Ogłoszenie z dnia 2022-09-29
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00319158/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-08-25
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Aktualizacja bazy EGiB w zakresie danych dotyczących budynków, a także przebiegu granic ewidencyjnych, powierzchni i użytków gruntowych dla fragmentu obrębu Biały Dunajec i Bukowina Tatrzańska
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: POWIAT TATRZAŃSKI
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 491893121
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Chramcówki 15
1.5.2.) Miejscowość: Zakopane
1.5.3.) Kod pocztowy: 34-500
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL219 - Nowotarski
1.5.7.) Numer telefonu: +48 182017100
1.5.8.) Numer faksu: +48 182017104
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@powiat.tatry.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.powiat.tatry.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://powiat-tatry.ezamawiajacy.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Aktualizacja bazy EGiB w zakresie danych dotyczących budynków, a także przebiegu granic ewidencyjnych, powierzchni i użytków gruntowych dla fragmentu obrębu Biały Dunajec i Bukowina Tatrzańska2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a490d529-2442-11ed-9071-8637ea33a6f9
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00370038
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-09-29
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00319158/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.272.16.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 178861,79 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem przetargu jest wybór wykonawcy, który będzie świadczył na rzecz zamawiającego usługi geodezyjne polegające na wykonaniu zadania pn.: „Aktualizacja bazy Ewidencji Gruntów i Budynków w zakresie danych dotyczących budynków z dostosowaniem do obowiązującego rozporządzenia w sprawie ewidencji gruntów i budynków dla fragmentu obrębu Biały Dunajec w jednostce ewidencyjnej Biały Dunajec”, zgodnie ze szczegółowym Opisem Przedmiotu Zamówienia [zwanym dalej „OPZ”] stanowiącym załączniki nr 6 do SWZ.2. Realizacja opisanych powyżej usług geodezyjnych polegać będzie na modyfikacji istniejących oraz utworzeniu nowych obiektów i danych w bazie ewidencji gruntów i budynków prowadzonej w systemie informacji przestrzennej Turbo_Ewid Wersja 9.4, w celu dostosowania do wymogów obowiązującego rozporządzenia Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii w sprawie ewidencji gruntów i budynków (Dz. U. z 2021 roku, poz. 1390), zwanego dalej „rozporządzeniem EGiB”.
3. Usługi będące przedmiotem niniejszego zamówienia w szczególności polegać będą na wykonaniu następujących prac geodezyjnych:
1) Pobranie i analiza bazy ewidencji gruntów i budynków dla przedmiotowego obrębu (dane opisowe i geometryczne);
2) Pobranie i analiza materiałów PZGiK – operaty z inwentaryzacji powykonawczej budynków z okresu przed rokiem 2019, nie ujawnionych w bazie EGiB;
3) Wykonanie pomiaru sytuacyjnego budynków, dla których brak danych w zasobie PODGiK, celem zasilenia bazy egib plikiem różnicowym .kcd lub .gml (zadanie obejmuje 450 budynków w obrębie Biały Dunajec – Pakiet nr I oraz 70 budynków w obrębie Bukowina Tatrzańska – Pakiet nr II). Zamawiający nie wymaga pomiaru i ujawniania w bazie EGiB obiektów budowlanych trwale związane z budynkiem, takich jak: taras, weranda, wiatrołap, schody, podpora, rampa, wjazd do podziemia, podjazd dla osób niepełnosprawnych;
4) Zebranie informacji opisowych o budynkach w celu przedstawienia ich na kartach budynkowych uwzględniając następujące dane:
a) identyfikator budynku, o którym mowa w punkcie 8 załącznika nr 5 do rozporządzenia EGiB,
b) rodzaj budynku według Klasyfikacji Środków Trwałych, o której mowa w przepisach wydanych na podstawie art. 40 ust. 2 ustawy z dnia 29 czerwca 1995 roku o statystyce publicznej,
c) numeryczny opis konturu budynku,
d) liczba kondygnacji naziemnych i podziemnych,
e) pole powierzchni zabudowy,
f) pole powierzchni użytkowej,
g) identyfikatory działek ewidencyjnych, na których położony jest budynek,
5) Dodatkowo Wykonawca sporządzi w terenie cyfrowe zdjęcia elewacji budynków z co najmniej 2 stron i zapisze je w formacie .jpg stosując w nazwie plików ten sam identyfikator, który został użyty do opisu budynku (np. 1217.0402.626/2.1_BUD_S.jpg gdzie S – oznacza stronę budynku: „F” – front budynku, „L” – strona lewa budynku patrząc od frontu, „P” – strona prawa budynku patrząc od frontu, „T” – tył budynku). Zdjęcia powinny zostać wykonane aparatem o rozdzielczości matrycy co najmniej 8 megapikseli oraz posiadać odpowiednią jakość (kontrast, oświetlenie obiektu);
6) Złożenie kompletnego operatu technicznego celem przyjęcia do PZGiK, zgodnie z obowiązującymi przepisami;
7) Pobranie i analiza bazy ewidencji gruntów i budynków dla przedmiotowego obrębu (dane opisowe i geometryczne).
