Og³oszenie z dnia 2024-06-17
Powi±zane og³oszenia:
- 2024/BZP 00380416/01 - Modyfikacja z dnia 2024-06-24
- 2024/BZP 00451272/01 - Wynik z dnia 2024-08-08
Og³oszenie o zamówieniu
Dostawy
„Zakup samochodu osobowego 7-miejscowego”
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: TEATR IMPRESARYJNY IM.W£ODZIMIERZA GNIAZDOWSKIEGO
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 910511466
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: ul. Wojska Polskiego 13
1.5.2.) Miejscowo¶æ: W³oc³awek
1.5.3.) Kod pocztowy: 87-800
1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL619 - W³oc³awski
1.5.7.) Numer telefonu: +48 (54) 231 47 60
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@teatrwloclawek.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.teatrwloclawek.pl
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - pañstwowe i samorz±dowe instytucje kultury
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Zakup samochodu osobowego 7-miejscowego”
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-9503f285-2cae-11ef-b373-0e435a8a43bc
2.5.) Numer og³oszenia: 2024/BZP 00370027
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2024-06-17
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2024/BZP 00369970/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.2.1 „Zakup samochodu osobowego 7-miejscowego”
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-9503f285-2cae-11ef-b373-0e435a8a43bc3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: W postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym a wykonawcami odbywa siê przy u¿yciu Platformy e-Zamówienia, która jest dostêpna pod adresem https://ezamowienia.gov.pl lub poczty elektronicznej administracja@teatrwloclawek.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 1. Komunikacja w postêpowaniu, z wy³±czeniem sk³adania ofert, odbywa siê drog± elektroniczn± za po¶rednictwem formularzy do komunikacji dostêpnych w zak³adce „Formularze” („Formularze do komunikacji”). Za po¶rednictwem „Formularzy do komunikacji” odbywa siê w szczególno¶ci przekazywanie wezwañ i zawiadomieñ, zadawanie pytañ i udzielanie odpowiedzi. Formularze do komunikacji umo¿liwiaj± równie¿ do³±czenie za³±cznika do przesy³anej wiadomo¶ci (przycisk „dodaj za³±cznik”) lub za po¶rednictwem poczty elektronicznej administracja@teatrwloclawek.pl
W przypadku za³±czników, które s± zgodnie z ustaw± Pzp lub rozporz±dzeniem Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagañ dla dokumentów elektronicznych opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, mog± byæ opatrzone, zgodnie z wyborem wykonawcy/wykonawcy wspólnie ubiegaj±cego siê o udzielenie zamówienia/podmiotu udostêpniaj±cego zasoby, podpisem zewnêtrznym lub wewnêtrznym. W zale¿no¶ci od rodzaju podpisu i jego typu (zewnêtrzny, wewnêtrzny) dodaje siê do przesy³anej wiadomo¶ci uprzednio podpisane dokumenty wraz z wygenerowanym plikiem podpisu (typ zewnêtrzny) lub dokument z wszytym podpisem (typ wewnêtrzny).
2. Mo¿liwo¶æ korzystania w postêpowaniu z „Formularzy do komunikacji” w pe³nym zakresie wymaga posiadania konta „Wykonawcy” na Platformie e-Zamówienia oraz zalogowania siê na Platformie e-Zamówienia. Do korzystania z „Formularzy do komunikacji” s³u¿±cych do zadawania pytañ dotycz±cych tre¶ci dokumentów zamówienia wystarczaj±ce jest posiadanie tzw. Konta uproszczonego na Platformie e-Zamówienia.
3. Wszystkie wys³ane i odebrane w postêpowaniu przez wykonawcê wiadomo¶ci widoczne s± po zalogowaniu w podgl±dzie postêpowania w zak³adce „Komunikacja”.
4. Maksymalny rozmiar plików przesy³anych za po¶rednictwem „Formularzy do komunikacji” wynosi 150 MB (wielko¶æ ta dotyczy plików przesy³anych jako za³±czniki do jednego formularza).
5. Minimalne wymagania techniczne dotycz±ce sprzêtu u¿ywanego w celu korzystania z us³ug Platformy e-Zamówienia oraz informacje dotycz±ce specyfikacji po³±czenia okre¶la Regulamin Platformy e-Zamówienia.
6. W przypadku problemów technicznych i awarii zwi±zanych z funkcjonowaniem Platformy e-Zamówienia u¿ytkownicy mog± skorzystaæ ze wsparcia technicznego dostêpnego poprzez formularz udostêpniony na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl w zak³adce „Zg³o¶ problem”.
