Ogłoszenie z dnia 2024-06-18
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00295481/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-04-22
- 2024/BZP 00311211/01 - Modyfikacja z dnia 2024-05-06
- 2024/BZP 00313417/01 - Modyfikacja z dnia 2024-05-07
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Modernizacja boiska w Szkole Podstawowej nr 96 przy ul. Sarabandy 16/22
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: MIASTO STOŁECZNE WARSZAWA DZIELNICA URSYNÓW
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 01525964000138
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Al. Komisji Edukacji Narodowej 61
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 02-777
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ursynow.wzp@um.warszawa.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.ursynow.um.warszawa.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://zamowienia.um.warszawa.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - związek jednostek samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Modernizacja boiska w Szkole Podstawowej nr 96 przy ul. Sarabandy 16/222.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-4d5ed483-fd77-11ee-b81b-aebd110f5279
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00370439
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-06-18
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00025270/15/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.18 Remont boiska w Szkole Podstawowej nr 96 przy ul. Sarabandy 16/22
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00295481
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 37/WZP/2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 890130,47 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest modernizacja boiska do gry w piłkę nożną znajdującego się na terenie Szkoły Podstawowej nr 96 przy ul. Sarabandy 16/22 w Warszawie. Boisko do gry w piłkę nożną zyska nową nawierzchnię wykonaną z sztucznej trawy a bieżnia okrężna trzytorowa nową nawierzchnię poliuretanową. W ramach zadania zakupione zostaną nowe bramki oraz wymienione zostaną istniejące oprawy oświetleniowe. Przewidziano również wykonanie zasilania z rezerwą pod agregat i urządzenia nadmuchu hali pneumatycznej oraz wykonanie wpustów odwodnieniowych oraz kotew pod halę pneumatyczną.
Informacje ogólne:
Boisko do gry w piłkę nożną wraz z bieżnią 3-torową zlokalizowane jest przy ul. Sarabandy 16/22 w Warszawie.
Działka nr 31 obręb 1-09-66 stanowiąca własność m.st. Warszawy Dzielnicy Ursynów.
Dane Liczbowe:
Wymiary boiska: 30 metrów x 58 metrów
Powierzchnia nawierzchni z trawy syntetycznej: 2149,00 m2
Powierzchnia bieżni okrężnej o nawierzchni poliuretanowej: 657,00 m2
Długość bieżni: 200,00 m
Liczba wiraży: 2
Zakres zamówienia:
• Przygotowanie placu budowy;
• Demontaż nawierzchni z sztucznej trawy wraz z wywozem i utylizacją;
• Mechaniczne rozebranie nawierzchni poliuretanowej wraz z wywozem i utylizacją;
• Wyczyszczenie odwodnienia bieżni;
• Wyczyszczenie koryta odwodnienia liniowego;
• Demontaż bramek i fundamentów wraz z wywozem i utylizacją;
• Wyrównanie istniejącej podbudowy bieżni i boiska;
• Wykonanie nawierzchni ze sztucznej trawy na macie elastycznej shock-pad wraz z zasypem piasku i granulatu oraz fundamentów pod nowe bramki;
• Wykonanie nawierzchni poliuretanowej typu „sandwich” na bieżni;
• Wyznaczenie i pomalowanie torów i znaczników bieżni;
• Wykonanie zabezpieczeń kotew gruntowych hali pneumatycznej;
• Demontaż siatki piłkochwytów wraz z ponownym montażem po remoncie zastrzałów piłkochwytów;
• Czyszczenie zastrzałów piłkochwytów i pomalowanie ich na nowo;
• Dostawa i montaż nowych bramek do piłki nożnej;
• Wymiana istniejących opraw oświetlenia;
• Wykonanie zasilania dla hali pneumatycznej;
• Przebudowa rozdzielni głównej oraz wykonanie pomiarów elektrycznych;
Wszędzie tam gdzie w projekcie technicznym Zamawiający odniósł się do norm, dopuszcza się zastosowanie rozwiązań równoważnych. W przypadku, gdy Wykonawca zaoferuje rozwiązanie nieodpowiadające wprost normom referencyjnym opisanym w projekcie technicznym , wówczas na Wykonawcy spoczywa obowiązek udowodnienia w ofercie, w szczególności za pomocą przedmiotowych środków dowodowych, o których mowa w art. 104-107 ustawy PZP, że proponowane rozwiązania w równoważnym stopniu spełniają wymagania określone w projekcie technicznym. W takim przypadku Wykonawca składa wraz z ofertą dokumenty przedmiotowe, o których mowa w pkt 10.2. SWZ.