4. Warunki wykonania zamówienia zawarte są w projekcie umowy, który stanowi załącznik nr 5 do SWZ.
4. Zamawiający nie określa, w odniesieniu do Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, wymagań związanych z realizacją zamówienia, o których mowa w art. 58 ust. 4 ustawy pzp.
5. Zamawiający nie określa wymagań związanych z realizacją zamówienia, o których mowa w art. 96 ust. 1 ustawy pzp.
6. W przypadku opisania przedmiotu zamówienia za pomocą odniesienia do norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1-3 ustawy pzp Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisanym.
7. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne, jest zobowiązany udowodnić w ofercie, w szczególności za pomocą przedmiotowych środków dowodowych, o których mowa w art.104-107 ustawy pzp, że proponowane rozwiązania w równoważnym stopniu spełniają wymagania określone w opisie przedmiotu zamówienia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 71355000-1 - Usługi pomiarowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71354000-4 - Usługi sporządzania map
48610000-7 - Systemy baz danych
4.5.5.) Wartość części: 89430,89 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem przetargu jest wybór wykonawcy, który będzie świadczył na rzecz zamawiającego usługi geodezyjne polegające na wykonaniu zadania pn.: „Aktualizacja bazy Ewidencji Gruntów i Budynków w zakresie danych dotyczących budynków z dostosowaniem do obowiązującego rozporządzenia w sprawie ewidencji gruntów i budynków dla fragmentu obrębu Bukowina Tatrzańska w jednostce ewidencyjnej Bukowina Tatrzańska”, zgodnie ze szczegółowym Opisem Przedmiotu Zamówienia [zwanym dalej „OPZ”] stanowiącym załączniki nr 6 do SWZ.2. Realizacja opisanych powyżej usług geodezyjnych polegać będzie na modyfikacji istniejących oraz utworzeniu nowych obiektów i danych w bazie ewidencji gruntów i budynków prowadzonej w systemie informacji przestrzennej Turbo_Ewid Wersja 9.4, w celu dostosowania do wymogów obowiązującego rozporządzenia Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii w sprawie ewidencji gruntów i budynków (Dz. U. z 2021 roku, poz. 1390), zwanego dalej „rozporządzeniem EGiB”.
