eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WieliczkaBieżące utrzymanie i obsługa Strefy Płatnego Parkowania w Wieliczce w roku 2023. Część IV



Ogłoszenie z dnia 2023-08-28


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Bieżące utrzymanie i obsługa Strefy Płatnego Parkowania w Wieliczce w roku 2023. Część IV

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Nazwa zamawiającego: Gminny Zarząd Dróg w Wieliczce

1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 121398842

1.4.) Adres zamawiającego:

1.4.1.) Ulica: ul. Lednicka 16a

1.4.2.) Miejscowość: Wieliczka

1.4.3.) Kod pocztowy: 32-020

1.4.4.) Województwo: małopolskie

1.4.5.) Kraj: Polska

1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL214 - Krakowski

1.4.7.) Numer telefonu: 12 278 20 10

1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: gzd@wieliczka.eu

1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.gzd.wieliczka.eu/pl

1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Budownictwo i obiekty komunalne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00370389

2.2.) Data ogłoszenia: 2023-08-28

SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA

3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2023/BZP 00354750

3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

2.7. Numer planu postępowań w BZP

Przed zmianą:
2023/BZP 00026820/19/P

Po zmianie:
2023/BZP 00026820/20/P

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA III – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

3.5.1. Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT)

Przed zmianą:
118274,20

Po zmianie:
33348,80

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

3.8. Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przed zmianą:
Przedmiotem zamówienia jest: Bieżące utrzymanie i obsługa Strefy Płatnego Parkowania w Wieliczce w okresie od 01 września 2023r. do 31 grudnia 2023r. Przedmiotem zamówienia jest bieżące utrzymanie i obsługa Strefy Płatnego Parkowania w centrum miasta Wieliczka. Strefą płatnego parkowania objętych jest 14 ulic w centrum miasta Wieliczka o długości ok. 1322mb. W strefie płatnego parkowania znajduje się 20 szt. parkomatów.
Bieżące utrzymanie i obsługa strefy płatnego parkowania obejmuje:
1. Obsługa biura Strefy Płatnego parkowania w zakresie opłat za parkowanie oraz opłaty dodatkowej za nieuiszczenie opłat za parkowanie, w tym:
a) kontrola opłat za czas postoju pojazdów,
b) wydawanie kart abonamentowych,
c) sporządzanie miesięcznych raportów w zakresie kart abonamentowych,
d) sporządzanie i przekazywanie zestawień wystawionych zawiadomień dotyczących opłaty dodatkowej i ich ewentualnych anulacji w wersji elektronicznej i papierowej,
e) przekazywanie bieżących raportów w formie wydruków z parkomatów,
f) pobieranie opłat dotyczących opłaty dodatkowej, kart abonamentowych oraz wpływów z parkomatów SPP i przekazywanie ich na konto Gminnego Zarządu Dróg w Wieliczce.
2. Naprawa i konserwacja parkomatów szt. 20 w tym:
a) naprawa, wymiana i utrzymanie w sprawności podzespołów elektronicznych i podzespołów wewnątrz parkomatów,
b) utrzymanie w sprawności oprogramowania parkomatów, zakup i wymiana rolek papieru,
c) utrzymanie w czystości zewnętrznej obudowy parkomatów,
d) wymiana kaset z monetami w związku z ich napełnieniem
3. Utrzymanie oznakowania pionowego w strefie płatnego parkowania w tym:
a) znaki drogowe D-45 – szt. 7
b) znaki drogowe D-18 – szt. 40
c) znaki drogowe D-44 – szt. 6
d) tabliczki informacyjne „P” – szt. 20
e) tabliczki T – 3a – szt. 25
f) tabliczki T-30 – szt. 14
Bieżące utrzymanie oznakowania obejmuje:
• przegląd, naprawę, czyszczenie i mycie znaków drogowych, prostowanie słupków do znaków drogowych (Wykonawca zobowiązany jest do przeglądu oznakowania na bieżąco);
• mycie i czyszczenie znaków drogowych – 1 raz w miesiącu – 112 szt.;
• prostowanie słupków (w ciągu obowiązywania umowy przewiduje się wymianę 2 szt. znaków drogowych;
• wymianę uszkodzonych znaków drogowych (w ciągu obowiązywania umowy przewiduje się wymianę 2 szt. znaków drogowych).
4. Utrzymanie czystości w strefie płatnego parkowania zamiatanie, wywóz nieczystości powierzchnia strefy 4 145m2 – 3 razy na tydzień.
5. Zimowe utrzymanie strefy płatnego parkowania) odśnieżanie, usuwanie gołoledzi, wywóz nadmiaru śniegu powierzchnia strefy 4 145m2 w miesiącach: listopad i grudzień.

