Ogłoszenie z dnia 2024-06-17
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00239910/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-03-11
- 2024/BZP 00257177/01 - Modyfikacja z dnia 2024-03-22
- 2024/BZP 00264967/01 - Modyfikacja z dnia 2024-03-28
- 2024/BZP 00279490/01 - Modyfikacja z dnia 2024-04-10
- 2024/BZP 00289888/01 - Modyfikacja z dnia 2024-04-17
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa drogi gminnej na terenie osiedla Wyszyńskiego 7 w Zielonce
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto Zielonka
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 013269730
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Lipowa 5
1.5.2.) Miejscowość: Zielonka
1.5.3.) Kod pocztowy: 05-220
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL912 - Warszawski wschodni
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zam.publiczne@zielonka.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: bip.zielonka.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://zielonka.ezamawiajacy.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Budowa drogi gminnej na terenie osiedla Wyszyńskiego 7 w Zielonce2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b2613605-dfaf-11ee-9fce-3adbe5eb3a3d
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00369993
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-06-17
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00043381/07/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.1 Budowa drogi gmninnej na terenie osiedla przy ul. Wyszyńskiego 7 w Zielonce
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00239910
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: WIZ.271.1.9.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 6487306,62 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest budowa drogi gminnej na terenie osiedla Wyszyńskiego 7 w Zielonce. W ramach zadania przewiduje się m. in.:
1) sporządzenie i wprowadzenie czasowej organizacji ruchu na czas realizacji umowy, 2) roboty rozbiórkowe, 3) budowę nawierzchni jezdni, 4) przebudowę / budowę istniejących zjazdów, 5) budowę chodników, 6) budowę sieci kanalizacji deszczowej, przykanalików kanalizacji deszczowej, studni, 7) budowę oświetlenia ulicznego, 8) budowę kanału technologicznego, 9) przebudowa i budowa sieci nn i śn (w zakresie demontażu), 10) wycinkę drzew i krzewów, 11) przesadzenia drzew i krzewów, 12) wykonanie oznakowania pionowego i poziomego, 13) wprowadzenie stałej organizacji ruchu. Szczegółowy zakres zamówienia oraz warunki realizacji zawiera dokumentacja projektowa sporządzona przez firmę JPPC Polska Sp. z o.o. (załącznik nr 8 do SWZ) : - w branży drogowej, - w branży sanitarnej, - w branży elektrycznej, - w branży telekomunikacyjnej, - w branży gazowej, - specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych. UWAGA I:
Zamawiający informuje, że na terenie Osiedla Poligon, przy drodze objętej zadaniem inwestycyjnym, znajduje się Miejskie Przedszkole nr 5 w Zielonce i w związku z powyższym Wykonawca będzie zobowiązany do prowadzenia robót w taki sposób, aby umożliwić dojazd do placówki edukacyjnej.
UWAGA II: Zadanie objęte jest dofinansowaniem w ramach Rządowego Funduszu Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych ma na celu zwiększenie skali inwestycji publicznych przez bezzwrotne dofinansowanie inwestycji realizowanych przez JST. Program realizowany jest poprzez promesy inwestycyjne udzielane przez BGK: Program inwestycji strategicznych oraz Uchwała nr 84/2021 Rady Ministrów z 1 lipca 2021 r. w sprawie ustanowienia Rządowego Funduszu Polski Ład: Programu Inwestycji Strategicznych oraz Uchwała nr 87/2022 Rady Ministrów z dnia 26 kwietnia 2022 r. zmieniająca uchwałę w sprawie ustanowienie Rządowego Funduszu Polski Ład: Programu Inwestycji Strategicznych. Zadanie jest dofinansowane w wysokości 30,77% wartości Inwestycji. Wykonawca przyjmuje do wiadomości, że wypłata wynagrodzenia będzie oparta na zasadach przyjętych zgodnie z Regulaminem naboru wniosków o dofinansowanie Edycja 8 w ramach Rządowego Funduszu Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych oraz uchwałą Rady Ministrów nr 84/2021 z dnia 1 lipca 2021 r. (zmienionej uchwałami Rady Ministrów: nr 176/2021 z dnia 28 grudnia 2021 r., nr 87/2022 z 26 kwietnia 2022 r. oraz nr 205/2022 z 13 października 2022 r.) w sprawie ustanowienie Rządowego Funduszu Polski Ład: Programu Inwestycji Strategicznych: Program Inwestycji Strategicznych dostępnymi na stronie internetowej https://www.bgk.pl/polski-lad/edycja-osma/#c28864.