3. Usługi będące przedmiotem niniejszego zamówienia w szczególności polegać będą na wykonaniu następujących prac geodezyjnych:
1) Pobranie i analiza bazy ewidencji gruntów i budynków dla przedmiotowego obrębu (dane opisowe i geometryczne);
2) Pobranie i analiza materiałów PZGiK – operaty z inwentaryzacji powykonawczej budynków z okresu przed rokiem 2019, nie ujawnionych w bazie EGiB;
3) Wykonanie pomiaru sytuacyjnego budynków, dla których brak danych w zasobie PODGiK, celem zasilenia bazy egib plikiem różnicowym .kcd lub .gml (zadanie obejmuje 450 budynków w obrębie Biały Dunajec – Pakiet nr I oraz 70 budynków w obrębie Bukowina Tatrzańska – Pakiet nr II). Zamawiający nie wymaga pomiaru i ujawniania w bazie EGiB obiektów budowlanych trwale związane z budynkiem, takich jak: taras, weranda, wiatrołap, schody, podpora, rampa, wjazd do podziemia, podjazd dla osób niepełnosprawnych;
4) Zebranie informacji opisowych o budynkach w celu przedstawienia ich na kartach budynkowych uwzględniając następujące dane:
a) identyfikator budynku, o którym mowa w punkcie 8 załącznika nr 5 do rozporządzenia EGiB,
b) rodzaj budynku według Klasyfikacji Środków Trwałych, o której mowa w przepisach wydanych na podstawie art. 40 ust. 2 ustawy z dnia 29 czerwca 1995 roku o statystyce publicznej,
c) numeryczny opis konturu budynku,
d) liczba kondygnacji naziemnych i podziemnych,
e) pole powierzchni zabudowy,
f) pole powierzchni użytkowej,
g) identyfikatory działek ewidencyjnych, na których położony jest budynek,
5) Dodatkowo Wykonawca sporządzi w terenie cyfrowe zdjęcia elewacji budynków z co najmniej 2 stron i zapisze je w formacie .jpg stosując w nazwie plików ten sam identyfikator, który został użyty do opisu budynku (np. 1217.0402.626/2.1_BUD_S.jpg gdzie S – oznacza stronę budynku: „F” – front budynku, „L” – strona lewa budynku patrząc od frontu, „P” – strona prawa budynku patrząc od frontu, „T” – tył budynku). Zdjęcia powinny zostać wykonane aparatem o rozdzielczości matrycy co najmniej 8 megapikseli oraz posiadać odpowiednią jakość (kontrast, oświetlenie obiektu);
6) Złożenie kompletnego operatu technicznego celem przyjęcia do PZGiK, zgodnie z obowiązującymi przepisami;
7) Pobranie i analiza bazy ewidencji gruntów i budynków dla przedmiotowego obrębu (dane opisowe i geometryczne).
4. Warunki wykonania zamówienia zawarte są w projekcie umowy, który stanowi załącznik nr 5 do SWZ.
4. Zamawiający nie określa, w odniesieniu do Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, wymagań związanych z realizacją zamówienia, o których mowa w art. 58 ust. 4 ustawy pzp.
5. Zamawiający nie określa wymagań związanych z realizacją zamówienia, o których mowa w art. 96 ust. 1 ustawy pzp.
6. W przypadku opisania przedmiotu zamówienia za pomocą odniesienia do norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1-3 ustawy pzp Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisanym.
7. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne, jest zobowiązany udowodnić w ofercie, w szczególności za pomocą przedmiotowych środków dowodowych, o których mowa w art.104-107 ustawy pzp, że proponowane rozwiązania w równoważnym stopniu spełniają wymagania określone w opisie przedmiotu zamówienia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 71355000-1 - Usługi pomiarowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71354000-4 - Usługi sporządzania map
48610000-7 - Systemy baz danych
4.5.5.) Wartość części: 8130,08 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem przetargu jest wybór wykonawcy, który będzie świadczył na rzecz zamawiającego usługi geodezyjne polegające na wykonaniu zadania pn.: „Aktualizacji bazy Ewidencji Gruntów i Budynków w zakresie danych dotyczących budynków oraz przebiegu granic ewidencyjnych, powierzchni i użytków gruntowych z dostosowaniem do obowiązującego rozporządzenia w sprawie ewidencji gruntów i budynków dla fragmentu obrębu Biały Dunajec w jednostce ewidencyjnej Biały Dunajec”, zgodnie ze szczegółowym Opisem Przedmiotu Zamówienia [zwanym dalej „OPZ”] stanowiącym załączniki nr 6 do SWZ.2. Realizacja opisanych powyżej usług geodezyjnych polegać będzie na modyfikacji istniejących oraz utworzeniu nowych obiektów i danych w bazie ewidencji gruntów i budynków prowadzonej w systemie informacji przestrzennej Turbo_Ewid Wersja 9.4, w celu dostosowania do wymogów obowiązującego rozporządzenia Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii w sprawie ewidencji gruntów i budynków (Dz. U. z 2021 roku, poz. 1390), zwanego dalej „rozporządzeniem EGiB”.