7. Zamawiaj±cy dopuszcza komunikacjê za pomoc± poczty elektronicznej na adres e-mail: administracja@teatrwloclawek.pl (nie dotyczy sk³adania ofert).
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Zgodnie z Rozdzia³em XIX SWZ
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Zgodnie z Rozdzia³em XIX SWZ
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZP.1.2024
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest zakup samochodu osobowego 7-miejscowego na potrzeby Teatru Impresaryjnego we W³oc³awku, fabrycznie nowego, nieu¿ywanego, rok produkcji 2024.
2. Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia zawiera Za³±cznik nr 4 do Specyfikacji Warunków Zamówienia. Zamawiaj±cy do³o¿y³ wszelkich starañ, aby w opisie przedmiotu zamówienia nie znalaz³a siê ¿adna nazwa handlowa firmy, towaru lub produktu. Je¶li w dokumentach zamówienia, wskazana jest nazwa handlowa firmy, towaru lub produktu, ma ona wy³±cznie charakter informacyjny lub ma na celu doprecyzowanie przedmiotu zamówienia i nale¿y rozumieæ je jako przyk³adowe, i rozpatrywaæ ³±cznie z wyrazem „lub równowa¿ny” pod warunkiem zagwarantowania uzyskania parametrów technicznych nie gorszych (takich samych jak opisane w SWZ lub lepszych) od za³o¿onych w wy¿ej wymienionych dokumentach. Wszystkie dostarczone elementy wyposa¿enia sk³adaj±ce siê na przedmiot zamówienia musz± byæ nowe, nieu¿ywane, zawieraæ odpowiednie, aktualne i wymagane certyfikaty/¶wiadectwa, jako¶ci/atesty/deklaracje zgodno¶ci lub oznaczenia, informuj±ce o dopuszczeniu do sprzeda¿y oraz spe³niaæ wszelkie wymogi norm okre¶lonych obowi±zuj±cym prawem, je¶li takie s± wymagane.
3. ¯±danie z³o¿enia lub uzupe³nienia przedmiotowych ¶rodków dowodowych. Zamawiaj±cy ¿±da z³o¿enia wraz z ofert± przedmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie zgodno¶ci oferowanej dostawy z wymaganiami okre¶lonymi w opisie przedmiotu zamówienia.
Powy¿sze stanowiæ bêdzie Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia – Za³±cznik nr 4 do SWZ z minimalnymi wymaganiami wskazanymi przez Zamawiaj±cego. Wykonawca zobowi±zany jest wype³niæ informacje o oferowanym Przedmiocie zamówienia i za³±czyæ j± do sk³adanej oferty.
Zamawiaj±cy akceptuje równowa¿ne przedmiotowe ¶rodki dowodowe, je¿eli potwierdzaj±, ¿e oferowane dostawy spe³niaj± okre¶lone przez Zamawiaj±cego wymagania.
Je¿eli Wykonawca nie z³o¿y przedmiotowych ¶rodków dowodowych lub przedmiotowe ¶rodki dowodowe s± niekompletne, Zamawiaj±cy wezwie do ich z³o¿enia lub uzupe³nienia w wyznaczonym terminie.
Zamawiaj±cy informuje, ¿e pomimo przewidzenia wezwania, nie wezwie do z³o¿enia lub uzupe³nienia przedmiotowych ¶rodków dowodowych, je¿eli przedmiotowy ¶rodek dowodowy s³u¿y potwierdzeniu zgodno¶ci z cechami lub kryteriami okre¶lonymi w opisie kryteriów oceny ofert lub gdy mimo z³o¿enia przedmiotowego ¶rodka dowodowego oferta podlega odrzuceniu albo zachodz± przes³anki uniewa¿nienia postêpowania.
4. Szczegó³owe obowi±zki wykonawcy w zakresie realizacji przedmiotu zamówienia okre¶laj± projektowane postanowienia umowy w sprawie zamówienia publicznego - Za³±cznik nr 1 do Specyfikacji Warunków Zamówienia.
5. Okres gwarancji i rêkojmi:
Okres udzielonej gwarancji i rêkojmi jest w przedmiotowym postêpowaniu kryterium oceny ofert. Okres rêkojmi bêdzie równy okresowi gwarancji.
