Ogłoszenie z dnia 2023-08-28
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00294105/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-07-06
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
„Zakup paliw płynnych jednostkom transportowo - sprzętowym
Powiatowego Zarządu Dróg w Przeworsku z podziałem na części
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiatowy Zarząd Dróg w Przeworsku, ul. Słowackiego 17, 37-200 Przeworsk
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 650903291
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Słowackiego 17
1.5.2.) Miejscowość: Przeworsk
1.5.3.) Kod pocztowy: 37-200
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL822 - Przemyski
1.5.7.) Numer telefonu: 016 648 97 24
1.5.8.) Numer faksu: 016 648 97 24
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: pzd_przeworsk@wp.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.powiatprzeworsk.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-117167e1-1bd6-11ee-9aa3-96d3b44407901.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Budownictwo i obiekty komunalne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Zakup paliw płynnych jednostkom transportowo - sprzętowymPowiatowego Zarządu Dróg w Przeworsku z podziałem na części
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-117167e1-1bd6-11ee-9aa3-96d3b4440790
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00370357
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-08-28
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00100377/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.3 Zakup paliw płynnych jednostkom transportowo - sprzętowym Powiatowego Zarządu Dróg w Przeworsku z podziałem na części
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00294105
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: EZ.3311.09.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 854374,64 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część nr 1 „Zakup paliw płynnych jednostkom transportowo - sprzętowym Powiatowego Zarządu Dróg w Przeworsku STACJA PALIW – MIASTO KAŃCZUGA”.1. ilości paliwa – w.g. potrzeb zamawiającego, po cenie aktualnej na stacji oferenta w dniu zakupu, z upustem % od tej ceny stanowiącym przedmiot oferty. Szacowana wartość zamówienia to 651 711,37 zł brutto.
2. Zakup obejmuje: olej napędowy, benzyna bezołowiowa 95, do samochodów i sprzętu Zamawiającego na stacji paliw Wykonawcy, na zasadzie doraźnych tankowań bezgotówkowych (bez stosowania zabezpieczeń finansowych w postaci np. gwarancji bankowych, weksli, kredytu itp.) do zbiorników pojazdów i sprzętu, w ilościach detalicznych, nie przekraczających określonych limitów
3. Do poszczególnych paliw ciekłych stosuje się wymagania jakościowe, określone w „Rozporządzenie Ministra Gospodarki z dnia 9 października 2015r. w sprawie wymagań jakościowych paliw ciekłych (Dz. U. z 2015r. poz. 1680), dla:
- Benzyny bezołowiowej 95 - w załączniku nr 1 Wymagania jakościowe dla benzyn silnikowych stosowanych w pojazdach wyposażonych w silniki z zapłonem iskrowym,
- Oleju napędowego ON – w załączniku nr 2 Wymagania jakościowe dla oleju napędowego stosowanego w pojazdach, ciągnikach rolniczych, a także maszynach nieporuszających się po drogach, wyposażonych w silniki z zapłonem samoczynnym,
4. Zamawiający stosownie do potrzeb oraz wysokości posiadanych środków finansowych, zastrzega sobie prawo nie wyczerpania (zakupienia) ilości zamówionych paliw.
5. Lokalizacja stacji paliw w granicach administracyjnych miasta Kańczuga
6. Zamawiający będzie płacił Wykonawcy tylko za faktycznie pobrane (zakupione) paliwo na zasadach określonych w umowie
7. Dostawa paliw obejmuje okres 24 miesięcy od dnia podpisania umowy.
8. Pozostałe warunki zostały przedstawione we wzorze Umowy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 09132100-4 - Benzyna bezołowiowa
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
09134000-7 - Oleje napędowe
4.5.5.) Wartość części: 529846,64 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część nr 2 „Zakup paliw płynnych jednostkom transportowo - sprzętowym Powiatowego Zarządu Dróg w Przeworsku STACJA PALIW – MIASTO PRZEWORSK”1. ilości paliwa – w.g. potrzeb zamawiającego, po cenie aktualnej na stacji oferenta w dniu zakupu, z upustem % od tej ceny stanowiącym przedmiot oferty. Szacowana wartość zamówienia to 177 739,46 zł brutto.
