eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi MrągowoWyposażenie szkół zawodowych powiatu mrągowskiego w nowoczesne pomoce dydaktyczne i narzędzia TIK



Ogłoszenie z dnia 2023-08-28


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Wyposażenie szkół zawodowych powiatu mrągowskiego w nowoczesne pomoce dydaktyczne i narzędzia TIK

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Mrągowski

1.3.) Oddział zamawiającego: Starostwo Powiatowe w Mrągowie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 510750373

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Królewiecka 60A

1.5.2.) Miejscowość: Mrągowo

1.5.3.) Kod pocztowy: 11-700

1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL622 - Olsztyński

1.5.7.) Numer telefonu: 897410150

1.5.8.) Numer faksu: 897417275

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@powiat.mragowo.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.bip.powiat.mragowo.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Wyposażenie szkół zawodowych powiatu mrągowskiego w nowoczesne pomoce dydaktyczne i narzędzia TIK

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-01b4df6b-458d-11ee-a60c-9ec5599dddc1

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00370426

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-08-28

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00048766/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.3 Wyposażenie szkół zawodowych powiatu mrągowskiego w nowoczesne pomoce dydaktyczne i narzędzia TIK

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.15.) Nazwa projektu lub programu

Oś Priorytetowa 9 „Dostęp do wysokiej jakości usług publicznych, Działanie 9.3 ”Infrastruktura edukacyjna”, Poddziałanie 9.3.1 „Infrastruktura kształcenia zawodowego” Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Warmińsko-Mazurskiego na lata 2014-2020, współfinansowanego ze środków z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego. Umowa o numerze RPWM.09.03.01-28-0007/23-00

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-01b4df6b-458d-11ee-a60c-9ec5599dddc1

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ezamowienia.gov.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Zgodnie z rozdziałem VI SWZ

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z rozdziałem XXII SWZ

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Zgodnie z rozdziałem XXII SWZ

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZP.272.7.2023

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 12

4.1.10.) Ofertę można składać na jedną część

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

CZĘŚĆ PIERWSZA – Sprzęt komputerowy
Dotyczy dostawy fabrycznie nowego, nieużywanego, pochodzącego z oficjalnego kanału sprzedaży producenta na rynek polski sprzętu komputerowego, w szczególności :
1A) dostawa stacji roboczych dla pracowni systemów komputerowych – 21 kompletów,
1B) dostawa sprzętu dodatkowego dla pracowni systemów komputerowych:
1B.1 - Switch – 1 szt.;
1B.2 - Router – 1 szt.;
1B.3 - Stacja kopiująca do dysków – 2 szt.;
1B.4 - Szafka Rack 19’/3U/biurkowa - 6 szt.;
1C) dostawa Laptopów - 21 szt. / sprzęt do pracowni reklamy;
1D) dostawa stacji roboczych dla 3 pracowni w ZSz nr 2 – 48 kompletów.
1E) dostawa kas fiskalnych dla 3 pracowni w ZSz nr 2 – 3 szt.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (OPZ) CZĘŚĆ PIERWSZA zawarty jest w załączniku nr 4 do SWZ (opis zawiera wymagania minimalne)

4.2.6.) Główny kod CPV: 30200000-1 - Urządzenia komputerowe

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

30213300-8 - Komputer biurkowy

30231300-0 - Monitory ekranowe

30213100-6 - Komputery przenośne

32420000-3 - Urządzenia sieciowe

32413100-2 - Rutery sieciowe

30142000-6 - Maszyny księgujące i kasy rejestrujące

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2023-11-20

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zgodnie z rozdziałem XVIII SWZ

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas realizacaji zamówienia od dnia podpisania umowy

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

CZĘŚĆ DRUGA - Oprogramowanie biurowe
Dotyczy dostawy nieużywanego, pochodzącego z oficjalnego kanału sprzedaży producenta na rynek polski oprogramowania biurowego Microsoft Office LTSC Standard 2021 DLA EDUKACJI – 48 pakietów (3x16)
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (OPZ) CZĘŚĆ DRUGA zawarty jest w załączniku nr 4 do SWZ (opis zawiera wymagania minimalne).

