Og³oszenie z dnia 2024-06-17
Powi±zane og³oszenia:
- 2024/BZP 00505022/01 - Wynik z dnia 2024-09-18
Og³oszenie o zamówieniu
Us³ugi
Oczyszczanie pozosta³ych terenów w roku 2025
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: DZIELNICA W£OCHY MIASTA STO£ECZNEGO WARSZAWY
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 01525966300179
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: al. Krakowska 257
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 02-133
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: wlochy.wzp@um.warszawa.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: http://wlochy.um.warszawa.pl
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Oczyszczanie pozosta³ych terenów w roku 2025
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-47fb9f79-28bc-11ef-87ba-8eb060fd7bb8
2.5.) Numer og³oszenia: 2024/BZP 00370020
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2024-06-17
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2024/BZP 00035799/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.3.12 Prace porz±dkowe na niezagospodarowanych terenach bêd±cych we w³adaniu m.st. Warszawy w Dzielnicy W³ochy w 2025 r.
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
https://zamowienia.um.warszawa.pl/pn/umw/demand/162486/notice/public/details3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: Komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawcami odbywa siê drog± elektroniczn± przy u¿yciu platformy zakupowej Zamawiaj±cego (dalej zwanej tak¿e „Systemem”) pod adresem https://zamowienia.um.warszawa.pl/pn/umw/demand/162486/notice/public/details
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: Podstawowe informacje dotycz±ce Systemu, o których mowa w art. 67 ustawy Pzp:
a) Niezbêdne wymagania sprzêtowe:
• Sta³y dostêp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowo¶ci nie mniejszej ni¿ 512 kb/s na komputer;
• Komputer klasy PC lub MAC spe³niaj±cy wymagania zainstalowanego systemu operacyjnego oraz wymagania u¿ywanej przegl±darki internetowej;
• Zainstalowana dowolna przegl±darka internetowa w wersji wspieranej przez producenta, obs³uguj±ca TLS 1.2;
• W³±czona obs³uga JavaScript;
• Zainstalowany program Acrobat Reader lub inny obs³uguj±cy pliki w formacie .pdf.
b) Dopuszczalne wielko¶ci i formaty przesy³anych danych:
• Wielko¶æ pojedynczego pliku zamieszczanego w systemie nieprzekraczaj±ca 2 GB;
• Dopuszczalne formaty plików: txt, rtf, pdf ,xps, odt, ods, odp, doc, xls, ppt, docx, xlsx, pptx, csv, jpg, jpeg, tif, tiff, geotiff, png, svg, wav, mp3, avi, mpg, mpeg, mp4, m4a, mpeg4, ogg, ogv, zip, tar, gz, gzip, 7z, html, xhtml, css, xml, xsd, gml, rng, xsl, xslt, TSL, XMLsig, XAdES, CAdES, ASIC, XMLenc.
c) Kodowanie i czas odbioru danych
• Plik za³±czony i zapisany przez Wykonawcê, widoczny jest w Systemie, jako zaszyfrowany – format kodowania UTF8. Mo¿liwo¶æ otworzenia pliku dostêpna jest dopiero po odszyfrowaniu przez Zamawiaj±cego po up³ywie terminu sk³adania Ofert;
• Oznaczenie czasu odbioru danych przez platformê stanowi datê oraz dok³adny czas (hh:mm:ss) generowany wg. czasu lokalnego serwera synchronizowanego G³ównym Urzêdem Miar, który udostêpnia poprzez Internet us³ugê umo¿liwiaj±c± synchronizacjê czasu w systemach komputerowych z czasem urzêdowym obowi±zuj±cym w Polsce;
• Czas przeprocesowania transakcji mo¿e byæ ró¿ny w zale¿no¶ci od obci±¿enia serwera, co nale¿y uwzglêdniæ przy sk³adaniu oferty.
d) Wymagania sprzêtowo-aplikacyjne w zakresie podpisywania ofert kwalifikowanym podpisem elektronicznym
• Przegl±darka internetowa Microsoft Edge, Chrome, Firefox w wersji wspieranej przez producenta;
• Zainstalowana Java (licencja EPL) w wersji OpenJDK 8 lub Java (licencja Oracle) w wersji 1.8.0_202 lub wy¿sza – 32 lub 64 bitowej. Konieczne jest dodanieadresu witryny platformy eZamawiaj±cy (ezamawiajacy.pl) do wyj±tków (exception site list) w Javie.
