Ogłoszenie z dnia 2022-09-29
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00217104/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-06-21
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Zarządzanie projektem RPMP.04.01.01-12-1061/17 pn. Odnawialne źródła energii dla mieszkańców gmin członkowskich klastra energii „Biała – Ropa”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzą zamawiający działający wspólnie1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA MOSZCZENICA
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 491892475
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Samorządowa 4
1.5.2.) Miejscowość: Moszczenica
1.5.3.) Kod pocztowy: 38-321
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL214 - Krakowski
1.5.7.) Numer telefonu: +48 183541300
1.5.8.) Numer faksu: +48 182541085
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@gminamoszczenica.eu
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.gminamoszczenica.eu
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://miniportal.uzp.gov.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
1.9.) Informacje o pozostałych zamawiających działających wspólnie
Zamawiający 2
1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Biecz
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7381973883
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Rynek 1
1.5.2.) Miejscowość: Biecz
1.5.3.) Kod pocztowy: 38-340
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL214 - Krakowski
1.5.7.) Numer telefonu: +48 134471113
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: um@biecz.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.biecz.pl
Zamawiający 3
1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Bobowa
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7382129965
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Bobowa 21
1.5.2.) Miejscowość: Bobowa
1.5.3.) Kod pocztowy: 38-350
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL214 - Krakowski
1.5.7.) Numer telefonu: +48 183514300
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: um@bobowa.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.bobowa.pl
Zamawiający 4
1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Gorlice
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7382131749
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. 11 Listopada 2
1.5.2.) Miejscowość: Gorlice
1.5.3.) Kod pocztowy: 38-300
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL214 - Krakowski
1.5.7.) Numer telefonu: +48 18 3535762
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad@gmina.gorlice.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.gmina.gorlice.pl
Zamawiający 5
1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto Gorlice
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7382125507
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Rynek 2
1.5.2.) Miejscowość: Gorlice
1.5.3.) Kod pocztowy: 38-300
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL214 - Krakowski
1.5.7.) Numer telefonu: +48 183536200
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: um@um.gorlice.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.gorlice.pl
Zamawiający 6
1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Lipinki
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6851648081
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Lipinki 53
1.5.2.) Miejscowość: Lipinki
1.5.3.) Kod pocztowy: 38-305
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL214 - Krakowski
1.5.7.) Numer telefonu: +48 134477021
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad@gminalipinki.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.gminalipinki.pl
Zamawiający 7
1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Łużna
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7381022314
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: łużna 634
1.5.2.) Miejscowość: Moszczenica
1.5.3.) Kod pocztowy: 38-322
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL214 - Krakowski
1.5.7.) Numer telefonu: +48 183543039
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@luzna.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.luzna.pl
Zamawiający 8
1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Ropa
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7382130282
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Ropa 733
1.5.2.) Miejscowość: Ropa
1.5.3.) Kod pocztowy: 38-312
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL214 - Krakowski
1.5.7.) Numer telefonu: +48 183534017
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@eu-ropa.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.ropa.iap.pl