4.2.6.) Główny kod CPV: 48310000-4 - Pakiety oprogramowania do tworzenia dokumentów

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2023-11-20

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zgodnie z rozdziałem XVIII SWZ

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas realizacji zamówienia w dniach od dnia podpisania umowy

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 3

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

CZĘŚĆ TRZECIA – Oprogramowanie dla pracowni ekonomicznej
Dotyczy dostawy nieużywanego, pochodzącego z oficjalnego kanału sprzedaży producenta na rynek polski oprogramowania / systemu „Branżowe Symulacje Biznesowe” dla minimum 180 uczestników w 5 branżach,
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (OPZ) CZĘŚĆ TRZECIA zawarty jest w załączniku nr 4 do SWZ (opis zawiera wymagania minimalne).

4.2.6.) Główny kod CPV: 48931000-3 - Pakiety oprogramowania szkoleniowego

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2023-11-20

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zgodnie z rozdziałem XVIII SWZ

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas realizacji zamówienia w dniach od dnia podpisania umowy

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 4

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

CZĘŚĆ CZWARTA – Oprogramowanie dla pracowni informatyczno-hotelarskiej
Dotyczy dostawy nieużywanego, pochodzącego z oficjalnego kanału sprzedaży producenta na rynek polski oprogramowania / systemu „KWhotel” dla 15 stanowisk, wersja PRO, min. 7 modułów szkoleniowych.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (OPZ) CZĘŚĆ CZWARTA zawarty jest w załączniku nr 4 do SWZ (opis zawiera wymagania minimalne).

4.2.6.) Główny kod CPV: 48931000-3 - Pakiety oprogramowania szkoleniowego

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2023-11-20

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zgodnie z rozdziałem XVIII SWZ

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas realizacji zamówienia w dniach od dnia podpisania umowy

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 5

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

CZĘŚĆ PIĄTA – Urządzenia i sprzęt do rejestracji obrazu dla pracowni reklamy
Dotyczy dostawy fabrycznie nowego, nieużywanego, pochodzącego z oficjalnego kanału sprzedaży producenta na rynek polski urządzeń i sprzętu, w szczególności :
5A) dostawa urządzeń dla pracowni reklamy:
5A.1 – Aparat fotograficzny „lustrzanka” – 2 szt.;
5A.2 – Kamera cyfrowa Full HD – 1 szt.;
5B) dostawa sprzętu dla pracowni reklamy:
5B.1 - Tło fotograficzne ze stojakiem i zestawem lamp – 2 kpl.;
5B.2 – Statyw - 2 szt.;
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (OPZ) CZĘŚĆ PIĄTA zawarty jest w załączniku nr 4 do SWZ (opis zawiera wymagania minimalne).

4.2.6.) Główny kod CPV: 38650000-6 - Sprzęt fotograficzny

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

38651000-3 - Aparaty fotograficzne

32333200-8 - Kamery wideo

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2023-11-20

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zgodnie z rozdziałem XVIII SWZ

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas realizacji zamówienia w dniach od dnia podpisania umowy

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 6

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

CZĘŚĆ SZÓSTA – URZĄDZENIA WIELOFUNKCYJNE
Dotyczy dostawy fabrycznie nowego, nieużywanego, pochodzącego z oficjalnego kanału sprzedaży producenta na rynek polski urządzeń, w szczególności :
6.1 dostawa urządzenia wielofunkcyjnego / kolor , format A3 – 1 szt.
6.2 dostawa urządzenia wielofunkcyjnego / kolor , format A4 – 1 szt.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (OPZ) CZĘŚĆ SZÓSTA zawarty jest w załączniku nr 4 do SWZ (opis zawiera wymagania minimalne).

4.2.6.) Główny kod CPV: 30100000-0 - Maszyny biurowe, sprzęt i materiały, z wyjątkiem komputerów, drukarek i mebli

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2023-11-20

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zgodnie z rozdziałem XVIII SWZ

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas realizacji zamówienia w dniach od dnia podpisania umowy

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 7

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

CZĘŚĆ SIÓDMA – Urządzenia specjalistyczne dla pracowni reklamy
Dotyczy dostawy fabrycznie nowego, nieużywanego, pochodzącego z oficjalnego kanału sprzedaży producenta na rynek polski urządzeń, w szczególności :
7.1 dostawa urządzenia do druku sublimacyjnego na ceramice oraz prasa płaska do termosublimacji do koszulek– 1 szt.,
7.2 dostawa plotera laserowego do grawerowania i cięcia w drewnie, sklejce itp. – 1 szt.;
7.3 dostawa gilotyny do papieru – 2 szt.;
7.4 dostawa laminatora A3 – 2 szt.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (OPZ) CZĘŚĆ SIÓDMA zawarty jest w załączniku nr 4 do SWZ (opis zawiera wymagania minimalne).

