Ogłoszenie z dnia 2024-06-17
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00370329/01 - Modyfikacja z dnia 2024-06-18
- 2024/BZP 00401145/01 - Wynik z dnia 2024-07-08
- 2024/BZP 00435933/01 - Wynik z dnia 2024-07-30
Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
„Dostawa wyrobów medycznych jednorazowego użytku stosowanych w zabiegach laparoskopowych oraz różnych wyrobów medycznych na okres 6 miesięcy.”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Copernicus Podmiot Leczniczy Sp. z o.o.
1.3.) Oddział zamawiającego: Szpital św. Wojciecha al. Jana Pawła II 50, 80-462 Gdańsk
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 221964385
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Nowe Ogrody 1-6
1.5.2.) Miejscowość: Gdańsk
1.5.3.) Kod pocztowy: 80-803
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL633 - Trójmiejski
1.5.7.) Numer telefonu: 587684626
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@copernicus.gda.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.copernicus.gda.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Dostawa wyrobów medycznych jednorazowego użytku stosowanych w zabiegach laparoskopowych oraz różnych wyrobów medycznych na okres 6 miesięcy.”
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-845ddd89-2ca3-11ef-b373-0e435a8a43bc
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00370093
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-06-17
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://platformazakupowa.pl/transakcja/3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/transakcja/
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Niezbędne wymagania sprzętowo –
aplikacyjne umożliwiające pracę na stronie internetowej www.platformazakupowa.pl to:
-stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s,
-komputer klasy PC lub MAC o następującej konfiguracji: pamięć min. 2 GB Ram, procesor Intel IV 2 GHZ lub jego nowsza wersja,
jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 10 4, Linux, lub ich nowsze wersje,
-zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa, w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 10 0.,
- włączona obsługa JavaScript,
-zainstalowany program Adobe Acrobat Reader lub inny obsługujący format plików .pdf,
-Szyfrowanie na platformazakupowa.pl odbywa się za pomocą protokołu TLS 1.3.
-Oznaczenie czasu odbioru danych przez platformę zakupową stanowi datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss) generowany wg. czasu lokalnego serwera synchronizowanego z zegarem Głównego Urzędu Miar
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE)
2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie
swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE
L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:
• Administratorem Państwa danych osobowych jest Copernicus Podmiot Leczniczy Sp. z o. o., z siedzibą przy ul. Nowe Ogrody 1-6,
80-803 Gdańsk.
• Inspektorem ochrony danych w COPERNICUS Podmiot Leczniczy Sp. z o.o. jest Andrzej Kopytek adres e-mail:
akopytek@wss.gda.pl, nr telefonu 58 76 40 339.
• Państwa dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie
niniejszego zamówienia publicznego.
• Państwa dane mogą zostać udostępnione osobom lub podmiotom na podstawie art. 18 oraz art. 74 ust. 1, 2 ustawy z dnia 11
września 2019 r. Prawo Zamówień Publicznych( Dz. U. z 2019 r., poz. 2019 ze zm.) dalej „ustawa Pzp”.
• Państwa dane nie będą przekazywane do państwa trzeciego.
• Państwa dane będą przechowywane do zakończenia obowiązującego nas okresu przechowywania tych danych.
• Co do zasady posiadacie Państwo prawo dostępu do treści swoich danych
oraz prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo wniesienia sprzeciwu.
Jednakże uprawnienia powyższe muszą być realizowane w granicach dopuszczalnych przez powszechnie obowiązujące przepisy
prawa.
• Posiadacie Państwo prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uznacie Państwo, iż
przetwarzanie danych osobowych Państwa narusza przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27
kwietnia 2016 r.
• Podanie przez Państwa danych osobowych jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z
udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy
Pzp.
• Państwa dane nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany i nie będą podlegały profilowaniu
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: D10.251.63.F.2024
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 5
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyrobów medycznych jednorazowego użytku stosowanych w zabiegach laparoskopowych oraz różnych wyrobów medycznych na okres 6 miesięcy.
