Ogłoszenie z dnia 2023-08-28
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00284259/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-06-30
- 2023/BZP 00308800/01 - Modyfikacja z dnia 2023-07-14
- 2023/BZP 00310727/01 - Modyfikacja z dnia 2023-07-17
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Odbudowa instalacji sanitarnej w budynku Zespołu Szkolno - Przedszkolnego w Zabłudowie przy ul. Adama Mickiewicza 22.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA ZABŁUDÓW
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 050659208
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Rynek 8
1.5.2.) Miejscowość: Zabłudów
1.5.3.) Kod pocztowy: 16-060
1.5.4.) Województwo: podlaskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL841 - Białostocki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: um@zabludow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip-umzabludow.wrotapodlasia.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-b6d66a9c-1728-11ee-a60c-9ec5599dddc11.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Odbudowa instalacji sanitarnej w budynku Zespołu Szkolno - Przedszkolnego w Zabłudowie przy ul. Adama Mickiewicza 22.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b6d66a9c-1728-11ee-a60c-9ec5599dddc1
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00370483
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-08-28
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00059093/07/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.15 Odbudowa instalacji wod-kan. w budynku Zespołu Szkolno - Przedszkolnego w Zabłudowie (w tym opracowanie dokumentacji)
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00284259
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.13.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 1011885,59 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiot zamówienia dla zadania nr 1 obejmuje: wykonanie robót budowlanych w zakresie budowy wewnętrznej instalacji kanalizacji sanitarnej oraz instalacji zimnej i ciepłej wody, instalacji przeciwpożarowej oraz kanalizacji technologicznej w budynki Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Zabłudowie w szczególności:1) Wymianę wewnętrznej instalacji zimnej wody t.j.:
a) wykonanie odbudowy istniejącej instalacji w całości, z rur stalowych ocynkowanych / PN-74/H-74200/ ,
b) wykonanie przewodów rozprowadzających wodę do urządzeń z rur PE-Xc,
c) zamontowanie armatury z perlatorami .
d) po zakończeniu robót montażowych należy przeprowadzić próbę ciśnieniową oraz płukanie sieci.
2) Wymianę instalacji przeciwpożarowej t.j.:
a) wymiana odcinka rurociągu pod stropem piwnicy zasilającego piony hydrantowe i hydrant HP52 , z materiałów zgodnych z normami PN-74/H74200, PN-83/H02651,PN – 76/H – 74392.
b) po zakończeniu robót należy przeprowadzić próby szczelności oraz badanie wg. wymogów PN-81/B-10700.00 i 02.
3) Wymianę wewnętrznej instalacji centralnej ciepłej wody t.j.:
a) rozprowadzenie przewodów ciepłej wody oraz cyrkulacyjnych trasami równoległymi do zimnej wody, rurami stalowymi, na odcinku od zaworów odcinających przy pionie do punktów czerpalnych z rur PE-RT.
b) zamontowanie armatury.
c) przeprowadzenie próby szczelności.
4) Wymianę wewnętrznej instalacja kanalizacji sanitarnej t.j.:
a) odbudowanie istniejącej kanalizacji sanitarnej w całości.
b) odprowadzenie do istniejącej zewnętrznej kanalizacji sanitarnej.
c) zamontowanie urządzeń sanitarnych końcowych (zlewów, muszli ustępowych, itp)
d) instalacje wykonać zgodnie z normą PN-81/B-107.00 i 01.
5) Wymianę instalacja kanalizacji technologicznej t.j.:
a) odbudowanie kanalizacji technologicznej w całości, zgodnie z normą PN-81/B-10700.00 i 01. oraz instrukcją projektowania i montażu kanalizacji wewnętrznej z nieplastifikowanego PVC.
b) zainstalowanie tłuszczownika.