4.2.6.) Główny kod CPV: 30191000-4 - Sprzęt biurowy, z wyjątkiem mebli

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

30120000-6 - Urządzenia fotokopiujące i do druku offsetowego

30232140-7 - Plotery

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2023-11-20

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zgodnie z rozdziałem XVIII SWZ

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas realizacji zamówienia w dniach od dnia podpisania umowy

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 8

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

CZĘŚĆ ÓSMA – Urządzenia i sprzęt do prezentacji
Dotyczy dostawy fabrycznie nowego, nieużywanego, pochodzącego z oficjalnego kanału sprzedaży producenta na rynek polski urządzeń i sprzętu, w szczególności :
8.1 dostawa rzutnika multimedialnego - 1 szt.,
8.2 dostawa zestawu interaktywnego 84”(w pakiecie z oprogramowaniem i szkoleniem) – 2 zestawy,
8.3 dostawa zestawu interaktywnego 80”(w pakiecie z oprogramowaniem i szkoleniem) – 1 zestaw,
8.4 dostawa zestawu głośników i mikrofonów dla pracowni reklamy – 2 zestawy,
8.5 dostawa tablicy mobilnej 100x150 – 3 szt.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (OPZ) CZĘŚĆ ÓSMA zawarty jest w załączniku nr 4 do SWZ (opis zawiera wymagania minimalne).

4.2.6.) Główny kod CPV: 32322000-6 - Urządzenia multimedialne

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

32340000-8 - Mikrofony i głośniki

30195000-2 - Tablice

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2023-11-20

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zgodnie z rozdziałem XVIII SWZ

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas realizacji zamówienia w dniach od dnia podpisania umowy

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 9

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

CZĘŚĆ DZIEWIĄTA – Urządzenia gastronomiczne
Dotyczy dostawy fabrycznie nowego, nieużywanego, pochodzącego z oficjalnego kanału sprzedaży producenta na rynek polski urządzeń, w szczególności :
9.1 dostawa pieca konwekcyjno-parowego 10 x GN 1/1 – 2 szt.,
9.2 dostawa pieca konwekcyjno-parowego 11 x GN 2/1 – 1 szt.,
9.3 dostawa lodówki No Frost 203 cm – 1 szt.,
9.4 dostawa schładzarki szokowej 5 x GN 1/1 – 2 szt.,
9.5 dostawa szafy chłodniczej – 2 szt.,
9.6 dostawa pakowarki próżniowej-komorowej 300 mm – 1 szt.,
9.7 dostawa pakowarki listwowej 420 mm – 2 szt.,
9.8 dostawa kuchenki mikrofalowej z możliwością programowania 23l – 1 szt.,
9.9 dostawa suszarki do żywności 10 tac – 2 szt.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (OPZ) CZĘŚĆ DZIEWIĄTA zawarty jest w załączniku nr 4 do SWZ (opis zawiera wymagania minimalne).

4.2.6.) Główny kod CPV: 39314000-6 - Przemysłowy sprzęt kuchenny

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2023-11-20

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zgodnie z rozdziałem XVIII SWZ

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas realizacji zamówienia w dniach od dnia podpisania umowy