2. Zakup obejmuje: olej napędowy, benzyna bezołowiowa 95, do samochodów i sprzętu Zamawiającego na stacji paliw Wykonawcy, na zasadzie doraźnych tankowań bezgotówkowych (bez stosowania zabezpieczeń finansowych w postaci np. gwarancji bankowych, weksli, kredytu itp.) do zbiorników pojazdów i sprzętu, w ilościach detalicznych nie przekraczających określonych limitów
3. Do poszczególnych paliw ciekłych stosuje się wymagania jakościowe, określone w rozporządzeniu Ministra Gospodarki z dnia 9 października 2015r. w sprawie wymagań jakościowych dla paliw ciekłych (Dz. U. z 2015r. poz. 1680), dla:
- Benzyny bezołowiowej 95 - w załączniku nr 1 Wymagania jakościowe dla benzyn silnikowych stosowanych w pojazdach wyposażonych w silniki z zapłonem iskrowym,
- Oleju napędowego ON – w załączniku nr 2 Wymagania jakościowe dla oleju napędowego stosowanego w pojazdach, ciągnikach rolniczych, a także maszynach nieporuszających się po drogach, wyposażonych w silniki z zapłonem samoczynnym.
4. Zamawiający stosownie do potrzeb oraz wysokości posiadanych środków finansowych, zastrzega sobie prawo nie wyczerpania (zakupienia) ilości zamówionych paliw.
5. Lokalizacja stacji paliw w granicach administracyjnych miasta Przeworsk
6. Zamawiający będzie płacił Wykonawcy tylko za faktycznie pobrane (zakupione) paliwo na zasadach określonych w umowie.
7. Dostawa paliw obejmuje okres 24 miesięcy od dnia podpisania umowy.
8. Pozostałe warunki zostały przedstawione we wzorze Umowy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 09132100-4 - Benzyna bezołowiowa
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
09134000-7 - Oleje napędowe
4.5.5.) Wartość części: 144503,63 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część nr 3, „Zakup paliw płynnych jednostkom transportowo - sprzętowym Powiatowego Zarządu Dróg w Przeworsku STACJA PALIW – MIASTO SIENIAWA”.1. ilości paliwa – w.g. potrzeb zamawiającego, po cenie aktualnej na stacji oferenta w dniu zakupu, z upustem % od tej ceny stanowiącym przedmiot oferty. Szacowana wartość zamówienia to 157 990,63 zł brutto.
2. Zakup obejmuje: olej napędowy, benzyna bezołowiowa 95, do samochodów i sprzętu Zamawiającego na stacji paliw Wykonawcy, na zasadzie doraźnych tankowań bezgotówkowych (bez stosowania zabezpieczeń finansowych w postaci np. gwarancji bankowych, weksli, kredytu itp.) do zbiorników pojazdów i sprzętu, w ilościach detalicznych nie przekraczających określonych limitów.
3. Do poszczególnych paliw ciekłych stosuje się wymagania jakościowe, określone w rozporządzeniu Ministra Gospodarki z dnia 9 października 2015r.. w sprawie wymagań jakościowych dla paliw ciekłych (Dz. U. z 2015r. poz. 1680), dla:
- Benzyny bezołowiowej 95 - w załączniku nr 1 Wymagania jakościowe dla benzyn silnikowych stosowanych w pojazdach wyposażonych w silniki z zapłonem iskrowym,
- Oleju napędowego ON – w załączniku nr 2 Wymagania jakościowe dla oleju napędowego stosowanego w pojazdach, ciągnikach rolniczych, a także maszynach nieporuszających się po drogach, wyposażonych w silniki z zapłonem samoczynnym,
4. Zamawiający stosownie do potrzeb oraz wysokości posiadanych środków finansowych, zastrzega sobie prawo nie wyczerpania (zakupienia) ilości zamówionych paliw.
5. Lokalizacja stacji paliw w granicach administracyjnych miasta Sieniawa
6. Zamawiający będzie płacił Wykonawcy tylko za faktycznie pobrane (zakupione) paliwo na zasadach określonych w umowie.
7. Dostawa paliw obejmuje okres 24 miesięcy od dnia podpisania umowy.
8. Pozostałe warunki zostały przedstawione we wzorze Umowy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 09132100-4 - Benzyna bezołowiowa
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
09134000-7 - Oleje napędowe
4.5.5.) Wartość części: 128447,67 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część nr 4, „Zakup paliw płynnych – tankowanie z cysterny do zbiorników lokomotyw Powiatowego Zarządu Dróg w Przeworsku – Lokomotywownia Wąskotorowa Przeworsk”.1. ilości paliwa – w.g. potrzeb zamawiającego, po cenie aktualnej na stacji oferenta w dniu zakupu, z upustem % od tej ceny stanowiącym przedmiot oferty. Szacowana wartość zamówienia to 63 439,34 zł brutto .