Zamawiający 9
1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Sękowa
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7381013686
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Sękowa 252
1.5.2.) Miejscowość: Sękowa
1.5.3.) Kod pocztowy: 38-307
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL214 - Krakowski
1.5.7.) Numer telefonu: +48 183534014
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ugsekowa@sekowa.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.sekowa.pl
Zamawiający 10
1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Uście Gorlickie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7382144864
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Uscie Gorlickie 80
1.5.2.) Miejscowość: Uście Gorlickie
1.5.3.) Kod pocztowy: 38-315
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL214 - Krakowski
1.5.7.) Numer telefonu: +48 183516041
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@usciegorlckie.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://uscie.pl
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zarządzanie projektem RPMP.04.01.01-12-1061/17 pn. Odnawialne źródła energii dla mieszkańców gmin członkowskich klastra energii „Biała – Ropa”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-40d3008a-f145-11ec-9a86-f6f4c648a056
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00370293
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-09-29
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00042121/10/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.3 Zarządzanie projektem RPMP.04.01.01-12-1061/17 pn. Odnawialne źródła energii dla mieszkańców gmin członkowskich klastra energii „Biała – Ropa”
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Projekt realizowany w ramach Osi priorytetowej 4. Regionalna Polityka energetyczna Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Małopolskiego na lata 2014-20202.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00217104/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: OA.271.66.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 42112,45 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest zarządzanie projektem, dla następujących realizowanych w jego zakresie zadań:
1. „Dodatkowe instalacje fotowoltaiczne” w ramach Projektu RPMP.04.01.01-12-1061/17 pn. Odnawialne źródła energii dla mieszkańców gmin członkowskich klastra energii „Biała – Ropa”
Przedmiotem Umowy na dostawę i montaż jest realizacja Instalacji fotowoltaicznych w domach prywatnych na terenie gmin Partnerów Projektu. Inwestycja obejmuje zaprojektowanie, dostawę niezbędnych Urządzeń i materiałów, montaż i uruchomienie kompletnych Instalacji odnawialnych źródeł energii w domach prywatnych należących do osób fizycznych w następujących ilościach:
- instalacje fotowoltaiczne o minimalnej mocy 4 kWp – 3 szt., w tym instalacje, w których moduły fotowoltaiczne montowane na gruncie lub na budynkach niemieszkalnych – 1 szt.,
- instalacje fotowoltaiczne o minimalnej mocy 5 kWp – 67 szt., w tym instalacje, w których moduły fotowoltaiczne montowane na gruncie lub na budynkach niemieszkalnych – 3 szt.,
2. Inspektor nadzoru dla zadania „Dodatkowe instalacje fotowoltaiczne” w ramach Projektu RPMP.04.01.01-12-1061/17 pn. Odnawialne źródła energii dla mieszkańców gmin członkowskich klastra energii „Biała – Ropa”
Przedmiot umowy obejmuje nadzór inwestorski nad dostawą i montażem 70 sztuk instalacji PV na budynkach prywatnych mieszkańców gmin: Moszczenica, Biecz, Bobowa, Gorlice, Lipinki, Łużna, Ropa, Uście Gorlickie, Sękowa, Miasto Gorlice, z terenu województwa małopolskiego.
Termin realizacji Projektu – do 30.11.2022r.
a także jego rozliczenie w pełnym zakresie, od momentu rozpoczęcia jego realizacji (2019r.), dla wszystkich zadań, aż do jego zakończenia w 2022r.
Zakres zamówienia obejmuje:
- czuwanie nad terminową i prawidłową pod względem merytorycznym oraz formalno-prawnym realizacją zadań (prowadzenie realizowanych zadań inwestycyjnych), bieżąca ocena stopnia realizacji Projektu (zakres rzeczowy, wskaźniki Projektu, cele Projektu, wydatki, itp.);
- monitoring realizacji zadań pod kątem umów na dofinansowanie, monitoring wskaźników Projektu dofinansowanego ze środków zewnętrznych, a także kontrola prawidłowości rozliczania wykonanych zadań względem zawartych umów;
- współudział w nadzorze i kontroli nad rzeczowym i finansowym wykonaniem inwestycji,
- bieżącą analizę kosztów ponoszonych na realizowane inwestycje,
- kontrolę prawidłowości zafakturowania wykonanych robót pod względem formalnoprawnym;
- uczestniczenie w komisjach technicznych powoływanych do oceny lub rozstrzygania technicznych spraw w toku realizacji inwestycji,