2. Zamówienie składa się z 5 części:
Część nr 1 – Akcesoria do generatora Force Triad F-MY Valleylab
Część nr 2 – Worki laparoskopowe
Część nr 3 – Trokary, kaniule
Część nr 4- Opaski zaciskowe
Część nr 5- Zestaw do terapii Mars
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określający wymagania Zamawiającego, ilości, zawarte są w zał. nr 2 do SWZ – Formularzu asortymentowo-cenowym oraz w zał. nr 3 do SWZ – Istotne Postanowienia Umowy. Wykonawca wypełniając wskazane pozycje w zał. 2 do SWZ potwierdza spełnianie wymagań określonych przez Zamawiającego.
3. Sposób realizacji przedmiotu zamówienia określa projekt umowy, mianowicie załącznik nr 3 do SWZ – sprzedaż.
4.2.6.) Główny kod CPV: 33190000-8 - Różne urządzenia i produkty medyczne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Zamawiający przyjmie oferty do szczegółowego rozpatrywania ( oceny), jeżeli:
1) Odpowiada wymaganiom określonym w ustawie Prawo Zamówień Publicznych,
2) Treść oferty wraz z załącznikami spełnia wymagania określone niniejszą specyfikacją,
3) Oferta została złożona w terminie.
2. Przy wyborze oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami i ich znaczeniem:
Kryteria oceny ofert
A. CENA B. TERMIN DOSTAWY
Waga kryterium wynosi 98%.
Wykonawca może uzyskać maksymalnie 98 pkt.
1% = 1 pkt Waga kryterium wynosi 2 %.
Wykonawca może otrzymać max 2 pkt.
1% = 1 pkt
A. W kryterium CENA Zamawiający będzie oceniał oferty na podstawie wartości brutto podanej w Formularzu asortymentowo-cenowym– zał. 2 do SWZ
Liczba punktów, jaką można uzyskać w kryterium Cena, obliczona zostanie na podstawie następującego wzoru: Cmin / Cbad x 98 pkt, gdzie
• Cmin - najniższa cena ze złożonych ofert,
• Cbad - cena badanej oferty.
Wykonawca może uzyskać maksymalnie 98 pkt
B. TERMIN DOSTAWY
Zamawiający będzie oceniał oferty na podstawie informacji wskazanych w Formularzu oferty - zał. 1 do SWZ. Liczba punktów, jaką można uzyskać w niniejszym kryterium, zostanie przyznana w zależności od zaoferowanego terminu dostawy, czyli:
o Do 2 dni roboczych– 2 pkt,
o Do 4 dni roboczych – 1 pkt,
o Do 5 dni roboczych – 0 pkt.
Zamawiający wymaga dostawy maksymalnie w terminie do 5 dni roboczych. W przypadku braku wskazania w Formularzu oferty wyżej opisanego terminu Zamawiający przyjmie, że zaoferowano maksymalny wymagany w SWZ czas dla danej części.
Wykonawca może uzyskać w niniejszym kryterium maksymalnie 2 pkt.
3. Punkty przyznane w poszczególnych kryteriach danej oferty zostaną do siebie dodane.
4. W celu obliczenia punktów wyniki poszczególnych działań matematycznych będą zaokrąglane do dwóch miejsc po przecinku lub z większą dokładnością, jeśli przy zastosowaniu wymienionego zaokrąglenia nie występuje różnica w ilości przyznanych punktów.
5. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta uzyskała największą liczbę punktów
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 98
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin realizacji zamówienia
4.3.6.) Waga: 2
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyrobów medycznych jednorazowego użytku stosowanych w zabiegach laparoskopowych oraz różnych wyrobów medycznych na okres 6 miesięcy.
