Ogłoszenie z dnia 2022-09-29
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00248963/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-07-11
- 2022/BZP 00268984/01 - Modyfikacja z dnia 2022-07-20
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa energooszczędnego oświetlenia ulicznego na terenie Gminy Czarny Bór - III postępowanie
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Czarny Bór
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 890718225
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Główna 18
1.5.2.) Miejscowość: Czarny Bór
1.5.3.) Kod pocztowy: 58-379
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL517 - Wałbrzyski
1.5.7.) Numer telefonu: 748450139
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@czarny-bor.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.czarny-bor.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/czarny_bor1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Budowa energooszczędnego oświetlenia ulicznego na terenie Gminy Czarny Bór - III postępowanie2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-3b4331c1-010f-11ed-9a86-f6f4c648a056
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00370066
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-09-29
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00012803/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.6 Budowa energooszczędnego oświetlenia ulicznego na terenie Gminy Czarny Bór
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00248963/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: GKR.271.3.2022.OK
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 3975000,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest realizacja przedsięwzięcia budowlanego pn. Budowa energooszczędnego oświetlenia ulicznego na terenie Gminy Czarny Bór. Zamówienie obejmuje zaprojektowanie i wykonanie (w formule „zaprojektuj i wybuduj”) oświetlenia drogowego w miejscowości Czarny Bór w ciągu ulic Głównej, Zamkowej, Parkowej, Nadrzecznej, Górniczej, Skalników, Wałbrzyskiej, Kamiennogórskiej, Bocznej, Kolejowej oraz w miejscowościach Grzędy, Grzędy Górne, Jaczków, Witków i Borówno. Zamawiający przewiduje wykonanie następujących elementów systemu oświetleniowego: budowa słupów oświetleniowych z nowoczesnym energooszczędnym oświetleniem LED - 265 szt., budowa linii kablowych zasilających oświetlenie, montaż szafek oświetlenia zewnętrznego, montaż internetowych zegarów sterujących z analizatorami sieci, montaż układów redukcji mocy, wymiana istniejących opraw oświetleniowych na istniejących słupach energetycznych - 335 szt., zabudowanie, dostawa, montaż i uruchomienie systemu monitorowania i sterowania oświetleniem wraz z niezbędnym oprogramowaniem. Zadanie należy zrealizować w oparciu o wytyczne zawarte w Programie Funkcjonalno-Użytkowym, stanowiącym Załącznik do niniejszej SWZ. W ramach przedmiotu zamówienia należy: sporządzić koncepcję programowo-przestrzenną spełniającą warunki Programu Funkcjonalno-Użytkowego; opracować dokumenty obejmujące co najmniej: dokumentację projektową; specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót; inne opracowania wymagane dla uzyskania pozwolenia na budowę i innych niezbędnych uzgodnień; dokumentację wykonawczą dla celów realizacji inwestycji; projekt organizacji ruchu na czas prowadzenia robót budowlano-montażowych oraz projekt stałej organizacji ruchu; inwentaryzację zieleni w pasie prowadzonych robót; dokumentację geotechniczną w celu określenia warunków gruntowo-wodnych podłoża; dokumentację powykonawczą z naniesionymi w sposób czytelny wszelkimi zmianami wprowadzonymi w trakcie budowy wraz z inwentaryzacją geodezyjną powykonawczą wykonanych sieci i obiektów; instrukcje obsługi i eksploatacji oraz instrukcje organizacji bezpiecznej pracy dla stacji transformatorowej; instrukcje BHP oraz IBWR zatwierdzone przez rzeczoznawcę ds. BHP z uprawnieniami GIP; dokumentację fotograficzną terenu przekazanego przed rozpoczęciem robót oraz terenów odtworzonych do stanu pierwotnego; przedmiar robót z wyliczeniem ilości. Dokumentacja projektowa powinna być wykonana zgodnie z obowiązującymi przepisami Prawa budowlanego, warunkami technicznymi i Polskimi Normami przenoszącymi europejskie normy zharmonizowane, a w przypadku ich braku należy uwzględnić: europejskie aprobaty techniczne, Polskie Normy wprowadzające normy