godzina zajęć = 60 minut. Wymiar czasowy (łącznie): 176 godzin, przy czym Zamawiający zastrzega sobie, że w przypadku zainteresowania ze strony uczestników projektu oraz w przypadku oszczędności finansowych w projekcie, może zostać zmieniony wymiar czasowy (łączna liczba godzin), co potwierdzone będzie aneksem do umowy z Wykonawcą. W przypadku zwiększenia wymiaru czasowego cena jednostkowa za godzinę zajęć nie może być wyższa niż w złożonej przez Wykonawcę ofercie.
Okres realizacji: od dnia podpisania umowy do 27.02.2026 r.
Cena zawarta w formularzu ofertowym musi zawierać wszystkie koszty związane z realizacją zamówienia. Zamawiający nie pokrywa kosztów dojazdu Wykonawcy do miejsca wykonywania usługi. Salę zajęć, niezbędne wyposażenie i sprzęt na potrzeby prowadzonych zajęć zapewni Zamawiający.
Wykonawca zobowiązuje się w toku realizacji umowy do bezwzględnego stosowania Wytycznych w zakresie kwalifikowalności wydatków w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Plus (EFS+) w ramach programu regionalnego Fundusze Europejskie dla Świętokrzyskiego 2021-2027 w szczególności w zakresie maksymalnego dopuszczalnego limitu zaangażowania zawodowego.
4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.5.5.) Wartość części: 21120,00 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 3. Zajęcia z rytmikiW ramach prowadzonych zajęć, Wykonawca przeprowadzi wśród dzieci uczęszczających do Ośrodka Wychowania Przedszkolnego zajęcia z rytmiki. Zajęcia te powinny opierać się przede wszystkim na zabawach muzyczno- ruchowych, podczas których dzieci będą: tańczyć, śpiewać, grać na instrumentach. itp. Zajęcia realizowane będą w formie warsztatów grupowych na terenie Zespołu Szkolno – Przedszkolnego w Ociesękach, Ociesęki 63 26 – 035 Raków.
Zajęcia będą prowadzone przeciętnie 2 godziny (2 grupy x 1 godzina) w tygodniu według harmonogramu uzgodnionego z Zamawiającym po podpisaniu umowy (muszą one jednak odbywać się w godzinach realizacji zajęć poza podstawa programową tj. w godzinach 13:00-15:00). Godzina zajęć = 60 minut. Wymiar czasowy (łącznie): 176 godzin przy czym Zamawiający zastrzega sobie, że w przypadku zainteresowania ze strony uczestników projektu oraz w przypadku oszczędności finansowych w projekcie, może zostać zmieniony wymiar czasowy (łączna liczba godzin), co potwierdzone będzie aneksem do umowy z Wykonawcą. W przypadku zwiększenia wymiaru czasowego cena jednostkowa za godzinę zajęć nie może być wyższa niż w złożonej przez Wykonawcę ofercie.
Okres realizacji: od dnia podpisania umowy do 27.02.2026 r.
Cena zawarta w formularzu ofertowym musi zawierać wszystkie koszty związane z realizacją zamówienia. Zamawiający nie pokrywa kosztów dojazdu Wykonawcy do miejsca wykonywania usługi. Salę zajęć, niezbędne wyposażenie i sprzęt na potrzeby prowadzonych zajęć zapewni Zamawiający.
Wykonawca zobowiązuje się w toku realizacji umowy do bezwzględnego stosowania Wytycznych w zakresie kwalifikowalności wydatków w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Plus (EFS+) w ramach programu regionalnego Fundusze Europejskie dla Świętokrzyskiego 2021-2027 w szczególności w zakresie maksymalnego dopuszczalnego limitu zaangażowania zawodowego.
4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.5.5.) Wartość części: 21120,00 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 4. Zajęcia pn. ,,Chemiczne czary – mary”W ramach prowadzonych zajęć, Wykonawca przeprowadzi wśród dzieci uczęszczających do Ośrodka Wychowania Przedszkolnego zajęcia pn.: Chemiczne czary - mary. W ramach zajęć uczenie Dzieci poprzez zabawy badawcze i eksperymenty. Cel zajęć: wszechstronny rozwój dziecka, rozwijanie umiejętności myślenia przyczynowo - skutkowego, porównywania, planowania własnych działań, poszukiwania oryginalnych pomysłów i rozwiązań. Kształtowanie w umyśle dziecka nowych operacji umysłowych: analiza, synteza. itp.. Zajęcia realizowane będą w formie warsztatów grupowych na terenie Zespołu Szkolno – Przedszkolnego w Ociesękach, Ociesęki 63, 26 – 035 Raków
Zajęcia będą prowadzone przeciętnie 2 godziny (2 grupy x 1 godzina) w tygodniu według harmonogramu uzgodnionego z Zamawiającym po podpisaniu umowy (muszą one jednak odbywać się w godzinach realizacji zajęć poza podstawą programową tj. 13-15). Godzina zajęć = 60 minut. Wymiar czasowy (łącznie): 176 godzin przy czym Zamawiający zastrzega sobie, że w przypadku zainteresowania ze strony uczestników projektu oraz w przypadku oszczędności finansowych w projekcie, może zostać zmieniony wymiar czasowy (łączna liczba godzin), co potwierdzone będzie aneksem do umowy z Wykonawcą. W przypadku zwiększenia wymiaru czasowego cena jednostkowa za godzinę zajęć nie może być wyższa niż w złożonej przez Wykonawcę ofercie.