2. Zamówienie składa się z 5 części:
Część nr 1 – Akcesoria do generatora Force Triad F-MY Valleylab
Część nr 2 – Worki laparoskopowe
Część nr 3 – Trokary, kaniule
Część nr 4- Opaski zaciskowe
Część nr 5- Zestaw do terapii Mars
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określający wymagania Zamawiającego, ilości, zawarte są w zał. nr 2 do SWZ – Formularzu asortymentowo-cenowym oraz w zał. nr 3 do SWZ – Istotne Postanowienia Umowy. Wykonawca wypełniając wskazane pozycje w zał. 2 do SWZ potwierdza spełnianie wymagań określonych przez Zamawiającego.
3. Sposób realizacji przedmiotu zamówienia określa projekt umowy, mianowicie załącznik nr 3 do SWZ – sprzedaż.
4.2.6.) Główny kod CPV: 33190000-8 - Różne urządzenia i produkty medyczne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Zamawiający przyjmie oferty do szczegółowego rozpatrywania ( oceny), jeżeli:
1) Odpowiada wymaganiom określonym w ustawie Prawo Zamówień Publicznych,
2) Treść oferty wraz z załącznikami spełnia wymagania określone niniejszą specyfikacją,
3) Oferta została złożona w terminie.
2. Przy wyborze oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami i ich znaczeniem:
Kryteria oceny ofert
A. CENA B. TERMIN DOSTAWY
Waga kryterium wynosi 98%.
Wykonawca może uzyskać maksymalnie 98 pkt.
1% = 1 pkt Waga kryterium wynosi 2 %.
Wykonawca może otrzymać max 2 pkt.
1% = 1 pkt
A. W kryterium CENA Zamawiający będzie oceniał oferty na podstawie wartości brutto podanej w Formularzu asortymentowo-cenowym– zał. 2 do SWZ
Liczba punktów, jaką można uzyskać w kryterium Cena, obliczona zostanie na podstawie następującego wzoru: Cmin / Cbad x 98 pkt, gdzie
• Cmin - najniższa cena ze złożonych ofert,
• Cbad - cena badanej oferty.
Wykonawca może uzyskać maksymalnie 98 pkt
B. TERMIN DOSTAWY
Zamawiający będzie oceniał oferty na podstawie informacji wskazanych w Formularzu oferty - zał. 1 do SWZ. Liczba punktów, jaką można uzyskać w niniejszym kryterium, zostanie przyznana w zależności od zaoferowanego terminu dostawy, czyli:
o Do 2 dni roboczych– 2 pkt,
o Do 4 dni roboczych – 1 pkt,
o Do 5 dni roboczych – 0 pkt.
Zamawiający wymaga dostawy maksymalnie w terminie do 5 dni roboczych. W przypadku braku wskazania w Formularzu oferty wyżej opisanego terminu Zamawiający przyjmie, że zaoferowano maksymalny wymagany w SWZ czas dla danej części.
Wykonawca może uzyskać w niniejszym kryterium maksymalnie 2 pkt.
3. Punkty przyznane w poszczególnych kryteriach danej oferty zostaną do siebie dodane.
4. W celu obliczenia punktów wyniki poszczególnych działań matematycznych będą zaokrąglane do dwóch miejsc po przecinku lub z większą dokładnością, jeśli przy zastosowaniu wymienionego zaokrąglenia nie występuje różnica w ilości przyznanych punktów.
5. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta uzyskała największą liczbę punktów
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 98
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin realizaji dostawy
4.3.6.) Waga: 2
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 3
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyrobów medycznych jednorazowego użytku stosowanych w zabiegach laparoskopowych oraz różnych wyrobów medycznych na okres 6 miesięcy.
