Ogłoszenie z dnia 2024-06-17
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00302263/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-04-25
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Modernizacja dróg gminnych zlokalizowanych na terenie Gminy Głuchołazy
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Głuchołazy
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 531412792
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Rynek 15
1.5.2.) Miejscowość: Głuchołazy
1.5.3.) Kod pocztowy: 48-340
1.5.4.) Województwo: opolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL523 - Nyski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@glucholazy.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://glucholazy.pl/1189/strona-glowna.html
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/9207001.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Modernizacja dróg gminnych zlokalizowanych na terenie Gminy Głuchołazy2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9d717fb1-02fc-11ef-b21f-3ab44b58c1d6
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00370026
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-06-17
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00043709/06/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.7 Modernizacja dróg gminnych
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00302263
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.1.9.2024.JSz
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 133907,04 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 1: Modernizacja drogi gminnej stanowiącej dojazd do posesji od 3-10, oznaczonej w ewidencji gruntów i budynków jako działka nr 429/2 w miejscowości Gierałcice (kontynuacja).Prace polegać będą na:
1) mechanicznym profilowaniu i zagęszczeniu podłoża pod warstwy konstrukcyjne wraz z wywozem urobku w miejsce wskazane przez zamawiającego, na odległość do 1 km
2) wykonaniu podbudowy z kruszywa łamanego frakcji 0/63 mm na głębokości ok 15 cm - warstwa dolna
3) wykonaniu podbudowy z kruszywa łamanego frakcji 0/32 mm na głębokości ok 8 cm– warstwa górna
4) regulacji pionowej studzienek dla włazów kanałowych ok 3 szt.
5) wbudowaniu płyt betonowych typu YOMB o wymiarach 100x75x12,5, zbrojonych o grubości 12 cm wraz z wypełnieniem spoin piaskiem
6) wbudowaniu krawężników betonowych o wymiarach 15x30cm na końcu nawierzchni z płyt na podsypce
cementowo – piaskowej
Zakres rzeczowy zadania dla Części 1, Części 2 i części 3 określony jest w dokumentacji technicznej stanowiącej załącznik nr 1 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg
4.5.5.) Wartość części: 39434,27 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 2: Modernizacja drogi gminnej stanowiącej dojazd do posesji 112-115, oznaczonej w ewidencji gruntów i budynków jako działka nr 467 w miejscowości BurgrabicePrace polegać będą na:
1) mechanicznym profilowaniu i zagęszczeniu podłoża pod warstwy konstrukcyjne wraz z wywozem urobku w miejsce wskazane przez zamawiającego, na odległość do 1 km
2) wykonaniu podbudowy z kruszywa łamanego frakcji 0/63 mm na głębokości ok 15 cm - warstwa dolna
3) wykonaniu podbudowy z kruszywa łamanego frakcji 0/32 mm na głębokości ok 8 cm– warstwa górna
4) regulacji pionowej studzienek dla zaworów wodociągowych i gazowych ok 1 szt.
5) wbudowaniu płyt betonowych typu YOMB o wymiarach 100x75x12,5, zbrojonych o grubości 12 cm wraz z wypełnieniem spoin piaskiem
6) wbudowaniu krawężników betonowych o wymiarach 15x30cm na początku i na końcu nawierzchni z płyt na podsypce cementowo – piaskowej
Zakres rzeczowy zadania dla Części 1, Części 2 i części 3 określony jest w dokumentacji technicznej stanowiącej załącznik nr 1 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg
4.5.5.) Wartość części: 39262,63 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 3: Modernizacja drogi gminnej, oznaczonej w ewidencji gruntów i budynków jako działka nr 228/4, 538/4 oraz 230/62 w miejscowości Jarnołtówek.Prace polegać będą na:
1) mechanicznym profilowaniu i zagęszczeniu podłoża pod warstwy konstrukcyjne wraz z wywozem urobku w miejsce wskazane przez zamawiającego, na odległość do 1 km
2) wykonaniu podbudowy z kruszywa łamanego frakcji 0/63 mm na głębokości ok 15 cm - warstwa dolna
3) wykonaniu podbudowy z kruszywa łamanego frakcji 0/32 mm na głębokości ok 8 cm– warstwa górna
4) regulacji pionowej studzienek dla zaworów wodociągowych i gazowych ok 7 szt.
5) regulacji pionowa studzienek dla włazów kanałowych ok 4 szt.