Najkrótszy mo¿liwy Okres gwarancji i rêkojmi – 12 miesiêcy
Najd³u¿szy mo¿liwy Okres gwarancji i rêkojmi – 24 miesi±ce
Uwaga:
1. Szczegó³y dotycz±ce zakresu gwarancji i rêkojmi okre¶laj± projektowane postanowienia umowy w sprawie zamówienia publicznego - Za³±cznik nr 1 do Specyfikacji Warunków Zamówienia oraz Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia – Za³±cznik nr 4 do Specyfikacji Warunków Zamówienia.
2. Zamawiaj±cy okre¶la dwa mo¿liwe okresy gwarancji i rêkojmi 12 miesiêcy i 24 miesi±ce.
1) W przypadku podania przez Wykonawcê krótszego ni¿ 12 miesiêcznego okresu gwarancji i rêkojmi oferta podlegaæ bêdzie odrzuceniu zgodnie z tre¶ci± art. 226 ust. 1 pkt 5 pzp (tre¶æ oferty niezgodna z warunkami zamówienia).
2) W przypadku podania przez Wykonawcê d³u¿szego ni¿ 24 miesiêcznego okresu gwarancji i rêkojmi do oceny oferty zostanie przyjêty okres 24 miesiêcy.
3) Udzielony okres gwarancji i rêkojmi przyjêty do kryterium oceny ofert nie wyklucza i nie ogranicza Zamawiaj±cego z mo¿liwo¶ci skorzystania przez niego z d³u¿szego okresu gwarancji i rêkojmi udzielonego przez producenta na poszczególne elementy lub czê¶ci samochodu.
6. Zamawiaj±cy nie dopuszcza sk³adania ofert czê¶ciowych – uzasadnienie braku podzia³u zamówienia na czê¶ci: Podzia³ przedmiotowego zamówienia na czê¶ci jest niezasadny z punktu widzenia technicznego i organizacyjnego. Podzia³ zakresu dostawy na czê¶ci, które sk³ada³yby siê na ca³o¶æ zamówienia grozi³by nadmiernymi trudno¶ciami technicznymi oraz nadmiernymi kosztami wykonania zamówienia. Potrzeba skoordynowania dzia³añ ró¿nych wykonawców realizuj±cych poszczególne czê¶ci zamówienia mog³aby powa¿nie zagroziæ w³a¶ciwemu wykonaniu zamówienia.
7. Oferty wariantowe: Zamawiaj±cy nie dopuszcza sk³adania ofert wariantowych.
8. Zamówienia uzupe³niaj±ce: Zamawiaj±cy nie przewiduje udzielenia zamówieñ, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 Ustawy PZP.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 34110000-1 - Samochody osobowe
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesi±ce
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze oferty najkorzystniejszej dla ka¿dej czê¶ci Zamawiaj±cy bêdzie kierowa³ siê nastêpuj±cymi kryteriami oceny ofert:
1) „Cena” – C;
2) „Okres gwarancji i rêkojmi” – G.
2. Powy¿szym kryteriom Zamawiaj±cy przypisa³ nastêpuj±ce znaczenie:
Cena 60 % 60 pkt
Cena najtañszej oferty
C = ---------------------------------------- x 60 pkt
Cena badanej oferty
Okres gwarancji i rêkojmi 40% 40 pkt
- 12 miesiêcy – 0 pkt
- 24 miesi±ce – 40 pkt
Razem 100% 100 pkt
3. Ca³kowita liczba punktów, jak± otrzyma dana oferta, zostanie obliczona wed³ug poni¿szego wzoru:
L = C + G
gdzie:
L – ca³kowita liczba punktów,
C – punkty uzyskane w kryterium „Cena”,
G – punkty uzyskane w kryterium „Okres gwarancji i rêkojmi”.
4. Ocena punktowa w kryterium „Cena” dokonana zostanie na podstawie ca³kowitej ceny oferty brutto wskazanej przez Wykonawcê w ofercie i przeliczona wed³ug wzoru opisanego powy¿ej.
5. Ocena punktowa w kryterium „Okres gwarancji i rêkojmi” dokonana zostanie wed³ug zasad opisanych powy¿ej na podstawie okresu gwarancji i rêkojmi wskazanego przez Wykonawcê w formularzu oferty (to jest 12 miesiêcy lub 24 miesi±ce).