2. Zamówienie składa się z 5 części:
Część nr 1 – Akcesoria do generatora Force Triad F-MY Valleylab
Część nr 2 – Worki laparoskopowe
Część nr 3 – Trokary, kaniule
Część nr 4- Opaski zaciskowe
Część nr 5- Zestaw do terapii Mars
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określający wymagania Zamawiającego, ilości, zawarte są w zał. nr 2 do SWZ – Formularzu asortymentowo-cenowym oraz w zał. nr 3 do SWZ – Istotne Postanowienia Umowy. Wykonawca wypełniając wskazane pozycje w zał. 2 do SWZ potwierdza spełnianie wymagań określonych przez Zamawiającego.
3. Sposób realizacji przedmiotu zamówienia określa projekt umowy, mianowicie załącznik nr 3 do SWZ – sprzedaż.
4.2.6.) Główny kod CPV: 33190000-8 - Różne urządzenia i produkty medyczne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Zamawiający przyjmie oferty do szczegółowego rozpatrywania ( oceny), jeżeli:
1) Odpowiada wymaganiom określonym w ustawie Prawo Zamówień Publicznych,
2) Treść oferty wraz z załącznikami spełnia wymagania określone niniejszą specyfikacją,
3) Oferta została złożona w terminie.
2. Przy wyborze oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami i ich znaczeniem:
Kryteria oceny ofert
A. CENA B. TERMIN DOSTAWY
Waga kryterium wynosi 98%.
Wykonawca może uzyskać maksymalnie 98 pkt.
1% = 1 pkt Waga kryterium wynosi 2 %.
Wykonawca może otrzymać max 2 pkt.
1% = 1 pkt
A. W kryterium CENA Zamawiający będzie oceniał oferty na podstawie wartości brutto podanej w Formularzu asortymentowo-cenowym– zał. 2 do SWZ
Liczba punktów, jaką można uzyskać w kryterium Cena, obliczona zostanie na podstawie następującego wzoru: Cmin / Cbad x 98 pkt, gdzie
• Cmin - najniższa cena ze złożonych ofert,
• Cbad - cena badanej oferty.
Wykonawca może uzyskać maksymalnie 98 pkt
B. TERMIN DOSTAWY
Zamawiający będzie oceniał oferty na podstawie informacji wskazanych w Formularzu oferty - zał. 1 do SWZ. Liczba punktów, jaką można uzyskać w niniejszym kryterium, zostanie przyznana w zależności od zaoferowanego terminu dostawy, czyli:
o Do 2 dni roboczych– 2 pkt,
o Do 4 dni roboczych – 1 pkt,
o Do 5 dni roboczych – 0 pkt.
Zamawiający wymaga dostawy maksymalnie w terminie do 5 dni roboczych. W przypadku braku wskazania w Formularzu oferty wyżej opisanego terminu Zamawiający przyjmie, że zaoferowano maksymalny wymagany w SWZ czas dla danej części.
Wykonawca może uzyskać w niniejszym kryterium maksymalnie 2 pkt.
3. Punkty przyznane w poszczególnych kryteriach danej oferty zostaną do siebie dodane.
4. W celu obliczenia punktów wyniki poszczególnych działań matematycznych będą zaokrąglane do dwóch miejsc po przecinku lub z większą dokładnością, jeśli przy zastosowaniu wymienionego zaokrąglenia nie występuje różnica w ilości przyznanych punktów.
5. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta uzyskała największą liczbę punktów
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium kosztu oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Koszt
4.3.6.) Waga: 98
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin reaizacji dostawy
4.3.6.) Waga: 2
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 4
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyrobów medycznych jednorazowego użytku stosowanych w zabiegach laparoskopowych oraz różnych wyrobów medycznych na okres 6 miesięcy.
2. Zamówienie składa się z 5 części:
Część nr 1 – Akcesoria do generatora Force Triad F-MY Valleylab
Część nr 2 – Worki laparoskopowe
Część nr 3 – Trokary, kaniule
Część nr 4- Opaski zaciskowe
Część nr 5- Zestaw do terapii Mars
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określający wymagania Zamawiającego, ilości, zawarte są w zał. nr 2 do SWZ – Formularzu asortymentowo-cenowym oraz w zał. nr 3 do SWZ – Istotne Postanowienia Umowy. Wykonawca wypełniając wskazane pozycje w zał. 2 do SWZ potwierdza spełnianie wymagań określonych przez Zamawiającego.