Klauzule społeczne:
1) Zamawiający w przedmiotowym postępowaniu stosuje klauzulę społeczną na podstawie art. 95 ust. 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych.
2) Wykonawca zobowiązuje się do zapewnienia, że czynności w zakresie realizacji zamówienia na roboty budowlane, przez cały okres wykonywania Przedmiotu Umowy, będą wykonywane przez osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę w rozumieniu Kodeksu Pracy przez Wykonawcę lub Podwykonawcę.
3) Warunek, o którym mowa w ust. 2 zostanie spełniony poprzez zatrudnienie na podstawie umowy o pracę nowych pracowników lub wyznaczenie do realizacji zamówienia zatrudnionych już osób wykonujących czynności w zakresie robót budowlanych, w tym w szczególności wykonujące prace przygotowawcze, roboty rozbiórkowe, roboty w zakresie wykonywania nawierzchni z trawy syntetycznej oraz nawierzchni poliuretanowej, roboty elektryczne oraz prace montażowe.
4) Szczegółowe wymagania w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy Prawo zamówień publicznych zawarto w projektowanych postanowieniach umowy stanowiących załącznik nr 2 do SWZ.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają:
Projektowane postanowienia umowy - załącznik nr 2 do SWZ;
Opis przedmiotu zamówienia – załącznik nr 5a do SWZ;
Projekt techniczny – załącznik nr 5b do SWZ;
Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót – załącznik nr 5c do SWZ;
Przedmiar robót - załącznik nr 5d do SWZ;
Wzór materiałów informacyjnych – załącznik nr 5e do SWZ;
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45111300-1 - Roboty rozbiórkowe
45212200-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów sportowych
45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni
45223800-4 - Montaż i wznoszenie gotowych konstrukcji
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 995608,80 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1291500,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 995608,80 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Grażyna Kowalska COMPLEXE SPORTIF
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 1250112373
7.3.3) Ulica: Tadeusza Kościuszki 4/3
7.3.4) Miejscowość: Tłuszcz
7.3.5) Kod pocztowy: 05-240
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Grażyna Kowalska COMPLEXE SPORTIF
jakie przetargi wygrała firma
Grażyna Kowalska COMPLEXE SPORTIF
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-06-11
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 995608,80 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 185 dni
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Usługa zaprojektowania, przygotowania i przeprowadzenia kompleksowego procesu szkoleniowo-rozwojowego pod nazwą Akademia Kompetencji w zakresie Zamówień Publicznych dla pracowników uczelni
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych dla jednostki Centrum Usług Logistycznych w Juracie
- Remont pustostanów lokali mieszkalnych stanowiących własność m.st. Warszawy, administrowanych przez ZGN Wola m.st. Warszawy na terenie TZOM Koło (5 lokali).
- Dostawa mebli na wymiar do domu studenckiego AWS w Kampusie Mundurowym w Kaliszu (część II)
- Remont nawierzchni wieży do skoków zlokalizowanej na basenie Pałacu Młodzieży w budynku Pałacu Kultury i Nauki w Warszawie
- Dostawa materiałów laboratoryjnych
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Poprawa efektywności energetycznej Gminnego Centrum Kultury w Polichnie
- Budowa zadaszenia na dworcu autobusowym w Lesku - etap III - modernizacja nawierzchni peronów oraz terenów zielonych.
- Opracowanie dokumentacji projektowej oraz wykonanie robót budowlanych w technologii modułowej dla budowy Centrum Aktywności na os. Jagiellońskim w Krakowie
- Przebudowa stacji uzdatniania wody w Radomierowicach
- Budowa zbiorników wodnych małej retencji w Gminie Ciechanowiec
- Gospodarka wodno-ściekowa w Gminie Jastków - budowa sieci wodociągowej i kanalizacji sanitarnej
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.