Ogłoszenie z dnia 2023-08-28
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00173066/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-04-12
- 2023/BZP 00190445/01 - Modyfikacja z dnia 2023-04-25
- 2023/BZP 00190471/01 - Modyfikacja z dnia 2023-04-25
- 2023/BZP 00281568/01 - Wynik z dnia 2023-06-29
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Bieżące utrzymanie dróg i ulic na terenie miasta i gminy Kostrzyn
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Kostrzyn
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 631259554
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Dworcowa 5
1.5.2.) Miejscowość: Kostrzyn
1.5.3.) Kod pocztowy: 62-025
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL418 - Poznański
1.5.7.) Numer telefonu: +48 61 8178 565
1.5.8.) Numer faksu: +48 61 8178 191
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@kostrzyn.wlkp.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.kostrzyn.wlkp.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-e5b78fe9-d91b-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Bieżące utrzymanie dróg i ulic na terenie miasta i gminy Kostrzyn2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e5b78fe9-d91b-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00370012
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-08-28
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00018595/08/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.3 Bieżące utrzymanie dróg i ulic na terenie miasta i gminy Kostrzyn
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00173066
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZI.271.1.7.2023.IN
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Remont nawierzchni bitumicznej dróg, ulic i chodników (zadanie nr 1) - obejmuje frezowanie i naprawę nawierzchni ulic masą bitumiczną oraz ewentualnie: opuszczenie, podniesienie lub uzupełnienie krawężnika, regulacje pionowe wpustów, studzienek, wymiana wpustów, kratek ściekowych, włazów i inne nieprzewidziane roboty, które mogą wystąpić w trakcie realizacji zamówienia.UWAGA dla części I zamówienia: W przypadku wystąpienia grubszej warstwy ubytku nawierzchni do naprawy należy skalkulować te wydatki uśredniając cenę za 1m2 wykonania naprawy do grubości ujętej w przedmiarze.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233252-0 - Roboty w zakresie nawierzchni ulic
4.5.5.) Wartość części: 277490,15 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Utwardzenie dróg gruntowych kruszywem (zadanie nr 3) - obejmuje naprawę nawierzchni gruntowych dróg i ulic oraz poboczy kruszywem w ilości 15 000 m2 wraz z profilowaniem.UWAGA dla części II zamówienia: dot. pkt 3d.1 przedmiaru robót (nawierzchnia z kruszywa granitowego 0/31,5 – warstwa górna po zagęszczeniu 5cm.) Zamawiający informuje, że w tej pozycji znajduje się również pozycja dotycząca profilowane i wałowane podłoża przed samym rozłożeniem kruszywa. Zatem, do rozliczenia nie można dodatkowo stosować wskazanych w przedmiarze poz. 1d.1 i 2d.1.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233252-0 - Roboty w zakresie nawierzchni ulic
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45233252-0 - Roboty w zakresie nawierzchni ulic
4.5.5.) Wartość części: 156750,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 344000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 664938,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 344000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma Drogowa Begier Sławomir Spółka Komandytowo-Akcyjna
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 521629482
7.3.3) Ulica: Polna 1A
7.3.4) Miejscowość: Nekla
7.3.5) Kod pocztowy: 62-330
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
FIRMA DROGOWA BEGIER SŁAWOMIR SPÓŁKA KOMANDYTOWO-AKCYJNA
jakie przetargi wygrała firma
FIRMA DROGOWA BEGIER SŁAWOMIR SPÓŁKA KOMANDYTOWO-AKCYJNA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-08-18
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 344000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 7 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
1) Rozpoczęcie przedmiotu umowy: wymagana gotowość do świadczenia robót – max 2 dni od daty zawarcia umowy.
2) Planowany termin zakończenia przedmiotu umowy: 7 miesięcy liczone od dnia zawarcia niniejszej umowy jednak nie dłużej niż do dnia 31.12.2023 r. lub do wyczerpania kwoty wynagrodzenia maksymalnego wskazanego w § 8 ust. 2 niniejszej Umowy.
3) Termin przystąpienia do realizacji poszczególnych zakresów robót (czas reakcji) 1 dzień roboczy od daty otrzymania zlecenia danego zakresu robót - zostanie ustalony w oparciu o złożoną do przetargu ofertę,
4) Zamawiający zastrzega sobie prawo do ustalenia terminu zakończenia realizacji poszczególnych zakresów robót, przy założeniu, że czas trwania remontu nawierzchni bitumicznych o powierzchni 100 m2 wynosi 2 dni robocze.
2. Czas reakcji oznacza przystąpienie Wykonawcy do rozpoczęcia realizacji poszczególnych zakresów robót na zgłoszenie Zamawiającego dokonane telefonicznie bądź na adres poczty elektronicznej Wykonawcy: 1 dzień roboczy.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wymiana i modernizacja nawierzchni ulicy i chodników w dzielnicach Michałkowice i Bańgów w Siemianowicach Śląskich
- "Rozbudowa ul. Jeziornej w Piotrkowie Trybunalskim"
- "Przebudowa ul. Łąkowa w Gubinie"
- Przebudowa drogi w miejscowości Bęczków (ul. Leśna) w formule zaprojektuj i wybuduj
- Przebudowa drogi w miejscowości Górno i Radlin (ul. Leśna) w formule zaprojektuj i wybuduj
- Budowa Parkingu Park&Ride w miejscowości Leszczyny w formule zaprojektuj i wybuduj
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.