3. Sposób realizacji przedmiotu zamówienia określa projekt umowy, mianowicie załącznik nr 3 do SWZ – sprzedaż.
4.2.6.) Główny kod CPV: 33190000-8 - Różne urządzenia i produkty medyczne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Zamawiający przyjmie oferty do szczegółowego rozpatrywania ( oceny), jeżeli:
1) Odpowiada wymaganiom określonym w ustawie Prawo Zamówień Publicznych,
2) Treść oferty wraz z załącznikami spełnia wymagania określone niniejszą specyfikacją,
3) Oferta została złożona w terminie.
2. Przy wyborze oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami i ich znaczeniem:
Kryteria oceny ofert
A. CENA B. TERMIN DOSTAWY
Waga kryterium wynosi 98%.
Wykonawca może uzyskać maksymalnie 98 pkt.
1% = 1 pkt Waga kryterium wynosi 2 %.
Wykonawca może otrzymać max 2 pkt.
1% = 1 pkt
A. W kryterium CENA Zamawiający będzie oceniał oferty na podstawie wartości brutto podanej w Formularzu asortymentowo-cenowym– zał. 2 do SWZ
Liczba punktów, jaką można uzyskać w kryterium Cena, obliczona zostanie na podstawie następującego wzoru: Cmin / Cbad x 98 pkt, gdzie
• Cmin - najniższa cena ze złożonych ofert,
• Cbad - cena badanej oferty.
Wykonawca może uzyskać maksymalnie 98 pkt
B. TERMIN DOSTAWY
Zamawiający będzie oceniał oferty na podstawie informacji wskazanych w Formularzu oferty - zał. 1 do SWZ. Liczba punktów, jaką można uzyskać w niniejszym kryterium, zostanie przyznana w zależności od zaoferowanego terminu dostawy, czyli:
o Do 2 dni roboczych– 2 pkt,
o Do 4 dni roboczych – 1 pkt,
o Do 5 dni roboczych – 0 pkt.
Zamawiający wymaga dostawy maksymalnie w terminie do 5 dni roboczych. W przypadku braku wskazania w Formularzu oferty wyżej opisanego terminu Zamawiający przyjmie, że zaoferowano maksymalny wymagany w SWZ czas dla danej części.
Wykonawca może uzyskać w niniejszym kryterium maksymalnie 2 pkt.
3. Punkty przyznane w poszczególnych kryteriach danej oferty zostaną do siebie dodane.
4. W celu obliczenia punktów wyniki poszczególnych działań matematycznych będą zaokrąglane do dwóch miejsc po przecinku lub z większą dokładnością, jeśli przy zastosowaniu wymienionego zaokrąglenia nie występuje różnica w ilości przyznanych punktów.
5. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta uzyskała największą liczbę punktów
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 98
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin realizacji zamówienia
4.3.6.) Waga: 2
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 5
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyrobów medycznych jednorazowego użytku stosowanych w zabiegach laparoskopowych oraz różnych wyrobów medycznych na okres 6 miesięcy.
2. Zamówienie składa się z 5 części:
Część nr 1 – Akcesoria do generatora Force Triad F-MY Valleylab
Część nr 2 – Worki laparoskopowe
Część nr 3 – Trokary, kaniule
Część nr 4- Opaski zaciskowe
Część nr 5- Zestaw do terapii Mars
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określający wymagania Zamawiającego, ilości, zawarte są w zał. nr 2 do SWZ – Formularzu asortymentowo-cenowym oraz w zał. nr 3 do SWZ – Istotne Postanowienia Umowy. Wykonawca wypełniając wskazane pozycje w zał. 2 do SWZ potwierdza spełnianie wymagań określonych przez Zamawiającego.