2. Zakup obejmuje: olej napędowy, na zasadzie doraźnych tankowań z cysterny do zbiorników lokomotyw Powiatowego Zarządu Dróg w Przeworsku – Lokomotywownia Wąskotorowa Przeworsk bezgotówkowych (bez stosowania zabezpieczeń finansowych w postaci np. gwarancji bankowych, weksli, kredytu itp.) do zbiorników lokomotyw, w ilościach detalicznych- pojedyncze tankowanie w ilościach 1500 dm3.
3. Do poszczególnych paliw ciekłych stosuje się wymagania jakościowe, określone w rozporządzeniu Ministra Gospodarki z dnia 9 października 2015r.. w sprawie wymagań jakościowych dla paliw ciekłych (Dz. U. z 2015r. poz 1680), dla:
- Oleju napędowego ON – w załączniku nr 2 Wymagania jakościowe dla oleju napędowego stosowanego w pojazdach, ciągnikach rolniczych, a także maszynach nieporuszających się po drogach, wyposażonych w silniki z zapłonem samoczynnym,
4. Zamawiający stosownie do potrzeb oraz wysokości posiadanych środków finansowych, zastrzega sobie prawo nie wyczerpania (zakupienia) ilości zamówionych paliw.
5. Zamawiający będzie płacił Wykonawcy tylko za faktycznie pobrane (zakupione) paliwo na zasadach określonych w umowie.
6. Dostawa paliw obejmuje okres 24 miesięcy od dnia podpisania umowy.
7. Pozostałe warunki zostały przedstawione we wzorze Umowy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 09132100-4 - Benzyna bezołowiowa
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
09134000-7 - Oleje napędowe
4.5.5.) Wartość części: 51576,70 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 583605,57 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 583605,57 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 583605,57 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ORLEN S.A.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7740001454
7.3.3) Ulica: ul. Chemików 7
7.3.4) Miejscowość: Płock
7.3.5) Kod pocztowy: 09-411
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-07-31
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 583605,57 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 152720,43 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 152720,43 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 152720,43 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ORLEN S.A.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7740001454
7.3.3) Ulica: ul. Chemików 7
7.3.4) Miejscowość: Płock
7.3.5) Kod pocztowy: 09-411
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-07-31
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 152720,43 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 121293,96 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 121293,96 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 121293,96 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ORLEN S.A.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7740001454
7.3.3) Ulica: ul. Chemików 7
7.3.4) Miejscowość: Płock
7.3.5) Kod pocztowy: 09-411
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-07-31
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 121293,96 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
nie wpłynęła żadna oferta
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
INNE PRZETARGI Z PRZEWORSKA
- Konserwacja i obsługa urządzeń oświetlenia ulicznego na terenie miasta Przeworska w ramach zadania " Modernizacja oświetlenia na terenie miasta "
- Świadczenie usług pocztowych na rzecz Powiatowego Urzędu Pracy w Przeworsku
- Zakup i dostawa wyposażenia pracowni mechanicznej W32 do Zespołu Szkół Zawodowych w Przeworsku-5
- Dostawa produktów żywnościowych najwyższej jakości do kuchni szkolnej przy Szkole Podstawowej Nr 1 im. Jana Pawła II w Przeworsku, własnym środkiem transportu.
- Dostawa paliw ciekłych
- Świadczenie usług komunalnych na terenie miasta Przeworska w zakresie utrzymania czystości i zieleni oraz na zimowym utrzymaniu ulic i chodników miejskich - w roku 2025
więcej: przetargi w Przeworsku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa paliw płynnych do zbiorników pojazdów i sprzętu silnikowego poprzez stacje paliw akceptujące bezgotówkowe karty paliwowe dla potrzeb Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Nysie
- Sukcesywna dostawa paliw płynnych w 2025 roku poprzez tankowanie pojazdów i pobieranie paliwa do kanistrów Spółki Skawa Jordanów w okresie 12 miesięcy
- Dostawa paliwa ciekłego na potrzeby Gminy Jaktorów
- Dostawa paliw do środków transportowych i sprzętu w formie tankowania na stacjach paliw Wykonawcy na terenie miasta Chorzele w 2025 roku.
- Bezgotówkowa dostawa paliw płynnych dla Komendy Powiatowej PSP w Wejherowie na 2025 rok
- Sukcesywny zakup paliwa dla pojazdów oraz sprzętu"
więcej: Benzyna bezołowiowa »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.