Ogłoszenie z dnia 2023-08-28
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00348680/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-08-10
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usługi monitoringu i ochrony w Lubelskim Oddziale Regionalnym ARiMR i podległych Biurach Powiatowych oraz usługi napraw bieżących związanych z utrzymaniem SSWiN
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Lubelski Oddział Regionalny Agencja Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 01061308300082
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Elizówka ul. Szafranowa 6
1.5.2.) Miejscowość: Ciecierzyn
1.5.3.) Kod pocztowy: 21-003
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL814 - Lubelski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: lubelski@arimr.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.arimr.gov.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/arimr1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - agencja wykonawcza
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
agencja płatnicza
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Usługi monitoringu i ochrony w Lubelskim Oddziale Regionalnym ARiMR i podległych Biurach Powiatowych oraz usługi napraw bieżących związanych z utrzymaniem SSWiN2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f87a5095-3754-11ee-a60c-9ec5599dddc1
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00370240
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-08-28
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00348680
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: BOR03.2616.1.2023.AP
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest monitoring poprzez system alarmowy sygnalizujący włamanie, napad oraz pożar obiektów Lubelskiego Oddziału Regionalnego ARiMR i interwencja fizyczna w sytuacji otrzymania sygnału alarmowego. Przedmiotem zamówienia są również usługi napraw bieżących związane z utrzymaniem Systemów Sygnalizacji Włamań i Napadów (zwanych SSWiN) stanowiących własność ARiMR.
2. Przedmiotem zamówienia jest realizacja w/w usług w odniesieniu do obiektów wyszczególnionych w Załączniku nr 2 do projektowanych postanowień umowy.
3. W ramach usługi napraw bieżących związanych z utrzymaniem SSWiN, Wykonawca zobowiązuje się utrzymywać Systemy Sygnalizacji Włamań i Napadów w stanie przydatnym do użytku, zgodnie z ich przeznaczeniem, przy zachowaniu ich parametrów technicznych, przez okres trwania umowy. Wszelkie koszty napraw i wymiany uszkodzonego sprzętu zainstalowanego przez Wykonawcę poniesie Wykonawca, chyba że uszkodzenia urządzeń powstały w wyniku używania ich niezgodnie z ich przeznaczeniem (np. uszkodzenia mechaniczne), wówczas koszty naprawy poniesie Zamawiający. Wykonawca przedstawi kosztorys naprawy a do usunięcia awarii przystąpi po zaakceptowaniu kosztorysu przez Zamawiającego.
Monitoring, usługi napraw bieżących związanych z utrzymaniem SSWiN oraz ewentualna interwencja fizyczna ma się rozpocząć od 01.10.2023 r. i trwać przez okres 24 miesięcy.
W przypadku nie uruchomienia monitoringu do godziny 15:30 w dniu 01.10.2023 r. Wykonawca zapewni w ramach wynagrodzenia miesięcznego ochronę fizyczną obiektów do chwili uruchomienia monitoringu.
4.5.3.) Główny kod CPV: 79711000-1 - Usługi nadzoru przy użyciu alarmu
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
79714000-2 - Usługi w zakresie nadzoru
35120000-1 - Systemy i urządzenia nadzoru i bezpieczeństwa
50333200-0 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji aparatury radiotelefonicznej
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
cena najkorzystniejszej oferty (351 534,00 zł brutto) przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia (239 903,98 zł brutto), a Zamawiający nie może zwiększyć tej kwoty do ceny najkorzystniejszej oferty. Podstawa prawna – art. 255 pkt 3) ustawy Prawo zamówień publicznych.SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 351534 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 351534 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługi całodobowego nadzoru w formie monitoringu elektronicznego nieruchomości stanowiących własność Gminy Wrocław oraz naprawy i konserwacje tych systemów.
- Dzierżawa systemów wspomagania udzielania zabiegów rehabilitacyjnych w 21 Wojskowym Szpitalu Uzdrowiskowo-Rehabilitacyjnym SP ZOZ w Busku-Zdroju
- Usługa ochrony osób i mienia oraz imprez targowych i wystawienniczych Wielkopolskiego Ośrodka Doradztwa Rolniczego w Poznaniu
- Ochrona osób i mienia sp. Ekofabryka Wejherowo Sp. z o.o., usługa monitorowania zewnętrz. obiektu i terenu składowiska Rybska Karczma oraz bud. EKOFABRYKI wraz z interwencyjnym sprawdzaniem obiektów
- Budowa kompleksu sportowego Orlik 2024 przy ul. Cynkowej i kompleksu sportowego Orlik 2024 z budową sprawnościowego placu zabaw przy ul. Jaskółczej - w "zaprojektuj i wybuduj" na podstawie PFU
- ZP.261.1.2025 ŚWIADCZENIE USŁUG OCHRONY I USŁUG WSPARCIA GRUPY INTERWENCYJNEJ
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.