Okres realizacji: od dnia podpisania umowy do 27.02.2026r.
Cena zawarta w formularzu ofertowym musi zawierać wszystkie koszty związane z realizacją zamówienia. Zamawiający nie pokrywa kosztów dojazdu Wykonawcy do miejsca wykonywania usługi. Salę zajęć, niezbędne wyposażenie i sprzęt na potrzeby prowadzonych zajęć zapewni Zamawiający.
Wykonawca zobowiązuje się w toku realizacji umowy do bezwzględnego stosowania Wytycznych w zakresie kwalifikowalności wydatków w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Plus (EFS+) w ramach programu regionalnego Fundusze Europejskie dla Świętokrzyskiego 2021-2027 w szczególności w zakresie maksymalnego dopuszczalnego limitu zaangażowania zawodowego.
4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.5.5.) Wartość części: 12795,20 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Podstawą prawną unieważnienia postępowania o udzielenie zamówienia jest art. 255 pkt 3 ustawy, który stanowi, że „Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli cena lub koszt
najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub
kosztu najkorzystniejszej oferty”.
Oferta z najniższą ceną na Część 1, Część 2 oraz Część 4 przewyższają kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.
W związku z powyższym Zamawiający unieważnia postępowanie w Części 1, Części 2 oraz Części 4 na podstawie art. 255 ust. 3 w/w Ustawy. „
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 51040,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 51040,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Podstawą prawną unieważnienia postępowania o udzielenie zamówienia jest art. 255 pkt 3 ustawy, który stanowi, że „Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli cena lub koszt
najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub
kosztu najkorzystniejszej oferty”.
Oferta z najniższą ceną na Część 1, Część 2 oraz Część 4 przewyższają kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.
W związku z powyższym Zamawiający unieważnia postępowanie w Części 1, Części 2 oraz Części 4 na podstawie art. 255 ust. 3 w/w Ustawy. „
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 26400,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 26400,00 PLN
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 7 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Podstawą prawną unieważnienia postępowania o udzielenie zamówienia jest art. 255 pkt 7 ustawy, który stanowi, że „Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli wykonawca nie
wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy lub uchylił się od zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, z uwzględnieniem art. 263”.
Zamawiający w dniu 15.05.2024 roku zamieścił na platformie prowadzonego postępowania zawiadomienie o wyborze oferty najkorzystniejszej w zakresie Części 3 przedmiotowego postępowania oraz unieważnieniu postępowania w Części 1, Części 2 oraz Części 4.
W zakresie Części 3 przedmiotowego postępowania w terminie składania ofert w niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego na dzień 16.04.2024 r. do godz.: 09:00, wpłynęła tylko jedna oferta, która została najwyżej oceniona przez Zamawiającego.
W dniu 23.05.2024 roku Zamawiający otrzymał od Wykonawcy informację o odstąpieniu od podpisania umowy w zakresie realizacji przez niego Części 3 postępowania.
W związku z powyższym Zamawiający unieważnia postępowanie w Części nr 3 na podstawie art. 255 ust. 7 w/w Ustawy.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 21120,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 21120,00 PLN
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Podstawą prawną unieważnienia postępowania o udzielenie zamówienia jest art. 255 pkt 3 ustawy, który stanowi, że „Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli cena lub koszt
najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub
kosztu najkorzystniejszej oferty”.
Oferta z najniższą ceną na Część 1, Część 2 oraz Część 4 przewyższają kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.
W związku z powyższym Zamawiający unieważnia postępowanie w Części 1, Części 2 oraz Części 4 na podstawie art. 255 ust. 3 w/w Ustawy. „
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 28160,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 28160,00 PLN
INNE PRZETARGI RAKÓW
więcej: przetargi RAKÓW »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wzmocnienie systemu cyberbezpieczeństwa w Urzędzie Gminy w Klonowej wraz z jednostkami organizacyjnymi
- Usługi wsparcia rodzin zastępczych, kandydatów na rodziny zastępcze, opiekunów usamodzielnienia, rodziców biologicznych i ich otoczenia na terenie powiatu tureckiego.
- Wsparcie w procesie usamodzielnienia wychowanków pieczy zastępczej - działania wzmacniające kompetencje społeczne - vouchery
- "Usługa przygotowania i przeprowadzenia dwudniowego seminarium dla przedstawicieli JST z woj. mazowieckiego z zakresu procedur i źródeł finansowania usług społecznych dla lokalnej społeczności (...)"
- Zorganizowanie i przeprowadzenie szkolenia "ABC przedsiębiorczości z elementami e-marketingu"
- Przeprowadzenie szkoleń i warsztatów dla kadry jednostek organizacyjnych pracujących w obszarze pieczy zastępczej oraz osób sprawujących pieczę zastępczą.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.