Uwaga:
1) W przypadku podania przez Wykonawcê krótszego ni¿ 12 miesiêcznego okresu gwarancji i rêkojmi oferta podlegaæ bêdzie odrzuceniu zgodnie z tre¶ci± art. 226 ust. 1 pkt 5 pzp (tre¶æ oferty niezgodna z warunkami zamówienia).
2) W przypadku podania przez Wykonawcê d³u¿szego ni¿ 24 miesiêcznego okresu gwarancji i rêkojmi do oceny oferty zostanie przyjêty okres 24 miesiêcy.
6. Punktacja przyznawana ofertom w poszczególnych kryteriach bêdzie liczona z dok³adno¶ci± do dwóch miejsc po przecinku. Najwy¿sza liczba punktów wyznaczy najkorzystniejsz± ofertê.
7. Zamawiaj±cy udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta odpowiadaæ bêdzie wszystkim wymaganiom przedstawionym w ustawie PZP oraz w SWZ i zostanie oceniona jako najkorzystniejsza w oparciu o podane kryteria wyboru.
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
serwis posprzeda¿ny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji i rêkojmi
4.3.6.) Waga: 40,00
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Nie
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: nie dotyczy
5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: nie dotyczy
5.8.) Wykaz przedmiotowych ¶rodków dowodowych:
Zamawiaj±cy ¿±da z³o¿enia wraz z ofert± przedmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie zgodno¶ci oferowanej dostawy z wymaganiami okre¶lonymi w opisie przedmiotu zamówienia.Powy¿sze stanowiæ bêdzie Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia – Za³±cznik nr 4 do SWZ z minimalnymi wymaganiami wskazanymi przez Zamawiaj±cego. Wykonawca zobowi±zany jest wype³niæ informacje o oferowanym Przedmiocie zamówienia i za³±czyæ j± do sk³adanej oferty.
Zamawiaj±cy akceptuje równowa¿ne przedmiotowe ¶rodki dowodowe, je¿eli potwierdzaj±, ¿e oferowane dostawy spe³niaj± okre¶lone przez Zamawiaj±cego wymagania. Je¿eli Wykonawca nie z³o¿y przedmiotowych ¶rodków dowodowych lub przedmiotowe ¶rodki dowodowe s± niekompletne, Zamawiaj±cy wezwie do ich z³o¿enia lub uzupe³nienia w wyznaczonym terminie. Zamawiaj±cy informuje, ¿e pomimo przewidzenia wezwania, nie wezwie do z³o¿enia lub uzupe³nienia przedmiotowych ¶rodków dowodowych, je¿eli przedmiotowy ¶rodek dowodowy s³u¿y potwierdzeniu zgodno¶ci z cechami lub kryteriami okre¶lonymi w opisie kryteriów oceny ofert lub gdy mimo z³o¿enia przedmiotowego ¶rodka dowodowego oferta podlega odrzuceniu albo zachodz± przes³anki uniewa¿nienia postêpowania.
5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Tak
5.10.) Przedmiotowe ¶rodki dowodowe podlegaj±ce uzupe³nieniu po z³o¿eniu oferty:
Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia – Za³±cznik nr 4 do SWZ z minimalnymi wymaganiami wskazanymi przez Zamawiaj±cego. Wykonawca zobowi±zany jest wype³niæ informacje o oferowanym Przedmiocie zamówienia i za³±czyæ j± do sk³adanej oferty. Zamawiaj±cy akceptuje równowa¿ne przedmiotowe ¶rodki dowodowe, je¿eli potwierdzaj±, ¿e oferowane dostawy spe³niaj± okre¶lone przez Zamawiaj±cego wymagania.Je¿eli Wykonawca nie z³o¿y przedmiotowych ¶rodków dowodowych lub przedmiotowe ¶rodki dowodowe s± niekompletne, Zamawiaj±cy wezwie do ich z³o¿enia lub uzupe³nienia w wyznaczonym terminie.
Zamawiaj±cy informuje, ¿e pomimo przewidzenia wezwania, nie wezwie do z³o¿enia lub uzupe³nienia przedmiotowych ¶rodków dowodowych, je¿eli przedmiotowy ¶rodek dowodowy s³u¿y potwierdzeniu zgodno¶ci z cechami lub kryteriami okre¶lonymi w opisie kryteriów oceny ofert lub gdy mimo z³o¿enia przedmiotowego ¶rodka dowodowego oferta podlega odrzuceniu albo zachodz± przes³anki uniewa¿nienia postêpowania.