Jednocześnie Zamawiający, z uwagi na sposób realizacji zamówienia ustalił następujące zasady zapłaty wynagrodzenia Wykonawcy: a) 5% wynagrodzenia Wykonawcy zostanie przekazana w formie zaliczki po upływie 40 dni od dnia wprowadzenia Wykonawcy na teren budowy, b) ……. % wynagrodzenia, określonego w § 8 ust. 1 umowy, po wykonaniu wszystkich robót budowlanych, objętych przedmiotem umowy, potwierdzonym bezusterkowym protokołem odbioru robót budowlanych, c) …… % wynagrodzenia, określonego w § 8 ust. 1 umowy, odpowiadającego wysokości dofinansowania, o którym mowa w § 8 ust. 4 umowy, po zakończeniu realizacji umowy, potwierdzonej bezusterkowym protokołem odbioru końcowego inwestycji. Zapłata zaliczki, o której mowa w § 8 ust. 7 lit. a) umowy nastąpi na podstawie faktury zaliczkowej, którą Wykonawca wystawi i dostarczy Zamawiającemu po upływie 40 dni od wprowadzenia na teren budowy. Zasady płatności zostały określone w § 8 projektu umowy, stanowiącego załącznik nr 7 do SWZ. 4. Załączone do SWZ przedmiary robót są tylko materiałem informacyjnym i nie stanowią zestawienia planowanych prac. 6. Stosownie do treści art. 95 ust. 1 Ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (t.j. Dz. U. z 2023r. poz. 1465 ze zm.), osób wykonujących czynności w zakresie realizacji przedmiotu zamówienia takich jak: pracownicy fizyczni i operatorzy sprzętu budowlanego, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 1465 ze zm.). 7. Szczegółowe wymagania w zakresie zatrudnienia pracowników oraz sposób weryfikacji i kontrola spełniania przez wykonawcę lub podwykonawcę wymagań związanych z zatrudnieniem tych osób, zostały określony w § 15 projektu umowy, stanowiącego załącznik nr 7 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45232130-2 - Roboty budowlane w zakresie rurociągów do odprowadzania wody burzowej
45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków
45231400-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych
45232300-5 - Roboty budowlane i pomocnicze w zakresie linii telefonicznych i ciągów komunikacyjnych
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 5779741,43 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 8138910,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 5779741,43 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Jakość Bis Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 1251112197
7.3.3) Ulica: ul. Piłsudskiego 42
7.3.4) Miejscowość: Ząbki
7.3.5) Kod pocztowy: 05-091
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-06-11
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 5779741,43 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 240 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z ZIELONKI
- Świadczenie usług weterynaryjnych w 2025 roku, z podziałem na trzy części
- Kompleksowa dostawa (sprzedaż oraz świadczenie usługi dystrybucyjnej) paliwa gazowego ziemnego wysokometanowego typu E dla kotłowni zlokalizowanej w budynku nr 73 na terenie WITU w Zielonce.
- Subskrypcja oprogramowania do projektowania typu CAD
- KONSERWACJA KOTŁOWNI I WĘZŁÓW CIEPLNYCH NA TERENIE WOJSKOWEGO INSTYTUTU TECHNICZNEGO UZBROJENIA W ZIELONCE
więcej: przetargi w Zielonce »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa przydomowych oczyszczalni ścieków na terenie gminy Waganiec
- Budowa sieci kanalizacyjnej w Białej Rawskiej ul. Jana Pawła II - etap II
- Budowa oświetlenia drogowego w m. Pieszcz
- "Przebudowa drogi krajowej nr 63 w zakresie budowy drogi dla pieszych i rowerów na terenie Gminy Wiśniew"
- Budowa ulicy Osiedlowej od ul. Srebrna Polana do ul. Warzywniczej w Konstantynowie Łódzkim
- Wykonanie prac remontowych na sieci kanalizacji sanitarnej wraz z robotami odtworzeniowymi w gm. Ujsoły
więcej: Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.