6) wbudowaniu płyt betonowych typu YOMB o wymiarach 100x75x12,5, zbrojona o grubości 12 cm wraz z wypełnieniem spoin piaskiem
7) wykonaniu koryta pod krawężniki i ławy krawężnikowe o wymiarach 30x30 cm
8) wbudowaniu krawężników betonowych o wymiarach 15x30 cm na początku i na końcu nawierzchni z płyt na podsypce cementowo – piaskowej
9) wbudowaniu korytek ściekowych o wymiarach 33x25x8 cm na podsypce cementowo piaskowej
Zakres rzeczowy zadania dla Części 1, Części 2 i części 3 określony jest w dokumentacji technicznej stanowiącej załącznik nr 1 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg
4.5.5.) Wartość części: 55210,14 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 40936,54 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 75337,50 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 40936,54 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: KOP-TRANS Partyk Sidzina
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7532450865
7.3.4) Miejscowość: Burgrabice 186
7.3.5) Kod pocztowy: 48-355
7.3.6.) Województwo: opolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-06-14
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 40936,54 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 40801,34 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 79642,50 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 40801,34 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: KOP-TRANS Patryk Sidzina
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7532450865
7.3.4) Miejscowość: Burgrabice 186
7.3.5) Kod pocztowy: 48-355
7.3.6.) Województwo: opolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-06-14
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 40801,34 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 7 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zgodnie z art. 255 pkt. 7) ustawy Pzp, Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli Wykonawca nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy lub uchylił się od zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, z uwzględnieniem art. 263.
W dniu 03.06.2024r. Zamawiający dokonał wyboru najkorzystniejszej oferty w Części 3 złożonej przez Wykonawcę – BUDBIS sp. z o.o. Sp. K. 48-303 Nysa Konradowa.
Wykonawca w dniu 11.062024r. złożył pismo , iż w związku z brakiem możliwości technicznych i czasowych na wykonanie zamówienia Modernizacja drogi gminnej, oznaczonej w ewidencji gruntów i budynków jako działka nr 228/4, 538/4 oraz 230/62 w miejscowości Jarnołtówek Wykonawca zmuszony jest zrezygnować z uczestnictwa w procedurze przetargowej.
W związku z tym, że jedyną czynnością pozostałą w prowadzonym postępowaniu było zawarcie umowy na realizacje zamówienia, Zamawiający niniejsze pismo poczytuje jako uchylenie się Wykonawcy od zawarcia umowy, o którym mowa w art. 263 ustawy Pzp.
W związku z powyższym Zamawiający unieważnia niniejsze postępowanie w Części 3 Modernizacja drogi gminnej, oznaczonej w ewidencji gruntów i budynków jako działka nr 228/4, 538/4 oraz 230/62 w miejscowości Jarnołtówek.
Zamawiający zaznacza, iż poza ofertą Wykonawcy, który odstąpił od podpisania umowy w niniejszym postępowaniu, w Części 3 pozostały jeszcze 2 ważne oferty.
Ceny pozostałych ofert przekraczają jednak wysokość środków finansowych, jakie zamawiający zamierzał przeznaczyć na realizację tej Części zmówienia. Zamawiający przed wyborem oferty Wykonawcy BUDBIS Sp. z o.o. Sp. K. zwiększał już środki przeznaczone na realizację zadania i w chwili obecnej nie ma możliwości ponownego zwiększenia tych środków.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 57475,80 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 109931,25 PLN
INNE PRZETARGI Z GŁUCHOŁAZÓW
- Utrzymanie zimowe i letnie dróg i chodników na terenie Gminy Głuchołazy w 2025 roku
- Usługa ubezpieczenia Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej Szpitala Specjalistycznego Ministerstwa Spraw Wewnętrznych i Administracji w Głuchołazach im. św. Jana Pawła II
- Wykonanie konstrukcji betonowej bud/chatek dla nietoperzy z kręgów i pokryw żelbetowych w nadleśnictwie Prudnik
więcej: przetargi w Głuchołazach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Utrzymanie i konserwacja nawierzchni drogi leśnej w leśnictwach: Podlesie nr 1001 i 1002, Panewnik nr 1130, Ochojec nr 601, 0621, 0638/2,0638/3, 0154 Giszowiec nr 0201/2
- Remont drogi wojewódzkiej nr 561 na odcinku od km 20+351 (20+375) do km 21+009 (21+035) - nr postępowania 260/24
- "Przebudowa budynku służby celno-skarbowej w Lubieszynie ze zmianą sposobu użytkowania na budynek oświatowo-administracyjny" - w formule zaprojektuj i wybuduj
- Wymiana nawierzchni z płyt betonowych wraz z uzupełnieniem kruszywem mineralnym łamanym, z mechanicznym nadaniem spadków podłużnych (DP nr 1120L)
- Remont ulic o nawierzchni bitumicznej na terenie miasta Kalisza w 2025r. z podziałem na dwa rejony
- "Roboty i usługi w zakresie utrzymania dróg w gminie Pszczyna, dla których zarządcą jest Burmistrz Pszczyny"
więcej: Roboty w zakresie naprawy dróg »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.