3. Usługi będące przedmiotem niniejszego zamówienia w szczególności polegać będą na wykonaniu następujących prac geodezyjnych:
1) Pobranie i analiza materiałów PZGiK – operaty z inwentaryzacji powykonawczej budynków z okresu przed rokiem 2019, nie ujawnionych w bazie EGiB – pod kątem planowanych pomiarów sytuacyjnych budynków;
2) Przeprowadzenie analizy materiałów PZGiK uzyskanych od Zamawiającego w zakresie archiwalnych operatów prawnych (rozgraniczenia, ustalenia przebiegu granic, aktualizacji EGiB) oraz dokonanie w niezbędnym zakresie uzgodnień z Geodetą Powiatowym lub upoważnionym pracownikiem Wydziału Geodezji, w sprawie sposobu wykorzystania tych materiałów przy realizacji przedmiotu zamówienia;
3) Przeprowadzenie pomiarów sytuacyjnych poprzedzonych ustaleniem przebiegu granic zgodnie § 33 rozporządzenia EGiB;
4) Wykonanie pomiaru sytuacyjnego budynków, dla których brak danych w zasobie PODGiK, celem zasilenia bazy egib plikiem różnicowym .kcd lub .gml (zadanie obejmuje 200 budynków w obrębie Biały Dunajec) Zamawiający nie wymaga pomiaru i ujawniania w bazie EGiB obiektów budowlanych trwale związane z budynkiem, takich jak: taras, weranda, wiatrołap, schody, podpora, rampa, wjazd do podziemia, podjazd dla osób niepełnosprawnych;
5) Zebranie informacji opisowych o budynkach w celu przedstawienia ich na kartach budynkowych uwzględniając następujące dane:
a) identyfikator budynku, o którym mowa w punkcie 8 załącznika nr 5 do rozporządzenia EGiB,
b) rodzaj budynku według Klasyfikacji Środków Trwałych, o której mowa w przepisach wydanych na podstawie art. 40 ust. 2 ustawy z dnia 29 czerwca 1995 roku o statystyce publicznej,
c) numeryczny opis konturu budynku,
d) liczba kondygnacji naziemnych i podziemnych,
e) pole powierzchni zabudowy,
f) pole powierzchni użytkowej,
g) identyfikatory działek ewidencyjnych, na których położony jest budynek,
6) Dodatkowo Wykonawca sporządzi w terenie cyfrowe zdjęcia elewacji budynków z co najmniej 2 stron i zapisze je w formacie .jpg stosując w nazwie plików ten sam identyfikator, który został użyty do opisu budynku (np. 1217.0402.626/2.1_BUD_S.jpg gdzie S – oznacza stronę budynku: „F” – front budynku, „L” – strona lewa budynku patrząc od frontu, „P” – strona prawa budynku patrząc od frontu, „T” – tył budynku). Zdjęcia powinny zostać wykonane aparatem o rozdzielczości matrycy co najmniej 8 megapikseli oraz posiadać odpowiednią jakość (kontrast, oświetlenie obiektu);
7) Określenie i pomiar zasięgu użytków gruntowych zabudowanych i zurbanizowanych wraz z opracowaniem stosownych wykazów zmian danych ewidencyjnych;
8) Złożenie kompletnego operatu technicznego celem przyjęcia do PZGiK, zgodnie z obowiązującymi przepisami.