6) Pomieszczenia w których prowadzono odbudowę instalacji należy przywrócić do stanu pierwotnego poprzez:
a) upełnienie ubytków w posadzkach,
b) wyminę okładzin podłóg I ścian,
c) wykonanie robót tynkarskich i malarskich.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
4.5.5.) Wartość części: 984618,92 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia dla Zadania nr 2 jest w szczególności:1) Pełnienie nadzoru inwestorskiego oraz sprawowanie kontroli zgodności realizacji robót z dokumentacją projektową, specyfikacjami technicznymi, przepisami, zasadami wiedzy technicznej oraz umową zawartą z wykonawcą robót budowlanych nad budowa wewnętrznej instalacji kanalizacji sanitarnej oraz instalacji zimnej i ciepłej wody, instalacji przeciwpożarowej oraz kanalizacji technologicznej w budynki Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Zabłudowie przy ulicy Mickiewicza 22.
2) szczegółowe zapoznanie się z dokumentacją projektową, jej weryfikacja w zakresie kompletności, spójności i ewentualnych błędów w zakresie rozwiązań z punktu widzenia technicznego,
3) zarządzanie procesem inwestycyjnym w imieniu Zamawiającego w ścisłej z nim współpracy i na podstawie nadanych upoważnień i pełnomocnictw mając zawsze na względzie pomyślne ukończenie zadania w sposób poprawny jakościowo, w przewidzianych terminach i budżecie,
4) prowadzenie wszelkich niezbędnych kontroli zgodności cech jakościowych elementów robót i materiałów zgodnie z wymaganiami specyfikacji technicznych wykonania i odbioru oraz z dokumentacją projektową,
4.5.3.) Główny kod CPV: 71247000-1 - Nadzór nad robotami budowlanymi
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71540000-5 - Usługi zarządzania budową
71521000-6 - Usługi nadzorowania placu budowy
71520000-9 - Usługi nadzoru budowlanego
4.5.5.) Wartość części: 27266,67 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 828000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1205400,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 828000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Instalacji Sanitarnych "WIST" Halina Wysocka
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP:5420118426 REGON:050161566
7.3.3) Ulica: Handlowa 7
7.3.4) Miejscowość: Białystok
7.3.5) Kod pocztowy: 15-399
7.3.6.) Województwo: podlaskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
Wykonawca zamierza powierzyć część robót budowlanych i instalacyjnych firmie "STREAM" Michał Wysocki
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Przedsiębiorstwo Instalacji Sanitarnych "WIST" Halina Wysocka
jakie przetargi wygrała firma
Przedsiębiorstwo Instalacji Sanitarnych "WIST" Halina Wysocka
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-08-11
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 828000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-10-31Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 6300,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 6300,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 6300,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Projekty Nadzory - Sanitarne Bartosz Sowa
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP:7393436599, REGON: 363416877
7.3.3) Ulica: Zachodnia 36/2
7.3.4) Miejscowość: Białystok
7.3.5) Kod pocztowy: 15-345
7.3.6.) Województwo: podlaskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Projekty Nadzory-Sanitarne Bartosz Sowa
jakie przetargi wygrała firma
Projekty Nadzory-Sanitarne Bartosz Sowa
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-08-10
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 6300,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-10-31INNE PRZETARGI ZABŁUDÓW
więcej: przetargi ZABŁUDÓW »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa zespołu budynków mieszkalnych wielorodzinnych wraz z infrastrukturą zewnętrzną i zagospodarowaniem terenu przy ul. Adama Asnyka w Strzelcach Krajeńskich
- Wykonanie remontu w 4 lokalach gminnych administrowanych przez ZGM w Pabianicach
- Rozbudowa Szkoły Podstawowej oraz budowa pełnowymiarowej sali gimnastycznej w msc. Skuły (dokończenie rozbudowy)
- BUDOWA ŚCIEŻKI ROWEROWEJ Z MIEJSCOWOŚCI WSCHOWA DO MIEJSCOWOŚCI LGIŃ W OPARCIU O PRZEBIEG DROGI WOJEWÓDZKIEJ NR 305 - ETAP III -HETMANICE- LGIŃ granica województwa
- "Rozbudowa kanalizacji przy ul. Kopernika i ul. Reymonta"
- Przebudowa zbiornika retencyjnego we wsi Leśniowice
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.