Ogłoszenie z dnia 2023-08-28
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00286656/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-07-03
- 2023/BZP 00288331/01 - Modyfikacja z dnia 2023-07-04
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Wyposażenie 3 lokali mieszkalnych przy ul. Siemianowickiej 29 w Bytomiu
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA BYTOM - BYTOMSKIE MIESZKANIA
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 242615406
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Armii Krajowej 54b
1.5.2.) Miejscowość: Bytom
1.5.3.) Kod pocztowy: 41-909
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL228 - Bytomski
1.5.7.) Numer telefonu: 32 532 50 10
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: fundusze@bm.bytom.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.bm.bytom.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-b14cd88b-10f1-11ee-b70f-ae2d9e28ec7b1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wyposażenie 3 lokali mieszkalnych przy ul. Siemianowickiej 29 w Bytomiu2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b14cd88b-10f1-11ee-b70f-ae2d9e28ec7b
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00370017
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-08-28
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00040998/08/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.4 Wyposażenie mieszkań zlokalizowanych w budynku przy ul. Siemianowickiej 29 na potrzeby MOPR w ramach projektu "Utworzenie CUS oraz lokali socjalnych, wspomaganych i chronionych w Bytomiu
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Utworzenie Centrum Usług Społecznych oraz lokali socjalnych, wspomaganych i chronionych w Bytomiu (Śródmieście i Rozbark)2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00286656
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: DF-TP1-28-2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1) Część I – Dostawa mebliPrzedmiot zamówienia obejmuje dostawę i montaż mebli jn.:
1. łóżko jednoosobowe + materac 20szt.
2. szafa ubraniowa dla 3 osób 4 szt.
3. stolik kawowy 7 szt.
4. fotele 18 szt.
5. szafka nocna 22 szt.
6. lustro wiszące 8 szt.
7. łóżeczko dziecięce
z przewijakiem + materac 2 szt.
8. krzesełko do karmienia dziecka 2 szt.
9. stół rozkładany 3 szt.
10. krzesło z oparciem 20 szt.
11. zlewozmywak + bateria 2 szt.
12 zlewozmywak + bateria 2 szt.
13. meble kuchenne 1 szt.
14. meble kuchenne 1 szt.
15. meble kuchenne 1 szt.
16. meble kuchenne 1 szt.
17. garderoba 1 szt.
18. garderoba 1 szt.
19. garderoba 1 szt.
20. szafa ubraniowa dla 2 osób 4 szt.
21. lustro łazienkowe 4 szt.
22. szafka pod umywalkę 4 szt.
23. szafka stojąca 3 szt.
24 szafa ubraniowa 1 szt.
25. biurko+ kontenerek pod drukarkę+ krzesło 1 szt.
26. szafa biurowa 1 szt.
27. wersalka rozkładana 1 szt.
4.5.3.) Główny kod CPV: 39140000-5 - Meble domowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
39141000-2 - Meble i wyposażenie kuchni
39143000-6 - Meble do sypialni, jadalni i salonu
39144000-3 - Meble łazienkowe
39130000-2 - Meble biurowe
4.5.5.) Wartość części: 133822,18 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
2) Część II – Dostawa sprzętu elektrycznego i elektronicznegoPrzedmiot zamówienia obejmuje dostawę sprzętu jn.:
- telewizor – 8 szt.,
- lodówko-zamrażarka – 3 szt.
- chłodziarka – 3 szt.
- kuchenka elektryczna z piekarnikiem elektrycznym – 4 szt.
- okap – 3 szt.
- pralka automatyczna – 3 szt.
- zestaw komputerowy – 1 szt.
- oprogramowanie biurowe – 1 szt.
- drukarka – 1 szt.
- alkomat – 1 szt.
4.5.3.) Główny kod CPV: 39140000-5 - Meble domowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
39710000-2 - Elektryczny sprzęt gospodarstwa domowego
32324600-6 - Telewizory cyfrowe
30230000-0 - Sprzęt związany z komputerami
30213000-5 - Komputery osobiste
38432100-3 - Aparatura do analizowania gazów
4.5.5.) Wartość części: 41170,73 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 7
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 163590,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 226799,70 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 163590,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: TORO Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 524800083
7.3.3) Ulica: ul. Breń 64a
7.3.4) Miejscowość: Lisia Góra
7.3.5) Kod pocztowy: 33-140
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-08-11
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 163590,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 45 dni
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 7
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 42358,74 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 136653,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 42358,74 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: SZWED MEBLE SPÓŁKA JAWNA
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 731514032
7.3.3) Ulica: Jana Pawła II 63B
7.3.4) Miejscowość: Sieradz
7.3.5) Kod pocztowy: 98-200
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-08-11
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 42358,74 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 45 dni
INNE PRZETARGI Z BYTOMIA
- Usługa transportu sanitarnego dla WSS nr 4 w Bytomiu w zakresie transportu preparatów do żywienia pozajelitowego, płynów infuzyjnych oraz sprzętu medycznego
- Bieżące utrzymanie nawierzchni dróg na terenie Gminy Bytom w 2025r.
- Świadczenie usług przez specjalistów w ramach zadań wiodącego ośrodka koordynacyjno-rehabilitacyjno-opiekuńczego
- Zawarcie umowy ramowej na sukcesywne serwisowanie aparatów i sprzętu firmy "Dräger" będącego na wyposażeniu Centralnej Stacji Ratownictwa Górniczego S.A.
- "Rozbiórka budynku gospodarczego, wykonanie muru oporowego wraz z remontem istniejącej nawierzchni utwardzonej w rejonie budynku mieszkalnego przy ul. Ofiar Katynia 58 w Zabrzu" dla SRK S.A.
- Dostawa leków
więcej: przetargi w Bytomiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Prace adaptacyjne i remontowe związane z dostosowaniem budynku i pomieszczeń do funkcji Klubu Samopomocy w Tarnawce
- Zakup i dostawa wraz z montażem wyposażenia budynku karczmy dla Muzeum Wsi Słowińskiej w Klukach Oddziału MPŚ w Słupsku
- Dostawa mebli do Urzędu Gminy Czernica z podziałem na III części
- Dostawa mebli
- Dostawa mebli biurowych
- Dostawa mebli biurowych dla Uniwersytetu Jana Długosza w Częstochowie
więcej: Komputery osobiste »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.