4. Warunki wykonania zamówienia zawarte są w projekcie umowy, który stanowi załącznik nr 5 do SWZ.
4. Zamawiający nie określa, w odniesieniu do Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, wymagań związanych z realizacją zamówienia, o których mowa w art. 58 ust. 4 ustawy pzp.
5. Zamawiający nie określa wymagań związanych z realizacją zamówienia, o których mowa w art. 96 ust. 1 ustawy pzp.
6. W przypadku opisania przedmiotu zamówienia za pomocą odniesienia do norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1-3 ustawy pzp Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisanym.
7. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne, jest zobowiązany udowodnić w ofercie, w szczególności za pomocą przedmiotowych środków dowodowych, o których mowa w art.104-107 ustawy pzp, że proponowane rozwiązania w równoważnym stopniu spełniają wymagania określone w opisie przedmiotu zamówienia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 71355000-1 - Usługi pomiarowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71354000-4 - Usługi sporządzania map
48610000-7 - Systemy baz danych
4.5.5.) Wartość części: 81300,81 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 48708,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 128000,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 48708,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: RGPROJEKT Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON: 121040030
7.3.3) Ulica: Skotnicka 210
7.3.4) Miejscowość: Kraków
7.3.5) Kod pocztowy: 30-394
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-09-27
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 48708,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 75 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 9471,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 28000,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 9471,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: RGPROJEKT Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON: 121040030
7.3.3) Ulica: Skotnicka 210
7.3.4) Miejscowość: Kraków
7.3.5) Kod pocztowy: 30-394
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-09-27
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 9471,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 75 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 49446,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 168000,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 49446,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: RGPROJEKT Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON: 121040030
7.3.3) Ulica: Skotnicka 210
7.3.4) Miejscowość: Kraków
7.3.5) Kod pocztowy: 30-394
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-09-27
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 49446,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 75 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z ZAKOPANEGO
- Sukcesywne świadczenie usług całodziennego żywienia pacjentów Szpitala Specjalistycznego Chorób Płuc "Odrodzenie" w Zakopanem.
- Dostawa fabrycznie nowych gadżetów do dalszej odsprzedaży - ETAP II
- Zimowe utrzymanie obiektów sportowych w Centralnym Ośrodku Sportu-Ośrodku Przygotowań Olimpijskich w Zakopanem
- dostawa pojazdów czterokołowych oraz skuterów śnieżnych na potrzeby GOPR
- Sprzątanie i utrzymanie czystości budynków Starostwa Powiatowego w Zakopanem wraz z terenem przyległym
- Dostawa lasera ze skanerem dla Wojewódzkiego Szpitala Rehabilitacyjnego im. dr S. Jasińskiego w Zakopanem
więcej: przetargi w Zakopanem »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja systemu wodociągowego w Gminie Tymbark
- Opracowanie dokumentacji projektowej dla zadania ,,Budowa sieci kanalizacji sanitarnej na osiedlu w Jamnicy"
- Opracowanie dokumentacji projektowej pn: "Przebudowa drogi powiatowej nr 2519L na odc. od drogi powiatowej nr 2522L do drogi wojewódzkiej nr 743"
- WYKONANIE OPRACOWANIA DOTYCZĄCEGO MIGRACJI KURAKÓW LEŚNYCH WSIEDLONYCH NA TERENIE NADLEŚNICTWA RUSZÓW, NA PODSTAWIE WYKONYWANYCH POMIARÓW TELEMETRYCZNYCH I OBSERWACJI BEZPOŚREDNIEJ
- Rozbudowa drogi powiatowej nr 3900P na odcinku Nacław - Gryżyna o ścieżkę rowerową oraz przebudowa drogi powiatowej nr 3900P wraz z kładką rowerową i oświetleniem w m. Nielęgowo
- Zakup i dostawa oprogramowania i sprzętu w ramach projektu CYBERBEZPIECZNA GMINA OCHOTNICA DOLNA Etap I
więcej: Systemy baz danych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.