• Zainstalowany komponent Szafir SDK oraz aplikacja Szafir Host (aplikacja dostêpna do pobrania z poziomu Systemu);
• Pod³±czony do komputera czytnik z kart± kryptograficzn±;
Informacje dotycz±ce przygotowania stanowiska znajduj± siê na stronie https://oneplace.marketplanet.pl/przygotuj-stanowisko-pc-wykonujac-ponizsze-kroki Prawid³owo¶æ konfiguracji stanowiska do z³o¿enia oferty zaleca siê zweryfikowaæ po zalogowaniu do OnePlace, po klikniêciu przycisku „SPRAWD¬ PODPIS”.
e) Wymagania sprzêtowo-aplikacyjne w zakresie podpisywania ofert podpisem osobistym
• Osoba sk³adaj±ca (podpisuj±ca) wniosek lub ofertê musi posiadaæ e-dowód osobisty;
• W³±czona w przegl±darce opcja obs³ugi JavaScript;
• Zainstalowana Java (licencja EPL) w wersji OpenJDK 8 lub Java (licencja Oracle) w wersji 1.8.0_202 lub wy¿sza – 32 lub 64 bitowej;
• Zainstalowana aplikacja Szafir Host;
• Zainstalowane oprogramowanie do obs³ugi e-dowodu (E-dowód menad¼er) – dostêpne na https://www.gov.pl/web/e-dowod
• Pod³±czony lub wbudowany w komputer czytnik karty e-dowód.
Prawid³owo¶æ konfiguracji stanowiska do z³o¿enia oferty zaleca siê zweryfikowaæ po zalogowaniu do OnePlace, po klikniêciu przycisku „SPRAWD¬ PODPIS”.
f) Wymagania sprzêtowo-aplikacyjne w zakresie podpisywania ofert profilem zaufanym
• Osoba sk³adaj±ca (podpisuj±ca) wniosek lub ofertê musi posiadaæ profil zaufany;
g) Informacje dodatkowe:
• Dokumenty w formacie „pdf" zaleca siê podpisywaæ formatem PAdES;
• Je¿eli w wyniku podpisywania pliku innego ni¿ „pdf” zostanie utworzony dodatkowy plik z podpisem, Wykonawca jest zobowi±zany przekazaæ Zamawiaj±cemu oba pliki (plik podpisywany i plik z podpisem).
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): 1. Administratorem danych osobowych przetwarzanych w zwi±zku z prowadzeniem postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego jest Prezydent m.st. Warszawy z siedzib± w Warszawie (00-950), pl. Bankowy 3/5;
2. Z Inspektorem Ochrony Danych w Urzêdzie m.st. Warszawy, mo¿na kontaktowaæ siê za po¶rednictwem adresu poczty elektronicznej iod@um.warszawa.pl;
3. Dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO, w celu zwi±zanym z postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego pn.: „Oczyszczanie pozosta³ych terenów w roku 2025”;
4. Odbiorcami danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja zwi±zana z ww. postêpowaniem;
5. Dane osobowe bêd± przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania, a je¿eli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje ca³y czas trwania umowy, natomiast w celach archiwalnych bêd± przechowywane przez okres wskazany w odpowiednich przepisach zgodnie z ustaw± o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach oraz przepisach wykonawczych do tej ustawy;
6. Obowi±zek podania danych osobowych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach ustawy Pzp, zwi±zanym ze z³o¿eniem oferty w ww. postêpowaniu; konsekwencje niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z ustawy Pzp;
7. W odniesieniu do danych osobowych przetwarzanych w zwi±zku z udzieleniem zamówienia publicznego decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
8. Dane osobowe nie bêd± przekazywane do pañstwa trzeciego lub organizacji miêdzynarodowej;
9. W odniesieniu do danych pozyskanych w zwi±zku z prowadzonym postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego Wykonawcy przys³uguj± nastêpuj±ce prawa:
a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych;
b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania danych osobowych, przy czym skorzystanie z prawa do sprostowania nie mo¿e skutkowaæ zmian± wyniku postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmian± postanowieñ umowy w zakresie niezgodnym z ustaw± Pzp oraz nie mo¿e naruszaæ integralno¶ci protoko³u oraz jego za³±czników;
c) na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem, ¿e prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania w celu zapewnienia korzystania z ¶rodków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na wa¿ne wzglêdy interesu publicznego Unii Europejskiej lub pañstwa cz³onkowskiego;
d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy Wykonawca uzna, ¿e przetwarzanie danych osobowych narusza przepisy RODO.