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 10

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1.10 CZĘŚĆ DZIESIĄTA – Sprzęt gastronomiczny
Dotyczy dostawy fabrycznie nowego, nieużywanego, pochodzącego z oficjalnego kanału sprzedaży producenta na rynek polski sprzętu, w szczególności :
10.1 dostawa frytkownicy beztłuszczowej 6,2 l / 1,2 kg – 2 szt.
10.2 dostawa blendera barowego kielichowego 2,5 l – 2 szt.,
10.3 dostawa blendera kielichowego 2,2 l – 2 szt.
10.4 dostawa blendera kielichowego 1,75 l – 2 szt.
10.5 dostawa miksera ręcznego z systemem próżniowym – 2 szt.,
10.6 dostawa cyrkulatora zanurzeniowego do gotowania soous vide 1200 W – 1 szt.,
10.7 dostawa cyrkulatora zanurzeniowego do gotowania soous vide 1600 W – 1 szt.
10.8 dostawa sokowirówki 1 l – 2 szt.,
10.9 dostawa kociołka elektrycznego do zup 10 l z chochlą – 1 szt.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (OPZ) CZĘŚĆ DZIESIĄTA zawarty jest w załączniku nr 4 do SWZ (opis zawiera wymagania minimalne).

4.2.6.) Główny kod CPV: 39315000-3 - Urządzenia restauracyjne

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

39314000-6 - Przemysłowy sprzęt kuchenny

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2023-11-20

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zgodnie z rozdziałem XVIII SWZ

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas realizacji zamówienia w dniach od dnia podpisania umowy

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 11

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1.11 CZĘŚĆ JEDENASTA – Akcesoria kuchenne
Dotyczy dostawy fabrycznie nowych, nieużywanych, pochodzących z oficjalnego kanału sprzedaży producenta na rynek polski akcesoriów kuchennych, w szczególności :
11.1 dostawa garnka do gotowania na parze 18 cm – 4 szt.,
11.2 dostawa patelni grillowej 25 cm z pokrywą (ryflowane dno) – 6 szt.,
11.3 dostawa patelni grillowej 24 cm z pokrywą (płaskie dno) – 6 szt.,
11.4 dostawa zestawu garnków z pokrywą – 4 kpl.,
11.5 dostawa zestawu patelni i rondli – 2 kpl.,
11.6 dostawa stolnicy kuchennej silikonowej dużej – 16 szt.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (OPZ) CZĘŚĆ JEDENASTA zawarty jest w załączniku nr 4 do SWZ (opis zawiera wymagania minimalne).

4.2.6.) Główny kod CPV: 39221000-7 - Sprzęt kuchenny

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2023-11-20

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zgodnie z rozdziałem XVIII SWZ

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas realizacji zamówienia w dniach od dnia podpisania umowy

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 12

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1.12 CZĘŚĆ DWUNASTA – Ekspresy do kawy
Dotyczy dostawy fabrycznie nowych, nieużywanych, pochodzących z oficjalnego kanału sprzedaży producenta na rynek polski urządzeń barowych, w szczególności :
12.1 dostawa ekspresu ciśnieniowego do kawy 2-grupowego z podstawą – 1 kpl.,
12.2 dostawa ekspresu kolbowego do kawy wyposażonego w młynek – 2 szt.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (OPZ) CZĘŚĆ DWUNASTA zawarty jest w załączniku nr 4 do SWZ (opis zawiera wymagania minimalne).

4.2.6.) Główny kod CPV: 39711310-5 - Elektryczne zaparzacze do kawy

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2023-11-20

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zgodnie z rozdziałem XVIII SWZ

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas realizacji zamówienia w dniach od dnia podpisania umowy

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

Zgodnie z rozdziałem XIII SWZ , w szczególności :
1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu oraz spełniają warunki udziału w postępowaniu i wymagania określone w niniejszej SWZ.
2. Zamawiający, na podstawie art. 112 ustawy Pzp określa następujące warunki udziału w postępowaniu:
1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym - Zamawiający nie dokonuje określenia sposobu spełniania warunku,
2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów - Zamawiający nie dokonuje określenia sposobu spełniania warunku,
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej - Zamawiający nie dokonuje określenia sposobu spełnienia warunku,
4) zdolności technicznej lub zawodowej - Zamawiający nie dokonuje określenia sposobu spełniania warunku.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

Zgodnie z rodziałem XVI SWZ

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zgodnie z paragrafem 12 Wzoru zapisów które zostaną umieszczone w Umowie (zał. 5 do SWZ)

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2023-09-05 09:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Wykonawca składa ofertę (formularz oferty stanowi Załącznik nr 1 do SWZ), oraz oświadczenia i dokumenty wymienione w rozdziale IX i X SWZ za pośrednictwem Platformy e-zamówienia na stronie przedmiotowego postepowaniai

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-09-05 09:30

8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.