międzynarodowe; Polskie Normy; Polskie aprobaty techniczne. wykonać roboty na podstawie sporządzonych projektów i specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót; przeprowadzić wymagane próby i badania, wraz z uzyskaniem odbiorów robót i przegotowaniem dokumentów związanych z oddaniem obiektów do użytkowania; odtworzyć nawierzchnie dróg i chodników wraz z podbudową. uzyskać ostateczną decyzję administracyjną o dopuszczeniu obiektu do użytkowania lub inny dokument zezwalający na użytkowanie obiektu zgodnie z przepisami prawa. Przedmiot zamówienia, o którym mowa jak wyżej, zostaje podzielony na następujące etapy, obejmujące niżej wymienione zakresy: Etap I: sporządzenie koncepcji programowo-przestrzennej spełniająca warunki Programu Funkcjonalno-Użytkowego – 1 egz. Etap II: sporządzenie projektu budowlanego (wraz z innymi koniecznymi opracowaniami i uzgodnieniami) – 3 egz.; przygotowanie i złożenie do organu administracji architektoniczno- budowlanej wniosku o pozwolenie na budowę i/lub zgłoszenia budowy lub wykonywania innych robót budowlanych; uzyskanie decyzji o pozwoleniu na budowę i/lub uzyskanie zaświadczenia o braku podstaw do wniesienia sprzeciwu do zgłoszenia budowy lub wykonywania innych robót budowlanych. opracowanie specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych – 2 egz.; opracowanie dokumentacji wykonawczej – 2 egz.; opracowanie pozostałej wymaganej przez Zamawiającego dokumentacji, niezbędnej do prowadzenia robót budowlanych – w ilości uzgodnionej z Zamawiającym (nie więcej niż 2 egz. każdego dokumentu). Etap III: wykonanie robót budowlanych i zgłoszenie gotowości do odbioru robót oraz uzyskanie ostatecznej decyzji administracyjnej o dopuszczeniu obiektu do użytkowania lub innego dokumentu zezwalającego na użytkowanie obiektu zgodnie z przepisami prawa oraz zgłoszenie gotowości do odbioru końcowego Umowy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45231400-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45232220-0 - Roboty budowlane w zakresie podstacji
45316100-6 - Instalowanie urządzeń oświetlenia zewnętrznego
45000000-7 - Roboty budowlane
45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45231000-5 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych
45232000-2 - Roboty pomocnicze w zakresie rurociągów i kabli
45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg
45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni
71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
79421200-3 - Usługi projektowe inne niż w zakresie robót budowlanych
71322000-1 - Usługi inżynierii projektowej w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 3941535,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 5493093,57 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 3941535,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Robót Teletechnicznych TELFA Wacław Kruk
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8841367453
7.3.3) Ulica: Towarowa
7.3.4) Miejscowość: Świdnica
7.3.5) Kod pocztowy: 58-100
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ZAKŁAD ROBÓT TELETECHNICZNYCH "TELFA" WACŁAW KRUK
jakie przetargi wygrała firma
ZAKŁAD ROBÓT TELETECHNICZNYCH "TELFA" WACŁAW KRUK
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-09-23
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 3941535,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 20 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI CZARNY BÓR
więcej: przetargi CZARNY BÓR »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie robót budowlanych polegających na przebudowie pomieszczeń przyziemia budynków B, B1 i C w ramach zadania inwestycyjnego pn.: "Modernizacja, przebudowa i doposażenie SOR (...)".
- WYKONANIE DOKUMENTACJI PROJEKTOWO-KOSZTORYSOWEJ PRZEBUDOWY DRÓG GMINNYCH (ULICE: MIODOWA, KORFANTEGO, TUWIMA, SPOKOJNA, POKOJU, DŁUGOSZA I ŻEROMSKIEGO)
- Poprawa efektywności energetycznej Gminnego Centrum Kultury w Polichnie
- Budowa zadaszenia na dworcu autobusowym w Lesku - etap III - modernizacja nawierzchni peronów oraz terenów zielonych.
- Przebudowa drogi powiatowej nr 1653T Korytnica - Wierzbica - Kije odc. Wierzbica - Kije
- Opracowanie dokumentacji projektowej oraz wykonanie robót budowlanych w technologii modułowej dla budowy Centrum Aktywności na os. Jagiellońskim w Krakowie
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.