3. Sposób realizacji przedmiotu zamówienia określa projekt umowy, mianowicie załącznik nr 3 do SWZ – sprzedaż.
4.2.6.) Główny kod CPV: 33190000-8 - Różne urządzenia i produkty medyczne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Zamawiający przyjmie oferty do szczegółowego rozpatrywania ( oceny), jeżeli:
1) Odpowiada wymaganiom określonym w ustawie Prawo Zamówień Publicznych,
2) Treść oferty wraz z załącznikami spełnia wymagania określone niniejszą specyfikacją,
3) Oferta została złożona w terminie.
2. Przy wyborze oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami i ich znaczeniem:
Kryteria oceny ofert
A. CENA B. TERMIN DOSTAWY
Waga kryterium wynosi 98%.
Wykonawca może uzyskać maksymalnie 98 pkt.
1% = 1 pkt Waga kryterium wynosi 2 %.
Wykonawca może otrzymać max 2 pkt.
1% = 1 pkt
A. W kryterium CENA Zamawiający będzie oceniał oferty na podstawie wartości brutto podanej w Formularzu asortymentowo-cenowym– zał. 2 do SWZ
Liczba punktów, jaką można uzyskać w kryterium Cena, obliczona zostanie na podstawie następującego wzoru: Cmin / Cbad x 98 pkt, gdzie
• Cmin - najniższa cena ze złożonych ofert,
• Cbad - cena badanej oferty.
Wykonawca może uzyskać maksymalnie 98 pkt
B. TERMIN DOSTAWY
Zamawiający będzie oceniał oferty na podstawie informacji wskazanych w Formularzu oferty - zał. 1 do SWZ. Liczba punktów, jaką można uzyskać w niniejszym kryterium, zostanie przyznana w zależności od zaoferowanego terminu dostawy, czyli:
o Do 2 dni roboczych– 2 pkt,
o Do 4 dni roboczych – 1 pkt,
o Do 5 dni roboczych – 0 pkt.
Zamawiający wymaga dostawy maksymalnie w terminie do 5 dni roboczych. W przypadku braku wskazania w Formularzu oferty wyżej opisanego terminu Zamawiający przyjmie, że zaoferowano maksymalny wymagany w SWZ czas dla danej części.
Wykonawca może uzyskać w niniejszym kryterium maksymalnie 2 pkt.
3. Punkty przyznane w poszczególnych kryteriach danej oferty zostaną do siebie dodane.
4. W celu obliczenia punktów wyniki poszczególnych działań matematycznych będą zaokrąglane do dwóch miejsc po przecinku lub z większą dokładnością, jeśli przy zastosowaniu wymienionego zaokrąglenia nie występuje różnica w ilości przyznanych punktów.
5. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta uzyskała największą liczbę punktów
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium kosztu oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Koszt
4.3.6.) Waga: 98
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin realizacji zamówienia
4.3.6.) Waga: 2
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1) oświadczenia wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2020 r. poz. 1076 i 1086), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej – zał. 5 do SWZ.
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) oświadczenia wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2020 r. poz. 1076 i 1086), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej – zał. 5 do SWZ.
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak
6.4.1) Informacje dotyczące wadium:
1. Warunkiem udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia jest wniesienie wadium w prawidłowej wysokości. Kwota wadium dla ofert całkowitych wynosi 1700,00 zł, zaś dla ofert częściowych wynosi:CZĘŚĆ WADIUM
Część nr 1 750,00 zł
Część nr 2 100,00 zł
Część nr 3 400,00 zł
Część nr 4 300,00 zł
Część nr 150,00 zł
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
1) Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia.2) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w
postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia
publicznego.
3) Zamawiający nie wymaga od Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia posiadania określonej
formy prawnej w celu złożenia oferty
4) Przepisy dotyczące Wykonawcy stosuje się odpowiednio do wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie
zamówienia.