5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:
1. Formularz Oferty, którego wzór stanowi za³±cznik nr 2 do SWZ.W przypadku, gdy Wykonawca nie korzysta z przygotowanego przez Zamawiaj±cego wzoru, w tre¶ci oferty nale¿y zamie¶ciæ wszystkie informacje wymagane w Formularzu Oferty.
2. Wype³niony za³±cznik nr 4 do SWZ, jako przedmiotowy ¶rodek dowodowy na potwierdzenie zgodno¶ci oferowanej dostawy z wymaganiami okre¶lonymi w Szczegó³owym opisie przedmiotu zamówienia.
3. Pe³nomocnictwo upowa¿niaj±ce do z³o¿enia oferty, o ile ofertê sk³ada pe³nomocnik;
4. Pe³nomocnictwo dla pe³nomocnika do reprezentowania w postêpowaniu Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia – dotyczy ofert sk³adanych przez Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia;
5. O¶wiadczenie Wykonawcy o niepodleganiu wykluczeniu z postêpowania - wzór o¶wiadczenia stanowi Za³±cznik nr 3 do SWZ. W przypadku wspólnego ubiegania siê o zamówienie przez Wykonawców, o¶wiadczenie o niepoleganiu wykluczeniu w postêpowaniu sk³ada ka¿dy z Wykonawców.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
1. Pe³nomocnictwo upowa¿niaj±ce do z³o¿enia oferty, o ile ofertê sk³ada pe³nomocnik;2. Pe³nomocnictwo dla pe³nomocnika do reprezentowania w postêpowaniu Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia – dotyczy ofert sk³adanych przez Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia;
3. O¶wiadczenie Wykonawcy o niepodleganiu wykluczeniu z postêpowania - wzór o¶wiadczenia stanowi Za³±cznik nr 3 do SWZ. W przypadku wspólnego ubiegania siê o zamówienie przez Wykonawców, o¶wiadczenie o niepoleganiu wykluczeniu w postêpowaniu sk³ada ka¿dy z Wykonawców.
6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zgodnie z Projektowanymi postanowieniami umowy w sprawie zamówienia publicznego –Za³±cznik nr 1 do SWZ.7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2024-06-26 10:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: Platforma e-zamówienia
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-06-26 10:15
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2024-07-25
INNE PRZETARGI Z W£OC£AWKA
- "Zakup o¶wietlenia w Sali widowiskowej C.K. "Browar B.""
- Us³ugi specjalistyczne ¶wiadczone dla osób czasowo przebywaj±cych oraz korzystaj±cych ambulatoryjnie z us³ug Specjalistycznego O¶rodka Wsparcia dla Osób Doznaj±cych Przemocy Domowej.
- Dostawa sprzêtu specj. (wyposa¿enie - w podz. na Czê¶ci) w ram. zad: "Budowa i przebudowa sieci, przy³±czy, instalacji i urz±dzeñ wod-kan na terenie Gminy W³oc³awek wraz z dostaw± sprzêtu specjalist."
- Milej dla wszystkich (Bud¿et Obywatelski z 2023 r.)
- Dostawa drzew wraz z nasadzeniem i pielêgnacj± na terenie m. W³oc³awek oraz zakup drzew wraz z dostaw± z podzia³em na 2 zadania w ramach zadania pn. "Zielona i niebieska infrastruktura miasta"
- Przebudowa drogi gminnej nr 190503C Józefowo - Mursk - Smólnik o d³. 990m od km 1+755 do km 2 +745 w miejscowo¶ci Józefowo
wiêcej: przetargi w W³oc³awku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup pojazdu spe³niaj±cego wymogi ustawy o elektromobilno¶ci i paliwach alternatywnych na potrzeby prowadzenia kontroli
- Najem fabrycznie nowego samochodu osobowego na okres 36 miesiêcy dla IHAR-PIB
- TP-12/25 Dostawa samochodu z napêdem hybrydowym.
- Dostawa fabrycznie nowego pojazdu typu Sedan lub Liftback, 5-osobowego (1 kierowca + 4 pasa¿erów) na potrzeby Kuratorium O¶wiaty w Kielcach
- Dostawa fabrycznie nowych samochodów osobowych dla potrzeb PZDW w Rzeszowie o roku produkcji 2024 lub 2025 - 4 zadania (POSTÊPOWANIE II)
- Zakup samochodu dla ZGK Serby
wiêcej: Samochody osobowe »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.