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): 1. W postêpowaniu o udzielenie zamówienia zg³oszenie ¿±dania ograniczenia
przetwarzania nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakoñczenia tego postêpowania;
2. W odniesieniu do danych pozyskanych w zwi±zku z prowadzonym postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego Wykonawcy nie przys³uguje:
a) w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych;
b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: TPBN.19.2024
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Us³ugi
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Tak
4.1.5.) £±czna warto¶æ poszczególnych czê¶ci zamówienia: 2054587,61 PLN
4.1.6.) Warto¶æ zamówienia stanowi±cego przedmiot tego postêpowania (bez VAT): 238860 PLN
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Prace porz±dkowe na niezagospodarowanych terenach bêd±cych we w³adaniu m.st. Warszawy w Dzielnicy W³ochy w 2025 r.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 90600000-3 - Us³ugi sprz±tania oraz us³ugi sanitarne na obszarach miejskich lub wiejskich oraz us³ugi powi±zane
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
90511300-5 - Us³ugi zbierania ¶mieci
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2025-01-01 do 2025-12-31
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Tak
4.2.14.) Przedmiot, wielko¶æ lub zakres oraz warunki zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie zamówieñ, o których mowa w art. 214 ust 1 pkt. 7 ustawy Pzp. Przedmiotem zamówienia mog± byæ prace o warto¶ci do 79.620 z³ netto. Zakres us³ug, które mog± zostaæ powtórzone, zosta³ wskazany w zestawieniu planowanych prac, wzorze oferty wype³nianej na platformie zakupowej oraz w PPU. Zamówienia polegaj±ce na powtórzeniu podobnych us³ug bêd± udzielane na warunkach ustalanych zgodnie z przepisami ustawy Pzp.
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiaj±cy uzna za najkorzystniejsz± ofertê, która nie podlega odrzuceniu i uzyska najwiêksz± liczbê punktów.
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
jako¶æ, w tym do parametry techniczne, w³a¶ciwo¶ci estetyczne i funkcjonalne takie jak dostêpno¶æ dla osób niepe³nosprawnych lub uwzglêdnianie potrzeb u¿ytkowników4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas przyst±pienia do sprz±tania
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.
O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê niepodlegaj±cy wykluczeniu wykonawcy, którzy spe³niaj± warunki w zakresie:1. Zdolno¶ci technicznej i zawodowej, tj.: wykonali w okresie ostatnich trzech lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy, to w tym okresie, lub wykonuj± co najmniej jedn± us³ugê polegaj±c± na oczyszczaniu terenów niezagospodarowanych o warto¶ci równej lub wiêkszej od warto¶ci stanowi±cej równowarto¶æ 90.000,00 z³ (dziewiêædziesi±t tysiêcy z³otych) brutto.
2. Posiadania uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej i zawodowej, tj. Wykonawca jest uprawniony do prowadzenia dzia³alno¶ci w zakresie transportu odpadów, zgodnie z przepisami ustawy o odpadach z dnia 14 grudnia 2012 r. (Dz. U. z 2023 r. poz. 1587 tj.) dla odpadów nastêpuj±cych rodzajów (kody odpadów zgodne z rozporz±dzeniem Ministra Klimatu z dnia 2 stycznia 2020 r. w sprawie katalogu odpadów (Dz. U. 2020, poz.10), odno¶nie odpadów nastêpuj±cych rodzajów :
• Zmieszane odpady z betonu, gruzu ceglanego, odpadów materia³ów ceramicznych i elementów wyposa¿enia inne ni¿ wymienione w 17 01 06 - kod 17 01 07;
• Zmieszane odpady z budowy, remontów i demonta¿u inne ni¿ wymienione w 17 09 01, 17 09 02, 17 09 03 lub 17 09 04;
• Odpady ulegaj±ce biodegradacji - kod 20 02 01;
• Inne odpady nieulegaj±ce biodegradacji - 20 02 03
• Gleba i ziemia, w tym kamienie - kod 20 02 02;
• Niesegregowane (zmieszane) odpady komunalne - kod 20 03 01;
• Odpady wielkogabarytowe - kod 20 03 07;
• Odpady komunalne niewymienione w innych podgrupach - 20 03 99
• Odpadów o kodzie 16 01 03 – zu¿yte opony.
3. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, Zamawiaj±cy uzna, ¿e spe³niaj± oni warunki udzia³u w postêpowaniu, je¿eli co najmniej jeden z nich spe³nia te warunki lub spe³niaj± je ³±cznie, przy czym transport odpadów ma wykonywaæ podmiot, który posiada uprawnienia, o których mowa w pkt 8.2 SWZ.
4. Zamawiaj±cy nie stawia warunków udzia³u w postêpowaniu w zakresie: zdolno¶ci do wystêpowania w obrocie gospodarczym oraz sytuacji ekonomicznej lub finansowej.
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: O¶wiadczenie o niepodleganiu wykluczeniu z postêpowania wed³ug wzoru ustalonego w SWZ.
5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: 1. O¶wiadczenie o spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu wed³ug wzoru ustalonego w SWZ.
2. Wykaz wykonanych us³ug, sporz±dzony wed³ug wzoru ustalonego w SWZ. Do wykazu wykonanych us³ug nale¿y za³±czyæ dowody okre¶laj±ce czy prace zosta³y wykonane nale¿ycie.
5.8.) Wykaz przedmiotowych ¶rodków dowodowych:
Zamawiaj±cy nie wymaga przedmiotowych ¶rodków dowodowych5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Nie
5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:
1. O¶wiadczenia wskazane w tre¶ci formularza oferty, wype³nianego na platformy zakupowej;2. Kosztorysy ofertowe wed³ug wzorów okre¶lonych w za³±cznikach nr 4-7 do SWZ;
3. O¶wiadczenie Wykonawców wystêpuj±cych wspólnie dotycz±ce robót budowlanych, dostaw lub us³ug, które wykonaj± poszczególni Wykonawcy, sporz±dzone wed³ug wzoru okre¶lonego w za³±czniku nr 9 do SWZ;
4. Dokumenty uzasadniaj±ce zastrze¿on± przez Wykonawcê tajemnicê przedsiêbiorstwa;
4. Pe³nomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy, je¿eli informacja o pe³nomocniku lub prokurencie nie zosta³a opublikowana w powszechnie dostêpnej formie ewidencji prowadzonej przez organ rejestrowy (np. w Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej lub Krajowym Rejestrze S±dowym).
5. Dokument (np. umowa spó³ki cywilnej, umowa konsorcjum, itp.) zawieraj±cy dane aktualne na dzieñ sk³adania ofert oraz
potwierdzaj±cy, ¿e oferta zosta³a podpisana przez osobê(y) w³a¶ciwie umocowan±(-e), je¿eli nie wynika to z innych dokumentów za³±czonych do oferty.
6. W przypadku, gdy wybór oferty Wykonawcy bêdzie prowadzi³ do powstania u Zamawiaj±cego obowi±zku podatkowego, Wykonawca ma obowi±zek przekazaæ dokument, w którym:
• wska¿e towary lub us³ugi, których dostawa lub ¶wiadczenie bêd± prowadzi³y do powstania obowi±zku podatkowego;
• wska¿e warto¶æ towaru lub us³ugi objêtego obowi±zkiem podatkowym Zamawiaj±cego, bez kwoty podatku;
• wska¿e stawki podatku od towarów i us³ug, która zgodnie z wiedz± Wykonawcy, bêd± mia³y zastosowanie.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
1. Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. W tym celu do oferty nale¿y do³±czyæ pe³nomocnictwo, które powinno:• jednoznacznie okre¶laæ postêpowanie, do którego siê odnosi;
• precyzowaæ zakres umocowania;
• wskazywaæ pe³nomocnika;
• wyliczaæ wszystkich Wykonawców, którzy wspólnie ubiegaj± siê o zamówienie.
2. ¯aden z wykonawców wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia nie mo¿e podlegaæ wykluczeniu na podstawie art. 108 ust. 1 ustawy Pzp oraz art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwi±zaniach w zakresie przeciwdzia³ania wspieraniu agresji na Ukrainê oraz s³u¿±cych ochronie bezpieczeñstwa narodowego.