5) Zamawiający może określić szczególny, obiektywnie uzasadniony, sposób spełniania przez Wykonawców wspólnie
ubiegających się o udzielenie zamówienia warunków udziału w postępowaniu, jeżeli jest to uzasadnione charakterem
zamówienia i jest proporcjonalne.
6) Warunek dotyczący uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o którym mowa w §
IX ust. 1 pkt 2 ppkt b) SWZ będzie spełniony, jeżeli co najmniej jeden z Wykonawców wspólnie ubiegających się o
udzielenie zamówienia posiada uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej i
zrealizuje roboty budowlane, dostawy lub usługi, do których realizacji te uprawnienia są wymagane.
7) W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, o których mowa w §
IX ust. 1 pkt 2 ppkt d) SWZ, Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach
tych z Wykonawców, którzy wykonają roboty budowlane lub usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane.
8) W przypadku, o którym mowa w punkcie 6 i 7, Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają
odpowiednio do wniosku do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane, dostawy lub usługi wykonają
poszczególni Wykonawcy.
9) Warunek określony w § IX ust. 1 pkt 1) SWZ powinien spełniać każdy z Wykonawców samodzielnie.
10) Wykonawcy składający wspólną ofertę, o których mowa w niniejszym ustępie, ponoszą solidarną odpowiedzialność za
wykonanie umowy i wniesienie zabezpieczenia należytego wykonania umowy ( art. 445).
11) Jeżeli w postępowaniu zostanie wybrana oferta Wykonawców, o których mowa w niniejszym ustępie, Zamawiający
może żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, kopii umowy regulującej współpracę tych Wykonawców.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zgodnie z zał. nr 3 do SWZ- wzorem umowy7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2024-06-25 10:00
8.2.) Miejsce składania ofert: Oferty należy składać elektronicznie za pomocą platformy zakupowej https://platformazakupowa.pl/pn/copernicus/proceedings
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-06-25 11:00
8.4.) Termin związania ofertą: do 2024-07-24
INNE PRZETARGI Z GDAŃSKA
- Dostawa serwerów i kart graficznych dla Wydziału Elektroniki, Telekomunikacji i Informatyki Politechniki Gdańskiej
- Zakup sprzętu medycznego i laboratoryjnego w 3 pakietach dla Gdańskiego Uniwersytetu Medycznego
- 36/TP/2024 transport odpadów luzem i/lub w balotach pomiędzy Zakładem Utylizacyjnym w Gdańsku ul. Jabłoniowa 55 a Portem Czystej Energii w Gdańsku ul. Jabłoniowa 55
- Dostawa skanerów na potrzeby sądów powszechnych apelacji gdańskiej
- Świadczenie usług restauracyjnych i cateringowych na potrzeby Wydziału Chemicznego Politechniki Gdańskiej
- Opracowanie dokumentacji projektowej, poprzedzonej koncepcją dla zadania pn. "Budowa zbiornika retencyjnego M-2 na Potoku Maćkowy wraz z zagospodarowaniem przyległych terenów zielonych"
więcej: przetargi w Gdańsku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- DOSTARCZANIE AKCESORIÓW DO KARDIOMONITORÓW PRODUKCJI PHILIPS ORAZ KART DO MONITORA HEMODYNAMICZNEGO
- Dzierżawa mieszalnika przeznaczonego do produkcji mieszanin do żywienia pozajelitowego wraz z zakupem przewodów i opakowań na gotowe mieszaniny
- Dostawa drobnego sprzętu laboratoryjnego, a także materiałów, odczynników i testów laboratoryjnych wraz z dzierżawą aparatów
- Dostawa sprzętu wyposażenia medycznego: podestów operacyjnych, stolików chirurgicznych, opatrunkowych, wózków medycznych i innych
- Zakup i dostawa materiałów eksploatacyjnych do sterylizacji.
- SZP.221-20.2024 Dostawa urządzeń medycznych
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.