- organizację i udział w przeglądach Projektu,
- raportowanie i kontakt z Zamawiającym (bieżące konsultacje telefoniczne, mailowe, pisemny raport z postępu Projektu raz w miesiącu);
- udział w uruchomieniu inwestycji,
- przygotowanie korespondencji w sprawie realizacji Projektu do IZ oraz utrzymywanie bieżącej komunikacji z IZ, w tym w zakresie informacji, danych i dokumentów wymaganych do przekazywania w ramach realizacji umowy o dofinansowanie Projektu;
- kontrolę prawidłowości rozliczania wykonanych zadań pod względem zawartych umów z wykonawcami zewnętrznymi oraz umowy o dofinansowanie Projektu;
- rozliczanie Projektu zgodnie z umową oraz obowiązującymi wytycznymi:
a) przygotowywanie wsadu do opisu dokumentów księgowych zgłaszanych do rozliczania we wnioskach o wypłatę środków, zgodnie z wytycznymi,
b) aktualizację harmonogramu rzeczowo-finansowego z wydzieleniem części inwestycji realizowanych w ramach kosztów kwalifikowanych oraz niekwalifikowanych, w przypadku wystąpienia różnic wartościowych lub ilościowych po wyłonieniu wykonawców oraz w trakcie całej realizacji Projektu;
c) aktualizację harmonogramu płatności wraz z jego zintegrowaniem z wewnętrznym planem finansowym Zamawiającego;
d) prowadzenie zestawienia faktur lub równoważnych dokumentów księgowych potwierdzających poniesienie kosztów w projekcie na realizację przedsięwzięcia,
e) przygotowanie wniosków o płatność (w tym sprawozdawczych) w części rzeczowej i finansowej, ich składanie zgodnie z wymaganiami umowy o dofinansowanie Projektu i uzyskiwanie ich zatwierdzenia, z uwzględnieniem, że Projekt jest realizowany w formule partnerstwa międzynarodowego;
f) nadzór nad terminowym i zgodnym z harmonogramem rzeczowo-finansowym rozliczaniem realizowanego Projektu, w tym weryfikację kwalifikowalności wydatków w ramach Projektu,
g) przygotowanie Raportu końcowego z realizacji Projektu, zgodnie z wymaganiami umowy o dofinansowanie Projektu;
h) przygotowanie i aktualizację innych dokumentów wymaganych przez IZ w celu rozliczenia realizacji Projektu;
i) bezpośredni kontakt z opiekunem rozliczającym Projekt;
j) udział w kontrolach i audytach Projektu realizowanych w ramach umowy o dofinansowanie Projektu w siedzibie Zamawiającego oraz w miejscach realizacji Projektu w okresie realizacji Projektu;
k) przygotowywanie niezbędnych wyjaśnień, oświadczeń, odpowiedzi na zapytania w przypadku kontroli Projektu, na każdym etapie jego realizacji;
l) uwzględnienie w planie realizacji Projektu zmian wynikających z informacji pokontrolnych;
m) przygotowywanie informacji do IZ o sposobie wywiązania się z zaleceń pokontrolnych;
n) przygotowywanie i uzgadnianie z IZ ewentualnych wniosków o zmianę w Projekcie oraz przygotowywanie dokumentów wymaganych do zatwierdzenia zmiany w Projekcie.
Zarządzanie projektem prowadzone będzie zgodnie z umową o dofinansowanie, wytycznymi oraz innymi dokumentami na podstawie których Beneficjent otrzymał dofinasowanie jak również zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa związanymi z przedmiotem zamówienia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 79412000-5 - Usługi doradcze w zakresie zarządzania finansami
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
79421100-2 - Usługi nadzoru nad projektem inne niż w zakresie robot budowlanych
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 59999,40 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 68880,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 59999,40 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Doradztwo i Usługi Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 9452115433
7.3.3) Ulica: ul. Szlak
7.3.4) Miejscowość: Kraków
7.3.5) Kod pocztowy: 31-153
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-09-28
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 59999,40 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI MOSZCZENICA
- Udzielenie kredytu długoterminowego w wysokości 3.100.000,- zł na pokrycie planowanego deficytu budżetu oraz zobowiązań planowanych w rozchodach budżetu w 2024 r.
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych do stołówki szkolnej na potrzeby wyżywienia uczniów i dzieci w Szkole Podstawowej im. św. w Moszczenicy, Dworcowa 9, 97 - 310 Moszczenica.
- Sukcesywna dostawa oleju opałowego lekkiego do budynków użyteczności publicznej na terenie Gminy Moszczenica pow. piotrkowski, woj. łódzkie.
- Świadczenie usług komunikacyjnych polegających na wykonywaniu odpłatnych stałych przewozów uczniów do jednostek oświatowych na terenie Gminy Moszczenica w okresie styczeń - czerwiec 2025 r.
więcej: przetargi MOSZCZENICA »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.