Po zmianie:
Przedmiotem zamówienia jest: Bieżące utrzymanie i obsługa Strefy Płatnego Parkowania w Wieliczce w okresie od 01 września 2023r. do 29 września 2023r. Przedmiotem zamówienia jest bieżące utrzymanie i obsługa Strefy Płatnego Parkowania w centrum miasta Wieliczka. Strefą płatnego parkowania objętych jest 14 ulic w centrum miasta Wieliczka o długości ok. 1322mb. W strefie płatnego parkowania znajduje się 20 szt. parkomatów.
Bieżące utrzymanie i obsługa strefy płatnego parkowania obejmuje:
1. Obsługa biura Strefy Płatnego parkowania w zakresie opłat za parkowanie oraz opłaty dodatkowej za nieuiszczenie opłat za parkowanie, w tym:
a) kontrola opłat za czas postoju pojazdów,
b) wydawanie kart abonamentowych,
c) sporządzanie miesięcznych raportów w zakresie kart abonamentowych,
d) sporządzanie i przekazywanie zestawień wystawionych zawiadomień dotyczących opłaty dodatkowej i ich ewentualnych anulacji w wersji elektronicznej i papierowej,
e) przekazywanie bieżących raportów w formie wydruków z parkomatów,
f) pobieranie opłat dotyczących opłaty dodatkowej, kart abonamentowych oraz wpływów z parkomatów SPP i przekazywanie ich na konto Gminnego Zarządu Dróg w Wieliczce.
2. Naprawa i konserwacja parkomatów szt. 20 w tym:
a) naprawa, wymiana i utrzymanie w sprawności podzespołów elektronicznych i podzespołów wewnątrz parkomatów,
b) utrzymanie w sprawności oprogramowania parkomatów, zakup i wymiana rolek papieru,
c) utrzymanie w czystości zewnętrznej obudowy parkomatów,
d) wymiana kaset z monetami w związku z ich napełnieniem
3. Utrzymanie oznakowania pionowego w strefie płatnego parkowania w tym:
a) znaki drogowe D-45 – szt. 7
b) znaki drogowe D-18 – szt. 40
c) znaki drogowe D-44 – szt. 6
d) tabliczki informacyjne „P” – szt. 20
e) tabliczki T – 3a – szt. 25
f) tabliczki T-30 – szt. 14
Bieżące utrzymanie oznakowania obejmuje:
• przegląd, naprawę, czyszczenie i mycie znaków drogowych, prostowanie słupków do znaków drogowych (Wykonawca zobowiązany jest do przeglądu oznakowania na bieżąco);
• mycie i czyszczenie znaków drogowych – 1 raz w miesiącu – 112 szt.;
• prostowanie słupków (w ciągu obowiązywania umowy przewiduje się wymianę 2 szt. znaków drogowych;
• wymianę uszkodzonych znaków drogowych (w ciągu obowiązywania umowy przewiduje się wymianę 2 szt. znaków drogowych).
4. Utrzymanie czystości w strefie płatnego parkowania zamiatanie, wywóz nieczystości powierzchnia strefy 4 145m2 – 3 razy na tydzień.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.