3. Ka¿dy z Wykonawców ubiegaj±cych siê wspólnie o zamówienie musi podpisaæ siê na pe³nomocnictwie, zgodnie z reprezentacj± danego podmiotu.
4. W przypadku sk³adania oferty przez podmioty wystêpuj±ce wspólnie, wspólnicy ponosz± solidarn± odpowiedzialno¶æ za wykonanie umowy oraz wniesienie zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy (o ile jest wymagane).
5. Ka¿dy z wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie sk³ada o¶wiadczenie, sporz±dzone wg wzoru okre¶lonego w za³±czniku nr 3 do SWZ. Dokumenty te maj± potwierdzaæ brak podstaw wykluczenia oraz wskazywaæ, który z wykonawców spe³nia dany warunek udzia³u w postêpowaniu.
6. Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia do³±czaj± do oferty o¶wiadczenie o podziale zadañ pomiêdzy wspó³wykonawców, sporz±dzone wg wzoru okre¶lonego w za³±czniku nr 4 do SWZ.
6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1. Projektowane postanowienia umowy nie podlegaj± zmianom, za wyj±tkiem zmian wprowadzonych przez Zamawiaj±cego do terminu sk³adania ofert. Z³o¿enie oferty jest równoznaczne z pe³n± akceptacj± projektowanych postanowieñ umownych przez Wykonawcê.2. Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ dokonania zmian zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty w przypadku:
a) rzeczowego zakresu prac przewidzianych dla podwykonawcy wskazanego w formularzu oferty;
b) zmianie danych adresowych w trakcie realizacji zamówienia, a tak¿e przekazania informacji na temat nowych podwykonawców, którym Wykonawca zamierza powierzyæ realizacjê prac;
c) przejêcia przez Zamawiaj±cego zobowi±zañ wykonawcy wzglêdem podwykonawców w przypadku, o którym mowa w art. 465 ust. 1 ustawy PZP;
d) zmiany cen materia³ów lub kosztów zwi±zanych z realizacj± umowy, na zasadach okre¶lonych w PPU.
3. Pe³ny zakres zmian oraz warunki tych zmian zosta³y okre¶lone w § 5 i § 11 PPU.
7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Tak
7.6.) Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce wymagania zwi±zane z realizacj± zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okoliczno¶ciach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2024-07-03 10:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: Platforma zakupowa Zamawiaj±cego
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-07-03 10:01
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: 30 dni
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Dostawa 2 wózków akumulatorowych
- Modernizacja obiektu ZOS Koncertowa polegaj±ca na przebudowie wej¶cia g³ównego w zakresie dostosowania dla osób ze szczególnymi potrzebami oraz remoncie niecki basenowej w Warszawie.
- Modernizacja obiektu ZOS Koncertowa przy ul. Koncertowej 4 polegaj±ca na przebudowie wej¶cia g³ównego w zakresie dostosowania dla osób ze szczególnymi potrzebami oraz remoncie niecki basenowej.
- Opracowanie lub aktualizacja wytycznych oraz wykonanie oceny stanu jednolitych czê¶ci wód powierzchniowych dla których nie by³o mo¿liwo¶ci wykonania oceny ......
- Remont okien w pokojach studenckich wraz z czê¶ciow± wymian±, monta¿ rolet w pokojach studenckich w budynku Domu Studenta nr 2 UW przy ul. ¯wirki i Wigury 95/97, 02-089 Warszawa
- Modernizacja instalacji wodoci±gowej przeciwpo¿arowej
wiêcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- ¦wiadczenie us³ug w zakresie pielêgnacji i utrzymania terenów zielonych, prac porz±dkowych oraz utrzymania zimowego ci±gów komunikacyjnych.
- Us³ugi sprz±tania pomieszczeñ i posesji
- Likwidacja dzikich wysypisk zlokalizowanych na terenie Miasta Zabrze.
- Organizacja i przeprowadzenie pikniku dla pracowników i emerytów Uniwersytetu w Siedlcach
- Utrzymanie czysto¶ci ulic Wielunia oraz przystanków publicznego transportu zbiorowego na terenie Gminy Wieluñ: Zadanie nr 1- Rejon I, Zadanie nr 2 - Rejon II
- Eksploatacja i utrzymanie w sprawno¶ci technicznej wskazanych miejskich fontann zlokalizowanych na terenie miasta Bielsko-Bia³a.
wiêcej: Us³ugi zbierania ¶mieci »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.